займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Common & Derrick Rose Freestyle

Common kicked something at the Derrick Rose “Run For Rose” event which also celebrated the release of the adidas D. Rose 2’s earlier today at the James R. Jordan Boys & Girls Club in Chicago.

Derrick kicked off the day at the Adidas store in the Water Tower, with hundreds of fans lining up to get their D. Rose 2′s and a picture with the MVP. Derrick later hit the Foot Locker on State Street for more interaction with fans, and was greeted with a line that stretched four blocks.

FSD has all the info. In related news, Lonnie shot his video for “Sweet” off The Dreamer, The Believer recently in Haiti, watch a teaser and the behind the scenes after the jump.

Previously: Common – Blue Sky (Behind The Scenes Pics) + Real CDQ


AddThis Social Bookmark Button

41 Responses to “Video: Common & Derrick Rose Freestyle”

  1. Troubleshooter1900 Says:

    Camel didn’t do that; the actual owners of the property did.

    He makes no actual basketball decisions as a 1% owner.

    But whatever, niggas don’t do any research, they just regurgitate shit they see.

    JihaD

    ^Im saying.

    Bob Johnson’s Bobcats > Shawn Carter’s 1% steak.

  2. Troubleshooter1900 Says:

    Man…

    I am SO glad I didn’t go downtown today.

    This would have been lethal. I fuckin hate tourists and lines.

    In no particular order.

  3. SPITGAME Says:

    Lemme find out Com finna put a classic out

  4. SPITGAME Says:

    Lets stop all the fronting too… cuz if Nas influenced niggas to rename them the Queens Nets niggas would be ackin like it was a Earth shattering move… Yeah the big guys in the boardroom made the call but understand it was because of Hov and the money that could be brought in that they moved it to the borough HE from… lets be happy for that black man… smh

  5. donkey punch Says:

    shoutout to the lil homie nas, mr 1 hot album every 10 years

    shoutout to fiddy cent, since when is it cool to get shot at and not shoot back

    it’s the roc bitches

  6. kevfresco Says:

    man…

    that fear of God mixtape is the bidness.

    aubrey need to stop letting these dry snitching djs instigate that bullshit.

    & all that subliminal sucker shit niggas attribute to push is corny.

    all the ill lyricist do that. shit, common the best to do that shit & his shit be kinda obvious AND his apparent targets don’t say shit.

  7. Tron Stockton Says:

    Shout out to cooch caine

    I snort lines off a labia

    Hate me now

  8. SPITGAME Says:

    Tron do u really need 11 masks? Niggas BEEN had personality disorders

  9. Jackson7 Says:

    all jokes aside …

    i hope William Roberts is OK, and regains proper health

  10. b Says:

    Kevfresco
    7 mins ago
    man…

    that fear of God mixtape is the bidness.

    > the late Kevin Alton waldron

  11. Tron Stockton Says:

    Spitgame fuck yo life

    Stop begging me to make you a little brother or sister.

    I love my wife. I just fuck your mom for sport. Deal with it.

  12. Tron Stockton Says:

    And be very clear.

    I have one mask. Agent dale cooper.

    Other than that, I have several stans who find it thrilling to pretend they are me.

    Also, I am drunk. Fuck your life

  13. SPITGAME Says:

    Tron…

    Eat a bag of grilled baby dicks that were marinated in a extra virgin olive oil and jism sauce

    Thank you kindly

  14. Troubleshooter1900 Says:

    all jokes aside …

    i hope William Roberts is OK, and regains proper health

    ^Nah, he can walk towards the fire.

  15. kevfresco Says:

    Kevin Alton waldron

    > lol!

    beezy wish thas my name. gay as he is.

    it ain tho.

    & i’m late on that shit cuz drug raps don’t move me like that.

    i only tolerate rozay cuz his tunes sound like a movie.

  16. Tron Stockton Says:

    Spitgame .. You are my e cousin. It’s all just jokes.

    Soon I will be your stepdad tho. And you will respect me.

  17. SPITGAME Says:

    Tron = HH = Donkey Punch = Wondough = Stot = Agent Dale Cooper = Hip Hop Cop = WhiteAdOnNahright = Smooth = Adeeso = JJ Evans

  18. SPITGAME Says:

    Tron ain’t you your own grandpa? Explain how that works

  19. b Says:

    When that whitesheet radio show coming back tron?

  20. SPITGAME Says:

    Albertotron… Little Known Fact: Momma Tron can bust it open on a headstand

  21. Troubleshooter1900 Says:

    & i’m late on that shit cuz drug raps don’t move me like that.

    ^Me either. But Pusha is dope.

  22. Troubleshooter1900 Says:

    Pusha T- Open Your Eyes>>>>>

    Best song off the mixtape.

  23. SPITGAME Says:

    Peace I’m back to the block

    *Daps Tron*
    *Dick Daps Mrs. Tron*

  24. Mag Says:

    shoutout to fiddy cent, since when is it cool to get shot at and not shoot back
    ^
    I wonder what kept the nigga from finishing off curtis all these years… 6 feet of dirt?

    it’s the roc bitches
    ^
    that chu bleek?

  25. Tron Stockton Says:

    Tron = tron.

    I can’t help it if a buncha lames wanna steal me commenting style.

  26. JJ Evans Says:

    @SPITGAME

    Seriously, you need to stop making shit up. There’s only one JJ Evans and he’s typing this message.

    Oh and by the way, Pusha T is a nice lyricist but can’t make any hits. The person who makes hits wins MINUS Nas of course. So I’m for Drake all the way.

    Word.

  27. why? Says:

    Jay Z = the Duffman for the Nets

  28. Remixznflow Says:

    hey… STFU you stupid niggas… just stfu…

  29. Tron Stockton Says:

    Remix I will slap your mom in front of you and your sister on thanksgiving day.

  30. gramMasta Says:

    Yeah the big guys in the boardroom made the call but understand it was because of Hov and the money that could be brought in that they moved it to the borough HE from…

    ^ ???

    hov aint influence the russian to move to atlantic yards

    bruce ratner the real estate guy a minority bk net owner did that

    mta needed scrilla for the land, bruce delivered

    hov aint do shiet

    da nets coulda moved to the train yards on the west side of midtown manhattan

    like the jets and giants coulda

  31. Remixznflow Says:

    Tron Stockton Says:
    October 15th, 2011 at 10:07 pm

    Remix I will slap your mom in front of you and your sister on thanksgiving day.

    ^
    i said niggas… kizza go take your cheese eating sandwich ass to 8mile road and drink a bottle of chilled bleach…

    ill hug miss tron for 8 seconds… chest to chest…

    and what?!

  32. ChainHeavy Says:

    If having more hits under your belt made you automatically win a hip hop battle then Ether would have never been made.Nas would have just been like “You’ve got 5 platinum albums.You won.”But the best lyricist wins,or the one whose taken less public losses.

  33. Alpha Says:

    ill hug miss tron for 8 seconds… chest to chest…

    and what?!

    ^^

    This is how mizzas get deported…

  34. Tron Stockton Says:

    ill hug miss tron for 8 seconds… chest to chest…

    and what?!

    ^^

    This is how mizzas get deported…
    ^
    Tell em..

  35. donkey punch Says:

    ill hug miss tron for 8 seconds… chest to chest…

    and what?!

    ^^

    This is how mizzas get deported…
    ^
    Tell em..

    >> cosign

  36. Troubleshooter1900 Says:

    *hugs alla y’all mommas*

  37. Big545 Says:

    Texas Rangers >>>>>>>>>>>

    Nelson Cruz >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  38. strongchef Says:

    Not used to Common freestylin’ this trash

  39. Alpha Says:

    Tell em..

    >> cosign

    ^^

    LMAO

  40. tre Says:

    Oh shit this common album might be something serious…

  41. koa29 Says:

    T-Minus >>>>>>>>>>

Leave a Reply