займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: The Cool Kids Interview w/ RHTV

The Cool Kids talk about sticking together through all the problems, and the feeling of finally releasing their album.


AddThis Social Bookmark Button

121 Responses to “Video: The Cool Kids Interview w/ RHTV”

  1. plug Says:

    ^^^
    WE GOT CLOSE UP PICS OF RAPPER DRAKES TWO NEW TATS . . . AND ONE OF THEM IS PINK!! (HOW ZESTY)

    pause tho

    lol

  2. plug Says:

    media takeout said something about some rapper having a secs tape… but my IE went down… now its an uncomfortably closeup picture of drake on the front page

  3. plug Says:

    it did it again. every time I click on it, it goes down.

    what is it about smashing that puts computers and your own person at risk like that. shyts bunkers

  4. GMLLZ Says:

    word I didnt miss anything…

    **continues boycott of MTO fuckery**

  5. A chick Says:

    Earlier today, Jill Scott (along with retweets via actor Brian White) had twitter on fire after she tweeted that she was considering an open relationship.

    What do you think about “open relationships? Been considering.
    ——————
    R.I.P black relationships

  6. Harlem World Says:

    GMLLZ Says:
    August 3rd, 2011 at 8:21 pm

    word I didnt miss anything…

    **continues boycott of MTO fuckery**

    =======================
    MTO is golden – makes time fly by at work

    plenty of shit to discuss due to MTO (no nail shop)

    hate the game..

  7. Harlem World Says:

    Open relationships >>>>

  8. Harlem World Says:

    mya >>>

  9. Shooter Says:

    The Cool Kids talk about sticking together through all the problems, and the feeling of finally releasing their album.
    ^^^^^^^^^

    The album sucks though…

  10. Troubleshooter1900 Says:

    Yo!!!!

    Jordin Sparks >>>>>>>>>>

    She bad. I LOVE women that look like her.

    LOVE them.

  11. gramMasta Says:

    # gramMasta Says:
    August 3rd, 2011 at 8:50 pm

    LMAO @ these kizzas actin they got the scoop on db cooper

    when decoded on history channel show & proved months ago

    now nieces and wifeys gettin Gs to speak on it

    #sharkKIZZAS

    and fuk MTO

  12. Troubleshooter1900 Says:

    Running red lights >>>>

    Yeah, I really does it.

  13. Harlem World Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    August 3rd, 2011 at 8:56 pm

    Yo!!!!

    Jordin Sparks >>>>>>>>>>

    She bad. I LOVE women that look like her.

    LOVE them.

    ===========
    cosign

    very purrty lady

  14. E aka Mac with the Cheese Says:

    monogamy is a myth

  15. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    before I walk away for the night, does anyone want that Tribe doc?

  16. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    1

  17. Remixznflow Says:

    whaddup TS…

  18. rex hussla Says:

    I ran a redlight last night

    *daps* TS

  19. E aka Mac with the Cheese Says:

    Big Homie’s story about eating at a red light >>>

  20. rex hussla Says:

    I saw that Tribe doc in the theater…

    I don’t get all the drama. They didn’t even make Q-Tip look like a dick or anything, that man did all he could. Let’s be real, it was a group and they were about unity, but Q-Tip did all the heavy lifting for a long time

  21. rex hussla Says:

    First 2 or 3 days I won’t run a red light though…it can get a little too wild

  22. gramMasta Says:

    running red lights<<<<<<<<<

    1st of da month

    get put on the books if ya want

    states are broke niggas

  23. gramMasta Says:

    NY Yankees>>>>>>>>>>>>>

  24. Troubleshooter1900 Says:

    TS’s Dreamteam:

    Zoe Saldana
    Jordin Sparks
    Emmy Rossum
    Kelly Rowland
    That chocolate chick from Meet The Browns
    Keisha Knight Pullium
    Estelle (bitch, I’m yo American Boy)
    Sanaa Lathan
    Russell’s nieces
    Paula Patton

    No particular order what so ever. I’m taking them how they come.

  25. Harlem World Says:

    jordin sparks smile >>>>

    *secretly simps*

  26. Harlem World Says:

    lol t.s stay with the dream teams/dime lists

    always on point tho

  27. GMLLZ Says:

    MTO is golden – makes time fly by at work

    ^^^^^^^^^

    To each his own. I wish work never stopped. Lol.

  28. E aka Mac with the Cheese Says:

    co-sign running red lights though (no traffic infractions)

    #teamdeviant

    #teambodilyfluidsdontscareme

  29. Remixznflow Says:

    niggas STAY making lists…

  30. Remixznflow Says:

    and fuck runnin red lights…

    im not that desperate…

  31. gramMasta Says:

    tex battin .250 wit 30 + homers

    jeter workin

    granderson workin

    arod playin spades at home aint even needed

    8-1 3rd inning

    the real sox on deck this weekend

  32. Troubleshooter1900 Says:

    Whattup Remix, Rex.

    I’m taking about Stomping through mud and fucking through blood red lights.

    These period pieces ain’t no impediment. Just a little extra lube that smells funny.

    No dining during that time though. No rare fish.

  33. rex hussla Says:

    if my girl wants me to run a red light…

    I put my foot on the gas

  34. E aka Mac with the Cheese Says:

    lists >>>>

    I definetly put the lists to good use and google the names of the women

  35. gramMasta Says:

    fuk them hoes ts

    fold paper

    them breezies will top off regardless

    * daps *

  36. Troubleshooter1900 Says:

    me neither Remix. But it’s the joy of doing it to do it.

    #TeamDeviant

    And I LOVE bitches. I kinda do wanna do wanna Fuck Every Girl In The World.

    …with the omission of a few. Just a few.

  37. Troubleshooter1900 Says:

    *Daps Gram*

  38. Remixznflow Says:

    fuk them hoes ts

    fold paper

    ^
    easier said than done…

    but i like that challenge…

  39. gramMasta Says:

    collecting currency (no rapper) of the world>>>>>>>Fuck Every Girl In The World.

    * adjusts polo bucket hat *

    Yankees 10-1

  40. Remixznflow Says:

    shit.. lately im glad for a break…

    those 4 days are good for me to recharge my damn batteries..

  41. gramMasta Says:

    easier said than done…

    but i like that challenge…

    ^ it ain’t a chore yo

    easier than simpin on a broad

  42. Tong Po Flo Says:

    Earlier today, Jill Scott (along with retweets via actor Brian White) had twitter on fire after she tweeted that she was considering an open relationship.

    ^ oh…WORD!!

    *bombards Jill’s Twitter with phone number/address/email/fax number/pager number I had in 97’*

  43. Troubleshooter1900 Says:

    but i like that challenge…

    ^i’m SAYIN.

    To have that power to do such things….

    I’m going blind from fuckin every famous bitch.

  44. Harlem World Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    August 3rd, 2011 at 9:16 pm

    lists >>>>

    I definetly put the lists to good use and google the names of the women

    ==================

    cosign

    i get my google image on when nah lists pornstars

  45. gramMasta Says:

    Yankees 12-1 3rd inning

  46. Harlem World Says:

    jill got some tig ol bitties…

    and a…a lovely personality?

  47. Harlem World Says:

    #summertime grind

    smh at this sacrifice

  48. rex hussla Says:

    Stephanie Cane & Keri Sable WOOOOOH

    Thank Me Later (no Owl tat)

  49. Remixznflow Says:

    gramMasta Says:
    August 3rd, 2011 at 9:23 pm

    easier said than done…

    but i like that challenge…

    ^ it ain’t a chore yo

    easier than simpin on a broad

    ^
    LOL i think you missed what i was trying to convey..

    more to the fact that:

    the more money you make.. the more pussy thats available… 2 intermingling and inseparable truths..

  50. Troubleshooter1900 Says:

    collecting currency (no rapper) of the world>>>>>>>Fuck Every Girl In The World.

    * adjusts polo bucket hat *

    ^Pussy IS currency tho. A euro ho. A yen bint. A rupi floozy. A dolla swollowa.

    Catch my drift?

    *loosens up Thomas Pink tie*

  51. gramMasta Says:

    13-1 3rd inning

    where my NYY niggas @?

  52. Harlem World Says:

    cop some gold…sell it in 12 months..cake up again

    thats the new side hustle

  53. Tong Po Flo Says:

    jordin sparks smile >>>>

    *secretly simps*

    ^ *co-simps*

    type of chick you’ll be mad nervous and giddy being around

  54. Harlem World Says:

    rex hussla Says:
    August 3rd, 2011 at 9:26 pm

    Stephanie Cane & Keri Sable WOOOOOH

    Thank Me Later (no Owl tat)

    ================
    roffle

    *google image searches stephanie cane x keri sable*

  55. rex hussla Says:

    Phillipe Sparks would hit you like were going over the middle for a pass if he saw any TD members talking to his daughter

  56. Troubleshooter1900 Says:

    *has euros left left over from last year*

    *spends it in the red light district in Amsterdam*

    *get euro hoe and a rupi floozy*

  57. Harlem World Says:

    hot slores >>>>

    lust = goat sin

    *continues to build blueprints for stable of pornstars*

  58. rex hussla Says:

    *daps Eric Chavez*

    Can’t believe he’s still out there playing

  59. gramMasta Says:

    LOL i think you missed what i was trying to convey..

    more to the fact that:

    the more money you make.. the more pussy thats available… 2 intermingling and inseparable truths..

    ^ yo i roll like a normal nigga

    wit pocks on swole

    went 2 mcgraths on monday

    waitress came out on smoke break and topped me off

    lemme come back inside and free drinx

    already got the tip on phone # was needed

    bout 2 go to her rest inna hour

    never mentioned i got bank

    adidas suit & shell toes wit da dreads in pigtails

    recognize niggas

    ol’ bringin out the jokers an aces at the beginnin of spades

  60. Harlem World Says:

    one day Team Deviant will be a legitimate political party

  61. Troubleshooter1900 Says:

    Rex Hussla
    0 mins ago
    Phillipe Sparks would hit you like were going over the middle for a pass if he saw any TD members talking to his daughter

    ^#TD says we fuckin Jordin in his new temperpetic while his at a youth camp grainy the new generation of NFL’ers.

  62. Harlem World Says:

    adidas suit & shell toes wit da dreads in pigtails

    recognize niggas

    =================
    word word

    im recognizing…

    lf: warren g: recognize >>

  63. gramMasta Says:

    ^Pussy IS currency tho. A euro ho. A yen bint. A rupi floozy. A dolla swollowa.

    Catch my drift?

    *loosens up Thomas Pink tie*

    ^ lolololo

    * secret handshakes ts *

    * daps remix *

  64. Remixznflow Says:

    Harlem World Says:
    August 3rd, 2011 at 9:31 pm

    one day Team Deviant will be a legitimate political party

    ^
    LMAO!!!

  65. Eastern_Digital Says:

    Jokes: Haitian V Waits For A Bus While A Prostitute Tries To Get Him To Pay For Sex! (Slams Girl)

    ^^^^
    YOOOO…Homie hit her with the Bodyslam, then climbed up the fence to finish her up with the Flying Elbow??

    I cant breath….

    *dies from suffocation*c

  66. Harlem World Says:

    Keri Sable looks like a cocksucker

    Stephanie Cane looks like she’ll let you skeet in her hair

  67. gramMasta Says:

    * salutes the harlemite *

  68. Eastern_Digital Says:

    smh…you cant post links for wsff. what part of the game is that?

  69. Harlem World Says:

    for real

    we can mobilize

    just flash the sign…members from east to west

  70. gramMasta Says:

    an i cant even begin to rate this broad

    she aint no hoodrat or slum tho

    bet that

  71. Troubleshooter1900 Says:

    Say word Gram got dreads too?

    Cool. Just got mines retwisted and cut. Too damn hot to have these joints hanging all down my back.

  72. Harlem World Says:

    Word is Jordin Sparks is a virgin

    the nicca who wifes that is gonna be p noid as fuck

  73. gramMasta Says:

    2nite ima rollin as gramLO

    leavin da whip home

    she gotta 750il

    U pay da gas tab chik

  74. Troubleshooter1900 Says:

    Rex Hussla
    0 mins ago
    Phillipe Sparks would hit you like were going over the middle for a pass if he saw any TD members talking to his daughter

    ^#TD says we fuckin Jordin in his new temperpetic while he’s at a youth camp training the new generation of NFL’ers.

    #EDITED

  75. gramMasta Says:

    Say word Gram got dreads too?

    ^ troof

    Word is Jordin Sparks is a virgin

    ^ overpriced poon

  76. Troubleshooter1900 Says:

    she gotta 750il

    ^Nice.

    This doc at the hospital just copped a used 645 and it’s fly as hell. She been throwing it at a youngin, but I’m still a one woman man….

    …Even though I feel like I’m losin.

    Monogamy <<<<<<<>>>>>>>>

  77. Remixznflow Says:

    LMAO!

    @Deen8 Idris
    @Remixznflow82 All due respect, but your girl got nice skin. #teamdeviant

    its a twitter revolution… and its happening without you HW…

  78. gramMasta Says:

    but I’m still a one woman man….

    ^ thats when they throw it more

    they see the chi

  79. Troubleshooter1900 Says:

    ((((((((Monogomy’s ill))))))))

  80. Harlem World Says:

    its a twitter revolution… and its happening without you HW…

    ================
    *is proud*

    may TD go forth & multiply…expand overseas…europe, south america, africa…iran

  81. Eastern_Digital Says:

    its a twitter revolution… and its happening without you HW…

    ================
    *is proud*

    may TD go forth & multiply…expand overseas…europe, south america, africa…iran

    ^^
    lol @ Iran

    Being TD is probably gonna get you the death penalty over there

  82. Troubleshooter1900 Says:

    Being TD is probably gonna get you the death penalty over there

    ^it will be a TD Revolt!!!

    Them hoes MUST get fucked in peace.

  83. Harlem World Says:

    lol @ Iran

    Being TD is probably gonna get you the death penalty over there

    =============
    we will apply soft pressure first – under the rouse of feminism- proxy war style

    then i will raid the supply of unveiled persian women

    *falls back from ambitious power grab…like really falls back tho*
    *puts art of war book back on the shelf*
    *closes TD Manifesto*

  84. Troubleshooter1900 Says:

    Every woman deserve to be piped deviantly.

  85. gramMasta Says:

    Zales moment

    its in a mammals nature to want to mate with da likes of its species

    alotta broads get more dikks on they jacket AFTA they get married

    alotta married chix i know let random cats get da anus cause a nigga gonna stretch the poon

    moral of the story

    when u get older 1 niters are commonplace

    if u keep wonderin who pluggin yo wiz

    u aint neva gonna get no puss

  86. Harlem World Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    August 3rd, 2011 at 9:51 pm

    Being TD is probably gonna get you the death penalty over there

    ^it will be a TD Revolt!!!
    ===============
    allah akbar!!!!

    *lets of rounds from gold a.k*

  87. Tong Po Flo Says:

    Every woman deserve to be piped deviantly.

    ^ 2012 yes we can slogan?

  88. Troubleshooter1900 Says:

    Zales indeed.

  89. gramMasta Says:

    ok

    13-6 now

    aj STAY piychin like he on oxys

  90. gramMasta Says:

    * pitchin

  91. Troubleshooter1900 Says:

    I’m sayin Harlem, we gotta set them women free and violate them accordingly.

    It’s for TD.

  92. gramMasta Says:

    back 2 da zales card

    if u a muskrat lookin nigga

    yo fate is sealed

  93. gramMasta Says:

    #TD got broads on da payroll 2

    had a bbq this weekend

    and the homies wifey rubbed one off in the bathroom

    while i was there

    talkin bout she do it on the reg thinkin bout me

    i went and loaded the vaporizer

  94. Troubleshooter1900 Says:

    if u a muskrat lookin nigga

    yo fate is sealed

    ^
    *thanks god for symmetrical facial features*

    *Daps self for stature*

    *vehemently denies marriage forever*

    Forever at THAT damn long….

  95. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I’d appreciate a link to Watch the Throne in my Gmail by the morn.

    Thanks.

  96. Troubleshooter1900 Says:

    *DEAD*

  97. Deen Says:

    Word is Jordin Sparks is a virgin

    ^^^

    I refuse to believe that fuckery. Somebody fucking.

  98. gramMasta Says:

    no lie ts & da otha nr niggas

    no lie

    i dont pay attention to fly broads

    i listen to broads

    bed stuy taught me well

  99. Deen Says:

    Remixznflow Says:
    August 3rd, 2011 at 9:41 pm
    LMAO!

    @Deen8 Idris
    @Remixznflow82 All due respect, but your girl got nice skin. #teamdeviant

    its a twitter revolution… and its happening without you HW…

    ^^^

    Belee dat. We bout dat cinnamon skin life.

    #TD

  100. gramMasta Says:

    and homies wifey got some mammaries 2

    not worth da drama

    she may bring that up 2 spite that nigga

  101. EnglandRepresent Says:

    This blondey sitting opposite me need a dick in her mouth. Little petite ting. She’s staring at EngRep, keep catching her doing it, she got a man, I got a strumpet but there’s tension in the air. I could stuff her box at work drinks tonight but my conscience is a bitch.

  102. gramMasta Says:

    iight niggas/niggettes/kizzas/kizzettes

    bout 2 LO cologne it and donate some protein for a worthy cause

    b safe

    1200 technics

  103. Troubleshooter1900 Says:

    Yo!!

    Remix, that’s your girl in the twicpic?

    Well damn, you got taught well bruh.

    Aye, shout-out to the nigga that made that with dress!!

    She wearin the shit outta it.

  104. Tong Po Flo Says:

    if u a muskrat lookin nigga

    yo fate is sealed

    ^ *chokes on fig newton*

  105. Troubleshooter1900 Says:

    Peace Gram.

  106. EnglandRepresent Says:

    Remexican got a decent looking doris. If she’s a stand up bird too with a sense of humour then it’s win win win.

  107. Mr. Iceberg Slim Says:

    Question, who is a well known mc that is respe0cted by many, that u nvr liked any of their lbums, ill go first busta and jadakiss

  108. Troubleshooter1900 Says:

    Mr. Iceberg Slim
    1 min ago
    Question, who is a well known mc that is respe0cted by many, that u nvr liked any of their lbums, ill go first busta and jadakiss

    ^drake & Ross

  109. EnglandRepresent Says:

    The Big Bang was decent by Busta. Not a massive fan of NORE. Don’t know why.

  110. CHILE ! Says:

    LMAO and SMH at Jay Slappin Kanye’s face. MTO Knows

  111. Troubleshooter1900 Says:

    I’m not a Nore fan either. Always thought CPone was kinda Ill though.

  112. Tong Po Flo Says:

    Question, who is a well known mc that is respe0cted by many, that u nvr liked any of their lbums, ill go first busta and jadakiss

    ^ Nore/Wayne/Aesop Rock

  113. Mr. Iceberg Slim Says:

    I can cosign drake, but damn u nvr liked a ross album? Shit that nigga puts 2gether good music

  114. Harlem World Says:

    sup chile, what happend in copa america…you needed more valdivia

  115. Harlem World Says:

    2 respected emcees = t.i and wayne

  116. Mr. Iceberg Slim Says:

    I actually thought wayne last album was a decent album, joe beddens I nvr jammed any of his albums and sad thing is no one I know has either

  117. Harlem World Says:

    waka & nas collab album >>>>>

    the world isnt ready….

  118. CHILE ! Says:

    zup HW!
    copa america was sour..we needed more valdivia and sanchez, sanchez now signed wit barcelona tho so cant wait to tune into the spain leage, a little bit of a breath for messi

  119. Deen Says:

    waka & nas collab album >>>>>

    the world isnt ready….

    ^^^

    Tim Dog already made that album. Twice…

  120. kelitovision Says:

    Busta and Fabolous – nice rappers but have never made a hot album in their careers

  121. Nah Right » Video: The Cool Kids Rehearse “Summer Jam” + Live @ Lollapalooza ’11 Says:

    […] Previously: The Cool Kids Interview w/ RHTV (Video) […]

Leave a Reply