Paula Patton Covers Complex (December/January)

Paula Patton splits the December/January cover of Complex with Drizzy.

Read the full feature and peep the gallery here. You can also read Drake’s cover story in its entirety here.

Previously: Drake Covers Complex (December/January)


AddThis Social Bookmark Button

27 Responses to “Paula Patton Covers Complex (December/January)”

  1. Free J Says:

    i wanna have sex with her mouth…

  2. cOLD Says:

    eskay knows he woulda caught hell if he posted aubreys cover over pattons.

    smart blogger

  3. Remixznflow Says:

    oh lawd…

  4. cOLD Says:

    I wonder what that thang smell like

  5. Troyvul Says:

    Those words are scary virgin Mary

  6. Hoskins Says:

    Does she rap????
    .
    .
    .
    just kidding no complaints here

  7. Free J Says:

    eskay knows he woulda caught hell if he posted aubreys cover over pattons.

    smart blogger

    ^^

    isnt nation in love with drake anyways? mighta been a blogger beef…

  8. harlem world Says:

    face sitting status

  9. sarjo1988 Says:

    id fuck with her with my nose

  10. cOLD Says:

    someone posted a chick going thru airport security yesterday. Was it real of shopped?

  11. cOLD Says:

    face sitting status

    ^ (freeway voice) Eearly

  12. Free J Says:

    id fuck with her with my nose

    ^^^

    lol u guys gonna cuddle afterwards?

  13. harlem world Says:

    she looks like a dicktease

    she aint about that life

  14. Remixznflow Says:

    and that photo doesnt even do her justice… shes way more beautiful than that…

  15. harlem world Says:

    Free J Says:
    November 16th, 2011 at 10:57 am

    id fuck with her with my nose

    ^^^

    lol u guys gonna cuddle afterwards?

    ==================
    co-smh

  16. Remixznflow Says:

    harlem world Says:
    November 16th, 2011 at 10:58 am

    she looks like a dicktease

    she aint about that life

    ^
    nosign.. she bout that life…

  17. Free J Says:

    she looks like a dicktease

    she aint about that life

    ^^^

    she aint make it this far by jus lookin pretty…

  18. cOLD Says:

    and that photo doesnt even do her justice… shes way more beautiful than that…

    ^ she kinda got the zoe saldana thingy..

  19. sarjo1988 Says:

    id fuck with her with my nose

    ^^^

    lol u guys gonna cuddle afterwards?
    ^
    no were gonna spoon, she can be the big spoon

  20. tHe KiD fRanKiE Says:

    Remixznflow
    0 mins ago
    and that photo doesnt even do her justice… shes way more beautiful than that…

    ^fact she look wack there

  21. Free J Says:

    she kinda got the zoe saldana thingy..

    ^^^^

    but zoe>>>>>>

  22. Remixznflow Says:

    cOLD Says:
    November 16th, 2011 at 10:59 am

    and that photo doesnt even do her justice… shes way more beautiful than that…

    ^ she kinda got the zoe saldana thingy..

    ^ yeah i dont know what they were going after here… but shes a dime..

    the prettiest ones are often the nastiest ones…

  23. cOLD Says:

    but zoe>>>>>>

    ^ zoe need about 20 lbs ass and thighs added to her inventory.

  24. Troyvul Says:

    Full Name and Birth Date, I’ll book a flight and you’ll come to me.

    Grown man Steez

  25. Mental Says:

    Zoe’s cute but she got that ‘white girl body’

    No ass or breastises

  26. harlem world Says:

    Troyvul Says:
    November 16th, 2011 at 11:02 am

    Full Name and Birth Date, I’ll book a flight and you’ll come to me.

    Grown man Steez

    ===================
    ovo airlines

    come fly with us

  27. Bones Jackson Says:

    I know Robin Thicke fist pumps every time he climbs in bed with her

Leave a Reply