Maffew Ragazino & Action Bronson – Jordan vs. Bird

You already KNOW.

Download: Link

Previously: Maffew Ragazino & Action Bronson @ Dallas Penn & Combat Jack’s #BYOBBBQ

AddThis Social Bookmark Button

99 Responses to “Maffew Ragazino & Action Bronson – Jordan vs. Bird”

  1. Samir Says:

    Troyvul Says:
    August 24th, 2011 at 11:11 pm
    somebody walked away laughing when they unloaded that beat and got it on the Carter 4, their child just got some of their financial future secured.


    nah, they probably won’t get paid

  2. Troyvul Says:

    I hope Drake didnt a Chris Johnson type of rookie contract with YMCMB ( I know his people must of read the fine print, he’s jewish)

  3. A chick Says:

    harlem world Says:
    August 24th, 2011 at 11:12 pm
    ^I didn’t get that either. Sounded like something he would have wrote for Wayne.

    oh shit..makes sense
    *is also enlightened*

  4. Troyvul Says:

    *Continues to build up the 2012 hype*

    There’s been alot of World disasters going on,maybe more than usual.

    How wack would it be if that shit actually did occur, like 2012 the movie.

  5. 911 Says:

    I like its good, *shrugs*

  6. E aka Mac with the Cheese Says:

    *sacrifices human hearts on g.p to prepare for 2012*

  7. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    This Carter 4 sounds like asssssssssssss

    Dont waste the bandwidth

  8. Tong Po Flo Says:

    This ebony chick on cnn with the british accent >>>>>>>>>>>>

    ^ Yerp, I might be the only on but I think Kristie Lu Stout kinda fly too

  9. Tong Po Flo Says:

    How wack would it be if that shit actually did occur, like 2012 the movie.

    ^ That wouldn’t be coo at all

    *befriends various people on the NASA space program*

  10. Rajon Trondo Says:

    whattup whattup

    *daps all*

  11. Rajon Trondo Says:


  12. Mag Says:

    El Cartel tv show > The carter 4

    Waits for the fags at pitchfork to give it album of the year

  13. Mag Says:

    State of rap is fucked.

    Lasers, C4 & WTT are let down basura.

    And J.Cole telling lies for publicity…SMH

  14. sashaj Says:

    Tha Carter IV is so wack, and this is coming from a Wayne fan.

    RED Album >>WTT >>>>>Tha Carter 4

  15. secondbest21 Says:

    Rajon Trondo Says:


    ^^^^^Tumble weed rap, my nigga?

  16. koa29 Says:


    fuck all ya’ll

    Carter 4 >>>

  17. SPITGAME Says:

    Ummm… Couple of these C4 joints was cool… but uhh…



    Wheres the other songs from the other tracklists?

  18. SPITGAME Says:

    I like the view>>
    Vintage, drug addled Wayne

  19. SPITGAME Says:

    President Carter>>>


    So Special >>

    How To Hate>

  20. koa29 Says:

    DJ Khalil >>>

    im listenin to Ricky by Game…this beat theatrical as fuck

  21. koa29 Says:

    the good the bad the ugly transition into heavy artillery >>>>>>>>>>>>

  22. SPITGAME Says:

    Nightmares Of The Bottom is the best track on here doe

  23. why? Says:

    Carter IV is a 6/10.

    *Puts in recycle bin*

    1 Hour Later

    Red Album is a 5/10


    Oh and Ricky from Boyz in the Hood <<<<<<<<<<<<<<

    *puts in recycle bin*
    *Plays XXX intro*

  24. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Interlude feat Tech N9ne & Andre 3000 >>>>>>>>

  25. SPITGAME Says:

    Bun kilt his verse too

  26. stot Says:

    why? Says:
    August 25th, 2011 at 1:51 am

    Carter IV is a 6/10.

    Red Album is a 5/10


    just startin listenin to carter IV.. so will reserve judgment but doubt its only a 6

    as for red album being a 5… go kill yourself

  27. jderrida Says:

    Carter IV is a 6/10

    Red Album is a 5/10


    nahggers is blasphemous

  28. stot Says:

    blunt blowin>>>>
    she will>>>

    so far so good… wtf is wrong with u weirdos?

  29. Shooter Says:

    President Carter>>>

    word up.

  30. stot Says:



  31. stot Says:

    SPITGAME Says:
    August 25th, 2011 at 1:22 am




    S4TW was mediocre at best overall…

    halfway thru C4 this shit is way better

  32. Shooter Says:

    Carter 4 is pretty damn goood

  33. stot Says:

    # Shooter Says:
    August 25th, 2011 at 2:42 am

    Carter 4 is pretty damn goood



  34. koa29 Says:

    why? Says:
    August 25th, 2011 at 1:51 am


    honestly, what music do you listen to?

    red album trash? c4 trash? gtfo

  35. jerry nice Says:

    It’s funny a dude with jays lyrics tatted on his body is dissin him.. and Drake cries over the thought of jay dying..they already lost.

    And c4 and red album are trash bin status. I don’t see how anyone can listen to game anymore…his name dropping is at an all time high and he mimics every rapper that appears on his album. He even tried to be Andre 3k because he wouldn’t appear on his song with big boi

  36. stot Says:

    C4 >>>>>>>>> C3

    it’s not even close…..

    president carter might be the best track of the year

  37. Shooter Says:

    C4 >>>>>>>>> C3

    Tentatively cosign

    I don’t remember like C3 this much initially

  38. Shooter Says:


  39. jamie. j Says:

    damn, that Nas flow on the C4 ‘Outro’… damn!

  40. jamie. j Says:

    shyne, on the other hand…

  41. P.W. Says:

    Drake rapping bout c 74??? that pussy!!!!
    Wayne saying his girl is a faggot??? thats pussy…. for real doggggg?????????

    You aint feeling action bronson, you need to man the fuck up, you fucking youngings!!! go off yourself in your dorm room.

  42. jamie. j Says:

    I’d rather listen to Anne Hathaway rap than this Shyne character. What an absolute joke. He sounds like a 15 year old who just wrote his first bars and made a decision to rhyme over some track for the hell of it. His verse on the ‘Outro’ is so awful in every which way possible that he somehow contrives to make what is certainly a professionally recorded, mastered and mixed verse come across like he used his webcam/mic duo to record it on his fucking Acer laptop and layered it over the beat with Audacity.

    THAT’S how awful it is.

  43. P.W. Says:

    You cant be shooter and fail at skateboarding looking like a project bitch lesbian!!!!! YOU CANTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! EVERRRRRRRRRR REAL SHIT!!!!

  44. jamie. j Says:

    I feel like writing him a letter stating very polite, albeit in no uncertain terms, the shambolic, neanderthalic, pain-inducing, cringeworthy nature of his ‘rapping’. Yuck. Disgusting.

  45. &What?! Says:

    Lol, after last nights performance Arsenal are now linked with;

    Kaka. Yes, Kaka from Real Madrid.
    Sneijder. Him that’s on a reported £250, 000 a week. EVERY 7 DAYS.


  46. &What?! Says:

    RED album and C4 both meeeh

  47. Smooth Says:

    President Carter >>>>

    Wayne goes in.

  48. Combat Jack Says:

    The slander on this post is hilar.

  49. Nah Right » Video: Maffew Ragazino – RhymePays EPK Says:

    […] Previously: Maffew Ragazino & Action Bronson – Jordan vs. Bird […]

Leave a Reply