займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Freddie Gibbs & Statik Selektah – Lord Giveth, Lord Taketh Away

Directed by Oliver Whitehouse. Purchase the EP on iTunes.

Previously: Lil Lody ft. Freddie Gibbs – We Bout Dat


AddThis Social Bookmark Button

244 Responses to “Video: Freddie Gibbs & Statik Selektah – Lord Giveth, Lord Taketh Away”

  1. hl Says:

    That Common shit is crazy.

  2. Charles Oakley Says:

    Bugatti Beibs >>>

  3. charles oakley Says:

    be like chuck d…never be like flavor flav

  4. plug Says:

    what was up wit that ace hood album?

    how was it?

  5. tHe KiD fRanKiE Says:

    ^dope line off that classic pilot talk

    Rip jay elec I was never impressed anyway
    Ex c was nice but that kinna rap ain’t my lane

  6. Smooth Says:

    Co-Sign Fat Joe is the next Biggie

  7. Smooth Says:

    Charles Oakley
    1 hr, 39 mins ago
    Bugatti Beibs >>>

    ^

    Y’all don’t hear me tho

    Baby >>>>
    One Time >>>>
    Runaway Love >>>>
    One Less Lonely Girl >>>>
    Prey >>>>

  8. Remixznflow Says:

    yeah.. that common record is thorough…

  9. Smooth Says:

    Co-Sign Fat Joe, Ja Rule and Pill rapping over European dance music

  10. Samir Says:

    This is the song that Blu sampled for ‘Til We Die’? Nah, right?

    youtube.com/watch?v=aFpDzAKrYp8

  11. Smooth Says:

    Co-Sign Tupac revealing he’s been in Cuba the past decade, then making a triumphant return to the top rapping over Dubstep featuring 2Chainz and Mack Maine

  12. Black Brokaw Says:

    Who is Com shootin at?

  13. Smooth Says:

    No-Sign tongue kissing

  14. Smooth Says:

    Real men don’t tongue kiss

  15. Samir Says:

    “Some ho as niggas… singing all around here, man… ‘la la la’, all that, you ain’t no motherfucking Frank Sinatra!” – Common

    stfu Drake

  16. DJ Chase Says:

    Yo… Common is talking super-extra-wreckless on this one

  17. Smooth Says:

    Real men don’t hold hands with their girl either

  18. DJ Chase Says:

    “Some ho as niggas… singing all around here, man… ‘la la la’, all that, you ain’t no motherfucking Frank Sinatra!” – Common

    stfu Drake

    ^Thats EXACTLY who i thought of when I heard that. lol

  19. E aka Mac with the Cheese Says:

    Are we an item?
    Girl quit playin’
    We’re just friends,
    What are you sayin’?
    Said there’s another and look right in my eyes
    My first love, broke my heart for the first time

    And I was like baby, baby, baby ooh
    Like baby, baby, baby noo

    #BugattiBiebsBloodDiamonds

  20. Smooth Says:

    Bugatti Biebs talking extra wreckless on that Somebody To Love remix

  21. Smooth Says:

    Sizzle Biebs on some Lex Luger production for his upcomming Christmas Album

  22. mcb Says:

    DJ Chase Says:
    November 2nd, 2011 at 9:35 am
    “Some ho as niggas… singing all around here, man… ‘la la la’, all that, you ain’t no motherfucking Frank Sinatra!” – Common

    stfu Drake

    ^Thats EXACTLY who i thought of when I heard that. lol
    ^^^
    theres a reason haha

    *daps all*

    got A TON of work to do today. finally got some good studying in last night…

    starting to feel a little more inspired, a little more drive, gotta use that.

    *attempts to lurk*
    *listens to Don Trip, stops, puts Common on*

  23. Eastern_Digital Says:

    The beats Clams Casino did for Lil B >>>>>

  24. DJ Chase Says:

    So, there was no NBA action on last night… I’m uber pissed off with this lockout.

  25. Casket Face Says:

    woke up to find my face in the paper this morning “best customizing store in detroit”
    guarantee atleast a hundred strippers bring boots, g strings and bras today

    #feelsgoodman

  26. Troyvul Says:

    This 2Chainz mixtape is fire smfh

  27. Remixznflow Says:

    The NBA fuckin up where the NFL didnt…

    niggas shoulda BEEN discussed all of this bullshit…

  28. tHe KiD fRanKiE Says:

    So, there was no NBA action on last night… I’m uber pissed off with this lockout.

    ^:-(x10!

  29. DJ Chase Says:

    The NBA fuckin up where the NFL didnt…

    niggas shoulda BEEN discussed all of this bullshit…

    ^Thats what I don’t get about all of these leagues… why wait till the summer that the deal is expiring to then start SERIOUS negotiations… Yall know years in advance this shit is coming up and yall wanna make changes. Start the discussions sooner.

  30. E aka Mac with the Cheese Says:

    I’m not going to notice the NBA lockout until the superbowl is over anyways

    *kanye shrug*

  31. Remixznflow Says:

    Troyvul Says:
    November 2nd, 2011 at 10:00 am

    This 2Chainz mixtape is fire smfh

    ^
    ill just take your word for it…

    that LEP though….

  32. Remixznflow Says:

    DJ Chase Says:
    November 2nd, 2011 at 10:03 am

    The NBA fuckin up where the NFL didnt…

    niggas shoulda BEEN discussed all of this bullshit…

    ^Thats what I don’t get about all of these leagues… why wait till the summer that the deal is expiring to then start SERIOUS negotiations… Yall know years in advance this shit is coming up and yall wanna make changes. Start the discussions sooner.

    ^
    well part of that has to do with all the red tape that comes with these lockouts…

    remember.. during negotiations… teams and players and everyone involved have to stay apart… cant do that during the season…

    conflicts of interest and all that…

    still.. its bullshit… millionaires crying over more millions.. FOH… if we stop WATCHING them niggas they’ll be at wendy’s…

  33. b Says:

    This 2 chainz tape is Incredible, Instant classic

    my penny loafers had nickels uuuuhhhhhhhhh

  34. tHe KiD fRanKiE Says:

    I’m not going to notice the NBA lockout until the superbowl is over anyways

    *kanye shrug*

    ^I have yet to view even 1 whole qtr of a NFL game yet this season
    I will watch my first game this Sunday 8:20 you already kno what time it is!!!

  35. Eastern_Digital Says:

    Is that new LEP better than Dont Feed The Killaz 3? Cuz that one was kinda underwhelming…

  36. Troyvul Says:

    ill just take your word for it…

    that LEP though….
    ^
    Trust me, listen to this tape, but you need an appreciation for ignant shit.
    That LEP is dope too, I barely get past Amerikkka’s Worst nightmare

  37. Eastern_Digital Says:

    At the of the day the players are fuckin up because they lose way more money through the lockout than they would if they accepted the 50-50 offer.

  38. DJ Chase Says:

    remember.. during negotiations… teams and players and everyone involved have to stay apart… cant do that during the season…

    conflicts of interest and all that…

    ^I see said the blind man.

    Aight. Cool. Still makes no sense. like the owners have very little leverage. If the players all decode to bounce and go to a specific league overseas, any league, the NBA will be finished.

  39. mel kiper III Says:

    Casket Face Says:

    #feelsgoodman

    ^
    ayo

  40. cOLD Says:

    common kinda danced…

  41. Eastern_Digital Says:

    Aight. Cool. Still makes no sense. like the owners have very little leverage. If the players all decode to bounce and go to a specific league overseas, any league, the NBA will be finished.

    ^^^
    They’ll never bounce. And a alternate league would take a lot of time to set up.

    The owners have alternate sources of income, the players (except the superstars).

  42. cOLD Says:

    beat was rza esque…

  43. Eastern_Digital Says:

    Aight. Cool. Still makes no sense. like the owners have very little leverage. If the players all decode to bounce and go to a specific league overseas, any league, the NBA will be finished.

    ^^^
    They’ll never bounce. And a alternate league would take a lot of time to set up.

    The owners have alternate sources of income, the players dont (except the superstars).

  44. Jackson7 Says:

    Samir Says:

    November 2nd, 2011 at 9:23 am
    This is the song that Blu sampled for ‘Til We Die’? Nah, right?

    youtube.com/watch?v=aFpDzAKrYp8

    ————————

    yep..

    Larry Norman >>>>>>>>>>

    that crackers was rappin bars too, be clear

  45. cOLD Says:

    oh where are my manners *daps* all…. weirdos,vets and lurkers alike.

  46. cOLD Says:

    women in lingerie playing football > NFL.

  47. DJ Chase Says:

    At the of the day the players are fuckin up because they lose way more money through the lockout than they would if they accepted the 50-50 offer.

    ^Quite the opposite. Yes, they’re losing now in the short term, but they’re looking at the big picture. If they give in tow aht the owners want, they’ll lose even more in the future, which is why they’re not caving.

    Plus as the union said, the owner’s initial offer was drastically unrealistic, that they’re using the ploy of “we’ve scaled down our demands in a good faith effort to get a deal done” to gain sympathy from those who are unaware of the details of the negotiation.

    its not fair that 32 people get to share 50%, and 250+ people have to share the other haldf. Especially when the 250+ are the reason for the revenue being available to split

  48. E aka Mac with the Cheese Says:

    ^I see said the blind man.

    Aight. Cool. Still makes no sense. like the owners have very little leverage. If the players all decode to bounce and go to a specific league overseas, any league, the NBA will be finished.
    ^
    the owners probably have more leverage, they could just offer the big name players huge contracts and replace mid to low-tier players with college/high school kids

    plus a lot of overseas economies aren’t doing very well right now

  49. Beezy Says:

    so Bieber got some chick pregnant … word

  50. Jackson7 Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:

    November 2nd, 2011 at 10:03 am
    I’m not going to notice the NBA lockout until the superbowl is over anyways

    *kanye shrug*

    —————

    word..

    plus, its just more time for Chris Paul to keep kickin it in Manhattan with Carmelo & Amare and continue to develop that future team chemistry..

  51. cOLD Says:

    so Bieber got some chick pregnant … word

    ^ 20 yr old groupie must’ve had them early lessons how to trap a wealthy star and live off the child support dough

  52. Jackson7 Says:

    cosign televising naked NBA wiives running fullcourt games to replace the NBA games forever…

  53. tHe KiD fRanKiE Says:

    NBA>>>>NFL

    Not even close

  54. b Says:

    2 chainz doesnt fall under the category of ignant rap imo, he just make good music and he a witty cat, he def got presence and personality on them tracks too.

    I’m stannin

  55. mel kiper III Says:

    I’m not going to notice the NBA lockout until the superbowl is over anyways

    *kanye shrug*

    —————

    word..

    plus, its just more time for Chris Paul to keep kickin it in Manhattan with Carmelo & Amare and continue to develop that future team chemistry..

    ^
    coco

    take yall time

  56. Jackson7 Says:

    nosign dapping weirdos and lurkers

  57. cOLD Says:

    where does MLB fit in frankie

  58. b Says:

    Why bacon and eggs taste so damn good together? who was the first to discover this combo? I be having to fight myself to not go get a second bacon, eggs, and jelly on a roll with pepper.

  59. cOLD Says:

    nosign dapping weirdos and lurkers

    ^ a necessary factor in the nah ecosystem.

  60. E aka Mac with the Cheese Says:

    so Bieber got some chick pregnant … word

    ^ 20 yr old groupie must’ve had them early lessons how to trap a wealthy star and live off the child support dough
    ^
    what does the groupie look like?

  61. Jackson7 Says:

    in fact, cancel the whole season… that way if this shit end, CP3 dont get hurt fucking around with them peasants in New Orleans… or some random flood or natural disaster might even hit that decrepit city/shanty town..

    start this whole shit over with CP3 in the blue & orange for 2012..

    david stern, keep going..

    billy hunter, lay low keep firing…

  62. Eastern_Digital Says:

    At the of the day the players are fuckin up because they lose way more money through the lockout than they would if they accepted the 50-50 offer.

    ^Quite the opposite. Yes, they’re losing now in the short term, but they’re looking at the big picture. If they give in tow aht the owners want, they’ll lose even more in the future, which is why they’re not caving.

    Plus as the union said, the owner’s initial offer was drastically unrealistic, that they’re using the ploy of “we’ve scaled down our demands in a good faith effort to get a deal done” to gain sympathy from those who are unaware of the details of the negotiation.

    its not fair that 32 people get to share 50%, and 250+ people have to share the other haldf. Especially when the 250+ are the reason for the revenue being available to split

    ^^^
    nah, it makes no sense. The fighting over 500 mill they lost already cuz the season will at best be cut in half (loss of 750 million) or canceled alltogether (loss of 1.5 billion)

    How far apart are the two sides?
    The split on BRI (Basketball Related Income) is supposedly the biggest point of contention. Players want 52.5 percent (down from 57 in the previous contract). Owners are “adamant” on 50 percent and started with an initial lowball offer of 37.

    Take the NBA’s 2009-10 BRI estimate of $3.6 billion; 2.5 percent of that is $90 million. Let’s say the life of the contract is 6 years. The total value of that over six years, with reinvestment, is around $500 million.

    Is it economically worthwhile for the players to hold out for $500 million?

    No. Total NBA salaries last year were over $1.5 billion, about three times the amount they are fighting over. Canceling a third of the current season would wipe out the gain of winning the extra 2.5 percent of BRI over the life of the new collective bargaining agreement. Canceling the whole season over 2.5 percent of BRI is insane for the players.

    Of course there are other issues relating to the salary cap, like the length of contracts, but the BRI split seems to be the sticking point.

  63. Remixznflow Says:

    b Says:
    November 2nd, 2011 at 10:24 am

    Why bacon and eggs taste so damn good together? who was the first to discover this combo? I be having to fight myself to not go get a second bacon, eggs, and jelly on a roll with pepper.

    ^
    strong cosign…

  64. E aka Mac with the Cheese Says:

    in fact, cancel the whole season… that way if this shit end, CP3 dont get hurt fucking around with them peasants in New Orleans… or some random flood or natural disaster might even hit that decrepit city/shanty town..
    ^
    lmao

  65. Jackson7 Says:

    cOLD Says:

    November 2nd, 2011 at 10:24 am
    nosign dapping weirdos and lurkers

    ^ a necessary factor in the nah ecosystem.

    ——————-

    for us to poop on..

    (c) that shit talking dog that be on Conan or Leno or one of them late night kizza shows, not sure which one tho

  66. cOLD Says:

    November 2nd, 2011 at 10:24 am
    Why bacon and eggs taste so damn good together? who was the first to discover this combo? I be having to fight myself to not go get a second bacon, eggs, and jelly on a roll with pepper.

    ^ there are some things that were just made to be together like turkey N cheese, soda and pizza…

  67. b Says:

    cOLD Says:
    November 2nd, 2011 at 10:22 am
    where does MLB fit in frankie

    ^ Lol I cant help but to think frankie wouldnt approve of them running around with all them clothes on. Frankie only like sports in which long sleeves are not permitted.

  68. Troyvul Says:

    Who really the misses the NBA? I dont, holla at me when football is over. Let them get their shit straight

  69. Jackson7 Says:

    cosign cancelling listening to chris broussard’s lies for a whole season

  70. cOLD Says:

    Frankie only like sports in which long sleeves are not permitted.

    ^ Rassss.

  71. Jackson7 Says:

    exhibition all-star baseball games in Taiwan >>> early season NBA games..

    *daps Curtis Granderson’s game winning Grand Slam*

  72. Beezy Says:

    strong cosign…

    ^ayo?

  73. Jackson7 Says:

    Frankie only like sports in which long sleeves are not permitted.

    ———————-

    co-Rasssss.

  74. tHe KiD fRanKiE Says:

    COLD
    2 mins ago
    where does MLB fit in frankie

    ^whats that?!?

    All NBA everything maybe NCAA hoops then football

    MLB=NHL=NASCAR
    I ain’t hearda dat

  75. Troyvul Says:

    Blue Jays gonna make an offer to Prince fielder…if we land that deal……..

  76. Remixznflow Says:

    yo J7.. what you gonna do when CP3 dont sign with NY?

    its not a given… yet…

  77. tHe KiD fRanKiE Says:

    Says da NIGGER who obsessed wit me!

  78. Jackson7 Says:

    cosign the scrumptiousness and lifelong compatibility of bacon & eggs…

    them niggas is the romeo & juliet of food groups…

    no disrepect to peanut butter & jelly, or rice & beans…

  79. Beezy Says:

    sausage > bacon

    no homo

  80. Jackson7 Says:

    Remixznflow Says:

    November 2nd, 2011 at 10:32 am
    yo J7.. what you gonna do when CP3 dont sign with NY?

    its not a given… yet…

    ————

    why then, ill be satisfied with the impending greatness of incoming rookie Iman Shumpert, who has basically the same game as your boy Russell Westbrook …

  81. Remixznflow Says:

    no disrepect to peanut butter & jelly, or rice & beans…

    ^
    its close though…

    pb&j with milk…

    word…

  82. Jackson7 Says:

    i wish the Yankees would sign Prince Fielder…

    word is, they thinking and talking about it..

    i doubt it tho

  83. tHe KiD fRanKiE Says:

    Like no one notices when women convos arise this nigger straight lurk. 200+ comments fill of gems n cheating tactics no comment from blouse boy. But can’t wait to type Frankie daily!
    Nigga feind for attention from men
    Stop hidin Brandon we see u

  84. Remixznflow Says:

    ill be satisfied with the impending greatness of incoming rookie Iman Shumpert, who has basically the same game as your boy Russell Westbrook …

    ^
    oh? i aint heard of him… russell gotta stop with all the crazy shots and late game antics…

    but looking back on last season.. i wouldnt want us to trade him…

    D. Cook needs more playing time…

  85. Troyvul Says:

    i wish the Yankees would sign Prince Fielder…

    word is, they thinking and talking about it..
    ^
    What about Tex?

  86. Jackson7 Says:

    nosign sausage..

    even when i was a swine eater, i aint fuck with sausage or ham.. its too piggish… especially ham… you can still smell the barnyard on peoples plate when they eat ham..

  87. Remixznflow Says:

    bacon is just about perfect…

    why fuck with the rest of the pig offerings?

    crispy, or not so much… it just goes good with everything

    almost everything…

  88. b Says:

    ^ Why cant the poor kid understand that his acts have left the closet open for me and others to ridicule him at any given time?

  89. Jackson7 Says:

    What about Tex?

    ———

    convince Fielder (with lots of millions) to be fulltime DH, or trade Teixeira for pitching of outfield improvements before Tex totally falls off like Giambi did, cause thats how he’s looking lately..

    son used to be a 310-320 hitter… now he STAY at 250, chasing them home runs…

  90. London Bloke Says:

    beef sausage (n) >>

  91. Jersey*made*me Says:

    nosign dapping weirdos and lurkers

    ^^

    Word.

    @Mex, I feel bad for you homie. The only respectable reason to be caught dead in Oklahoma and they(NBA) fucking THAT up……

    co-sign bacon and eggs being crazy…sad part is turkey bacon cant fuck with pork bacon and eggs with cheese on a kaiser roll.

    I seen jail converted Muslims lose their religion over bacon,true story

  92. Remixznflow Says:

    b Says:
    November 2nd, 2011 at 10:39 am

    ^ Why cant the poor kid understand that his acts have left the closet open for me and others to ridicule him at any given time?

    ^LOL… and you never miss an opportunity either do you…

  93. Jersey*made*me Says:

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>Ham

    Let’s not get carried away.

  94. Remixznflow Says:

    cosign turkey bacon not coming CLOSE to the deliciousness of pork bacon..

    however… i wont push it off my plate either…

  95. Jackson7 Says:

    you trippin remix..

    westbrook is on the verge of superstardom… he’ll figure it out…

    MJ and all them other niggas went through similar growing pains..

    EVERY other NBA coach would LOVE to have Russell Wsetbrook for the next 10 years…

    be patient… Westbrook, Durant, Harden, Perkins and that sky-walking shot-blocking african forward (his name escapes me)…

    Thunder’s future is set… them niggas are final 4 material every year as long as they dont let niggas leave

  96. London Bloke Says:

    pause on the pork

  97. Casket Face Says:

    even though half of compton probably did already, i’ll still have to knock her down, all 3 holes too

    youtu.be/dsLy-jaGhLc

  98. b Says:

    Frankie learn how to take jokes or accept reality I’m not gon get involved in b vs homo rd 7. lol @ this penis voyeur saying I seek male attention,

  99. E aka Mac with the Cheese Says:

    co-sign pork except ham

  100. Beezy Says:

    co-sign thick cut, fresh off the pig ham

  101. Jackson7 Says:

    Gwaltney’s Beef Bacon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    i swear i be looking at the packaging to make sure that shit aint swine, cause its identical in taste and texture…

  102. Remixznflow Says:

    @Mex, I feel bad for you homie. The only respectable reason to be caught dead in Oklahoma and they(NBA) fucking THAT up……

    ^
    LOL… OK aint that bad b… its just not NYC or LA or anything close… im cool.. i got a big screen tv, a nice place to chill and the funds to take me outta here whenever i please…

    the NBA is killing the money the city could and would be making otherwise… we’ve renovated (or are currently renovating) about 80% of downtown because of the Thunder… all kinds of new businesses that would profit from the season might not make it into next year…

    sad.

  103. Troyvul Says:

    now he STAY at 250, chasing them home runs…
    ^
    Contract perks I bet

  104. b Says:

    London Bloke Says:
    November 2nd, 2011 at 10:39 am
    beef sausage (n) >>

    ^ No 00. them carolina joints in the box (spicy) woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. and those jimmy dean pork sausages >>>>>..

  105. Jackson7 Says:

    cosign Oklahoma being nothing but a rest haven for rattlesnakes, tarantulas, white people, mexicans, overt racism, hot dusty weather and armadillos….

  106. Remixznflow Says:

    be patient… Westbrook, Durant, Harden, Perkins and that sky-walking shot-blocking african forward (his name escapes me)…

    ^
    *wipes tears*

    ibacka… his name is surge ibacka…

    LMAOOO….

    yeah i was very critical of westbrook… that nigga just pissed me off so many times in some of those games…

    jackin up 3 pointers with niggas WIDE open in the corner or in the post…

    no doubt though.. the team is very good.. and young… the lockout def aint helping…

  107. London Bloke Says:

    Wonder how lamb bacon taste? or goat bacon?

  108. Jackson7 Says:

    Teixeira is a magician with the glove tho.

    LMAO @ Pedroia & Gonzales winning gold gloves over Cano and Teixeira..

    niggas is blind Bostonians b…

    LMAO @ Dustin Pedroia doing ANYTHING on a baseball field better than the great Robinson Cano…

  109. Remixznflow Says:

    brats>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    them johnsonville spicy brats>>>>>>>>>>>>>>.

    them johnsonville spicy brats on SUNDAY?!!!!>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    and spicy mustard>>>>>

  110. Casket Face Says:

    the lock out doesn’t effect detroit though cause our arena isn’t downtown its in auburn hills

  111. Eastern_Digital Says:

    lol @ Chase bouncin from the Lokcout convo cuz I hit him (||) with the facts

  112. Jackson7 Says:

    yeah Ibaka..

    “thats the one”(c) gary coleman

  113. London Bloke Says:

    cOLD wifey only let him eat quorn bacon now

  114. tHe KiD fRanKiE Says:

    Smh @ lonely pathetic fools.
    Every evening, every weekend u on here commentin. Ur never in the company of a female EVER. This da only place u get attention huh, and u receive it by continuously keeping men name in ur mouth, u do the same thing w all ur lil e opponents day after day. I never mention u. U can’t go a day w o mentionin me. Get a bitch NIGGER

  115. London Bloke Says:

    Oh wow they dont even sell quorn in the US

    >>>>> Quorn.

  116. Jackson7 Says:

    *googles quorn bacon*

  117. Remixznflow Says:

    smh.. that nigga always disappear when sports convos arise…

    watch some espn nigga…

  118. sarjo1988 Says:

    lol whats good. fuckery i see

  119. Jackson7 Says:

    London Bloke Says:

    November 2nd, 2011 at 10:52 am
    Oh wow they dont even sell quorn in the US

    >>>>> Quorn.

    ————–

    you know what quorn is?

    its ground & processed human remains… thats why its illegal in the US..

    UK niggas is zombies b

  120. Remixznflow Says:

    LMAO..

    round 7 is a go…

  121. Jersey*made*me Says:

    @Mex

    I was on my way to Cali a couple years ago driving through OKC,it was a little amusement park on side of the interstate doing a Halloween fest or some shit. I saw a thick snowbunny in a witch outfit and damn near pull off at the next exit cuz I know they with it,LOL.

    I had my share of fun in Ok,when I was hooping. Enid,Langston(black college),Tulsa. Smashed a few nice bamma-ish black chicks and wiggers.

    But only 150k or close to it could get me to live there…

  122. E aka Mac with the Cheese Says:

    quorn bacon sounds disgusting

  123. London Bloke Says:

    I went to a vegetarian house before and she try give me a “quorn burger”

    SMFH

    I just ate the buns

    #DontAskMeHow

  124. Beezy Says:

    quail bacon >

  125. Remixznflow Says:

    Jackson7 Says:
    November 2nd, 2011 at 10:54 am

    London Bloke Says:

    November 2nd, 2011 at 10:52 am
    Oh wow they dont even sell quorn in the US

    >>>>> Quorn.

    ————–

    you know what quorn is?

    its ground & processed human remains… thats why its illegal in the US..

    UK niggas is zombies b

    ^
    *blank stare*

    London… wtf b?

  126. Beezy Says:

    I just ate the buns

    ^cOLD co-signs this statement

  127. London Bloke Says:

    When Quorn was introduced into the United States in 2002, the Center for Science in the Public Interest expressed multiple concerns over the product. [2]

    ^ LOLOL

  128. Remixznflow Says:

    oh yeah..

    OK women are thick as hell…

    stupid though…

    not necessarily a bad thing… just and observation…

  129. Jackson7 Says:

    you dont supposed to eat lambs or camels, or sheeps, or kittens, or Owl meat …

    them animals are friendly and kind hearted beasts that dont desrve the agony of being placed in hot grease, or over hot coals, or sliced and diced into oblivion

  130. Jersey*made*me Says:

    you know what quorn is?

    its ground & processed human remains… thats why its illegal in the US..

    ^^
    WTF?

  131. tHe KiD fRanKiE Says:

    smh.. that NIGGER always disappear when female convos arise…

    Get a bitch NIGGER …

    ^fixed for Brandy Stevens

  132. sarjo1988 Says:

    quorn bacon
    ^
    this sounds like some deviant sex move u do to a bitch u hate

    “i hit that bitch with the quorn bacon”

  133. London Bloke Says:

    The industrial production of bakers’ yeast started in the early 1900s and yeast biomass was used as human food in Germany during the First World War.

    ^

    And now people PAY for this in supermarkets. Imagine

  134. Jackson7 Says:

    dont eat of the sacred Giraffe either..

    if i was to come back next lifetime as an animal, id like to be a giraffe…

  135. London Bloke Says:

    co-no sign eating owl

  136. Beezy Says:

    you dont supposed to eat lambs

    ^no way … lamb >

  137. E aka Mac with the Cheese Says:

    co-sign eating rare meats(no homo) tho

  138. Jackson7 Says:

    When Quorn was introduced into the United States in 2002, the Center for Science in the Public Interest expressed multiple concerns over the product. [2]

    ———–

    *translation*

    stop eating niggas b

  139. E aka Mac with the Cheese Says:

    shark meat >>>

  140. London Bloke Says:

    Lamb is probably my favourite meat (II) tho

    Lamb shawarma with chili instead of garlic >>>

  141. Beezy Says:

    I hand kangaroo meat on my honeymoon …

    4oz medallions owwww

    decent

  142. London Bloke Says:

    Ostrich is wack. Too tough and chewy

  143. Troyvul Says:

    They Banned Shark fin soup in Toronto

  144. London Bloke Says:

    I wonder how a Sealion taste (II)

  145. Beezy Says:

    a friend of mine had Lion chops abroad

    he said that shit made him feel powerful after he ate it

  146. Jersey*made*me Says:

    My bamma kin eat coon,possum,squirrel,etc…..Fuck is wrong with them?

    For anybody that dont understand the bamma mockery/hate,here you have it.

  147. Jackson7 Says:

    lambs?

    ostritch?

    kangaroos?

    WTF?

    niggas is aboriginies b

  148. cOLD Says:

    wifey put spinach in the spaghetti last night… Just sayin’

    #aboutThatHealtylife.

  149. Beezy Says:

    I’m getting a Tur-Duc-Hen for Thanksgiving this year, since we doing it at my crib

    can’t wait for that swag

  150. London Bloke Says:

    co-sign BBQ bald eagle

  151. cOLD Says:

    niggas is crocodile dundee

  152. Beezy Says:

    $115 for the joint

    balling …

  153. Jackson7 Says:

    a freshly cooked Big Mac >>>>>>>> all them exotic and wild, endangered species yall niggas be digesting…

    i dont believe niggas

  154. London Bloke Says:

    Jersey*made*me Says:

    November 2nd, 2011 at 11:01 am
    My bamma kin eat coon

    ^

    they eat black people?

  155. E aka Mac with the Cheese Says:

    I was gonna try sea turtle at this restraunt but it was kind of pricey…it seemed like only narcos ate their because everyone was paying the bills straight cash

    endangered meats are probably >>>>>

  156. Jersey*made*me Says:

    The chinese/japanese are manufacturing human shit burgers,sweartogod

    *googles*

  157. cOLD Says:

    Wimpy’s in England >>

    but for why they put salt packages in their chips (crisp) lmao. Weirdos.

  158. London Bloke Says:

    no-sign the turduchen. Just get three and eat them separately

    savage

  159. E aka Mac with the Cheese Says:

    dailytech.com/Japanese+Make+Delicious+Nourishing+Steaks+From+Human+Feces/article21932.htm

  160. Jackson7 Says:

    cOLD Says:

    November 2nd, 2011 at 11:01 am
    wifey put spinach in the spaghetti last night… Just sayin’

    #aboutThatHealtylife.

    ———–

    this Mexican restaurant in Waseca, Minnesota puts some spinach on top of their scrumptous grilled steaks, and call that shit Minnesota Steak… OMG at the deliciousness

  161. London Bloke Says:

    LMAO Wimpy need gone cOLd. Very few about. You old

    Starburger >>

  162. Jersey*made*me Says:

    co-sign BBQ bald eagle

    ^^

    You wouldnt make it outta none of these trailer parks fucking with no bald eagles.

    Poor white people LOVE bald eagles

  163. Beezy Says:

    rattlesnake >>>

  164. Jackson7 Says:

    London Bloke Says:

    November 2nd, 2011 at 11:02 am
    Jersey*made*me Says:

    November 2nd, 2011 at 11:01 am
    My bamma kin eat coon

    ^

    they eat black people?

    —————–

    LOLSMH

  165. London Bloke Says:

    cOLD what area did you live in South (II no asl)

  166. cOLD Says:

    and call that shit, Minnesota Steak… OMG at the deliciousness

    ^ fixed for clarity.

  167. Jackson7 Says:

    Poor white people LOVE bald eagles

    ————-

    and whats retarded is, most of them rednecks dont even know why..

    they just copied from the native americans

  168. cOLD Says:

    cOLD what area did you live in South (II no asl)

    ^ east dulwich, grew up on Archdale road. Good times. Memories of playing soccer in Goose Green park. (co no asl)

  169. Jersey*made*me Says:

    My bamma kin eat coon

    ^

    they eat black people?

    ^^

    They know/use American racial slurs over there? WTF? Is it in textbooks?

  170. London Bloke Says:

    >>>>eating live octopus

    That is savage.

  171. S.I.C.K Says:

    Peace

  172. Jackson7 Says:

    cOLD Says:

    November 2nd, 2011 at 11:06 am
    and call that shit, Minnesota Steak… OMG at the deliciousness

    ^ fixed for clarity.

    —————

    *scratches head no homo*

    it looks the same though

  173. b Says:

    Why would I want to discuss women with u frankie?that not ur lane. I dont see u broadcasting it every time you get some footage of male crotches and arms but you clearly partake in that kind of behavior right?

  174. Casket Face Says:

    i just posted this morning’s eye candy and we talking about bacon?
    real talk i been a vegitarian for 3 years, i just started eating meat again
    in june, gained 25 pounds and lost my 8pack.

    started again too tho son’

  175. Jackson7 Says:

    cOLD = Dana Dane

    FACT

  176. cOLD Says:

    *scratches head no homo*

    it looks the same though

    ^ roff the comma seperating shit from minnesota steak is all.

  177. Beezy Says:

    London Bloke Says:
    November 2nd, 2011 at 11:07 am

    >>>>eating live octopus

    That is savage.

    ^word to Koreans

  178. Remixznflow Says:

    Jackson7 Says:
    November 2nd, 2011 at 10:56 am

    you dont supposed to eat lambs or camels, or sheeps, or kittens, or Owl meat …

    them animals are friendly and kind hearted beasts that dont desrve the agony of being placed in hot grease, or over hot coals, or sliced and diced into oblivion

    ^
    what the fuck did chickens do then?

  179. cOLD Says:

    i just started eating meat again
    in june, gained 25 pounds and lost my 8pack.

    ^ lmao, niggas is funny.

  180. Jackson7 Says:

    Casket Face Says:

    November 2nd, 2011 at 11:09 am
    i just posted this morning’s eye candy

    ———-

    i tried that link and got all kinds of error messages b..

    it even looks fucked up..

    i aint got time to decode web addresses fam…

    up a righteous link

  181. London Bloke Says:

    I’m like 60% sure cOLd know one of my family

    Lordship lane is much nicer now. Good restaurants and little places to eat

    Got a very good fish and chips shop (very stereotypical lol)

    Shoutout a young cOLD hoping he get picked up by Afuei or Dulwich Hamlet FC and left alone by the Peckham Boys

  182. tHe KiD fRanKiE Says:

    Why would I want to discuss women with u frankie?that not ur lane. I dont see u broadcasting it every time you get some footage of male crotches and arms but you clearly partake in that kind of behavior right?

    ^this was wack. Cmon now u expect to shoot back to this?!? U can do better

  183. Remixznflow Says:

    stop lying cOLD you know you aint play no damn soccer…

    watched it maybe.. maybe

    probably brought the orange slices…

  184. Jackson7 Says:

    what the fuck did chickens do then?

    —————

    i dont know, ask Popeye & Colonel Sanders..

    whatever they did, it was well worth it..

    Fried chicken >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    be clear..

  185. London Bloke Says:

    @Beezy

    You seen that? when they gotta hope that the octopus doesnt latch onto their throat (II) and they choke to death

    Plus they eat ANY part of ANY animal

    Savage

  186. cOLD Says:

    Lordship lane is much nicer now. Good restaurants and little places to eat

    ^ wow, this was my stomping grounds as a little tyke terrorizing the neighborhood… I recently revisited via Google maps street view. Nostalgia. *sheds tear*

  187. Jackson7 Says:

    cosign disbelief at cOLD being involved in any type of athletic endeavor at any point in his life…

  188. Beezy Says:

    cOLd

    ^blatant disrespect

  189. Eastern_Digital Says:

    Co-sign Giraffes being on the short list for GOAT animal

  190. cOLD Says:

    stop lying cOLD you know you aint play no damn soccer…

    watched it maybe.. maybe

    probably brought the orange slices…

    ^ lol k, I was the youngin that was picked when the older kids didnt make the game. Ya boy was noice.

  191. b Says:

    ^this was wack. Cmon now u expect to shoot back to this?!? U can do better

    ^lol mAYBE, but ITS TRUE

  192. cOLD Says:

    cOLd

    ^blatant disrespect

    ^ seriously.

  193. Beezy Says:

    cOLD was the Hyde Park double dutch champion

  194. cOLD Says:

    cosign flipping of dirty mattresses being universal hood shit.

  195. b Says:

    co sign colds swag resembling harry belafontes

  196. Jackson7 Says:

    who would even bother an Octopus, nuch less try to eat one..

    them niggas got 8 arms and legs and hella strength…

    i prefer to go after the more slower and helpless non moving sea food, like clams & oysters & goldfish …

  197. cOLD Says:

    Beezy was on the debate team, while his peers did hood shit.

    this aint shots, I applaud it.

  198. tHe KiD fRanKiE Says:

    ^lol mAYBE, but ITS TRUE

    ^as long as you kno. And u bein broke, pathetic and desperate ain’t funny either but it’s true.
    *shrugs*
    now run along and jock another commentor

    Oh yea and Get a Bitch nigger

  199. Beezy Says:

    when niggas was out mobbin’ in the streets of Newark

    cOLD was braiding his little cousins hair

  200. cOLD Says:

    imagine coming to a new country looking the same as your classmates but speaking like Jason Statham. smh kids can be so cruel.

  201. Jackson7 Says:

    Beezy Says:

    November 2nd, 2011 at 11:18 am
    when niggas was out mobbin’ in the streets of Newark

    cOLD was braiding his little cousins hair

    ————–

    LOL..

    while waiting for his chance to turn the double-dutch rope…

  202. b Says:

    ^as long as you kno. And u bein broke, pathetic and desperate ain’t funny either but it’s true.
    *shrugs*

    ^ no thats ur opinion my friend, that ustream is actual FACT tho.u stilll aint deny it lol

  203. Jackson7 Says:

    cOLD Says:

    November 2nd, 2011 at 11:18 am
    imagine coming to a new country looking the same as your classmates but speaking like Jason Statham. smh kids can be so cruel.

    —————

    sweartogod…

    john amaechi used a very similar quote when he tried to rationalize being gay in the NBA..

    no shots, just saying

  204. cOLD Says:

    my height and extreme good looks gave me the leverage I needed to sway the class and become the focal point of interest. And with time the accent faded my celebrity was born.

  205. E aka Mac with the Cheese Says:

    imagine coming to a new country looking the same as your classmates but speaking like Jason Statham. smh kids can be so cruel.
    ^
    do you still have that accent(nhjic)?

  206. E aka Mac with the Cheese Says:

    kids with weird accents got clowned early on but I know of dudes with foreign accents that’ve used it to get puss later in life

  207. cOLD Says:

    lmao…

  208. Jackson7 Says:

    do you still have that accent( nhjic)?

    ——–

    LMAO

  209. tHe KiD fRanKiE Says:

    Speaking of Statham he a beast check out The Mechanic good movie

  210. cOLD Says:

    Nah E, the accent is generally gone, people tell me if Im back in England in a matter of months it’ll be back. I don’t know about that.

  211. Remixznflow Says:

    how you move from England.. to jersey?

  212. b Says:

    tHe KiD fRanKiE Says:
    November 2nd, 2011 at 11:27 am
    Speaking of Statham he a beast check out The Mechanic good movie

    ^lol

  213. Jackson7 Says:

    e aka mac with the cheese says:

    yo cOLD, lemme hear you say something Papi (nhjic)

  214. cOLD Says:

    Statham he a beast

    ^ co. last flick I seen of his, Blitz, was all kinds of good. Not the action he’s used to. But dude displayed distilled gulliness (c) RLW.

  215. Beezy Says:

    yo cOLD, say something British whilest whispering in my ear (nhjic)

    #eakagems

  216. Remixznflow Says:

    b Says:
    November 2nd, 2011 at 11:29 am

    tHe KiD fRanKiE Says:
    November 2nd, 2011 at 11:27 am
    Speaking of Statham he a beast check out The Mechanic good movie

    ^lol

    ^
    smh…

  217. Jackson7 Says:

    yo this screen shot photo is scraing me..

    wtf is that?

  218. b Says:

    Ay0 at checkin out mechanics, niggas is gaye

  219. E aka Mac with the Cheese Says:

    do you still have that accent( nhjic)?

    ——–

    LMAO
    ^
    roffs

    I had to disclaim that tho, it’s cause I know some immigrants whose accent never go away and others who lose it quick

  220. London Bloke Says:

    but I know of dudes with foreign accents that’ve used it to get puss later in life

    ^

    holla

  221. b Says:

    ay00

  222. Jackson7 Says:

    scaring > scraing

  223. cOLD Says:

    how you move from England.. to jersey?

    99% of British blacks are of carribean descent. With strong roots in NYC or Canada… Fam was in BK so we made that move.

  224. Remixznflow Says:

    e aka mac with the cheese says:

    yo cOLD say it like Statham says it… (nhjic)

  225. Troyvul Says:

    sweartogod…

    john amaechi used a very similar quote when he tried to rationalize being gay in the NBA..

    no shots, just saying
    ^
    Roff and he British too

  226. Casket Face Says:

    here name is iggy azalea, i know half of compton smacked it raw but i’d still take it down
    once of twice…wanna hear her moan in australian

    youtube.com/watch?v=dsLy-jaGhLc

  227. E aka Mac with the Cheese Says:

    roffle

  228. London Bloke Says:

    co-sign talking like a south londoner

  229. Remixznflow Says:

    cOLD Says:
    November 2nd, 2011 at 11:32 am

    how you move from England.. to jersey?

    99% of British blacks are of carribean descent. With strong roots in NYC or Canada… Fam was in BK so we made that move.

    ^
    and honestly… which place was better?

    i got alot of family in England.. they keep telling me to make that move…

  230. Jackson7 Says:

    E aka mac with the cheese says:

    Roger Moore just sounds soooooooo sexy to me tho :) (nhjic)

  231. Casket Face Says:

    damn son eskay! these ads strong arming a nigga b…feel like a broad getting off the train at parsons and archer in jamaica….getting grabbed up by both arms simutamulously and shit lol.

  232. Beezy Says:

    no-sign Bloke driving around South London blasting “American Boy”

  233. tHe KiD fRanKiE Says:

    B u desperate clearly stated the title followed by good movie u reachin now (no-B)

  234. cOLD Says:

    and honestly… which place was better?

    i got alot of family in England.. they keep telling me to make that move

    ^ can’t really say… Life tho >>>>

  235. Eastern_Digital Says:

    co-sign driving around in NYC blasting American Slore

    #FreeBiggavellz

  236. cOLD Says:

    Troyvul Says:

    November 2nd, 2011 at 11:33 am
    sweartogod…

    john amaechi used a very similar quote when he tried to rationalize being gay in the NBA..

    no shots, just saying
    ^
    Roff and he British too

    ^ fuck is a john amaechi…

    let me find out none of youse experienced any anguish or teasing or bullying.

  237. cOLD Says:

    niggas is “the cool kids” b.

    niggas sat at the cool table and wouldnt let the new kid sit in the extra seat.

  238. RLW Says:

    new common >>>
    new raekwon >>>
    new fat joe >>>

    older gods have been going in lately

  239. Beezy Says:

    co-sign cOLD being Nah Right’s John Amaechi

  240. cOLD Says:

    being picked on because of my accent gave me compassion for the other foreigners who werent as charming to eventually ward off attacks… I later came to their defenses when they were being picked on. The Haitians got it the worst. Shout out to William Baptiste lmao.

  241. Remixznflow Says:

    this nigga cOLD is honest b…

  242. cOLD Says:

    Haitians were damn near assulted, until they realized if clicked up and nan fuckin with them.

    The Haitian massive became a respected click.

    power in numbers >>>

  243. Troyvul Says:

    Nah as a kid, I only bullied a kid Adam and that was in Grade 4 because Ironically he cried too much, after that I just new that wasnt that wave and became the “cool kid” who stuck up for “loser kids” rights on the playground. I was letting people cook before a based god

  244. MiddleClassJoe Says:

    What percentage of brits speak in that posh Royal accent?

Leave a Reply