займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Styles P & Jadakiss @ Juices For Life Pt. 3

Kiss speaks on his signature drink at Juices For Life.

SP’s “Harsh” featuring Rick Ross and Busta Rhymes is now available on iTunes and Master of Ceremonies is out October 4th.

Previously: Styles P & Jadakiss @ Juices For Life Pt. 2


AddThis Social Bookmark Button

67 Responses to “Video: Styles P & Jadakiss @ Juices For Life Pt. 3”

  1. Cypher Says:

    Kiss speaks on his signature drink at Juices For Life.

    ^
    “J Muah with a Range interior the same color of my juice”

  2. kevfrescura de talco Says:

    scarlett johansson nekkid>>>

    jus lookin at that arse…i know she got that moist.

  3. Black Says:

    Did Glen Rice really smash Sarah Palin? That sounds like one of those stories thats so weird it almost has to be true smh.

  4. E aka Mac with the Cheese Says:

    twitpic.com/6kslei

    Scarlet Johansson >>>>

  5. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    @mcb – I’m a fan of Verde. I wasn’t a fan of Uncle Burnies or Covert coup except for a few tracks.

    Co-sig Calvin.

  6. jderrida Says:

    twitpic.com/6kslei

    Scarlet Johansson >>>>

    ^^^

    Co-Sign

  7. Beezy Says:

    Palin is literally a coke sniffing slore …

  8. mcb Says:

    yo fuck e-harmony

  9. Jackson7 Says:

    Johansen is a bad white girl firewall. .. that’s jeters old jumpoff

  10. S.I.C.K Says:

    yo fuck e-harmony
    ^^
    try J date instead..it`s kosher

  11. Eastern_Digital Says:

    twitpic.com/6kslei

    Scarlet Johansson >>>>

    ^^^
    co-sign. that’s the only pick that leaked?

  12. kevfrescura de talco Says:

    try J date instead..it`s kosher

    >i think he’s referring to the ads on the ustream.

    yo b-ease snapped on to do list.

  13. kevfrescura de talco Says:

    co-sign. that’s the only pick that leaked?

    >worldstar got a titty pic.

  14. Harlem World Says:

    twitpic.com/6kslei

    Scarlet Johansson >>>>

    =================
    Nice….

  15. b-ease Says:

    S.I.C.K
    0 mins ago
    yo fuck e-harmony
    ^^
    try J date instead..it`s kosher

    ^^
    I still seriously plan on starting a page on christianmingles.com. I know chicks are freaking off on there, no doubt in my mind.

    Covert Coupe >>>>>>

    *daps all invicinity*

  16. S.I.C.K Says:

    @J7

    Has Jeter ever acknowledged his blackness?Or has he ever lent his voice to social issues?Just asking cause I NEVER seen him in that forum.

  17. b-ease Says:

    Good looks kev.

  18. mcb Says:

    S.I.C.K Says:
    September 14th, 2011 at 11:37 am
    yo fuck e-harmony
    ^^
    try J date instead..it`s kosher
    ^^^^
    ha

    just the other day, girl was witha guy out, at the bar me and my friends chillin, Jewish gets brought up and she was like “oh your Jewish” i respond slyl and shes like me too. and at that point i see her “date” looking real worried

  19. kevfrescura de talco Says:

    no question, brian.

  20. Harlem World Says:

    Scarlett Johansson looks like the Aryan version of Diamond, no?

  21. mcb Says:

    the things i would do to that woman…

    fuck leaving the house

  22. E aka Mac with the Cheese Says:

    co-sign. that’s the only pick that leaked?
    ^
    nah there’s some more out there

  23. THe KiD FRanKiE Says:

    ^^
    I still seriously plan on starting a page on christianmingles.com. I know chicks are freaking off on there, no doubt in my mind.

    ^is this for real? That’s gotta be a Hoasis

    Church freaks>>>>>>>>>

    Father forgive me but it’s true(c) you

  24. E aka Mac with the Cheese Says:

    Has Jeter ever acknowledged his blackness?
    ^
    for what it’s worth, he rocked the 1980’s hi-top fade well into the 2000’s

  25. Cypher Says:

    just the other day, girl was witha guy out, at the bar me and my friends chillin, Jewish gets brought up and she was like “oh your Jewish” i respond slyl and shes like me too. and at that point i see her “date” looking real worried

    ^
    He was prolly wondering why you keep staring at him and his date…. or why you and your friends looked like ya’ll just escaped a concentration camp.

  26. Troyvul Says:

    I would still take down Palin to this date

  27. Jersey*made*me Says:

    Scarlett Johansson

    ^^

    she either aint all that or I dont know how to judge white chicks.

    I dont see nothing special about her.

    Sasha Grey>>>>>>

  28. S.I.C.K Says:

    Jenny McCarthy>Sco Jo

    Jim Carrey is sick right now throwing up.That`s a nice piece of caucASSian right there.

  29. Cypher Says:

    she either aint all that or I dont know how to judge white chicks.

    ^
    white chicks are the only females that dont look good pure…. every bad white bitch you think you’ve seen was mixed with some other race …FACT

  30. mcb Says:

    Jenny got that weird shit about her, but ive always been a fan

    big titties, nice ass

  31. Harlem World Says:

    every bad white bitch you think you’ve seen was mixed with some other race …FACT

    =======================
    cosign

    vewg status >>>

  32. kevfrescura de talco Says:

    jenny cosmetic tho

    scarlett all organic.

  33. jderrida Says:

    white chicks are the only females that dont look good pure…. every bad white bitch you think you’ve seen was mixed with some other race …FACT

    ^^^

    Co-Sign

  34. Jersey*made*me Says:

    white chicks are the only females that dont look good pure…. every bad white bitch you think you’ve seen was mixed with some other race …FACT

    ^^

    I thought Kirstie Alley(sp) was the baddest bitch on the planet when I was a kid,actually watching Cheers was the first time I “stabbed the inmate”.

  35. E aka Mac with the Cheese Says:

    white chicks are the only females that dont look good pure…. every bad white bitch you think you’ve seen was mixed with some other race …FACT
    ^
    not just white women

    ethnically ambiguous women >>>>

  36. sarjo1988 Says:

    Sasha Grey>>>>>>
    ^
    daps

  37. C. Dufflebags Says:

    what up nah

    any of you music critics able to give an opinion on my guy GrimeyMoney from boxden?

    if u ask me, he next to blow (nh)

    hulkshare.com/8qilq657yjjx

  38. b Says:

    I thought Kirstie Alley(sp) was the baddest bitch on the planet when I was a kid,actually watching Cheers was the first time I “stabbed the inmate”.

    ^ She a nice lady, met her a few times working at the antique spot years ago.

  39. kevfrescura de talco Says:

    no this dude shellz didn’t jus give mindy the jet male pose on ustream.

    roffle!

    he caught a contact from all that bud in the room?

  40. Jersey*made*me Says:

    any of you music critics able to give an opinion on my guy GrimeyMoney from boxden?

    ^^

    You sure? Niggas are savages here.

  41. kevfrescura de talco Says:

    i’d still pummel kirstie…

    still

  42. b Says:

    what up nah

    any of you music critics able to give an opinion on my guy GrimeyMoney from boxden?

    if u ask me, he next to blow (nh)

    hulkshare.com/8qilq657yjjx

    ^meh

  43. b Says:

    Jersey*made*me Says:
    September 14th, 2011 at 11:56 am
    any of you music critics able to give an opinion on my guy GrimeyMoney from boxden?

    ^^

    You sure? Niggas are savages here.

    ^ I wont call him wack, but I wouldnt be mad if I never heard this shit again.

  44. S.I.C.K Says:

    i’d still pummel kirstie…

    still
    ^^
    yup,

    honorable mention:Suzanne Somers

    I wanted to be her thighmaster

  45. mcb Says:

    tron talking reckless?

  46. Cypher Says:

    what up nah

    any of you music critics able to give an opinion on my guy GrimeyMoney from boxden?

    if u ask me, he next to blow (nh)

    ^
    Grimey money < WOndough…

    but seriously, that nigga flow like mase on anesthesia… and wtf was that bridge at the end?… nah tell yo nigga he aint bout that rappin life

  47. Beezy Says:

    damn what’s worse, Boxden rappers or Nah Right rappers? Both.

    no shots at b-ease

  48. Harlem World Says:

    hulkshare.com/8qilq657yjjx

    ====================
    can’t front – not feeling this

    kinda boring

  49. mcb Says:

    brian ennals>>>

  50. kevfrescura de talco Says:

    tron talking reckless?

    >yep. it’s gonna light weight heavy vs. cargo shorts mob.

  51. E aka Mac with the Cheese Says:

    mixed women >>>>>

    (c)Esther Baxter, Nicole Scherezinger(sp?), Vanessa Hudgens, Cassie

  52. Beezy Says:

    was the first time I “stabbed the inmate”.

    ^Stabbed the inmate cant be no slang for jerking off

    that’s gotta be like shoving something up your ass, right?

    that dont make no sense for it to be normal jerking off

    pause everything I just said

  53. Jersey*made*me Says:

    if u ask me, he next to blow (nh)

    ^^
    Nothing about that song said “play me again”. It actually said “press the square”

    Yeah he sure is next to blow….blow his hard earned money on studio time.

    #heaintgonemakeit

  54. 007 Says:

    Test…

    Tryna upload this track…

    Found one of my old joints on here they removed it tho

    And 1 Open Run-15,855
    Comments:
    10

  55. mcb Says:

    yo kev, you see the kicks im planning on getting

    shop.cncpts.com/products/nikesb_september_11_dunkhigh

    i wanna see em but i almost wanna call ahead and get them set aside

  56. Cypher Says:

    hulkshare.com/8qilq657yjjx < tinyurl.com/3rkn8ec

    off entertainment value alone

  57. C. Dufflebags Says:

    yeah yeah I know nah is ruthless n all

    he been puttin in work though this year

    put out a mixtape (it’s on DatPiff) and got some certified hits already (Imma play B-ball on dat ass, U Turns Me On)

  58. ChainHeavy Says:

    Jersey*Made*Me
    0 mins ago

    I dont see nothing special about her.
    ^^^
    She’s Top 10 white girls ever.Maybe top 5 depending on preference.

  59. C. Dufflebags Says:

    youtube.com/watch?v=a1MvDfJfBqc

    ^^
    his biggest hit, vocal quality is obv. not great as description says..

    u can tell he got that Max B hook game tho

  60. Jersey*made*me Says:

    Who the fuck is ChainHeavy?

  61. Cypher Says:

    mcb Says:
    September 14th, 2011 at 12:05 pm

    yo kev, you see the kicks im planning on getting

    zazzle.com/jewish_star_hanukkah_shoes-167713285257923661

    ^
    are you sure about those?

  62. mel kiper III Says:

    i dont know her nationality, she overseas

  63. Jersey*made*me Says:

    youtube.com/watch?v=a1MvDfJfBqc

    ^^
    his biggest hit,

    ^^

    I literally laughed out loud @ this.

  64. mel kiper III Says:

    Cassie

    ^
    omg i love this bitch

    now that diddy threw some c’s(?) on it, she is damn near perfection

  65. Cypher Says:

    Who the fuck is ChainHeavy?

    ^
    some new nigga…. was mad aggy the other day about being in moderation.

  66. 007 Says:

    omg i love this bitch

    now that diddy threw some c’s(?) on it, she is damn near perfection

    ^Yeeeepppppp

  67. Jersey*made*me Says:

    Top TV kizzettes as a young Jersey:

    Linda Carter
    Kirstie Alley
    Suzzanne Sommers
    Brook Shields
    Bo Derrick with the braids
    Daisy Duke

Leave a Reply