займ с плохой кредитной историей онлайн

Imam T.H.U.G. ft. Doo Wop – Get It & Party

Download: Link


AddThis Social Bookmark Button

36 Responses to “Imam T.H.U.G. ft. Doo Wop – Get It & Party”

  1. Beezy Says:

    Stot = Beezy

    Game over

    ^your an idiot

  2. stot Says:

    # kevfrescura de talco Says:
    September 2nd, 2011 at 1:14 pm

    thank God for my real pussy attracting face.

    ^^

    kev you the most delusional fucknigger alive…

    i just can’t even…

  3. C. Dufflebags Says:

    datchu JihaD?

  4. LeRoy Green Says:

    Cyhi is dope. He got bars

    Doubt he can make an album as good as Deeper Than Rap or TD.

    He’ll be a mixtape rapper for another year at least tho no?

  5. S.I.C.K Says:

    this nigga looks black like the underside of my scrotum rap

  6. stot Says:

    # b Says:
    September 2nd, 2011 at 1:17 pm

    when a new bitch ask when the last time u had sex, what is a good response?

    ^^

    it’s best tuh just be honest my doo…

    tell her u still got ya v-card…

    she’ll think it’s hella precious and whatnot…

    guaranteed smiddash…

    thank me later (no wheelchair jimmy)

  7. Beezy Says:

    If Kev really believed the shit he said, I’d commend him for it … it would worthy of applause that he has been able to maintain any sort of self esteem, or self respect givin’ the endless amount of losses that he has taken in life.

    Unfortunately, I believe it to be a facade, meant to mask and hide his insecurities and bruised ego, based on rejection after rejection, from employers … friends … women … and finally family.

  8. JihaD Says:

    Holocaust (wu-tang, kilt his features on Bobby Digital and The Swarm)

    ^

    His verse on Silkworm is rewind worthy, and prolli the greatest Wu Woolie Blunt Carrier verse ever…

    Christ.

    *plays Bobby Digital album again*

    JihaD

  9. Jersey*made*me Says:

    CyHi lyrically>>>>>>>>>>Officer Rick

    > nah jerz…

    he nice…but not at all the totality of a good hit maker.

    chill

    ^^

    Not hits kev,lyrically….and proof is all over Youtube

  10. kevfrescura de talco Says:

    ^too early to tell, he has yet to put out a single

    > the verse he got on made men is dope.

    i like that bulletproof with yelawolf a lot.

    gotta download JOAT.

  11. cOLD Says:

    Jersey whats that song you posted the other day before you ducked out.. “my defense is my offense”… shit is bonkers.

  12. LeRoy Green Says:

    Yo seriously, tho, the verse Holocaust spit on Silkworm= GOAT Wu Woolie Blunt Carrier verse EVAR.

    Fact.

    ^^^^^^

    BODIED that beat. That shit was viscious

    LOL @ Woolie Blunt Carrier

  13. C. Dufflebags Says:

    stot Says:
    September 2nd, 2011 at 1:22 pm
    ^^

    yo stot who is behind the mask London Bloke??

  14. cOLD Says:

    Not hits kev,lyrically….and proof is all over Youtube

    ^ being lyrical and not being able to project that out sonically, is like having a lambo with no engine.

  15. JihaD Says:

    C. Dufflebags Says:
    September 2nd, 2011 at 1:20 pm
    datchu JihaD?

    ^

    *hides Raybans*
    *hides New Era*

    Nah, bruh, I dunno even know what you talembout…

    *slowly backs out of the room*

    JihaD

  16. Jersey*made*me Says:

    @cOLD,here’s that massacre….sheeeesh. Meth blacked too,smh

    youtube.com/watch?v=ZRZUsieG-gw

  17. S.I.C.K Says:

    Why kizzas mad they can`t penetrate a nice chocolate thick thighed broad???

    *daps kev*

    Show her no mercy,I mean full nelson/powerbomb/figure four that broad!!

  18. kevfrescura de talco Says:

    if beezy believed any of the shit he jus said about me to be true…

    he wouldn’t waste so much time thinking about someone like that he’s never met.

    but he gay & got goals…
    minneapolis tho…

    <——-that way.

  19. cOLD Says:

    Jersey*made*me Says:

    September 2nd, 2011 at 1:26 pm
    @cOLD,here’s that massacre….sheeeesh. Meth blacked too,smh

    youtube.com/watch?v=ZRZUsieG-gw

    ^ my nigga… this shit right here….

  20. JihaD Says:

    Beezy Says:
    September 2nd, 2011 at 1:19 pm
    Stot = Beezy

    Game over

    ^your an idiot

    6

    Word.

    Fake stot=Black Brokaw= Smooth.

    JihaD

  21. kevfrescura de talco Says:

    @cold…that one!

    @Unc…oh indeed, sir.

  22. LeRoy Green Says:

    this nigga look like a light skinned Bo Outlaw tho.

  23. cOLD Says:

    niggas 2 stepped all over that damn track…

  24. Jersey*made*me Says:

    when a new bitch ask when the last time u had sex, what is a good response?

    ^^
    You simply reply,”it’s been a while”.

    If she persists,you repeat”it’s been a while”.

    After the 3rd time you just say “look you want me to lie to you? I don’t know how long it’s been but if you wanna start this thing off begging me to lie to you I will. You want the truth or a lie? I said a while,now let’s move on”

    That’s G shit,she’ll leave it alone too. Trust me….

  25. stot Says:

    c duff…

    i am me…

    fuck a mask…

    shoot the messenger…

  26. JihaD Says:

    Tyson bit holyfield ear, we love the sport. (c) Ghostface

    Seriously, Holocaust (silkworm) has to be one of the greatest Wu songs of all time. Everyone caught wreck, b.

    JihaD

  27. Jersey*made*me Says:

    niggas 2 stepped all over that damn track…

    ^^

    For no reason….

  28. cOLD Says:

    Tyson bit holyfield ear, we love the sport. (c) Ghostface

    ^ goodtimes.

  29. JihaD Says:

    And the video… Christ.

    JihaD

  30. Jersey*made*me Says:

    @Shellz

    NYC Everything was the jewel of that album though….

  31. cOLD Says:

    I honestly can’t say who had the best verse/flow, all them niggas complimented each other… and meth,… yea meth styled.

  32. C. Dufflebags Says:

    *hides Raybans*
    *hides New Era*

    Nah, bruh, I dunno even know what you talembout…

    *slowly backs out of the room*

    JihaD

    ^^
    lol “we seen the ustream video homie!”

  33. stot Says:

    # JihaD Says:
    September 2nd, 2011 at 1:28 pm

    Fake stot=Black Brokaw= Smooth.

    JihaD

    ^^

    roff…

    i thought you of all people would kno betta jihad…

    you a lil brighter then da rest of deez…

    catch up…

    this c-section lookin like ketchup…

    mo’fuckin vegetables…

  34. cOLD Says:

    jihad the portion of that song, when there was a fuck up, and rza let it rock out >>>

    no rules… just brolic brazen bars.

  35. kevfrescura de talco Says:

    beezy…

    u mad i said dudes is in aspen runnin a nekkid slalom on ya wife?

    its ether friday, faggie.

    step ya wit up.

    jerz made you tight ova ya chic now you wanna philosophize?

    lol.

    jus idolize, nicca

  36. Beezy Says:

    u mad i said dudes is in aspen runnin a nekkid slalom on ya wife?

    ^I didn’t see that … or maybe I did, and couldn’t read or decipher your 5th grade grammar.

Leave a Reply