Pusha T – Fear Of God 2: Let Us Pray (Cover + Track List)

Official artwork and tracklist for Pusha T’s EP Fear Of God 2: Let Us Pray which will be released September 27th.

1. Changing Of The Guards (Feat. Diddy)
2. Amen (Feat. Kanye West & Young Jeezy)
3. Trouble On My Mind (Feat. Tyler, The Creator)
4. What Dreams Are Made Of
5. O There It Is
6. Feeling Myself (Feat. Kevin Cossom)
7. Raid (Feat. 50 Cent & Pharrell)
8. My God
9. I Still Wanna (Feat. Rick Ross & Ab Liva)

Previously: Pusha T Interview & Freestyle w/ Funkmaster Flex


AddThis Social Bookmark Button

17 Responses to “Pusha T – Fear Of God 2: Let Us Pray (Cover + Track List)”

  1. Herbal kint Says:

    “Official artwork and tracklist for Pusha T’s EP Fear Of God 2: Let Us Pray which will be released August 23rd.”

    Wait, what? So you’re saying it dropped two weeks ago?

  2. Chief Ali Says:

    wish i could grow a beard though…

    —–

    this nigga got camel syndrome…25+ w/no facial hair

    no shots btw

  3. b Says:

    b Says:
    September 8th, 2011 at 10:21 am
    Remixznflow Says:
    September 8th, 2011 at 10:17 am
    its a good day…

    looks like fall is on the way… time to get wintertime fly…

    wish i could grow a beard though…

    *conceited niggas it up*

    ^ I dont mean to brag, but my beard is immaculate, with my dark complexion it makes me look arab esque and garners compliments from ladies of all ages, a damn shame I’m going to grow to braylon edwards length.

  4. sarjo1988 Says:

    he trying to make big moves, weorkign at whatever while still having better hope for the future. i cant imagine the feelign of being a father
    ^
    very anxious feeling, im in the same boat as ur bro….once i had the seed im doin nething and everything to make sure hes well off….litterally working 7 days a week now, been already started a college fund, a first car bank account, and so on and so forth…..

  5. cOLD Says:

    Herbal kint

    ^ I see dead people.

    say word?

  6. 911 Says:

    Nahright, got cross eyed on my album cover..

    Daps chief, herbal k( been awhile homie), cold, beezy and everyone before and after this comment..

  7. mcb Says:

    @sarjo

    damn man, dont forget about your mental health tho, just as important

    but yeah i cant imagine the motivation it gives. and the beauty it brings

    my nephew brings tears to my eyes…

  8. mcb Says:

    @b

    ive legit snagged broads just off having a large beard.
    they got a fetish for it.

  9. 911 Says:

    Lol @ all the typos eskay and nation be having.

  10. sarjo1988 Says:

    @sarjo

    damn man, dont forget about your mental health tho, just as important

    ^
    seriously my health has declined somewhat, im eatting out way more often now that im always working. and no time to excercise, on top of that my down time consists of smoking an L and having a beer

  11. b Says:

    mcb =might cry bro

  12. sarjo1988 Says:

    i gotta say tho, ima proud father, and my son has not went without nething since hes been born….and not to be materialistic, but he be lookin fresher than more than half of these grown men i be seeing around

  13. Herbal kint Says:

    Lmao Cold, yup it’s me homie, what’s good?

    *daps 911* whatsup fam? Yeah it’s been awhile, I still come thru to check on the posts but haven’t had time to comment… Had to say something about the back to the future type typo tho haha

    And daps to all the other old schoolers who still come thru….. 1

  14. Chief Ali Says:

    whatup 911

    and word I haven’t seen the Herbal Kint screen name in a minute

  15. Nah Right » Video: Pusha T – So Appalled (Live @ Fear of God 2 Release Party) Says:

    […] does his verse from MBDTF last night at the Bowery Hotel for his Fear of God 2: Let Us Pray EP release party, hosted by Miss […]

  16. Video: Pusha T – So Appalled (Live @ Fear of God 2 Release Party) | Three Six Phive Says:

    […] performs at the Bowery Hotel for his Fear of God 2: Let Us Pray EP release party, hosted by Miss […]

  17. Nah Right » Video: Pusha T Brings Out French Montana, Lloyd Banks & Kevin Cossom Says:

    […] footage of Pusha T bringing out Frenchie, Banks and Low Key Kevin Cossom at his Fear of God II: Let Us Pray EP release […]

Leave a Reply