займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Maffew Ragazino – Unsigned Hype Freestyle

“And I rarely read the comments on sites,
nothin but a bunch of fuck ass rappers that ain’t nice,
wishing they had the same opportunities, no dice,
spending all they spare time on computers, no life…”

Maffew pays tribute to the Source’s legendary Unsigned Hype column at the mag’s New York offices.

Download: Link

Previously: Maffew Ragazino Interview w/ KarmaloopTV


AddThis Social Bookmark Button

117 Responses to “Video: Maffew Ragazino – Unsigned Hype Freestyle”

  1. rex hussla Says:

    ayooooooooooo! at that Meek/Ross screen shot…

    Ross looks like he’s giving Meek the MMG “initiation” in that screen shot [ll]

    And there’s definitely no visible clothing [ll]

    SMH x 1,000

  2. kevfresco Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2011 at 7:52 pm

    i’m meeeeeeeeelllllltiiiiiing!

  3. rex hussla Says:

    whoaa Ragazino with shots at most of nah

  4. ilovemia305 Says:

    The talk shit till reality sets in on them…..

  5. ilovemia305 Says:

    they know >>>

  6. tHe KiD fRanKiE Says:

    “And I rarely read the comments on sites,
    nothin but a bunch of fuck ass rappers that ain’t nice,
    wishing they had the same opportunities, no dice,
    spending all they spare time on computers, no life…”

    =

    “it’s a frustrating time for a lot of ppl right now”

  7. ilovemia305 Says:

    fuckroaches begging to be stomped

  8. rex hussla Says:

    RIP Nervous Norv Turner

  9. kevfresco Says:

    “And I rarely read the comments on sites, nothin but a bunch of fuck ass rappers that ain’t nice, wishing they had the same opportunities, no dice, spending all they spare time on computers, no life…”

    > damn he’s heard of Lady Man Group?

  10. Jackson7 Says:

    rex hussla Says:

    November 28th, 2011 at 8:01 pm
    RIP Nervous Norv Turner

    ————–

    have they finally fired him?

  11. P.W. Says:

    Ross trying to do what the Cubans already did in Miami.

  12. rex hussla Says:

    nope, but Norv is a dead man walking. It’s pretty much been put out there that he’s done.

  13. Jackson7 Says:

    Knicks need to sign DeAndre Jordan..

    Clippers dont wanna spend that loot…

  14. charles oakley Says:

    I’m not a rapper, but Maffew, you garbage b.

    STFU

    Lol at callin this a freestyle, don’t be mad, UPS is hirin

  15. rex hussla Says:

    land, DeAndre Jordan is a beast [ll]. At the 2 Clippers games I went to last year, he looked like he was biggest dude on the court.

    I remember him standing next to Tyson Chandler, and I was thinking that he looked like Tyson but taller and on an HGH diet for about 6 years.

  16. Jackson7 Says:

    charles lee ray >>> maffew ragazino

    FACTS ON FACTS ON FACTS

  17. rex hussla Says:

    So camp AND free agency is gonna start on Dec 9th?

    AND each team gets to axe any player they want without it affecting the salary cap?

    There won’t be good basketball played until about February, and even then these cats are gonna be out here playing 3 out of 4 nights. RIP any aging veteran’s knee caps.

  18. charles oakley Says:

    Lol at the knickerbockers “savior” being deandre jordan

    5 or 4 seed at best….with or without deandre

    Stop@5 land

  19. Jackson7 Says:

    Clippers already into Kaman for 13 mil a year… they gonna have to pay Griffin and Eric Gordon big bucks to stay…

    Donald Sterling’s penny pinching ass aint gonna up the ends for Jordan, a future star NBA center…

    he’ll prolly lose Griffin & Gordon too…

  20. ilovemia305 Says:

    First line says it all

    if he dont read whats on these sites how he knows what up in this bitch

    straight out the ass talker b

  21. Jackson7 Says:

    not saying he’s the savior Oak..

    but this Knicks biggest need is an athletic 7footer, with defensive presence..

    DeAndre Jordan is that and more…

    he would make their starting lineup complete, and able to match up with Garnett & Noah and Howard and them other eastern big men…

  22. charles oakley Says:

    Yo rex, enjoy vinny del negro for the next couple years…..

    That dude is to coaching what maffew magazino is to rap

    still, Smh at john paxson choking out vinny a couple years back after a game lolol

  23. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Gotta give it to Ross…he’s keeping his movement moving…no Metamucil.

  24. rex hussla Says:

    Yo, who’s gonna report to camp the most out of shape? You know there were cats that just wrote off the season LMAO.

    I expect the Heat to sign Baron Davis, and then he’ll show up to camp about 285.

  25. rex hussla Says:

    F the Clippers, that’s just the closest and cheapest NBA team I’ve got.

    Lakers games would be too annoying, their fans are annoying as shit, and tickets are like double price.

    I’ll take Blake Griffin vs. whoever is visiting.

  26. charles oakley Says:

    Word land, amare needs to play the four so he doesn’t get beat up in the paint. Deandree WOULD be an improvement but still….

    Omer Asik aka The Turkish Mutombo aka Yung Arvydis >>>> deandre

  27. Jackson7 Says:

    rex hussla Says:

    November 28th, 2011 at 8:15 pm
    Yo, who’s gonna report to camp the most out of shape?

    —————–

    Big Baby?
    Eddy Curry? (Heat were trying to sign him at the end of last year, but son was 400 pounds)
    Quentin Richardson?

  28. rex hussla Says:

    I read that whoever signed in China won’t be let out of their contract LMAO.

    SMH at JR Smith and Wilson Chandler

  29. Jackson7 Says:

    Omer Asik aka The Turkish Mutombo aka Yung Arvydis >>>> deandre

    ————–

    LMAO

    sure you right..

    Luc Longley and Bill Wennington >>>>>> Omar Asslick aka Young Shawn Bradley

  30. LeRoy Green Says:

    cats are gonna be out here playing 3 out of 4 nights. RIP any aging veteran’s knee caps.

    ^^^^^6

    *sends multiple prayers up for J Kidd*

  31. Jackson7 Says:

    rex hussla Says:

    November 28th, 2011 at 8:20 pm
    I read that whoever signed in China won’t be let out of their contract LMAO.

    —————

    LMAO @ armed samurais following 7 foot tall niggas around Beijing, making sure they show up for games and practices

  32. tHe KiD fRanKiE Says:

    Finally some NBA talk!!!!!

  33. sealsaa Says:

    Yo, who’s gonna report to camp the most out of shape?
    =====================================

    Delonte coming back brolic. He’s been working at a furniture store during the lock-out.

    ex-con workout swag

  34. JihaD Says:

    rex hussla Says:
    November 28th, 2011 at 8:15 pm
    Yo, who’s gonna report to camp the most out of shape? You know there were cats that just wrote off the season LMAO.

    I expect the Heat to sign Baron Davis, and then he’ll show up to camp about 285.

    ^

    By all accounts, Baron is in crazy shape– he been a UCLA completing his degree and living on campus, working out with the team.

    Sheeeeeeit, I’ll take him and Dalembert and be good money while the rook gets his feet wet learning the system.

    JihaD

  35. Jackson7 Says:

    word… i too, read that Baron Davis is in the best shape of his career..

    i BEEN a B-Diddy fan

  36. JihaD Says:

    LeRoy Green Says:
    November 28th, 2011 at 8:20 pm
    cats are gonna be out here playing 3 out of 4 nights. RIP any aging veteran’s knee caps.

    ^^^^^6

    *sends multiple prayers up for J Kidd*

    ^

    RIP Celtics
    RIP Lakers (Barring a trade)

    and the Mavs might fuck around and be dismantled, b.

    JihaD

  37. Jackson7 Says:

    Knicks been hollering at Dalembert’s people too, but he wants more than the mid-level exception money..

    Knicks is like FOH then

  38. ilovemia305 Says:

    avoid me like the muthafuckin plague

    Stick to being a critic

  39. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2011 at 8:25 pm
    word… i too, read that Baron Davis is in the best shape of his career..

    i BEEN a B-Diddy fan

    ^

    The memories of Baron and Stephan Jackson running the #1 seeded Mavs out of the Gym >>>>>>>

    JihaD

  40. Jackson7 Says:

    Dalembert and Davis to the Heats?

    sheeeeeit…

    they might win 75 games forreal this time…

  41. Jackson7 Says:

    ^

    The memories of Baron and Stephan Jackson running the #1 seeded Mavs out of the Gym >>>>>>>

    JihaD

    —————-

    word..

    with all them fans in Oakland wearing the yellow t-shirts at the game?

    shit was wildly entertaining

  42. rex hussla Says:

    I always hear how great of shape Baron Davis is in…his glory days were 5 years ago man, hate to say it. It’s been downhill since dunking on Kirilenko in the playoffs.

  43. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2011 at 8:26 pm
    Knicks been hollering at Dalembert’s people too, but he wants more than the mid-level exception money..

    Knicks is like FOH then

    ^

    When thye said the Knicks might be 17 mil under the cap next year I said fuck school, b.

    Apparently Isiah had a plan, smh.

    JihaD

  44. JihaD Says:

    rex hussla Says:
    November 28th, 2011 at 8:29 pm
    I always hear how great of shape Baron Davis is in…his glory days were 5 years ago man, hate to say it. It’s been downhill since dunking on Kirilenko in the playoffs.

    ^

    *has vivid memories of Baron dropping dime after dime off to Blake Griffin before being traded*
    *Imagines the carnage he could do with Lebron and Wade*

    Yo, if Baron is anything like 2010-2011 Baron Right before and after his trade, I’ll take him– anything is better than that fucking statue we had at point last year…

    Chalmers should be better tho, but he ain’t no championship caliber PG yet.

    JihaD

  45. rex hussla Says:

    There’s teams with new coaches too…those squads won’t have a chance. 2 weeks of training camp, no summer league for their rookies, and teams filling out their roster up until Opening night. Shit is gonna be crazy!

  46. Jackson7 Says:

    Chalmers aint even a real point guard..

    that nigga is BJ Armstrong 2.0

    Tony Douglas > Mario Chalmers

    shit..

    Stephon Marbury or Sebastian Telfair > Chalmers

  47. rex hussla Says:

    JihaD Says:
    November 28th, 2011 at 8:33 pm

    ^

    *has vivid memories of Baron dropping dime after dime off to Blake Griffin before being traded*

    ^

    Man, both games I went to last year, I was really disappointed in Baron. I’m a huge fan of his too, but he was just out there playing horrible. Yeah, an oop to Blake will get on ESPN, but other than that he just looked and played like he didn’t really care.

  48. rex hussla Says:

    I give props to Chalmers though, because at times during that Finals series he seemed like the only guy who stayed tough while Lebron was having his melt-downs.

    He carried Lebron and DWade for stretches during those games.

  49. Charles Oakley Says:

    cosine Chalmers <<<<<

    And don't forget bj was once an all-star (no young and unholy rapper)

  50. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Baron Davis needs a backiotomy (c) Half Baked

    Dude is fin. His days of being an elite PG are over & as often as he’s injured, why anyone would give him big money is beyond me.

  51. Shooter Says:

    Nah NBA talk >>>>> the other BS

  52. Charles Oakley Says:

    Besides the big three and the 10 healthy games haslem provided, the heat roster was straight garbage. If they had any support they would have won the championship

  53. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Knicks need to get TJ Ford to backup Chauncey, James Jones & a decent center.

    Paul is gonna want more $$$ then the Knicks can give him.

  54. big545 Says:

    The memories of Baron and Stephan Jackson running the #1 seeded Mavs out of the Gym >>>>>>>
    =====
    FOH.

    That shit was fixed. Fuck Tim Donaghy.

  55. hl Says:

    @shooter As a heads up DBlock is doing a fantasy league this year. Most of us from last year are hopping into that one.

  56. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2011 at 8:35 pm
    Chalmers aint even a real point guard..

    that nigga is BJ Armstrong 2.0

    Tony Douglas > Mario Chalmers

    shit..

    Stephon Marbury or Sebastian Telfair > Chalmers

    ^

    Nah, he may not be a traditional PG like a Kidd or CP3, but that nigga can play the position, plus he has enough of that KU swagger to take a big shot like fuck who’s on my team– that shit is important when playing with Bron and Wade.

    JihaD

  57. Jackson7 Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    November 28th, 2011 at 8:45 pm
    Knicks need to get TJ Ford to backup Chauncey, James Jones & a decent center.

    —————

    Knicks just drafted a 6-6 combo guard with ill hops to back up Chauncey, in the 1st round..

    Iman Shumpert is the next Russell Westbrook..

    TJ Ford done had neck & spine surgeries..

    nosign

  58. LeRoy Green Says:

    The memories of Baron and Stephan Jackson running the #1 seeded Mavs out of the Gym >>>>>>>

    JihaD

    ^^^^^6

    smh that shit hurt my heart.

    But at one point during the series I realized what was goin on…how do you beat a team that DOESNT MISS??? I swear to God J Rich, Steven Jackson (port arthur stand up) and Baron Davis ALL played the best ball of their collective lives.

    Plus Don Nelson wanted bloody revenge for the way Mark Cuban screwed him over. Add to that that he drafted Dirk and coached the Mavs to what they had become….it was a wrap. Nellie knew all Dirk and the Mavs weaknesses.

    Avery Johnson aint been the same since lol

  59. big545 Says:

    *daps Eli Manning*

  60. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Iman Shumpert is the next Russell Westbrook..
    ^^^
    I’ll believe it when I see it. But just in case he’s a bust, the Knicks could use a veteran PG. TJ Ford had a decent year a couple of years ago, 10 ppg 4 apg. And he’s not the only P option out there either. If Howard leaves the Magic I’m sure there’s a deal that could be made for Jameer. And next year Raymond Felton is a free agent.

    Plus I hear talk the Knicks are thinking about re-signing Jamal Crawford.

    I’m just saying, I doubt we’ll get Chris Paul. We need insurance at PG & I can’t trust a rookie.

  61. E aka Mac with the Cheese Says:

    cosign Baron Davis, used to be one of my favorite p.g’s to watch

    him and Starbury (r.i.p)

  62. jderrida Says:

    OKC >>>

  63. LeRoy Green Says:

    B Diddy back at UCLA dunkin on niggas while wearin a knee brace >>>>

    I knew he was a problem then but he got drafted to the Hornets and showed out as a rook. That squad wit Mashburn could been sumn if monsta Mash didnt wreck his knee

  64. tHe KiD fRanKiE Says:

    Rip Steve Francis

    I was Watchin some ol shit

    He was a prollem for real!

  65. Shooter Says:

    @shooter As a heads up DBlock is doing a fantasy league this year. Most of us from last year are hopping into that one.
    ^^^^

    word, good look

    Might pass this year though, I always forget about my team ha

  66. Shooter Says:

    LF: that Blunt After Blune Video >>>>

  67. tHe KiD fRanKiE Says:

    I can’t wait to see how many niggas fell off an was dmokin kush n sippin lean
    Niggas comin back like Shawn kemp after the 99 lockout

    You’ll be able to tell who continued to work on there game quick

  68. jderrida Says:

    I’m just saying, I doubt we’ll get Chris Paul.

    ^^^

    Theres a good chance Knicks will sign Paul or Williams

    The Knicks have the players to attract elite talent and will have about 16 million+ in cap space to sign a competitve contract

    Off all the teams that have elite players and can afford to offer a max contract the Knicks are one of the few

  69. E aka Mac with the Cheese Says:

    Zach Randolph is going to show up looking flabby and sick, didn’t he get his big contract right before the lockout?

    Raymond Felton too

  70. JihaD Says:

    LeRoy Green Says:
    November 28th, 2011 at 8:59 pm
    The memories of Baron and Stephan Jackson running the #1 seeded Mavs out of the Gym >>>>>>>

    JihaD

    ^^^^^6

    smh that shit hurt my heart.

    But at one point during the series I realized what was goin on…how do you beat a team that DOESNT MISS??? I swear to God J Rich, Steven Jackson (port arthur stand up) and Baron Davis ALL played the best ball of their collective lives.

    Plus Don Nelson wanted bloody revenge for the way Mark Cuban screwed him over. Add to that that he drafted Dirk and coached the Mavs to what they had become….it was a wrap. Nellie knew all Dirk and the Mavs weaknesses.

    Avery Johnson aint been the same since lol

    ^

    All of this.

    Nellie had Averie chumped by the first game when Averie had benched Dampier to try and play small ball, smh.

    But watching the GSW collectively not miss a fucking shot for 8-9 minutes a game was a site to behold, b. Shit was ridiculous.

    JihaD

  71. Jackson7 Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:

    November 28th, 2011 at 9:28 pm
    Zach Randolph is going to show up looking flabby and sick, didn’t he get his big contract right before the lockout?

    ———–

    i dont know Fam… i think Black Zack has turned the corner… he was crazy slim last year, and one of the top PFs in the NBA… he aint been in no trouble in years..

    no way he regresses..

    he’s not the total knucklehead he’s portrayed to be

  72. JihaD Says:

    tHe KiD fRanKiE Says:
    November 28th, 2011 at 9:22 pm
    I can’t wait to see how many niggas fell off an was dmokin kush n sippin lean
    Niggas comin back like Shawn kemp after the 99 lockout

    You’ll be able to tell who continued to work on there game quick

    ^

    *daps Micheal Beasley*

    JihaD

  73. jderrida Says:

    Zach Randolph is going to show up looking flabby and sick,

    ^^^

    Like last year and years before…

    ZBO is the player Eddy Curry wants to be…

    Out of shape but dominating (II) …

  74. Jackson7 Says:

    Knicks are gonna trade for Paul, not wait for free agency…

    they have Billups expiring contract, and Tony Douglas and anyone else not named Amare or Carmelo, to offer…

    itll get done, just like the Melo deal…

    Hornets dont have any other options… its either trade him to NY, or lose him for nothing…

    Melo and CP3 are closer than Melo and LaLa

  75. Shooter Says:

    Baron bodying Kirilenko that same year also >>>>>

  76. sealsaa Says:

    big545 Says:

    November 28th, 2011 at 9:03 pm
    *daps Eli Manning*
    ===========================

    *pictures Archie Manning threatening his grown kids with abortion for losing*

  77. Jackson7 Says:

    niggas must aint watched no Grizzlies games if they think Zach is out of shape…

    son is at least 20-30 lbs lighter than he was at Portland or Michigan St…

    he got a weird shaped body, but he aint fat no more…

  78. jderrida Says:

    Knicks are gonna trade for Paul, not wait for free agency…

    ^^^

    The Hornets’ management will rape the Knicks of any talented role players they have just like Denver did in the melo trade

    If the Knicks trade for Paul then their championship window is closed

    Paul, Melo and STAT w/no depth can’t beat Miami or Chicago

    Hell the Cs swept the Knicks….

    Knicks are going to wait for Paul they have too

  79. Jackson7 Says:

    TWolves will be the most improved team in the NBA..

    they have by far, the best two incoming rookies..

    Derrick Williams & Ricky Rubio…

    plus Rick Adelman instead of clueless Kurt Rambis..

    and DBlock4Life’s favorite NBA player, Kevin Love

  80. b Says:

    No shots shellz but i would only battle someone I consider a worthy opponent,I already know I can beat u.hell I did it already.it bothers u when I call u wack huh.?this is Nahright Nigga u don’t like it log off.

  81. Jackson7 Says:

    The Hornets’ management will rape the Knicks of any talented role players they have just like Denver did in the melo trade

    —–

    how did the Kicks get raped??

    Gallinari?… typical Euro trash.. he’s Kirilenko without the defense
    Chandler?.. talented, but meek & passive stoner,,
    Felton?.. fat, overrated, over-shooting point guard

    all 3 of them niggas was losers with the Knicks and Felton BEEN a loser ever since he been in the league…

    Carmelo & Chauncey >>> all them niggas… plus Mosgov…

    Carmelo is a rare commodity… role players like the knicks traded, are a dime a dozen and easily replaceable

  82. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2011 at 9:32 pm
    E aka Mac with the Cheese Says:

    November 28th, 2011 at 9:28 pm
    Zach Randolph is going to show up looking flabby and sick, didn’t he get his big contract right before the lockout?

    ———–

    i dont know Fam… i think Black Zack has turned the corner… he was crazy slim last year, and one of the top PFs in the NBA… he aint been in no trouble in years..

    no way he regresses..

    he’s not the total knucklehead he’s portrayed to be

    ^

    Word.

    Zack got a whole city on his back for the first time in his career. No WAY he fucks that up after all the shit he caught early in his career.

    JihaD

  83. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    If the Knicks trade for Paul then their championship window is closed
    ^^^

    Exactly. The Knicks won’t even have the bread for half assed role players. They don’t have the money. In Miami, those guys took less money to play together. Amare & Melo didn’t and Paul is gonna want to be paid his market value.

    He may wanna come to NY but it doesn’t make sense.

  84. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Gallinari?… typical Euro trash.. he’s Kirilenko without the defense
    Chandler?.. talented, but meek & passive stoner,,
    Felton?.. fat, overrated, over-shooting point guard
    ^^^

    These guys are quality role players. Knicks bench doesn’t have anyone half as talented as any of those 3.

  85. JihaD Says:

    b Says:
    November 28th, 2011 at 9:42 pm
    No shots shellz but i would only battle someone I consider a worthy opponent,I already know I can beat u.hell I did it already.it bothers u when I call u wack huh.?this is Nahright Nigga u don’t like it log off.

    ^

    Nothing you say bothers me Brandon– where oh where did you get that idea?

    You could never battle me, cuz you couldn’t beat me– its funny you only accept the opinions of people who agree with you, but it is what it is.

    Like you said, nigga, you can log off if you don’t like me, my rhymes, or whatever your issue is.

    You could easily make it happen if you had a serious point to prove, but obviously you like your bubble.

    It is what it is.

    Not shots.

    JihaD

  86. Charles Oakley Says:

    Hornets dont have any other options… its either trade him to NY, or lose him for nothing…
    ^
    No way in Hell the Hornets trade CP3 while they are still league owned. That means each owner owns 1/29 of the team. They will not allow that trade to go through.

  87. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2011 at 9:39 pm
    TWolves will be the most improved team in the NBA..

    they have by far, the best two incoming rookies..

    Derrick Williams & Ricky Rubio…

    plus Rick Adelman instead of clueless Kurt Rambis..

    and DBlock4Life’s favorite NBA player, Kevin Love

    ^

    I just wanna see if Ricky Rubio is even 1/2 as good as advertised…

    A Viking– controlling the wolves like Rick Rubio….(c)shells

    JihaD

  88. Charles Oakley Says:

    no way he regresses..

    he’s not the total knucklehead he’s portrayed to be
    ^
    Isnt he a known drug dealer, I.E. he provides the capital for his mans and them to be marijuana pushers

  89. JihaD Says:

    Charles Oakley Says:
    November 28th, 2011 at 9:50 pm
    Hornets dont have any other options… its either trade him to NY, or lose him for nothing…
    ^
    No way in Hell the Hornets trade CP3 while they are still league owned. That means each owner owns 1/29 of the team. They will not allow that trade to go through.

    ^

    this has always been my thinking…. You would think Stern wouldn’t want that type of heat after dealing with a lockout sending Paul to LA or NY (his two largest media markets), even if the deal was legit and made both teams better…

    I see paul staying right there until new management is found– he has no leverage to get a trade anywhere, and if he knows he can only make SO MUCH now regardless where he goes, I don’t think its gonna matter to him, especially if LA goes after D Howard.

    JihaD

  90. jderrida Says:

    how did the Kicks get raped??

    ^^^

    Gallinari and Chandler are talented role players…They added depth to the Knicks roster which helps during the playoffs…

    You need a team w/more than 3 great players…

    Regardless of what you think about Gallinari and Chandler skills the point is Hornet management isn’t just going to take Billups, Douglas and whoever for Paul…

    The hornets like the nuggets are going to get players w/high ceilings to help their rebuilding process…

    Trading for Paul will force the Knicks to give up quality players and have less cap space to sign quality free agents this and next year…

  91. Danny Ocean Says:

    Zach Randolph ’bout that life though

    a NBA/NFL player without a gun charge or marijuana possession or domestic violence charge on their record, I don’t respect ’em

  92. Charles Oakley Says:

    kevin love <<<<

    defense is half the game and he plays in the paint, i mean, we give him his statistical props but thats where it stops

  93. Jackson7 Says:

    Knicks bench doesn’t have anyone half as talented as any of those 3.

    ————–

    but they was starters with the Knicks…

    and perennial losing starters… they would be better suited to be bench players anyway ..

    all of them… and Mosgov

    replaceable… by Dec 9th, Knicks bench will be in place

  94. Charles Oakley Says:

    Knicks gave up solid to good role players, no one that is irreplaceable

  95. jderrida Says:

    Hornets dont have any other options… its either trade him to NY, or lose him for nothing…
    ^
    No way in Hell the Hornets trade CP3 while they are still league owned. That means each owner owns 1/29 of the team. They will not allow that trade to go through.

    ^^^

    The league ok’d Hornet’s management offering West a 7million player option…

    There rumors (hopefully rumors) of OKC trading Westbrook for Paul

    It could happen…

    Side note: Stern should move the Hornets to Seattle. Seattle is a proven basketball city w/plenty of local billionaires who love to own a team there…

  96. Jackson7 Says:

    Gallinari and Chandler are talented role players…They added depth to the Knicks roster

    ———————-

    KNicks never won 30 games with them niggas…

    dont let the NY media fool you..

    all them niggas is/was bums

  97. JihaD Says:

    replaceable… by Dec 9th, Knicks bench will be in place

    ^

    Bench is gonna decide whether the Heat or Knicks got any shot at a chip this year.

    FACT.

    JihaD

  98. jderrida Says:

    Zach Randolph ’bout that life though

    ^^^

    He beat a drug dealer w/a pool stick (II)…because he felt like it

  99. Jackson7 Says:

    Charles Oakley Says:

    November 28th, 2011 at 9:55 pm
    Knicks gave up solid to good role players, no one that is irreplaceable

    ——————

    Knicks > Bulls, tho

  100. jderrida Says:

    dont let the NY media fool you..

    ^^^

    Knicks that sign melo as a free agent >>> Knicks trading legit role players for melo

  101. Casket Face Says:

    yo man chrissy be OD on this love and hip-hop…like c’mon b

  102. jderrida Says:

    Regardless of whatever the Hornets do tho

    Paul should consider signing w/Memphis

    They have the cap space, talent and depth to be a serous contender

  103. Jackson7 Says:

    Knicks that sign melo as a free agent >>> Knicks trading legit role players for melo

    ————–

    there was guarantee he would have gone to the KNicks, if they waited …

    other teams were trying to trade for Melo too..

    ask the Bulls, and Houston Rockets

  104. Jackson7 Says:

    Paul should consider signing w/Memphis

    ————-

    LMAO @ free agents wanting to take their talents to bamma ass Memphis Tennessee..

    never happen… free agents LEAVE Memphis, not go there

  105. Jackson7 Says:

    Casket Face Says:

    November 28th, 2011 at 10:05 pm
    yo man chrissy be OD on this love and hip-hop…like c’mon b

    ——————

    Chrissy look good as hell IMO..

    so does Jones mangaer, whoever that brown skinned chick talking to him in the studio was

  106. tHe KiD fRanKiE Says:

    yo man chrissy be OD on this love and hip-hop…like c’mon b

    ^you actually watch mockery of black women?!?

    Vh1 is Wshh on network television
    They settin us back lol

  107. Jackson7 Says:

    manager > mangaer

  108. jderrida Says:

    there was guarantee he would have gone to the KNicks, if they waited …

    other teams were trying to trade for Melo too..

    ^^^

    Melo wanted to play in New York

    He wasn’t a restricted free agent…even if Denver sent him to chicago dude would have left…

    No guarantee??? Melo basically made Denver trade him to New york…

  109. Tron Stockton Says:

    *sees NBA convo*

    *tries to think of clevelands starting lineup*

    *cant*

  110. LeRoy Green Says:

    Chandler?.. talented, but meek & passive stoner,,

    ^^^^

    LMAO

    bench players are crucial tho.

    Mavs depth is why they outlasted Miami last year.

    But btwn Caron Butler, J.J Barea, Tyson Chandler and Rudy Fernandez…somebody gotta go.

    I’m just hopin it aint Chandler cuz Dallas had NO defense before he arrived. None.

  111. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Paul to the Lakers has been a rumor as well.

    I really don’t want him in NY. Not that he’s not talented but we don’t have the money to pay keep him & still have some above average role players coming off the bench.

    I think having a serviceable big man that can rebound & take pressure off of Amare is a more pressing concern then PG.

  112. E aka Mac with the Cheese Says:

    every time I see Chrissy I remember the hilarious Max B slander

    Somaya’s giant tho, she looks amazonian standing next to those other chicks

    I’d still smash

  113. Jackson7 Says:

    I really don’t want him in NY. Not that he’s not talented but we don’t have the money to pay keep him & still have some above average role players coming off the bench.

    I think having a serviceable big man that can rebound & take pressure off of Amare is a more pressing concern then PG.

    ——————–

    id rather have Deron Williams than Chris Paul…

    and cosign the Knicks needing DeAndre Jordan to play center next to Amare Stou’mire (no D)…

  114. E aka Mac with the Cheese Says:

    Vh1 is Wshh on network television
    ^
    cBc

  115. Jackson7 Says:

    Somaya Reece
    Chrissy
    Olivia
    Jones manager

    ALL them broads can get it … EARLY

  116. Jackson7 Says:

    W.T.F.???

    Jill Scott got a new wack song out with PAUL WALL???

    WTF has happened to my girl?

    after her first 2 albums she done fell WAY off..

    she still beautiful, but damn…. WTF is she going through, musically?

    that “Real Thing” LP was total gobbage

  117. And The Winner Is... Says:

    that means he reads the comments…

Leave a Reply