Cam’ron & Jim Jones ft. Teyana Taylor – Party Tonight (No DJ)

Download: Link

Produced by Duane Darock.

Previously: Jim Jones ft. Meek Mill & Fred The Godson – I’ll Be Back


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Cam’ron & Jim Jones ft. Teyana Taylor – Party Tonight (No DJ)”

  1. jderrida Says:

    Nah Right: Keystroke Gangstas Welcome

    “A concept is a brick. It can be used to build a courthouse of reason. Or it can be thrown through the window”
    — Gilles Deleuze

  2. jerry nice Says:

    I see mad people on twitter giving their opinions on WTT.

    WHY HAVEN’T I HEARD THIS ALBUM YET???

    WTF???
    ^^^^

    There’s a listening session tonight, so that may be where all the input is coming from. That’s my guess.

  3. C. Dufflebags Says:

    I see mad people on twitter giving their opinions on WTT.

    WHY HAVEN’T I HEARD THIS ALBUM YET???

    WTF???

    ^^

    I Dont think it leaked…yet..

  4. C. Dufflebags Says:

    I like Cam and everything, he’s a good lyricist but the song’s wack man

    step your game up man

  5. E aka Mac with the Cheese Says:

    miamiherald.com/2011/08/01/2341046/graduate-students-will-pay-more.html#storylink=twt

  6. hl Says:

    C. Dufflebags Says:

    I like Cam and everything, he’s a good lyricist but the song’s wack man

    step your game up man

    ^lol Classic.

  7. GMLLZ Says:

    don’t understand why niggaz feature Teyana Taylor on anything…ever

  8. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    don’t understand why niggaz feature Teyana Taylor on anything…ever
    ^^^
    Her cans are amazing.

    Maybe they figure if they get her in the studio, they can apply pressure.

  9. jderrida Says:

    Watch The Throne Leaked!

  10. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Under close examination…

    Uncle Otis >>>>

    I laughed.

  11. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    # jderrida Says:
    August 1st, 2011 at 10:56 pm

    Watch The Throne Leaked!
    ^^^

    The lack of high brow philosophy under your comment leads me to believe you’re full of excrement.

  12. Harlem World Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    August 1st, 2011 at 10:56 pm

    don’t understand why niggaz feature Teyana Taylor on anything…ever
    ^^^
    Her cans are amazing.

    Maybe they figure if they get her in the studio, they can apply pressure.

    ===================
    pretty much

    shame shes a straight up lesbo

  13. Harlem World Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    August 1st, 2011 at 10:59 pm

    # jderrida Says:
    August 1st, 2011 at 10:56 pm

    Watch The Throne Leaked!
    ^^^

    The lack of high brow philosophy under your comment leads me to believe you’re full of excrement.

    ==================
    cosign

  14. jderrida Says:

    For some reason when I post the link on nah it won’t show up

    mediafire watch the throne

    I am bumping it right now

    “Philosophy, art, and science are not the mental objects of an objectified brain but the three aspects under which the brain becomes subject.”
    — Gilles Deleuze

  15. Harlem World Says:

    camron >>>

    “They say niggas talk shit, then they abandon ship. Well if this is the case, were all gonna be floating around in a sea of shit – only held afloat by our own bouyancy. Just cus a nigga wear a kulfi dont mean that he’s bright.” – random psuedo intellect european

  16. Harlem World Says:

    *speed dials Murder Nah*

    i got some work for you young gunnaz

  17. mac DIESEL Says:

    TRASH!!!! GIVE IT UP ALREADY DIPSHITS!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  18. Jewtino Says:

    We don’t hate your opinion just your cliche name.

    Dipset Forever.

  19. mac DIESEL Says:

    @ Jewtino

    NOTHIN’ CLICHE ABOUT MY NAME!!!! THE ONLY THING CLICHE IS BUM ASS GROUPIES LIKE U BOTHERIN’ ME AT 12:14 AM!!!! DON’T YA’LL SLEEP??!!

    ….SMH!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  20. beanski Says:

    yooo this beat is fire, hooks wackk tho

Leave a Reply