займ с плохой кредитной историей онлайн

Jay-Z & Red Handed – Chubby Chub 7.13 Freestyle (Unreleased)

This is something not many people have heard. A young Hov and Red Handed go in for 6 mins straight. Its always dope when rare tracks get liberated from the stashes.

Download: Link

Props: ForAllMasters


AddThis Social Bookmark Button

124 Responses to “Jay-Z & Red Handed – Chubby Chub 7.13 Freestyle (Unreleased)”

  1. Mr. Iceberg Slim Says:

    “dAMN BABY PUSSY CANT BE UR only hustle, unless u bad as Naomi russel
    I mean alotta niggas got money, so Basically russel aint the only russell
    Russel Brown, Russel Crowe, 00000 a lot of o’s
    What u after?, after money, u remind me currency, u only after dough

    see watch the throne

  2. Harlem WORLD Says:

    i hate jay-z’s old flow- corny das efx – fu schnickens shit

  3. Harlem WORLD Says:

    hard knock life: vol 2 flow >>>

    jigga reincarnated

  4. PG-DC Says:

    Not as good as the Stretch & Bobbito session…. plus it adds to the x amount of times I’ve heard a young Jay spit them same lines

  5. THe KiD FRanKiE Says:

    So Yeezy dissin Spitta?

    Iont think so

  6. Mr. Iceberg Slim Says:

    I always like this style more, because he always dropped more gems per line ratio

  7. Mr. Iceberg Slim Says:

    U know whats fucking crazy…at 228 of this song, jayz was sayin back then, that he is the mike jordan of these recordins….smmfh, nigga was way ahead

  8. Hoskins Says:

    Wheres the Yankee hat Jay?

  9. GMLLZ Says:

    dope post

  10. Mr. Iceberg Slim Says:

    Tru story in the watch the throne doc. when Beanie siegal saw kanye give jayz that ring, he went ballistic, told me a new diss will be out by sunday

  11. PG-DC Says:

    Mr. Iceberg Slim Says:
    July 22nd, 2011 at 8:52 pm

    I always like this style more, because he always dropped more gems per line ratio

    ———

    And that’s exactly the problem. because he ends up over-stuffing each bar, making a lot of his shyt seem inaudible. It’s like he wanted you to catch the lines while focusing on the staccato melody of his flow – and that’s oxy-moron-ish.

    Ppl like 90’s Twista weren’t throwin concentrated gems in their “fast/stop & go” bars, so that you could just focus on the melody of the flow. It wont work out any other way.

    ANTI-EST.

  12. Mr. Iceberg Slim Says:

    “Bullet proof condoms, thats how i mate them hoes
    Got staples on my dick, Kids, I cant be blamed for

    damn kanye got the Vasectomy

    SEE WTT

  13. Mr. Iceberg Slim Says:

    pg dc.. no shots i understand where u are coming from, but u need some pussy, u think too much

  14. GMLLZ Says:

    Cons decides to launch his assault on G.O.O.D. Music and starts with Pusha T and says Kanye is next.

    ^^^^^^^

    I guess he saw how that worked out for Beanie and he was like, “I got to give that a try to.”

  15. &What?! Says:

    That mini documentary is illy.

    Jay-Z >
    Kanye >

    That ‘Illest Motherfucker Alive’ is sounding dope.

  16. Remixznflow Says:

    where can i see this doc?

    anyone have a link?

    thanks in advance

  17. Strongchef Says:

    U know whats fucking crazy…at 228 of this song, jayz was sayin back then, that he is the mike jordan of these recordins….smmfh, nigga was way ahead
    ———————

    Thats not that crazy, that has to be the most abused line of the 90’s

  18. Mr. Iceberg Slim Says:

    Strongchef Says:

    July 22nd, 2011 at 9:29 pm
    U know whats fucking crazy…at 228 of this song, jayz was sayin back then, that he is the mike jordan of these recordins….smmfh, nigga was way ahead
    ———————

    Thats not that crazy, that has to be the most abused line of the 90′s

    ^^

    Ok, smart ass, who was sayin that in 92,??? Better yet, how old were u in 92………….um, ill wait

  19. Mr. Iceberg Slim Says:

    @ remix theybf.com/2011/07/22/inside-watch-the-throne-jay-z-kanye-wests-mini-documentary#comments

  20. Remixznflow Says:

    thanks iceberg…

  21. Troubleshooter1900 Says:

    *Looks directly at Iceberg*

    NaS >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> jayz

    Son can’t even see NaS

  22. Troubleshooter1900 Says:

    Lol, this nigga about to go off.

  23. Remixznflow Says:

    yo TS…

    Jay >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Nas

    *waits for Nasrealite to spaz*

  24. Mr. Iceberg Slim Says:

    nas, makes me so mad, that i cant even diss him no more, to be honest, that nigga is penny hardaway, first few years, he cud have been the best bball player of all time and now he just like penny. Think about it, when the last time penny made a bad ass move? Think about it, when the last time Nas made a bad ass song?

  25. Hoskins Says:

    Yeah the doc was nice. I felt a really telling part of it was when Jay was outside (morning?) watching Beyonce and Kanye just came up to him and said I gots some new ill concepts and Jay wasnt really thinking about all that

  26. Strongchef Says:

    Ok, smart ass, who was sayin that in 92,??? Better yet, how old were u in 92………….um, ill wait
    ———————————–
    I will get to the artists after you get the year right, this was 94 or later FACT

    Im old even to go to the skate key when it was poppin
    FACT

  27. Mr. Iceberg Slim Says:

    Drake, better leave kanye along..Dont his main producer got sick a cell or sumthin?

  28. Troubleshooter1900 Says:

    Think about it, when the last time Nas made a bad ass song?

    ^no need to think about it doggie: Nasty.

    Whens the last time Jay made a badass song?

    I’ll wait….

  29. Remixznflow Says:

    @iceberg

    Nasty was a pretty dope song tho…

    did you hear it?

  30. Strongchef Says:

    ^no need to think about it doggie: Nasty.

    ———-

    I fux with Nasty also

  31. Remixznflow Says:

    But im tired of this Jay/Nas debate… they are both GOATS…

    silly to argue semantics…

    real niggas respect it.

  32. Remixznflow Says:

    but you nas stans gotta stop slurpin dudes nuts off the sheets…

    hes not a god…

    hes a human… and has made mistakes and missteps as well…

  33. Troubleshooter1900 Says:

    Mr. Iceberg Slim
    2 mins ago
    Drake, better leave kanye along..Dont his main producer got sick a cell or sumthin?

    ^my dude, aren’t you a Pharmacutical doctorate? Lmao!!! Sick-a-cell.

    *prays to the flying spaghetti monster*

    And Remix, imma smack the cilantro outta yo ass when I see you hombre.

    Whattup tho mane?

  34. SPITGAME Says:

    Yo…. Nasty was a funky ass track it still get spins from a nigga… That joint ain’t impact like Otis did doe… And dem niggas was goin off…

    Political refugee, asylum can be purchased…

  35. Remixznflow Says:

    Chillin TS… where you been?

  36. E aka Mac with the Cheese Says:

    pg dc.. no shots i understand where u are coming from, but u need some pussy, u think too much
    ^
    wtf

    lmao

  37. Troubleshooter1900 Says:

    Ice knows were all good. I’m just fukin around with the playa.

    Are you expanding your drug cartel to more locations or are you good Berg?

    Inquiring prosperous blacks wanna know?

  38. Remixznflow Says:

    @BSG

    fam i can NOT get into that otis record…

    much as i want to like it… i just cant…

    i cant even listen to it…

    i tried twice… just not for me..

  39. Remixznflow Says:

    Shake Life tho….

    yeah.. shit sounded outstanding in the truck…

  40. SPITGAME Says:

    Remixznflow
    0 mins ago
    @BSG

    fam i can NOT get into that otis record…

    much as i want to like it… i just cant…

    i cant even listen to it…

    i tried twice… just not for me..
    ^^^
    I’m sorry for your loss….

    *Daps*

  41. E aka Mac with the Cheese Says:

    Driving Benz’s with no benefits
    Not bad, huh, for some immigrants?
    Build your fences, we digging tunnels
    Can’t you see we gettin money up under you?
    ^
    let that boy cook

  42. SPITGAME Says:

    Shake Life >>>

    A couple of them Spitta, Sean, and Wiz tracks >>>>

    S4TW >>>

    Hip Hop >>>

  43. SPITGAME Says:

    Driving Benz’s with no benefits
    Not bad, huh, for some immigrants?
    Build your fences, we digging tunnels
    Can’t you see we gettin money up under you?
    ^
    let that boy cook
    ^^^

    Can’t u see the private jets flyin over you?
    Maybach bumper sticker read “What Would Hova Do?”

  44. Troubleshooter1900 Says:

    Working a 3:30am to 10:30pm schedule Remix. Like I’m trying to body myself or some shit.

    Just trying to get tue university to keep me as an asset after the intern.

    They gave my homie a $250k signing bonus to be a patent specialist for gastrointestinal instruments.

    I want something of the same. The director like me a great deal. Even sits at my lunch table sometimes to talk philosophy.

  45. Harlem WORLD Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    July 22nd, 2011 at 10:00 pm

    Driving Benz’s with no benefits
    Not bad, huh, for some immigrants?
    Build your fences, we digging tunnels
    Can’t you see we gettin money up under you?
    ^
    let that boy cook

    ^
    so ill..so so ill

  46. Harlem WORLD Says:

    i told nahggers not to write off jeezy, jeezy is not t.i

  47. Troubleshooter1900 Says:

    AND the director is a beautiful older African American lady.

    I’d do it.

  48. Mr. Iceberg Slim Says:

    Cant u see, we bodied the whole lane
    and all they pain be bodied with champagne life…

  49. big545 Says:

    Death to the Nas and Jay arguments….. Let dem niggaz be great

    Oh….

    MY NIGGA JEEZY BACK

  50. SPITGAME Says:

    Big545
    2 mins ago
    Death to the Nas and Jay arguments….. Let dem niggaz be great

    Oh….

    MY NIGGA JEEZY BACK
    ^^^
    All dis… Daps da homie

  51. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    What u after?, after money, u remind me currency, u only after dough
    ======================
    Kanye aint playing fair…..he throwing the bait out there for someone to bite (nh)

  52. Troubleshooter1900 Says:

    Death to the Nas and Jay arguments….. Let dem niggaz be great

    ^CO-MUTHAFUCKIN-SIZZLE!!!!!

    NaS is alot better though.

    NaS


    jayz

  53. Harlem WORLD Says:

    LOOOL at Russell “Hardbody (ll)” Crowe being in the studio, when Kanye says that russel crowe line…

    just lol

  54. SPITGAME Says:

    What u after?, after money
    ^^^
    I thought he said actor money….?

  55. Remixznflow Says:

    thats whats up TS…

    blessings to you and your endeavors…

  56. Remixznflow Says:

    skyline is a horrible movie… even when its streamed over netflix… just horrible.

  57. Harlem WORLD Says:

    I swear I saw Ryan Leslie in that mini doc…be dope if he’s on the album too

  58. SPITGAME Says:

    I saw R Les too

  59. Remixznflow Says:

    yeah i saw him too… maybe he made some of the tracks?

  60. big545 Says:

    Trap Or Die 2……. This shit shoulda been TM103.

    SMFH.

  61. SPITGAME Says:

    Big545
    0 mins ago
    Trap Or Die 2……. This shit shoulda been TM103.

    SMFH.
    ^^^
    Talkin>>>>

  62. Harlem WORLD Says:

    damn, jay-z was doing more than 1 take

    he used to be in the booth, out the booth in no more than 4 minutes

    but he made the “genius face

  63. Shooter Says:

    Russel Crow pretending to like that jay and kanye song when they played it for him was awkward as fuck lol

  64. big545 Says:

    Trap Or Die 2……. This shit shoulda been TM103.

    SMFH.
    ^^^
    Talkin>>>>
    ======
    Greatest Trapper Alive >>>>

    Time >>>>

    Ride Wit Me >>>>

    Hood Politics >>>>

  65. SPITGAME Says:

    Greatest Trapper Alive >>>>

    Time >>>>

    Ride Wit Me >>>>

    Hood Politics >>>>
    ^^^
    Trap Or Die:Reloaded>>>>

    ILL’N>>>>

    Just Sayin>>>>

    The Takeover>>>>

  66. Remixznflow Says:

    LOL like them rich white folk give a fuck LOL.. “welcome to the rap game”

    FOH Jay…

    FOH kanye… russel couldnt have given ANY fucks…

  67. Remixznflow Says:

    nobody wanna talk about the illuminati-esc features of that crib they were in though?

    no?

    K.

  68. SPITGAME Says:

    Remixznflow
    2 mins ago
    LOL like them rich white folk give a fuck LOL.. “welcome to the rap game”

    FOH Jay…

    FOH kanye… russel couldnt have given ANY fucks…
    ^^^
    you ack like the nigga wasn’t sittin in the room… He had to have given at least one to be sittin in on the recording session… I’m sure he was flattered if nothing else

  69. SPITGAME Says:

    This nigga Remix instigating lol… He made Jesus Walks he ain’t never going to Hell

  70. Harlem WORLD Says:

    cosigns the brilliance of trap or die 2

  71. Troubleshooter1900 Says:

    Remixznflow
    17 mins ago
    thats whats up TS…

    blessings to you and your endeavors…

    ^likewise my dude. I hope we oversee a council as board members together one day.

    No blood oath.

  72. Remixznflow Says:

    STRAIGHT to hell b… do not pass go.. do not collect 200… have a seat next to Lucifer…

  73. Troubleshooter1900 Says:

    Real rap forreal.

  74. Harlem WORLD Says:

    @remix

    true, i saw the black and white chessboard pattern – thats masonic imagery

    but fuck it tho, niggas is masons but the album better be dope

    either that or they do it so people speculate – cus its too obvious

  75. Troubleshooter1900 Says:

    Ether>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  76. SPITGAME Says:

    Remixznflow
    0 mins ago
    STRAIGHT to hell b… do not pass go.. do not collect 200… have a seat next to Lucifer…
    ^^^
    smh… Double Hell? Wit gasoline draws on?

  77. Deen Says:

    hes not a god…

    ^^^

    Maybe in Mexico…

  78. Remixznflow Says:

    and other than beyonce… they were the only niggas in the room for most of that doc… where were all they homies at?

    i mean Rles showed up.. but only once…

  79. Remixznflow Says:

    Im very surprised that nobody has any funny quibs or thoughts about the title of this post…

  80. big545 Says:

    Greatest Trapper Alive >>>>

    Time >>>>

    Ride Wit Me >>>>

    Hood Politics >>>>
    ^^^
    Trap Or Die:Reloaded>>>>

    ILL’N>>>>

    Just Sayin>>>>

    The Takeover>>>>
    =======
    I Remember >>>>

    My Camaro (lowkey the greatest snippet of all time) >>>>

    Grape >>>>

    Insane >>>>

  81. big545 Says:

    Trap Or Die 2 had BANGERS dog…..

  82. Harlem WORLD Says:

    “I Remember A Time…When I Was Still Really On My Griiiinnnd”

  83. Tong Po Flo Says:

    $Juandoe$ > NaS >>>>>>>>>>>>>>> Jay-Z

  84. Remixznflow Says:

    yo TPF

    STFU…

    ill punch you in the mouth…

  85. big545 Says:

    “I done been rich, broke, rich broke and again. Cant tell how many time that my spot got broken in (HA!).

  86. big545 Says:

    Hope Solo >>>>

  87. the-xfacta Says:

    I hope ‘Otis’ isn’t the best song on this project..

  88. the-xfacta Says:

    big545 Says:
    July 22nd, 2011 at 11:03 pm
    Hope Solo >>>>

    That bitch is overrated.. She’s a 6 at best…

  89. Tong Po Flo Says:

    ill punch you in the mouth…

    ^ LOL! Wondough gets broads from Moldova and write rhymes like

    I’m so bless like heaven sneezed
    I confused you like telemundo, televised from Tel Aviv

    whos fuckin with that?

  90. Troubleshooter1900 Says:

    Ummm…………………

    LMAO

    “Ether”

    [gunshots]

    [2Pac talking]
    (“Fuck Jay-Z”)
    What’s up niggas, ay yo, I know you ain’t talking ’bout me dog
    You, what?
    (“Fuck Jay-Z”)
    You been on my dick nigga, you love my style, nigga
    (“Fuck Jay-Z”)

    [Chorus]
    (I) Fuck with your soul like ether
    (Will) Teach you the king you know you
    (Not) “God’s son” across the belly
    (Lose) I prove you lost already

    Brace yourself for the main event
    Y’all impatiently waiting
    It’s like an AIDS test, what’s the results?
    Not positive, who’s the best? Pac, Nas and Big
    Ain’t no best, East, West, North, South, flossed out, greedy
    I embrace y’all with napalm
    Blows up, no guts, left chest, face gone
    How could Nas be garbage?
    Semi-autos at your cartilage
    Burner at the side of your dome, come outta my throne
    I got this, locked since ‘9-1
    I am the truest, name a rapper that I ain’t influenced
    Gave y’all chapters but now I keep my eyes on the Judas
    With Hawaiian Sophie fame, kept my name in his music
    Check it

    [Chorus]

    [talking]
    Ay yo, pass me the weed, pour my ashes out on these niggas man (no doubt)
    Ay, y’all faggots, y’all kneel and kiss the fucking ring

    [Chorus]

    I’ve been fucked over, left for dead, dissed and forgotten
    Luck ran out, they hoped that I’d be gone, stiff and rotten
    Y’all just piss on me, shit on me, spit on my grave (uh)
    Talk about me, laugh behind my back but in my face
    Y’all some “well wishers,” friendly acting, envy hiding snakes
    With your hands out for my money, man, how much can I take?
    When these streets keep calling, heard it when I was sleep
    That this Gay-Z and Cockafella Records wanted beef
    Started cocking up my weapon, slowly loading up this ammo
    To explode it on a camel, and his soldiers, I can handle
    This for dolo and it’s manuscript, just sound stupid
    When KRS already made an album called Blueprint
    First, Biggie’s ya man, then you got the nerve to say that you better than Big
    Dick sucking lips, why not you let the late, great veteran live

    [talking]
    (I…will…not…lose)
    “God’s son” across the belly, I prove you lost already
    The king is back, where my crown at?
    (Ill…will) Ill Will rest in peace, let’s do it niggas

    [Chorus]

    Y’all niggas deal with emotions like bitches
    What’s sad is I love you ’cause you’re my brother
    You traded your soul for riches
    My child, I’ve watched you grow up to be famous
    And now I smile like a proud dad, watching his only son that made it
    You seem to be only concerned with dissing women
    Were you abused as a child, scared to smile, they called you ugly?
    Well life is hard, hug me, don’t reject me
    Or make records to disrespect me, blatent or indirectly
    In ’88 you was getting chased through your building
    Calling my crib and I ain’t even give you my numbers
    All I did was gave you a style for you to run with
    Smiling in my face, glad to break bread with the god
    Wearing Jaz chains, no tecs, no cash, no cars
    No jail bars Jigga, no pies, no case
    Just Hawaiian shirts, hanging with little Chase
    You a fan, a phony, a fake, a pussy, a Stan
    I still whip your ass, you thirty-six in a karate class
    You Tae-bo hoe, tryna’ work it out, you tryna’ get brolic?
    Ask me if I’m tryna’ kick knowledge
    Nah, I’m tryna’ kick the shit you need to learn though
    That ether, that shit that make your soul burn slow
    Is he Dame Diddy, Dame Daddy or Dame Dummy?
    Oh, I get it, you Biggie and he’s Puffy
    Rockefeller died of AIDS, that was the end of his chapter
    And that’s the guy y’all chose to name your company after?
    Put it together, I rock hoes, y’all rock fellas
    And now y’all try to take my spot, fellas?
    Philly’s hot rock fellas, put you in a dry spot, fellas
    In a pine box with nine shots from my glock, fellas
    Foxy got you hot ’cause you kept your face in her puss
    What you think, you getting girls now ’cause of your looks?
    Ne-gro please
    You no mustache having, with whiskers like a rat
    Compared to Beans you wack
    And your man stabbed Un and made you take the blame
    You ass, went from Jaz to hanging with Caine, to Herb, to Big
    And, Eminem murdered you on your own shit
    You a dick-riding faggot, you love the attention
    Queens niggas run you niggas, ask Russell Simmons
    Ha, R-O-C get gunned up and clapped quick
    J.J. Evans get gunned up and clapped quick
    Your whole damn record label gunned up and clapped quick
    Shawn Carter to Jay-Z, damn you on Jaz dick
    So little shorty’s getting gunned up and clapped quick
    How much of Biggie’s rhymes is gonna come out your fat lips?
    Wanted to be on every last one of my classics
    You pop shit, apologize, nigga, just ask Kiss

    #Swag

  91. Tong Po Flo Says:

    That bitch is overrated.. She’s a 6 at best…

    ^ She’s an average kizzette, solid 5

  92. SPITGAME Says:

    Troubleshooter1900
    1 min ago
    ^^^
    Know how I know your mad?

  93. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    My Camaro (lowkey the greatest snippet of all time) >>>>
    ================
    THIS!

    i hope the full version didn’t get scrapped and will be on the album

  94. big545 Says:

    That bitch is overrated.. She’s a 6 at best…

    ^ She’s an average kizzette, solid 5
    =====
    Oh.

  95. the-xfacta Says:

    I still, for the life of me can’t figure out why niggas think Ether was such a great dis track.. The shit was average at best.. Nas sounded like someone smacked up his mom and then forced him to do a diss track.. I mean niggas had to suggest names for him to call Jigga. Nas is alright to me but Ether wasn’t all that great.. The beat was avg too.. Jigga didn’t even bother to make Takeover all about Nas and he still bodied him.. Not to mention it was Nas who put his tail between his legs and came to Def Jam and it was Nas marrying a fake, broke ass, no talent having Beyonce.. How did that work out for him?

  96. SPITGAME Says:

    That bitch is overrated.. She’s a 6 at best…

    ^ She’s an average kizzette, solid 5
    =====
    Oh.
    ^^^

    Hope Solo! You can get it…..

  97. Troubleshooter1900 Says:

    ill punch you in the mouth…

    ^ LOL! Wondough gets broads from Moldova and write rhymes like

    I’m so bless like heaven sneezed
    I confused you like telemundo, televised from Tel Aviv

    whos fuckin with that?

    ^honestly, wondough BEEN had lyrics. his cadence and flow is highly unorthodox though.
    He can mos def put se words together though.

    And I ain’t mad at him.

  98. the-xfacta Says:

    Why is this nigga Game always throwing shots at Jigga and Jigga never responds to him? You would think the nigga would get the hint.. SMH.. This nigga Game need Ridlin or somethin

  99. the-xfacta Says:

    Hope gangbang>Hope Solo

  100. JihaD Says:

    Philly’s hot rock fellas, put you in a dry spot, fellas

    ^

    *blank stare everything*

    I coulda swore that nigga said Feel these hot rocks fella/Put you in a dry spot fellas

    SMH.

    Lifestyle Music officially in the oven niggas.

    JihaD

  101. Troubleshooter1900 Says:

    SPITGAME
    3 mins ago
    Troubleshooter1900
    1 min ago
    ^^^
    Know how I know your mad?

    ^*cries*

    No laughter, just fuckin cries.

  102. Tong Po Flo Says:

    I still, for the life of me can’t figure out why niggas think Ether was such a great dis track.. The shit was average at best.. Nas sounded like someone smacked up his mom and then forced him to do a diss track.. I mean niggas had to suggest names for him to call Jigga. Nas is alright to me but Ether wasn’t all that great.. The beat was avg too.. Jigga didn’t even bother to make Takeover all about Nas and he still bodied him.. Not to mention it was Nas who put his tail between his legs and came to Def Jam and it was Nas marrying a fake, broke ass, no talent having Beyonce.. How did that work out for him?

    ^ cries of a Jay stan

  103. charles lee ray Says:

    Nahright Niggas get no handjobs

  104. big545 Says:

    The fact that ‘Lose My Mind’ follows ‘My Camaro’ >>>>>>

  105. stot Says:

    # big545 Says:
    July 22nd, 2011 at 11:03 pm

    Hope Solo >>>>

    ^^

    nah.

    alex morgan>>>>>>>>>>>>>>>>hope solo

  106. Tong Po Flo Says:

    Why is this nigga Game always throwing shots at Jigga and Jigga never responds to him? You would think the nigga would get the hint.. SMH.. This nigga Game need Ridlin or somethin

    ^ Game is the inviisble man now, no one cares or sees what he is doing

  107. Shooter Says:

    Dont his main producer got sick a cell or sumthin?
    ^^

    “Sick a cell”? Dont you own a chemist or some shit?

    The American education system has failed you Iceberg

  108. Troubleshooter1900 Says:

    The-Xfacta
    7 mins ago

    ^Tell me whats really pissin you off!!!

    *Dies*

  109. big545 Says:

    Niggas writing essays when they dont like it something?

    Oh.

  110. Shooter Says:

    I still, for the life of me can’t figure out why niggas think Ether was such a great dis track.
    ^^^

    lol, even though Jay himself admitted it?

  111. Deen Says:

    The Camel Stan Brigade is in full force…

  112. Troubleshooter1900 Says:

    *Daps the Shooter*

    I’m sayin. Niggas heart broke FOR jay when ether dropped. Hell, the world damn near stopped. Had a nigga in the studio ad soon as he heard the shit sweating bullets.

    Stop playin Jay nut swingers.

  113. Troubleshooter1900 Says:

    When the last time you “tookover” someone?

    But you know when you “EHTERED” someone, right?

    just saying.

  114. Troubleshooter1900 Says:

    *ETHERED*

  115. THe KiD FRanKiE Says:

    Man…… Fuck this post!
    spitta>>>>>>>

    Iceberg trumps 00 for Stan status I can’t compete

    Im watching porn wit a bitch right now sippin Bombay already faded finna make a movie jn a few iPhone status…. Fuck r u doin…..?

    #Jets

    And don’t make me show n prove
    Nomes

  116. THe KiD FRanKiE Says:

    Kakey>>>>>>>>>

    Dat hoe is special!

  117. SPITGAME Says:

    Takeover&Superugly&Blueprint>>>>Ether&Last Real Nigga Alive

    Don’t Body Yaself >>> Ether

  118. SPITGAME Says:

    Im watching porn…And don’t make me show n prove
    ^^^

    Nobody wanna see you bussin knuckle babies… ill nigga… *does not dap* *puts up black power fist* *leaves*

  119. Tong Po Flo Says:

    And don’t make me show n prove

    ^ you know what time it is bul

    #teamshownprove

  120. big545 Says:

    I’m sayin. Niggas heart broke FOR jay when ether dropped. Hell, the world damn near stopped. Had a nigga in the studio ad soon as he heard the shit sweating bullets.
    =========
    Jayz was crying and his momma made him apologize.

    ROFL

  121. Shooter Says:

    *Daps the Shooter*

    I’m sayin. Niggas heart broke FOR jay when ether dropped. Hell, the world damn near stopped. Had a nigga in the studio ad soon as he heard the shit sweating bullets.

    Stop playin Jay nut swingers.
    ^^^

    lol, word.

    *daps TS*

  122. Troyvul Says:

    Game is really a dope rapper smh

  123. Nah Right » Jay-Z – ’95 DJ Self Freestyle Says:

    […] Previous: Jay-Z & Red Handed – Chubby Chub 7.13 Freestyle […]

  124. a Says:

    ay!

Leave a Reply