займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Big Sean Interview w/ VEVO

Previously: Big Sean Brings Out Kanye West In London (Video)


AddThis Social Bookmark Button

117 Responses to “Video: Big Sean Interview w/ VEVO”

  1. Eastern_Digital Says:

    Yeah it seemed more like young goonies scorin free sneakers and TVs. No organized crime involved.

  2. London Bloke Says:

    I swear i never even knew BSean was in London until i seen that Nah post (n)

    Where they advertise it?

    Not that i woulda wanted to see his wack music myself tho

  3. Captain Planet Says:

    police state? thats some minority report…1984 shit

    ————————

    1984 was written by an Englishman.

    He saw what could be.

  4. Captain Planet Says:

    * Plays ” Dirty Martini Again *

  5. Captain Planet Says:

    Shout Out to El Feces Loco for No Reason At All !!!

  6. harlem world Says:

    im sure london is different from ny

    but

    1) nypd carry arms like all cops here..often shoot unarmed ppl
    2) they will only say something so many times…before they start swinging
    3) they will run niccas out of the city…if they cant lock them up

  7. London Bloke Says:

    Yo HW he locked down the goonies?

    And he aint even got the metal suit like Officer Murphy

  8. NovemberEnd Says:

    “Hip Hop version of Beyonce” – Louis Vuitton Don

  9. Captain Planet Says:

    Yo @ the video at WSHH

    That nigga was talking mad reckless to Terrell Owens

    Wow … all up in a celebrity face and shit

  10. London Bloke Says:

    Real goonies shoot back though

    Word to Uncle Murda LOL

  11. RNC Chairman Michael Steele Says:

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 3:30 pm

    Shoutout my homeboy FEMALE cousin who got caught ON SCENE holding a 40″ TV and said someone threw it at her and she caught it

    *still dead*

    I suspect Gerald Saluti musta been involved in that excuse lol
    —————————————–

    L M A O

  12. jderrida Says:

    Cam’ron – Down and Out – Purple Haze >>>

  13. S.I.C.K Says:

    Tactics that worked in NYC wont work in London & vice versa

    Different cultures altogether.
    ^^^

    Bratton cleaned up NY AND LA(to a degree).He gonna start bussing headz NY style.Y`all Britts ain`t gonna know what hit y`all.You could`nt even drink a beer in public when Bratton was running shit.

  14. E aka Mac with the Cheese Says:

    1) nypd carry arms like all cops here..often shoot unarmed ppl
    2) they will only say something so many times…before they start swinging
    3) they will run niccas out of the city…if they cant lock them up
    ^
    this x 1000

    Rudy Giuliani made NY a police state

  15. RNC Chairman Michael Steele Says:

    Those riots came at a great time for Rupert Murdoch………

  16. Captain Planet Says:

    Oh shit !!!

    The TO heckler asked him if he was Illuminati !

    BOW !

  17. London Bloke Says:

    Yo but one dude in the paper had what i thought was a reasonable excuse. Basically he used his own car in the riots and his number plates got caught by CCTV and traced to his house

    Said that some dudes caught him in a petrol station & forced him to ferry the goods

    Judge: SENTENCED

  18. Captain Planet Says:

    Young Niggas BEEN the killers tho

    A nigga’ll kill you

    Then go watch Naruto

    Cole World …

  19. RNC Chairman Michael Steele Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    August 17th, 2011 at 3:39 pm

    1) nypd carry arms like all cops here..often shoot unarmed ppl
    2) they will only say something so many times…before they start swinging
    3) they will run niccas out of the city…if they cant lock them up
    ^
    this x 1000

    Rudy Giuliani made NY a police state
    —————————————-

    What do you guys think of Giuliani overall?

    I was under the impression the general view was he did a great job of cleaning up. Then again I can’t really comment on it since I don’t live there.

  20. RIGZ Says:

    The unbelievable stupidity of their gang culture is seeping into our youth

    ^

    Its deeper than that. Theres so many different cultures that have influenced the roads in London

    Football Hooliganism
    Yard Gangsterism
    Cockney Gangsterism
    Somali War Torn life
    US Imported Gangsterism
    African Tribalism

    Our make up aint like the US…David Cameron is just a git. But we knew that. This is almost as bad as when Rhymefest got invited to help the govt understand “us”.

    *Yoda Voice* Such fools, the government are

  21. Albert Findsdimes Says:

    I go dumb and ignorant
    When I’m on that clitoris
    Lick yo ass delirious
    My tongue ain’t so damn serious

  22. Captain Planet Says:

    US Imported Gangsterism

    ———————–

    Our Bad.

  23. jderrida Says:

    African Tribalism

    ^^^

    They bangin with spears in London?

  24. Captain Planet Says:

    African Tribalism

    ——————-

    A lot of violence comes results from this is Britain ?

    Wow.

  25. London Bloke Says:

    US Imported Gangsterism

    O-3-1

  26. RNC Chairman Michael Steele Says:

    RIGZ Says:
    August 17th, 2011 at 3:42 pm

    This is almost as bad as when Rhymefest got invited to help the govt understand “us”.
    ——————————-

    Please tell me this is a joke.

  27. RIGZ Says:

    Bratton cleaned up NY AND LA(to a degree).He gonna start bussing headz NY style.Y`all Britts ain`t gonna know what hit y`all.

    ^^

    There will be Civil War on the streets, trust me. Its a lose lose situation.

  28. London Bloke Says:

    Somali War Torn life

    ^
    *Wears I HATE Somalia through Woolwich, Penge and Streatham*

  29. Troyvul Says:

    Shoutout my London Piru Niggas

  30. Captain Planet Says:

    * Throws up Igbo Set in Trafalgar Square *

  31. RIGZ Says:

    A lot of violence comes results from this is Britain ?

    Wow.

    ^^

    Not alot. But it has influenced the streets. What many fail to realise is, in the UK, we are for the most part 1st generation immigrants

    So most carry the culture of where ever they hail from & imprint it on the streets

  32. London Bloke Says:

    Gypsy Gangs

  33. London Bloke Says:

    Shoutout the Bugatti Beib gangsters like Troyvul in Canada on GP

  34. RIGZ Says:

    *Wears I HATE Somalia through Woolwich, Penge and Streatham*

    ^^

    You wont survive LOL

    Shout out my Somali dons tho…they changed the game freal lol

  35. Captain Planet Says:

    * Mean Mugs Yorubas in front of 10 Downing Street *

  36. RIGZ Says:

    # London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 3:47 pm

    Gypsy Gangs

    ^^

    The Pikeys in Bermondsey were very real lol

  37. Captain Planet Says:

    Shoutout the Bugatti Beib gangsters like Troyvul in Canada on GP

    ———————–

    Yoooooooooooooooooooooo!!!

  38. London Bloke Says:

    I heard Canada got some amazing women that are just as promiscuous as their American counterparts (in relation to British women) but more naive

    Probably a generalisation but still *dreams*

  39. Captain Planet Says:

    Bugatti Biebs – E Maccy Mac

  40. E aka Mac with the Cheese Says:

    NY and LA have similar multi cultural gang cultures in their cities and the gov was able to turn them into minority report style cities

  41. S.I.C.K Says:

    There will be Civil War on the streets
    ^^
    destroy to rebuild.every great nation/empire went through civil war so “order” can be restored.You can`t have niggas randomly wilding.It`s bad for business/tourism/ and the local folk don`t support the bullshit going on.

  42. Captain Planet Says:

    promiscuous as their American counterparts

    ————————

    This is what the entire world thinks of our women huh ?

    SMH …

  43. E aka Mac with the Cheese Says:

    Shoutout the Bugatti Beib gangsters like Troyvul in Canada on GP
    ^
    sippin on (maple) sizzurp

  44. Captain Planet Says:

    Bugatti Biebs got shooters

    Watch Yourself.

  45. RIGZ Says:

    Most americans are born into US culture. Thats a result of u being held there for 100s of years by the devil tho

    Most of us are born into whatever culture our parents or we come from.

    My familys only been here since the 60s

  46. London Bloke Says:

    Troy throws up the double b

    BB

  47. London Bloke Says:

    My familys only been here since the 60s

    ^

    co-1st descendant 60’s heritage Jamaican

  48. Captain Planet Says:

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 3:53 pm

    Troy throws up the double b

    BB

    ——————-

    LOOOOOOLLLL

  49. E aka Mac with the Cheese Says:

    Most americans are born into US culture. Thats a result of u being held there for 100s of years by the devil tho

    Most of us are born into whatever culture our parents or we come from.

    My familys only been here since the 60s
    ^
    nah I definetly understand that perspective, lots of 1st generation gangs of Pacific Islanders, Central Americans, South Americans etc out here

    that’s actually how MS13 started, they where 1st generation Salvadoreans that got picked on by Blacks and Mexicans

  50. harlem world Says:

    What do you guys think of Giuliani overall?

    =============================
    statisically speaking …a lof of black people voted for him

    he drove down crime by a lot – but at a cost…nypd are extra aggressive as a result

  51. RNC Chairman Michael Steele Says:

    Toronto is also largely an immigrant culture [in many parts], much more I would imagine than London, NY, and other major cities, and honestly the situation here is fine.

    Yes, the immigrant factor plays into it, but there has to be something else.

  52. jderrida Says:

    So most carry the culture of where ever they hail from & imprint it on the streets

    ^^^

    Does it matter tho? Rioting to get your hands on a few I-pads isn’t legit in most cultures….

  53. RIGZ Says:

    and the local folk don`t support the bullshit going on.

    ^^

    Thats the thing tho. If plastic bullets are introduced, they really will

    You’ll have grandmothers encouraging the youth to bark back, trust me. Of all races (especially in LDN)

    Its hard to explain if you aint lived here really…but the majority of people living in big citys are not happy with the govt…that would push them over

  54. Captain Planet Says:

    Nigerian Fam Bam been in the states since the 80s

    Bout that Reagan Era paper ya dig ?

  55. RIGZ Says:

    Yes, the immigrant factor plays into it, but there has to be something else.

    ^^

    Im not saying it has anything to do with the riots, just why a cop from US will never really overstand gang culture over here

  56. jderrida Says:

    Toronto is also largely an immigrant culture [in many parts], much more I would imagine than London, NY, and other major cities, and honestly the situation here is fine.

    ^^^

    Economically/politically I assume must be chill in Canada

    when the economy is good and politics is as usual America and Europe has no beef with immigrants

    Scapegoat >>><<<

  57. London Bloke Says:

    @RNC

    is in an integrated multicultural society? I doubt more than UK but possible

    Paris for example is highly multicultural but there are large divides, clear oppression and AMAZINGLY obvious racist/prejudice factors that make the country not work at all

    Their riots were on some WHOLE other shit

  58. RNC Chairman Michael Steele Says:

    harlem world Says:
    August 17th, 2011 at 3:55 pm

    What do you guys think of Giuliani overall?

    =============================
    statisically speaking …a lof of black people voted for him

    he drove down crime by a lot – but at a cost…nypd are extra aggressive as a result
    —————————————

    Thanks.

    Yeah I can see how the trade off may satisfy or piss off people.

  59. London Bloke Says:

    the country

    ^

    *city. As a whole France is very different dependent on the region – same as everywhere i suppose lol

  60. RIGZ Says:

    Does it matter tho? Rioting to get your hands on a few I-pads isn’t legit in most cultures….

    ^^

    Its deeper than that tho. Something like this has been brewing for a long long time. The act & handling of the Duggan murder was just a catalyst for MANY different grievances. And an opportunity for opportunists too.

    Remember, there was grown men, Teachers, rioting…they aint part of any gang

  61. Jackson7 Says:

    RIGZ Says:

    August 17th, 2011 at 3:52 pm

    Most americans are born into US culture. Thats a result of u being held there for 100s of years by the devil tho

    —————

    FACT

  62. S.I.C.K Says:

    The shit I don`t understand is how you expect to retain a PURE “culture”in another land?Especially when you are coming in a position of need(immigration)?Shit reminds me of black people cursing and acting niggerish in the FOOD STAMP office.You have to assimilate just like my forefathers had to,or leave.Rich people RARELY immigrate unless it`s religious or political.

  63. London Bloke Says:

    I believe 70% of the rioters were merely opportunists though.

    Niggas thinking free shit

  64. RIGZ Says:

    co-1st descendant 60′s heritage Jamaican

    ^

    We Da Best

  65. harlem world Says:

    S.I.C.K Says:
    August 17th, 2011 at 4:01 pm

    The shit I don`t understand is how you expect to retain a PURE “culture”in another land?Especially when you are coming in a position of need(immigration)?Shit reminds me of black people cursing and acting niggerish in the FOOD STAMP office.You have to assimilate just like my forefathers had to,or leave.Rich people RARELY immigrate unless it`s religious or political.

    ================
    gem status

    keep them cuban flags indoors

    when you outdoors..its team usa..follow protocol…

  66. RNC Chairman Michael Steele Says:

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 3:58 pm

    @RNC

    is in an integrated multicultural society? I doubt more than UK but possible

    Paris for example is highly multicultural but there are large divides, clear oppression and AMAZINGLY obvious racist/prejudice factors that make the country not work at all

    Their riots were on some WHOLE other shit
    —————————————-

    There was a good quote from Bloomberg where he said most multicultural cities don’t really mix cultures, they just have a “mosaic” of cultures. Where there are different cultures but they are in separate areas, away from each other for the most part.

    We have some of that but overall, it’s pretty integrated. People respect each other regardless of culture save for some minor stuff. It helps that the sheer volume of ethnic communities is so high.

    I’m brown, but my area is largely brown/asian/carribean. There are almost no issues between groups.

  67. London Bloke Says:

    Uncle Harlem Sam (II)

  68. RNC Chairman Michael Steele Says:

    jderrida Says:
    August 17th, 2011 at 3:58 pm

    Toronto is also largely an immigrant culture [in many parts], much more I would imagine than London, NY, and other major cities, and honestly the situation here is fine.

    ^^^

    Economically/politically I assume must be chill in Canada
    ————————————————-

    Yeah it is. It might even be a bit bullish, to be honest [worries me a bit].

    But even if things got worse economically I don’t think things would change.

  69. harlem world Says:

    giuliani was a control freak tho….he didnt like mobsters or gangs having more of a presence than him

    so areas that were no go areas in the 70’s/80’s/90’s..are now full of cops

    nypd is everywhere – has its pros x cons – someone gotta protect old ladies, lil kids etc

  70. jderrida Says:

    Shit reminds me of black people cursing and acting niggerish in the FOOD STAMP office.You have to assimilate just like my forefathers had to,or leave.

    ^^^

    being ignorant is different than refusing to begin assimilating….

    Immigrants can be polite but still maintain there culture, beliefs and heritages….

  71. London Bloke Says:

    It sounds as if London is more multiculturally mixed than Toronto

    But Canada might be more than England

    Some parts of England are FAR from mixed. Not like those US Hick towns tho

  72. Captain Planet Says:

    giuliani was a control freak tho….he didnt like mobsters or gangs having more of a presence than him

    ————————

    Understandable.

  73. RIGZ Says:

    S.I.C.K Says:
    August 17th, 2011 at 4:01 pm

    The shit I don`t understand is how you expect to retain a PURE “culture”in another land?

    ^^

    Its pretty simple. I eat jamaican food, listen to Jamaican music, was brought up on Jamaican comedy like Oliver Samuels. My Family TALK like Jamaicans, walk like it & I was grown with JA principles & discipline.

    The white kids on my block never grew up like me, cos the had English culture.

    Shit, kids of EVERY race eat our food, fuck with our music & distilled patois or “Jafaiken” has become the language of the youth in the country

    Not saying I wasnt influenced by my nieghbours, but I still got my culture. Soup on a saturday lol

  74. Troyvul Says:

    Shoutout the Bugatti Beib gangsters like Troyvul in Canada on GP
    ^
    sippin on (maple) sizzurp
    ^
    Roff

  75. London Bloke Says:

    Giuliani deserve a spot on the new tumblr HW

  76. Captain Planet Says:

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 4:07 pm

    Giuliani deserve a spot on the new tumblr HW

    ——————-

    Ha !

  77. Troyvul Says:

    Oliver Samuels
    ^
    Shoutout on GP

  78. Captain Planet Says:

    ” Don’t understand man … the game like a chain man “

  79. RNC Chairman Michael Steele Says:

    I’ll say this though- there is some truth to what has been said about newer immigrants being a little more trouble.

    When I was younger [90s] there was a much larger incidence of Tamil gangs. I remember worrying a little over how that would affect me when I hit high school.

    When I got to high school [04] there was no issue with gangs at all. The situation was the same in other school, too.

    I really think it has to do with the fact that my generation is largely comprised of people who were born here, and grew up here [including myself]. There is a lot less identifying with your homeland culture when you’ve grown up here your whole life. That probably helped cut down any inclination to start Tamil or other ethnic gangs.

  80. RIGZ Says:

    # Troyvul Says:
    August 17th, 2011 at 4:09 pm

    Oliver Samuels
    ^
    Shoutout on GP

    ^^

    Saw him live last year. That shit was tooooo funny. Next time hes over, u need to get a ticket

  81. Captain Planet Says:

    tinyurl.com/3fqrmvy

    ———————-

    Let that boy cook !

  82. E aka Mac with the Cheese Says:

    The shit I don`t understand is how you expect to retain a PURE “culture”in another land?Especially when you are coming in a position of need(immigration)?Shit reminds me of black people cursing and acting niggerish in the FOOD STAMP office.You have to assimilate just like my forefathers had to,or leave.Rich people RARELY immigrate unless it`s religious or political.
    ^
    from what I’ve read usually by the 3rd generation most people fully assimilate and the grandkids can’t even speak their grandparents native tongue…still depending on where you immigrate to you can retain a lot of cultural customs

    roffs…there’s entire cities in LA and SD county where you can live there you’re entire life and never have to speak english

  83. London Bloke Says:

    We dont indoctrinate our children in the UK like you do. People are more free to remain within their culture as long as they dont discriminate (theoretically)

    All that salute the flag before school jingoism, plus like Rigz said youre ancestors been there so long most of you have lost any culture

  84. Troyvul Says:

    Saw him live last year. That shit was tooooo funny. Next time hes over, u need to get a ticket
    ^
    I’m trying to go next year, the amount of VHS tapes I remember watching with my mom is ridiculous.

    *chuckles in memory*

  85. London Bloke Says:

    from what I’ve read usually by the 3rd generation most people fully assimilate

    ^

    This pretty much sums up the US-UK differences.

  86. harlem world Says:

    multi-cultralism does NOT work – thats a liberal fantasy

    humans are tribal by nature – we tend stick to those similar to us in lifestyle or even appearance

    e.g hip hop fans are usually friends with other hip hop fans

    you bring ppl together…by bringing them under one banner

    100 different banners = division

  87. Captain Planet Says:

    Why’s RNC always just say he’s ” brown ” and never specifies ?

    Something ain’t adding up … – R.I.P. El Feces Loco

  88. harlem world Says:

    Captain Planet Says:
    August 17th, 2011 at 4:08 pm

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 4:07 pm

    Giuliani deserve a spot on the new tumblr HW

    ——————-

    Ha !

    =============
    roffle

    noted

  89. London Bloke Says:

    Kind of a contradiction no HW?

    multiculturalism can therefore work through similarities not built on race ie hiphop

  90. jderrida Says:

    or other ethnic gangs.

    ^^^

    ethnic isn’t the issue

    once a gang what participates in violence is consider an option

    Gov’ts and community groups need to look to policing institutions and business circles

    Schools start failing and jobs stop hiring, people join gangs

  91. Captain Planet Says:

    Interviewer: Where are you from sir ?

    RNC: Oh I’m just brown

    Interviewer: Just Brown, sir ?

    RNC: Yes … just brown.

  92. RNC Chairman Michael Steele Says:

    If I remember right, there was an idea of having an afrocentric school in Toronto as well [succeeded I believe].

    Maybe I need to learn the specifics, but my first impression was that this was a terrible thing to do. Separating people like that makes little sense.

  93. Troyvul Says:

    Tamil or other ethnic gangs.
    ^
    Tamil Tigers are still active, just in smaller pockets

  94. London Bloke Says:

    RNC is brown and from Canada…..

    Dat’chu Nation?

  95. Captain Planet Says:

    Only explanation I can come up with is that he’s Mexican

    And doesn’t want to get the Remix treatment

    Man up and rep your culture, b.

  96. Jackson7 Says:

    steele, you’re peoples is from India?…

  97. Jackson7 Says:

    your > you’re

  98. London Bloke Says:

    Like growing up, i related more to the white kids on my block than the rich black kids living in the suburbs

    Green is the colour.

  99. RIGZ Says:

    Growing up, when my Mum used to say “Yu ah act Hinglish”, that was a big diss & a warning sign to change ur ways lol

    No disrespect to the full blooded Englishmen…just saying what my household was like lol

  100. Jackson7 Says:

    Tamil niggas is from India

  101. London Bloke Says:

    Tamil = Sri Lanka

  102. RNC Chairman Michael Steele Says:

    Troyvul Says:
    August 17th, 2011 at 4:15 pm

    Tamil or other ethnic gangs.
    ^
    Tamil Tigers are still active, just in smaller pockets
    —————————————

    Most older/newly immigrated guys, though I think. Yeah I think most of the problems come from mainly first generation immigrants.

    I was mainly saying that the assimilation really cuts down on things.

  103. Captain Planet Says:

    from what I’ve read usually by the 3rd generation most people fully assimilate and the grandkids can’t even speak their grandparents native tongue…still depending on where you immigrate to you can retain a lot of cultural customs

    ———————–

    Word it goes even deeper than that.

    The Asians who get higher grades are usually 1st or 2nd generation

    By 3rd generation they perform similar to average American standards

  104. RNC Chairman Michael Steele Says:

    @J7:

    Sri Lanka

    But yeah Southern India is home to the largest Tamil population…outside of Scarborough. Nah I’m playin’

  105. RNC Chairman Michael Steele Says:

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 4:15 pm

    RNC is brown and from Canada…..

    Dat’chu Nation?
    —————————-

    lol Nates brown?

  106. E aka Mac with the Cheese Says:

    from what I’ve read usually by the 3rd generation most people fully assimilate

    ^

    This pretty much sums up the US-UK differences.
    ^
    yeah, I personally think it’s a great thing to be multilingual but for a long time it was looked down upon in the US

    I think Germany launched a campaign a couple of years ago to safegard their languague, supposedly the Dutch where also angry about immigrants from Morroco and Suriname not assimilating

  107. Troyvul Says:

    RNC still roles around Brampton with his sword

  108. harlem world Says:

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 4:14 pm

    Kind of a contradiction no HW?

    multiculturalism can therefore work through similarities not built on race ie hiphop

    =======================
    yes it is

    but multiculturalism constantly fails imo

    because one group will want to change the culture to suit their own…instead of assimilating

  109. London Bloke Says:

    Real Madrid vs Barcelona Second Leg >> whatever youre watching

  110. Captain Planet Says:

    Specification was needed.

    In America, brown usually means Latino

    it can also mean Indian, Pakistan and such, but definitely first thought

  111. jderrida Says:

    multi-cultralism does NOT work – thats a liberal fantasy

    ^^^

    This is a poorly construct understanding of politics

    Issues that arise from cultural issues are more:

    a) economic or institutional failures that affect common people – poor black people vs people who are poor and also happen to be black

    b) A conservative radicalism of the power wielding group of a society wants to do some social engineering and attacks ideas of multiculturalism

  112. Captain Planet Says:

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 4:16 pm

    Like growing up, i related more to the white kids on my block than the rich black kids living in the suburbs

    Green is the colour.

    ——————-

    There’s truth in this

    LF: Get rid off the ” u ” in color. Free yourself

  113. London Bloke Says:

    RNC be up in the Mandir with Nation

  114. RNC Chairman Michael Steele Says:

    harlem world Says:
    August 17th, 2011 at 4:19 pm

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 4:14 pm

    Kind of a contradiction no HW?

    multiculturalism can therefore work through similarities not built on race ie hiphop

    =======================
    yes it is

    but multiculturalism constantly fails imo

    because one group will want to change the culture to suit their own…instead of assimilating
    ————————————————-

    Usually the larger side wins, even if they weren’t the first ones there.

    But I think a healthy balance can be reached anyway.

  115. RIGZ Says:

    London Bloke Says:
    August 17th, 2011 at 4:16 pm

    Like growing up, i related more to the white kids on my block than the rich black kids living in the suburbs

    ^^

    Yep.

    I think our poverty lines are a lil less race divided over here than in the US tho

    We’ll have an Estate (projects, for u yanks lol) right near a big wealthy house…from the lil ive seen, US was on some real segregation shit til recent gentrification..

    Again, that goes back to the amount of time youve been there tho. They aint had time to set that kinda shit up for us. If it wasnt for the war, Id still be in JA

  116. Troyvul Says:

    New Post

  117. harlem world Says:

    if im living in another country

    im learning the language..and the traditions – eg what is acceptable..what isnt

    ….it makes things a lot smoother

    i will still keep my identity – but “when in Rome, do as the Romans do”

Leave a Reply