займ с плохой кредитной историей онлайн

Rick Ross & MMG Cover XXL (October Issue)

Rick Ross talks about what he’s preparing with God Forgives, I Don’t as well as the crew he’s raised with the Maybach Music Group signees.

“I’m enjoying my last few moments at No. 2,” Ross says. “It’s like I’m watching the No. 1 man on stage, my legs crossed, I’m smoking big, hollering at the bitches in the crowd. And this album gonna do it. I got the formula.”

“When I make music, I go back to my late nights of me by myself, listening to Curtis Mayfield or R. Kelly’s 12 Play,” he says. “There’s certain depths that music can take you to. There’s certain feels that you need to have. When you get to the last song on the album, I want you to have that feeling of being whole. I want to give these muthafuckas classic joints. That means more to me than anything else.”

Props: XXL

Related: Meek Mill Says He’s Holding “Ima Boss” Remix For T.I. + Self Made, Vol. 2 Out Before 2012

Previously: Rick Ross Receives “I’m On One” Gold Plaque (Video)


AddThis Social Bookmark Button

82 Responses to “Rick Ross & MMG Cover XXL (October Issue)”

  1. Cypher Says:

    Whats wrong with that niggas hairline?

  2. MiddleClassJoe Says:

    LOL @ drinking heavily being healthier than smoking weed
    ^^^

    Rofflehouse #iHeardItOnNahright.

  3. Black brokaw Says:

    Truthserum = somebody from within zipsquad

  4. Captain Planet Says:

    During his performance at Rock The Bells on Saturday, Mos Def tells Pete Rosenberg that come next year, he will be going by the stage name of Yasiin and explains the reasoning behind the change.

  5. Captain Planet Says:

    Black brokaw Says:
    September 6th, 2011 at 4:55 pm

    Truthserum = somebody from within zipsquad

    ———————-

    HAHAHAHA

    It’s deeper than rap …

  6. kevfrescura de talco Says:

    beezy…

    you penny loafering captain hooked nosed wifey fuckin clown…

    get off my dick already.

    you could me taking an hiv test right now.

  7. JihaD Says:

    Black brokaw Says:
    September 6th, 2011 at 4:55 pm
    Truthserum = somebody from within zipsquad

    ^

    Truthserum= JihaD

    FACT.

    JihaD

  8. Captain Planet Says:

    mcb Says:
    September 6th, 2011 at 4:55 pm

    Captain Planet Says:

    September 6th, 2011 at 4:49 pm
    mcb Says:
    September 6th, 2011 at 4:48 pm

    funny how Ben Affleck tries to be famous by gaining a Boston accent…

    ———————

    Him and Damon are from Boston.

    ^^
    thanks sherlock holmes

    but affleck aint talk like that…

    ——————-

    LOL

    Says the Boston Jew who talks black

  9. mcb Says:

    for straight men,

    a lot of you are truly concerned and have your minds on the wrong things.

  10. kevfrescura de talco Says:

    lol. i studied truth serum being you tho shellz.

    for real.

  11. Captain Planet Says:

    JihaD Says:
    September 6th, 2011 at 4:56 pm

    Black brokaw Says:
    September 6th, 2011 at 4:55 pm
    Truthserum = somebody from within zipsquad

    ^

    Truthserum= JihaD

    FACT.

    JihaD

    ———————

    HAHAHAHA

    MINDFUCK.

  12. E aka Mac with the Cheese Says:

    Says the Boston Jew who talks black
    ^
    Marky Mark swag

  13. 007 Says:

    Truthserum= JihaD

    FACT.

    JihaD

    ^Jihad=eskay=wondough

    WOAH!?

  14. Cypher Says:

    @kev

    beefbacon.net/

    im waiting on them to make kangaroo bacon tho

  15. kevfrescura de talco Says:

    for straight men,

    a lot of you are truly concerned and have your minds on the wrong things.

    > but ain naan of them ever professed to being totally straight tho.

  16. JihaD Says:

    kevfrescura de talco Says:
    September 6th, 2011 at 4:58 pm
    lol. i studied truth serum being you tho shellz.

    for real.

    ^

    Word, lol. What gave it away? the signature? the long winded paragraphs?

    Damn.

    *daps room*
    *heads to “gym”*
    *secretly ready’s next truthserum post*

    JihaD

  17. mcb Says:

    i didnt know black was a type of speak

    perhaps in time, i can acquire the correct tongue to match my epidermis color. i apologize if i offended you at anytime kind sir. If you are ever in the area of this fine Commonwealth, may I offer you some fine cheeses and wines in exchange for a discussion on the matter and a chance for an apology.

    is that better?

  18. Cypher Says:

    lol. i studied truth serum being you tho shellz.

    for real.

    ^
    im saying who else on nah is known to type paragraphs besides Jihad and Billz?

  19. Captain Planet Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    September 6th, 2011 at 4:59 pm

    Says the Boston Jew who talks black
    ^
    Marky Mark swag

    ————–

    HAHAHAHAHA

    MCB the oldest kid on the Block

  20. why? Says:

    No Stalley?

  21. C. Dufflebags Says:

    Captain Planet Says:
    September 6th, 2011 at 4:31 pm

    Ay somebody said FBM has a twitter where he comments like a regular person

    Link ?
    ^^
    I wont be the one to out him (II) but..

    it’s quite amazing how he trolls the way he do
    either that or he grew up with them gorillas at the zoo

  22. Captain Planet Says:

    mcb Says:
    September 6th, 2011 at 5:00 pm

    i didnt know black was a type of speak

    perhaps in time, i can acquire the correct tongue to match my epidermis color. i apologize if i offended you at anytime kind sir. If you are ever in the area of this fine Commonwealth, may I offer you some fine cheeses and wines in exchange for a discussion on the matter and a chance for an apology.

    is that better?

    ———————-

    Your jokes fall so flat …

    It depresses me

    ]:

  23. kevfrescura de talco Says:

    wow shellz…

    good fuckin work, comrade.

  24. mcb Says:

    oh i get it

    you mad cuz im stylin on you

    is that the talk you are refering you kind gentleman?

  25. mcb Says:

    thats ok cuz your existence doesnnt matter to me

  26. Captain Planet Says:

    why? Says:
    September 6th, 2011 at 5:00 pm

    No Stalley?

    ———————-

    It’s Ramadan.

  27. C. Dufflebags Says:

    12

  28. Captain Planet Says:

    I wont be the one to out him (II) but..

    it’s quite amazing how he trolls the way he do
    either that or he grew up with them gorillas at the zoo

    ——————-

    Dammmn.

  29. 007 Says:

    Thats just sick!

    Niggas is sociopaths!(c) HW

    This site never ceases to amaze me wow!

  30. Cypher Says:

    perhaps in time, i can acquire the correct tongue to match my epidermis color. i apologize if i offended you at anytime kind sir. If you are ever in the area of this fine Commonwealth, may I offer you some fine cheeses and wines in exchange for a discussion on the matter and a chance for an apology.

    is that better?

    ^
    wait so is this how white people are supposed to talk?…. this is possible fuckery MCB

  31. why? Says:

    LF: This movie Drive looks pretty good.

    oh and 30!

  32. mcb Says:

    Captain Planet Says:

    September 6th, 2011 at 5:01 pm
    mcb Says:
    September 6th, 2011 at 5:00 pm

    i didnt know black was a type of speak

    perhaps in time, i can acquire the correct tongue to match my epidermis color. i apologize if i offended you at anytime kind sir. If you are ever in the area of this fine Commonwealth, may I offer you some fine cheeses and wines in exchange for a discussion on the matter and a chance for an apology.

    is that better?

    ———————-

    Your jokes fall so flat …

    It depresses me

    ]:

    ^^^
    so it could be said that even though im Jewish, i dont write the same as Larry David?

  33. C. Dufflebags Says:

    this truthserum dude is going in tho…he could be anyone

    but def. not:

    fbm
    hh
    won
    me (:iseeyou:)

  34. kevfrescura de talco Says:

    dude says mcb talks black?

    wow…

    when you told that white dude in the club to ” jus shut up, man” after he was aggy he couldn’t bag ya girl one would’ve thought different.

    but these haters ain part of your reality.

    oh well

  35. Captain Planet Says:

    so it could be said that even though im Jewish, i dont write the same as Larry David?

    ———————–

    Where is this going ?

    You and Larry David probably speak similarly

    And no, that doesn’t mean you have as good a sense of humour

    Next you’ll be asking me if all black people are Dave Chappelle

  36. Black brokaw Says:

    Truthserum = Ross

    He cant stand niggas shiitin on him then using his concepts

  37. MiddleClassJoe Says:

    nahright.com/2011/07/26/video-rick-ross-alchemist-in-the-studio/
    ^^^

    Just so Nahggers can be reminded……..and BE WORRIED.

  38. mcb Says:

    nah its all good tho

    obv this aint serious

    he prob hate my grandfather tho. RIP.

    he was saying hizouse back in the day…. i guess you can blame him…

  39. mcb Says:

    Captain Planet Says:

    September 6th, 2011 at 5:05 pm
    so it could be said that even though im Jewish, i dont write the same as Larry David?

    ———————–

    Where is this going ?

    You and Larry David probably speak similarly

    And no, that doesn’t mean you have as good a sense of humour

    Next you’ll be asking me if all black people are Dave Chappelle

    ^^
    no cuz im not retarded

  40. Captain Planet Says:

    MiddleClassJoe Says:
    September 6th, 2011 at 5:06 pm

    nahright.com/2011/07/26/video-rick-ross-alchemist-in-the-studio/
    ^^^

    Just so Nahggers can be reminded……..and BE WORRIED.

    ——————–

    LOL !!!

    Rick Ross is in a special situation

    All the hardcore rappers have dropped

    Cept for Young Jeezy

    But after Jeezy flops it’s all BAWSE

  41. mcb Says:

    enjoy your cali sunshine CP

    dont let me ruin your day

    cuz im about to leave work

  42. Captain Planet Says:

    no cuz im not retarded

    ————————-

    * Doesn’t Comment *

  43. Captain Planet Says:

    mcb Says:
    September 6th, 2011 at 5:07 pm

    enjoy your cali sunshine CP

    dont let me ruin your day

    cuz im about to leave work

    ———————

    K.

    Is the sun afraid of you ?

  44. LeRoy Green Says:

    Wale in this pic = Dave Chapelle doin standup in Nutty Professor pt 1

    “Who is suckin WHO’S tittys ova HEA??!! ”

    “What would you do for a Klondike BAR??!!”

  45. Beezy Says:

    *secretly ready’s next truthserum post*

    JihaD

    ^gem

  46. Captain Planet Says:

    21-foot monster crocodile caught

    news.blogs.cnn.com/2011/09/06/21-foot-monster-crocodile-caught/

    ———————

    Aliens.

  47. Captain Planet Says:

    ” It’s Weezy Baby / But it’s YOUR naptime ”

    ————————

    * deaded *

  48. why? Says:

    During his performance at Rock The Bells on Saturday, Mos Def tells Pete Rosenberg that come next year, he will be going by the stage name of Yasiin and explains the reasoning behind the change.

    ^

    *bids for the name*

  49. C. Dufflebags Says:

    Chuck Ham & Max B – North Pole >

    #OfficerDuscromGEMS

  50. Captain Planet Says:

    Of course, not all Americans are cool far from it. Some like Snoop Dogg, Lady Gaga, Samuel L. Jackson, Johnny Depp and Quentin Tarantino are way cooler than others.

    ———————

    LOL

    White people love some Snoop Dogg

  51. C. Dufflebags Says:

    this truthserum guy really said “I told my kids u in the sanitation business cuz you been puttin out that hot garbage”?

    whoa!

  52. Charles Oakley Says:

    They should’ve never gave you nahggas masks.

  53. Jackson7 Says:

    truthserum = tupac

  54. Cypher Says:

    truthserum = Action Bronson

  55. Tong Po Flo Says:

    i didnt know black was a type of speak

    ^ i’m saying tho cats believe in there own stereotypes

    *asians it up*
    *goes to take math test*
    *doesn’t study*
    *thinks I’ll get a A because I’m Korean*

  56. Jackson7 Says:

    truthserum = Mr. X aka Mac Miller

  57. Troubleshooter1900 Says:

    @Kev

    My bad bro. I’m sorry for going on with this and with you as a person. Ultimately, I am sorry for calling you a, well, you know. There were other ways of going about the argument.

    Salute my dude. May peace be with you and stay between us.

  58. Jackson7 Says:

    truthserum = NORE

  59. why? Says:

    Truthserum = nation, beezy, or wale.

  60. Cypher Says:

    truthserum = Expedia Booking Agent

  61. Black brokaw Says:

    Truthserum = frisbee league coordinator

  62. C. Dufflebags Says:

    ^ i’m saying tho cats believe in there own stereotypes

    *asians it up*
    *goes to take math test*
    *doesn’t study*
    *thinks I’ll get a A because I’m Korean*
    ^^
    that’s counterintuitive because no asian person is smart, they just dedicate all their time to studying..

    #RacismGEMS

  63. E aka Mac with the Cheese Says:

    They should’ve never gave you nahggas masks.
    ^
    lol

    mask fuckery >

  64. Big_seth Says:

    Cypher Says:
    September 6th, 2011 at 5:30 pm
    truthserum = Action Bronson
    ^^

    DEAD

  65. kevfrescura de talco Says:

    no question trouble shooter…

    continued success for you & yours in the chi.

    sincerely.

  66. C. Dufflebags Says:

    lol

    mask fuckery >
    ^^
    co-lol

    crazy I never really realised Mini Daddy was a “troll/mask” but I do remember now reading a comment about paying a crackhead to “defecate in front of you just so you could see his genitals” roffwtf?

  67. kevfrescura de talco Says:

    yo…

    rozays time piece is mean.

  68. Jackson7 Says:

    truthserum = kanye west

  69. E aka Mac with the Cheese Says:

    Big_seth Says:
    September 6th, 2011 at 5:34 pm
    Cypher Says:
    September 6th, 2011 at 5:30 pm
    truthserum = Action Bronson
    ^^

    DEAD
    ^
    lmfao

    Shellz enemy list makes all these suggestions possible, Jay Electronica probably hates him too now

  70. mcb Says:

    >>>staying late at work for normal assignments

    i got mad errands and shit…

  71. Jackson7 Says:

    truthserum = Steven A Smith

  72. E aka Mac with the Cheese Says:

    truthserum = Skip Bayless

  73. Tong Po Flo Says:

    truthserum = Chino XL

  74. C. Dufflebags Says:

    them C4 numbers is in

    1,000,690

    mama we made it..

    *golf claps*

  75. why? Says:

    truthserum = Joe Biden

  76. MiddleClassJoe Says:

    yo…

    rozays time piece is mean.
    ^^^

    Thats the Audemar Puff gave him for the B.M..F video…

    surprised Sean Combs didnt take it back as soon as they were done shooting.

  77. Jackson7 Says:

    truthserum = babydoll

  78. MiddleClassJoe Says:

    Truth Serum=Gunplay

  79. MiddleClassJoe Says:

    them C4 numbers is in

    1,000,690
    ^^^

    Impossible.

  80. kevfrescura de talco Says:

    them C4 numbers is in

    1,000,690

    mama we made it..

    > datchu, bryan?

  81. Samir Says:

    I just watched the clip of Larry and Susie in the car again. Fucking hilarious. Curb >>>>>

    and this most recent episode of Breaking Bad was crazy

  82. Jewtino Says:

    Nobody is fucking with my tribe.

Leave a Reply