займ с плохой кредитной историей онлайн

Theophilus London Covers Wax Poetics

On newsstands now.

Previously: Theophilus London – I Stand Alone (Video)


AddThis Social Bookmark Button

24 Responses to “Theophilus London Covers Wax Poetics”

  1. Remixznflow Says:

    LOLOL… aww man…

    wonder how long this post gets to breathe…

  2. koa29 Says:

    CyHi The Prynce – Jack Of All Trades (Mixtape)

    ^^

    Worth the DL?

  3. Remixznflow Says:

    koa29 Says:
    September 7th, 2011 at 3:22 pm

    CyHi The Prynce – Jack Of All Trades (Mixtape)

    ^^

    Worth the DL?

    ^
    its cool… you can always recycle bin it…

  4. kevfrescura de talco Says:

    *bryan hand rubs whilst playin a scratch ticket*

    oh shit!

    i jus won forty dollars!

    *no daps seth*

  5. sarjo1988 Says:

    CyHi The Prynce – Jack Of All Trades (Mixtape)

    ^^

    Worth the DL?

    ^
    worth checking out, but nothing to miss if u didnt…..he got bars, jus dont liek dudes flow

  6. heroin headliner Says:

    Man the weather in youngstown sucks today.

  7. Captain Planet Says:

    kevfrescura de talco Says:
    September 7th, 2011 at 3:19 pm

    remix…your opinion means shit to me…

    save that bullshit for lightweights like CP, my vato.

    ——————-

    Hey ! Hey ! Hey !

    Don’t say my name – JUST PAY THE MAN !

    * Goes Back to BoardWalk Empire *

  8. Rajon Trondo Says:

    Heroin Headliner
    1 min ago
    Man the weather in youngstown sucks today.
    ^
    Smh lol

  9. why? Says:

    oh shit!

    i jus won forty dollars!
    ^

    tinyurl.com/43jemol

  10. kevfrescura de talco Says:

    hide ya tyrone hill lookin broads….

    > nah….hide ALL them bitches!

    right, eskay?

    let these co-ruffled birds know, yo.

  11. JihaD Says:

    koa29 Says:
    September 7th, 2011 at 3:22 pm
    CyHi The Prynce – Jack Of All Trades (Mixtape)

    ^^

    Worth the DL?

    ^

    Datpiff is your friend, b

    Streaming >>>>>>>

    Lifestyle Music, tho >>>>>>>>>>>>

    JihaD

  12. Captain Planet Says:

    Good thing is – Karma already struck Kev

    Look at his baby moms and the group he manages

  13. Captain Planet Says:

    Uno.

  14. b Says:

    u a damn scrub
    use lotion before u do the bryan hand rub
    u aint pay what u owe thats not what a man does
    but what would u know about the life of a man
    besides the fact that ya wife is a man
    40 dollars u cant pay thats trifling fam
    why u aint ask ya rich pops
    these jokes are funny but its true like chris rock
    all this boss posturing when does this shit stop
    u cant pay seth but u get guap
    why u chasing broads ashmi scraped
    u nasty ape but some lotion on that ashey face

  15. Jackson7 Says:

    Captain Planet Says:

    September 7th, 2011 at 3:28 pm
    Good thing is – Karma already struck Kev

    Look at his baby moms and the group he manages

    ——————-

    and then if you can bear it, take a look at his daughter..

    special needs swag

  16. Captain Planet Says:

    Uno. (c) Remix

    ——————

    * Fixed *

  17. heroin headliner Says:

    Clickity…..

    Clank…..

    Clickity

    Clank…..

    da money goes in my piggy bank…..

  18. cOLD Says:

    rip elfeces loco

  19. b Says:

    koa 29 , get that tape asap, sarj, whats wrong with cyhi flow,?u too mex?

  20. cOLD Says:

    and then if you can bear it, take a look at his daughter..

    special needs swag

    ^ this don’t even read like an RJ line… Take of your mask b.

  21. big_seth Says:

    seth shouldnt have had to say SHIT… when you received your product you shoulda paid…
    ^^

    if there was a problem with payment, I’d be cool with that. I’ll wait I don’t mind.

    just let me know.

  22. sarjo1988 Says:

    koa 29 , get that tape asap, sarj, whats wrong with cyhi flow,?u too mex?
    ^
    hes got the same flow on every song, it gets redundant, his CYYHII adlib annoys me , on top of his voice also being annoying….jus amounts to a shiity flow for my ears. but he got bars, but for some reason, some of them sound awfully corny wen he says em

  23. Chief Ali Says:

    p.s. *daps Chief Ali* Son, the weather today is amazing…I’ll take 70s and breezy over anything…*is happy to be alive [ll]*…

    ——

    *daps the Slumbilical one*

    man, i hear you, but this recent change in weather has been wack

    i’ll take the 80s, 90s anyday

    days like today just remind me of how summer slipped away so quickly *frowney face*

  24. P.W. Says:

    tinyurl.com/43jemol

    ^Why are the birds on the inside???

Leave a Reply