займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Wiz Khalifa & Prodigy for Urban Ink

Some behind the scenes footage from P and Wiz’s Urban Ink cover shoots.



Previously: Prodigy & Boogz Boogetz – Its A Body (Video)


AddThis Social Bookmark Button

63 Responses to “Video: Wiz Khalifa & Prodigy for Urban Ink”

  1. kevfrescura de talco Says:

    wow!

    a tranny post exposed the weirdos!

    y’all ‘niggas’ should be very ashamed of yourselves!

    lolololol!

  2. cOLD Says:

    so who’s the genius that came up with this urban ink shit?

  3. Jackson7 Says:

    “…EWWW… look at them disgusting trannys with wiz and prodigy… i bet they got dicks under them tattoos…”

    #kevfresco de chea GEMS

  4. mcb Says:

    nflshop.com/product/index.jsp?productId=3354914&cp=2154665.2246020&pageType=family&parentPage=family

    OH YEAH ahhaaaaaaaaaa

  5. Jackson7 Says:

    BTW:

    that wasnt a tranny on that cover..

    that was porn star Lethal Lipps..

    now kevin… kill yourself again Daffy Duck

  6. cOLD Says:

    yo on wshh, a polar bear attacks a woman while she’s taking a shit…

    so much is wrong with this title… lmao.

    how…

    what…

    how is t that even possible… So Polar bears just lamp now in urban settings.

  7. Yasser Pair-a-gats Says:

    Haha

    Hahahahah

    Hahahahahahaha

    Niccas is tough guys behind a computer, b.

    Niccas call everyone a faggot in the inernets, but in eal life, cats be made scared and sheepish.

    Hahahahahahaha

    Cats be licking bazooka shots behind their little HP laptop but in real life, cats be super friendly.

    Hahahahahaha

    Like P said, in real life, you call someone a faggot, you better be ready for war.

    This NahRight BBQ will never happen but if it does, cats better like the feeling of their face getting char-grilled right alongside the hamburgers.

    Hahahahaha

    Your face will look mad funny with grill marks on it, b.

    Something like a California Whopper.

    Please pass the avocado spread.

    Hahahahahaha

  8. kevfrescura de talco Says:

    lol!

    this weirdo rghey mad his taste in women is really for the ‘men’ part!

    bodied!

  9. Bx Blue Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:

    September 12th, 2011 at 12:11 pm
    Land is that real sad bi-polar failure in life ass nicca who’s mad cool and respectful one day and then wanna take bazooka shots the next day.

    I reject your fucking deposit, nicca.

    Don’t ever in your life speak to me again on some friendly banter type shit you fucking weirdo.

    It’s all fun and games one minute (the post got murked after like 10 comments) but the next minute, it’s “kill yourself and don’t leave notes”.

    You ain’t bout shit except sitting behind your fucking computer and picking fights – really cowardly ass bitch shit.

    I can see you from a mile away, nicca, you really got that pussy blood in you.

    Fine, so be it.

    I been knew it anyway but this just confirms.

    ^ No shots, but this just comes off like you thought Land was your friend and your feelings are real hurt that he said something slick to you. You that emotionally hurt that he wasn’t your “real friend” ? What kind of weirdo pathetic shit…

  10. cOLD Says:

    that was porn star Lethal Lipps..

    ^ I’d roll the dice… (c) dubbs

  11. Bx Blue Says:

    No way that girls a tranny. Who even thinks that? Why is that the first thought? WTF?!!

  12. Jackson7 Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:

    September 12th, 2011 at 12:20 pm
    Haha

    Hahahahah

    Hahahahahahaha

    Niccas is tough guys behind a computer, b.

    Niccas call everyone a faggot in the inernets, but in eal life, cats be made scared and sheepish.

    Hahahahahahaha

    Cats be licking bazooka shots behind their little HP laptop but in real life, cats be super friendly.

    Hahahahahaha

    Like P said, in real life, you call someone a faggot, you better be ready for war.

    This NahRight BBQ will never happen but if it does, cats better like the feeling of their face getting char-grilled right alongside the hamburgers.

    Hahahahaha

    Your face will look mad funny with grill marks on it, b.

    Something like a California Whopper.

    Please pass the avocado spread.

    Hahahahahaha

    ———–

    *translation*

    sniffle sniffle

  13. mcb Says:

    yo kev

    that raw japanese denim, handstitched

    i might have to…

    *stops talking about the shoes*
    *tries to finish this work*

  14. b Says:

    Jackson7 Says:
    September 12th, 2011 at 12:22 pm
    BTW:

    that wasnt a tranny on that cover..

    that was porn star Lethal Lipps..

    now kevin… kill yourself again Daffy Duck

    ^ In kev defense, u see what he wakes up next to during home games, How he posed to know what a real female look like?

  15. kevfrescura de talco Says:

    chea…

    rghey ain going to any bbq cause he already admitted he doesn’t have any homeboys or any desire to have any.

    thas why he’s always in here…vicariously living thru male screennames…his own words.

    now he livid he an exposed tranny lover!

    you can’t make this shit up if you tried!

  16. kevfrescura de talco Says:

    thas not lethal lipps dude.

    stop that shit!

    wow…this niggas tin foil hat is imploding!

  17. Jackson7 Says:

    the same niggas do and say the same self incriminating ingorant shit on a daily basis at nahright …

    so quick to call a women a tranny or ugly..

    but HELLA quick to go to clubs late at night and cheese it up in photos with unknown men, just cause they rap… and then brag about it and post pictures… while agin bashing women…

    niggas BEEN faggots

  18. Jackson7 Says:

    if its not Lethal Lipps, who is then kevin?

    since you so sure its a tranny, Mr. Tranny File Keeper

  19. Troyvul Says:

    that was porn star Lethal Lipps..

    ^ I’d roll the dice… (c) dubbs
    ^
    She’s nastee, in a good way, watch her vids

  20. Yasser Pair-a-gats Says:

    LOL at my feelings being hurt.

    Maybe that one time my son’s lungs collapsed from asthma.

    Maybe the time my wifey slipped and fell down the stairs.

    That’s the type of shit I take to the chest.

    These little internets memes?

    Entertainment, b.

    Only realy friends I ever made off some internets baloney is nate and iFux – I know that everyone else could probably be a weirdo, fruit tart, serial killer, or all the above.

    I do think it’s funny though when cats is mad friendly and then wanna buck shots…shows how anonymity breeds cowardice, b.

    In the skreets, there’s no anonymity.

    When those knuckles meet your grill and your teeth crunch together, that ain’t no comment section shit. That’s a dental emergency.

    Just saying, b.

  21. 007 Says:

    I like that chick w da pink/red hair

    Def smashable

  22. kevfrescura de talco Says:

    LOL!

    he mad. & confused.

    no one told you to type outta turn & big up a tranny without examining the artwork message rghey.

    you bodied yourself!

    wow…..what a crackhead goes thru in life! sheeeeesh!

  23. Jackson7 Says:

    kevfrescura de talco Says:

    September 12th, 2011 at 12:26 pm
    chea…

    rghey ain going to any bbq cause he already admitted he doesn’t have any homeboys or any desire to have any.

    ———

    so you saying im not going to the BBQ cause i dont hae a “homeboys”?.

    what are you supposed to bring a date?

    is this a gay BBQ?

    smh @ how stupid this nigga types..

    and he 42 years old..

    who types about trannys and homeboys at 42?

    Daffy Duck does

  24. kevfrescura de talco Says:

    it ain lethal lipps, mr. reach around & double back!

    chill.

    its okay you misjudged.

    & that you’re into that type of shit.

    lmaooooooooooooo!

  25. b Says:

    No homo kev, what do u do for a living?

  26. mcb Says:

    *smacks random woman on the street on her gluteous maximus, then yells GIDDYUP*

  27. Bx Blue Says:

    There is nothing in the song titles/ song themselves/ or the pic that suggests that is a tranny. Just a hefty hoodrat. Not sure why anyone would just assume that.

  28. kevfrescura de talco Says:

    lol!

    this nigga mad!

    & gay.

    wow.

    thas no ones fault but your own.

    wow.

  29. Yasser Pair-a-gats Says:

    Skinny, awkward, crazy looking broads be getting tatted up and then they become sex symbols in the tattoo community.

    Yuck.

    These broads is ugly, scary and reptilian – on some Illuminatti type shit.

    On some real shit? I think the Illuminatti loves this tattoo phenomenon…everybody getting marked up all devilish and reptilian…and calling it “individuality” even though it scars the body forever…

  30. Jackson7 Says:

    WOW..

    the straight niggas know who that was, and what it is..

    but the delusional homo pinata duck keeps rambling incoherently ..

    ima let him finish… he’ll say he ran me off, but his comments speak for them selves..

    and Chea BEEN an emotional fag jew/arab/racist…and he always pitch a bitch-fit when you remind him of who he is… nothing new to see there…

  31. Yasser Pair-a-gats Says:

    mcb Says:

    September 12th, 2011 at 12:34 pm
    *smacks random woman on the street on her gluteous maximus, then yells GIDDYUP*

    ^

    *hyperventilates*

  32. DJ Chase Says:

    Kev and Land are like Israel and Palestine. That war just will not end. Nothing even has to happen for shots to be traded. As sure as the sun rises in the east and sets in the west, these ntwo niggas will be at war

  33. kevfrescura de talco Says:

    Not sure why anyone would just assume that.

    > do niggas interpret art?

    or jus skim thru it?

    wow.

  34. mcb Says:

    i only get tattoos of scars

    y’know , cuz its extra bad ass

  35. b Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:
    September 12th, 2011 at 12:34 pm
    Skinny, awkward, crazy looking broads be getting tatted up and then they become sex symbols in the tattoo community.

    Yuck.

    These broads is ugly, scary and reptilian – on some Illuminatti type shit.

    ^ I would bust that chick with the red hair ass, she look better than that anorexic joint u posted

  36. cOLD Says:

    These broads is ugly, scary and reptilian – on some Illuminatti type shit.

    On some real shit? I think the Illuminatti loves this tattoo phenomenon…everybody getting marked up all devilish and reptilian…and calling it “individuality” even though it scars the body forever…

    ^ Jay Z, prolly the only rapper with no tats… and he 5 star general of the illuminati.

  37. mel kiper III Says:

    There is nothing in the song titles/ song themselves/ or the pic that suggests that is a tranny. Just a hefty hoodrat. Not sure why anyone would just assume that.

    ^
    dont see it either

  38. Bx Blue Says:

    Not for nothing, this Mr Muthafuckin Exquisit is pretty good. He on some straight hood shit, which is a nice change of pace compared to this new breed of emo MCs

  39. Jackson7 Says:

    faggots see what they wanna see..

    men see what is really there

    RJOrionGEMS

  40. Yasser Pair-a-gats Says:

    Haha I one time commented that Venus and Serena are mannish and grotesque and since then, Land been taking shit severely to the titty.

    It’s ok dude, not all of us pine after 6’3″ women with biceps like the niccas from Jersey Shore.

    Some of us be liking tiny women…wow, picture that!

    This nicca be fantasizing about the Williams sisters barging into his bedroom with strap ons and handcuffs, ready for war.

    With Land on some “Take me, my body is ready…” type shit.

  41. DJ Chase Says:

    And as “weird” as that red head looks, shorty has an ass on her

  42. mcb Says:

    *gets holocaust memorial tat*
    *sees holocaust survivor*
    *survivor sees number tat, starts crying*

  43. b Says:

    DJ Chase Says:
    September 12th, 2011 at 12:35 pm
    Kev and Land are like Israel and Palestine. That war just will not end. Nothing even has to happen for shots to be traded. As sure as the sun rises in the east and sets in the west, these ntwo niggas will be at war

    ^ They tried tho.unfortunately,kev is a non moving target.

  44. cOLD Says:

    I got one tattoo, and I sorta kinda regret getting… It does however mark an era that was necessary to the kids growth.

    would I remove it if I had the choice… Prolly.

    I flipped it, now it stands for something else.

  45. mcb Says:

    i wanna see a million dollars but i keep seeing these broads trying to get this skinny person a meal

  46. Yasser Pair-a-gats Says:

    cOLD Says:

    September 12th, 2011 at 12:36 pm
    These broads is ugly, scary and reptilian – on some Illuminatti type shit.

    On some real shit? I think the Illuminatti loves this tattoo phenomenon…everybody getting marked up all devilish and reptilian…and calling it “individuality” even though it scars the body forever…

    ^ Jay Z, prolly the only rapper with no tats… and he 5 star general of the illuminati.

    ^

    This only proves my point, tho(?)

  47. Bx Blue Says:

    kevfrescura de talco Says:

    September 12th, 2011 at 12:35 pm
    Not sure why anyone would just assume that.

    > do niggas interpret art?

    or jus skim thru it?

    wow.
    ^ You kidding me? Its a fat bitch on the toilet with a 40 and you want me to inteprit that art?!! Cmooonnnn man, you can’t be serious.

    I’m not takin shots here, but should I assume you interpreted this piece of art and concluded that its a tranny? For real? Thats what comes to mind?

  48. Jackson7 Says:

    Yassir aka Chea says

    This nicca be fantasizing about the Williams sisters barging into his bedroom with strap ons and handcuffs, ready for war.

    With Land on some “Take me, my body is ready…” type shit.

    —————————-

    another case of a faggot seeing what HE wants to see..

    and then typing it out, for all to see what it is HE really wants to see..

  49. kevfrescura de talco Says:

    first off…

    it, is holding his peen down in the toilet.

    no woman…wipes themselves like that on a toilet with their hand caught up in their bathing suit. especially while drinking a forty.

    second…dude is IN the bathroom hurlin!

    what nigga that’ll go in the bathroom while a woman is in it already go to throw up over other than he seen something unfavorable…

    HE ALREADY COMMITTED TO GO IN THERE WHILE ITS USING THE TOILET!

    smarten up idiots.

  50. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Niccas is tough guys/rappers/e-journalists/teachers/goons behind a computer, b.
    ^^^^
    Fixed for accuracy

  51. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    Tattoos IMO <<<<<

  52. Yasser Pair-a-gats Says:

    cOLD Says:

    September 12th, 2011 at 12:38 pm
    I got one tattoo, and I sorta kinda regret getting… It does however mark an era that was necessary to the kids growth.

    would I remove it if I had the choice… Prolly.

    I flipped it, now it stands for something else.

    ^

    It’s ok if it’s a butterfly, b. Tell the story.

  53. Bx Blue Says:

    Kev. I took it to meant she was playin with her WOMAN PUSSY while on the toilet and the dude is pukin cause he’s drunk and just witnessed this fat broad takin a shit/playin with herself.

    Thats pretty disturbing if you see a tranny anywhere in that scenerio. I mean logically, you think this dude comin out with his first mixtape on that “i bang trannies” swag? Really? He is on that get fucked up and fuck hoodrats steez tho. I know this cause i listened to his “art”, while you just skimmed thru it.

  54. mel kiper III Says:

    I got one tattoo, and I sorta kinda regret getting… It does however mark an era that was necessary to the kids growth.

    would I remove it if I had the choice… Prolly.

    I flipped it, now it stands for something else.

    ^^
    lol @ having your old bitch name tatted

    smh

  55. kevfrescura de talco Says:

    rghey tried to justify his longing for a tranny by saying she a porn star.

    roffle!

    self bodying 102

  56. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    Who are all these new weirdos on Nah?

    The fuck happened to the Mexican guy, the kizzas, the jew, the school principle, the dude with louis vuitton dildos, and the weed carrier?

    Nah fell off :(

  57. Jersey*made*me Says:

    Culver’s Deluxe Cheeseburger>>>>>>>>>

    This shit is flirting with being>>>>the birth of my kids

  58. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Not for nothing, this Mr Muthafuckin Exquisit is pretty good. He on some straight hood shit
    ^^^

    Nah, he’s on some weirdo shit.

    I’m not hatin’ but lets call it what it is.

  59. kevfrescura de talco Says:

    BX

    NO woman plays with herself on an open toilet.

    chill….

    your point is fading quick!

  60. Troyvul Says:

    .

  61. sarjo1988 Says:

    i dont regret ne of my tats

    niggas jus gotta think before tattin something on they body forever…all my tats( i have 4) are all dedicated to fam, how could i regret that…and if i didnt say i had tattoos, u couldnt tell i did, which is even doper, i get em for me to admire, not to show off as if im a G cuz i got tatted

  62. Beezy Says:

    cOLD got Clinton/Gore ’96 tatted on his back

  63. Nah Right » Video: Wiz Khalifa – DayToday Season 4 Ep. 6 Says:

    […] Previously: Wiz Khalifa & Prodigy for Urban Ink (Video) […]

Leave a Reply