займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Gucci Mane x Future – Stevie Wonder

Off ‘Freebricks’ mixtape dropping tomorrow.

Previous: Gucci Mane & Future – Nasty


AddThis Social Bookmark Button

50 Responses to “Video: Gucci Mane x Future – Stevie Wonder”

  1. mcb Says:

    mcb Says:

    July 28th, 2011 at 8:29 pm
    i mean i searched Ransom NJ rapper
    Duffle Bag Ran, etc..

    only site that worked.looked official was the myspace…

  2. mcb Says:

    the devil having fun with itnow
    his mom dukes spent her life savings just to put her son in the ground

    damn…

  3. jderrida Says:

    RIP J Dilla

    It is absolutely essential that the oppressed participate in the revolutionary process with an increasingly critical awareness of their role as subjects of the transformation.
    Paulo Freire

  4. mcb Says:

    the rhyming on point, the flow, its G talk….

    doesnt overuse punchlines, etc….

    i dont understand….

  5. mcb Says:

    jderrida Says:

    July 28th, 2011 at 8:34 pm
    RIP J Dilla

    ^^^
    indeed

  6. mcb Says:

    alright fuck it, im about to full out stan mode for Ran

    JMM or Cold were the first to put me on…

  7. C. Dufflebags Says:

    1017/bricksquad monopoly takin ova tha summah….

    Ferrari Boyz rite around da corner wroooom

    Lebron Flocka James 3 and Twin Towers 2 w/ Slim Dunkin out soon

    its a no fly zone my Gs

    cum..fuck..wit…cha..bwoi!

  8. baby jesus Says:

    WOOOOOOOOOO

    this shit goes

  9. E aka Mac with the Cheese Says:

    1017/bricksquad monopoly takin ova tha summah….

    Ferrari Boyz rite around da corner wroooom

    Lebron Flocka James 3 and Twin Towers 2 w/ Slim Dunkin out soon

    its a no fly zone my Gs

    cum..fuck..wit…cha..bwoi!
    ^
    co-sign

    Waka >>>>
    Gucci >>>>

  10. mcb Says:

    yo so is Ran doing a bid?

  11. THE-XFACTA Says:

    This nigga Gucci just fucked up a perfectly good beat. Jeezy would murder this shit

  12. Big545 Says:

    Jets might get Nnamdi. Fuck.

  13. Big545 Says:

    If that shit goes thru. I hope the NFL locks out again.

  14. mcb Says:

    why the fuck did i play this, after playing Ransom…

    SMH at myself

  15. baby jesus Says:

    you didint hear me nigga?

    the deal is imminent

  16. mcb Says:

    man Patriots got 6 RBs and 3 TE

    fucka corner

  17. E aka Mac with the Cheese Says:

    now they just got to get Braylon

  18. THE-XFACTA Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    July 28th, 2011 at 8:40 pm

    Waka >>>>
    Gucci >>>>

    —–

    Shouldn’t rappers actually….. Umm I don’t know….. have verses that rhyme?

  19. mcb Says:

    Shouldn’t rappers actually….. Umm I don’t know….. have verses that rhyme?

    ^^^
    phew

    thought i was the only one

    i mean i dig southern rap… but cmon…. even Adam Sandler kills their verses in happy gilmore

    youtube.com/watch?v=sojhjp5y8ZM

  20. mcb Says:

    rhyming slyly and mainly rap

  21. Big545 Says:

    Sanchez still trash tho

  22. THE-XFACTA Says:

    South rap is okay if they actually rhyme. I don’t even give a shit about the content just rhyme at least.

  23. E aka Mac with the Cheese Says:

    aggresively shouting onomatopoeia > rhyming words

    Bla-Bla-BLAOW

    #wakagems

  24. E aka Mac with the Cheese Says:

    Sanchez still trash tho
    ^
    chill

  25. Remixznflow Says:

    LMAO sanchez might be trash but they were once again in the thick of it come end of the season…

    if that team gets nnamdi they had better win… no excuses…

  26. THE-XFACTA Says:

    Big545 Says:
    July 28th, 2011 at 8:51 pm
    Sanchez still trash tho

    —-

    Co-Sign

  27. mcb Says:

    THE-XFACTA Says:

    July 28th, 2011 at 8:52 pm
    South rap is okay if they actually rhyme. I don’t even give a shit about the content just rhyme at least.

    ^^^
    very few get teh pass

    Prodigy is one.

    but yeah. i once listened to a gucci song like 2-3 years ago and was like “did he hire a 6 y/o to write this shit in crayon???”

    i mean get your money gucci, but what the fuck….

  28. koa29 Says:

    “Build your fences, we diggin’ tunnels
    Can’t you see? We gettin’ money up under you” – jay-z from otis

    ^^

    truth be told, weird as it might sound..i’ve had this crazy dream once of kanye and jay-z taking over the world, kanye was hovgawds assistant and somehow tunnels and oil was apart of it….calll me crazy, its deeper than rap tho

  29. Remixznflow Says:

    Prodigy is one.

    ^
    this

    its an art few master…

  30. mcb Says:

    people put too much faith in him upfront

    thinkin he the next Tommy….

    SMH

  31. Harlem World Says:

    waka >>>

    “break squad monopolay” – cartel mgm

  32. Big545 Says:

    Sanchez still trash tho
    ^
    chill
    ======
    Folks only hype him up cuz hes Hispanic. Dont lie.

  33. THE-XFACTA Says:

    Remixznflow Says:
    July 28th, 2011 at 8:56 pm
    Prodigy is one.

    ^
    this

    its an art few master…

    Yeah gots to give it up to P…. But he used to rhyme before “Takeover”

  34. mcb Says:

    semi-relevant: Bronsolino got that interlude where he talks to Sanchez, Sanchez called him i guess….

    ______________________

    rememeber that letter Prodigy wrote sayign all the styles/shit he orignated and other people bit.

    that was funny/ill as hell

    “I been doin that…”

  35. mcb Says:

    Barocka Flocka Flame>>>

  36. Troubleshooter1900 Says:

    Ok…..

    Does X-FACTA = Mr. X?

    If so, where the fuck you been aty nigga?

    Long time no comment.

  37. koa29 Says:

    Folks only hype him up cuz hes Hispanic. Dont lie.

    ^

    i think its mainly cuz he’s on a NY team

  38. Remixznflow Says:

    That last prodigy EP>>>>>>>>

    Strong>>>>>>>>

    Black Devil>>>>>>

  39. Harlem World Says:

    im genuinely beginning to think wiz khalifa was a virgin before amber rose

    i mean, he’s a miltary brat – type of dude to fall in love on holiday

  40. THE-XFACTA Says:

    Nah X-FACTA = X-FACTA

  41. Remixznflow Says:

    Harlem World Says:
    July 28th, 2011 at 9:00 pm

    im genuinely beginning to think wiz khalifa was a virgin before amber rose

    i mean, he’s a miltary brat – type of dude to fall in love on holiday

    ^
    that nigga is in love…

    crazy how everyone can see the writing on the wall…

    i hope that nigga survives honestly…

  42. THE-XFACTA Says:

    P had a couple joints on HNIC 2

  43. E aka Mac with the Cheese Says:

    im genuinely beginning to think wiz khalifa was a virgin before amber rose
    ^
    lmao

  44. Remixznflow Says:

    Man… Brady + Ochocinco = Prime Entertainment…

  45. Big545 Says:

    Folks only hype him up cuz hes Hispanic. Dont lie.

    ^

    i think its mainly cuz he’s on a NY team
    ========
    That too.

  46. why? Says:

    thequietus.com/articles/06318-how-the-music-industry-is-killing-music-and-blaming-the-fans

  47. Big545 Says:

    tinyurl.com/3paf6jn

    Pusha T’s response to Cons. around the 5:15 mark

  48. tHe KiD fRanKiE Says:

    im genuinely beginning to think wiz khalifa was a virgin before amber rose

    i mean, he’s a miltary brat – type of dude to fall in love on holiday

    ^chill

    #FlyBoys

    Can a nigga be in love anymore?

    Dam

  49. tHe KiD fRanKiE Says:

    Let dat boy cook!!!

    Yeezy still cryin over da bitch, dissin, tweeting shitt, dat bitch got super powers

    Revisit MBDTF my friend

  50. Troyvul Says:

    _____> This Future Dude, he’s fucking trash

Leave a Reply