Danny! – I Don’t Wanna Hear That Sh*t

Here’s a new joint from Danny Swain off the upcoming Payback, due out later this month.

Download: Link

Previously: Danny! ft. Danny Brown – Theme Music to A Killing Spree


AddThis Social Bookmark Button

32 Responses to “Danny! – I Don’t Wanna Hear That Sh*t”

  1. Jackson7 Says:

    truthserum = Tamron Hall

    *dpas CP4*

  2. Jackson7 Says:

    EDIT:

    *daps CP4 > dpas CP4*

  3. Tong Po Flo Says:

    truthserum = aesop rock

  4. C. Dufflebags Says:

    them C4 numbers is in

    1,000,690
    ^^^

    Impossible.
    ^^
    Belee dat pleiboi!

    *Birdman hand rubs*

  5. Jackson7 Says:

    truthserum = George Bush Jr.

  6. why? Says:

    truthserum = tpf’s boyfriend

  7. Jackson7 Says:

    truthserum = Elliot Wilson

    FACT

  8. MiddleClassJoe Says:

    Truthserum= Bang Em Smurf

  9. why? Says:

    truthserum = Joe 88 or Fresh huxtable

  10. Jackson7 Says:

    truthserum = pooh & DO DIRT collaboration

  11. Jackson7 Says:

    truthserum = jimmy iovine

  12. NovemberEnd Says:

    Danny! – I Don’t Wanna Hear That Sh*t
    ^^
    Me neither

  13. why? Says:

    truthserum = Harlem World on cigarettes

  14. why? Says:

    truthserum = HW w/o the cigarettes

    Fixed

  15. Black brokaw Says:

    *adjusts mask*

  16. Cypher Says:

    truthserum = pooh & DO DIRT collaboration

    ^
    yo.. dead. Anyone got that original quote from TKF?

  17. Remixznflow Says:

    *picks up Kerry Collins off the waiver wire*

    *smh’s*

    *prays drew brees doesnt fuck this up*

    *waits for his backup (yes, peyton manning) to get well*

  18. MiddleClassJoe Says:

    WTT>>>Carter 4

  19. Jackson7 Says:

    Black brokaw Says:

    September 6th, 2011 at 5:52 pm
    *adjusts mask*

    ————-

    *translation*

    applies more blackface

  20. P.W. Says:

    I Don’t Wanna Hear That Sh*t…

    ^ Appropriate title.

  21. C. Dufflebags Says:

    all im sayin

    watch them J. Cole numbers

    :drakehah:

  22. Jackson7 Says:

    Remixznflow Says:

    September 6th, 2011 at 5:53 pm
    *picks up Kerry Collins off the waiver wire*

    *smh’s*

    *prays drew brees doesnt fuck this up*

    *waits for his backup (yes, peyton manning) to get well*

    ————————

    i played fantasy football one season in my life… came in 2nd or 3rd and my heart been broke from that since ever since… if Hasselback didnt get injured, i win that shit..

    FACT

  23. mcb Says:

    Peyton was getting ranked up WAY too high before thsi news

    i been saying hes injured or at best (before the recent news) coming off a bad injury and not being up to speed, has a shitty o line, and lost some targets/running game help.

    how the fuck is he up with Tom brady, Aaron Rogers, etc…

    now they got him ranked right

  24. Jackson7 Says:

    cant enjoy the games properly when you got different niggas from hella different teams you need to do certain shit… i done found myself rooting for niggas i dont like, and rooting for my team not to score and shit..

    FOH…

    GO Vikings (#1)

    GO Panthers

    GO Steelers

  25. MiddleClassJoe Says:

    If Wayne really did a milli again the only way to save face for the CamelCamp is to go to war with YMCMB………

    If Jay-Z doesnt go in on lil wayne, I will kindly request that he retires….

  26. Remixznflow Says:

    Jackson7 Says:
    September 6th, 2011 at 5:58 pm

    cant enjoy the games properly when you got different niggas from hella different teams you need to do certain shit… i done found myself rooting for niggas i dont like, and rooting for my team not to score and shit..

    FOH…

    GO Vikings (#1)

    GO Panthers

    GO Steelers

    ^
    BUT it gives you a reason to be interested when the bills play the browns…

  27. Jackson7 Says:

    weird how the Packers drafted Aaron Rodgers and this nigga ends up taking the torch from Favre and not missing a stride..

    he even got the same low trajectory Favre fastball

  28. kevfrescura de talco Says:

    damn sam…

    yo mcb…

    the breeze is reneging on this WTT tour ticket.

    if she doesn’t commit…you want it?

    its a couple yards tho & i know you got other shit to take care of.

    lemme know.

  29. mcb Says:

    i always root for the Pats regarldess of whos on my team and who they are facing etc..

    but yeah fantasy keeps things interesting, just like gambling on each game

  30. Remixznflow Says:

    Jackson7 Says:
    September 6th, 2011 at 6:00 pm

    weird how the Packers drafted Aaron Rodgers and this nigga ends up taking the torch from Favre and not missing a stride..

    he even got the same low trajectory Favre fastball

    ^
    i dont know how scouts do it… but…

    they did well with that pick… aaron rodgers>>>>>>>>>>>>.

  31. jderrida Says:

    If Jay-Z doesnt go in on lil wayne, I will kindly request that he retires….

    ^^^

    Why?

  32. Jackson7 Says:

    i hate Payton Manning too..

    but dont get it twisted, that nigga is so on Brady and Rodgers level… if not higher… for more years and with less talent around him…

    that nigga is totally running the show… he’s his own offensive coordinator… them coach niggas on the sideline be in the headset saying, “Welp… what you wanna do here Mr. Manning?”… #18 be at the line of scrimmage directing traffic and pop-locking plays to his backs and receivers and whatnot…

    he’s a bad dude

Leave a Reply