займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Beastie Boys ft. Santigold – Don’t Play No Game That I Can’t Win

Directed by Spike Jonze, written by Adam Yauch.

Download: Beastie Boys ft. Santigold – Don’t Play No Game I Can’t Win

There’s also an 11-minute, explicit/short film version that was posted on their VEVO channel. Peep it after the jump.


AddThis Social Bookmark Button

145 Responses to “Video: Beastie Boys ft. Santigold – Don’t Play No Game That I Can’t Win”

  1. mcb Says:

    i responded to everyone in previous posts

    rapid fire is earlier than usual today

  2. mcb Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:

    July 19th, 2011 at 10:37 am
    So a diddy j Lo reunion?

    I could see it. And she says how he never loved Marc blah blah blah

    We seen this a million times

    ^^^
    what if she goes low tho, not that she should.

    but it happens….

    like if she all of a sudden is with some no nam rapper singer, whos awful.

  3. S.I.C.K Says:

    appreciate that. i really like the lessons (hope I’m using correct term)
    ^^
    It`s called supreme mathematics.Lessons are the muslim lessons that came out of the NOI mosque.Mathematics is practical thinking excercises to help keep one grounded.Lessons are more like psuedo religious text/doctrine.

  4. mcb Says:

    glad i asked, trying to ensure i learn and learn correctly

  5. E aka Mac with the Cheese Says:

    dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2016113/Jennifer-Lopez-divorce-Affair-denied-model-William-Levy.html

  6. middleclassjoe Says:

    like if i had a choice between candice boucher and bobbi starr?

    I would pick bobbi starr.

    #td

  7. harlem WORLD Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    July 19th, 2011 at 10:41 am

    dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2016113/Jennifer-Lopez-divorce-Affair-denied-model-William-Levy.html

    ^^
    cubans gettin it in…what can i say

  8. harlem WORLD Says:

    only pronstar i stan for is isis love

    id roll the dice

  9. S.I.C.K Says:

    @b

    Bobbi Starr is right up your alley.Nasty nasty nasty!!!

    How much you wanna bet that Murdoch`s son wished he stayed at Rawkus right about now??

  10. Jackson7 Says:

    Passover rap

  11. tHe kiD fRanKiE Says:

    Mcb u might have a point she might get low But she love da fame n Kim k took her spot
    A Diddy reunion would make her extra hit again
    Tabloid heaven

  12. Jackson7 Says:

    only pornstar i stan for is Beauty Dior

  13. Remixznflow Says:

    nahright got ads that get through adblocker + now?

    smh…

  14. b Says:

    I wanted u baaaad
    im so through with thaaaaaat
    cuz u turned out to be theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  15. mcb Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:

    July 19th, 2011 at 10:48 am
    Mcb u might have a point she might get low But she love da fame n Kim k took her spot
    A Diddy reunion would make her extra hit again
    Tabloid heaven

    ^^^
    it really would be,

    man everyone knows that jlo video when she on the boat, think with that clown ben but the camera pans and her ass is glorious

    i mean she prob started puberty for many young men with all her music videos

  16. harlem WORLD Says:

    Complex: What’s the strip club situation in Gary?

    Freddie Gibbs: The two strip clubs in Gary that I frequent are really drug dealer-based. That’s what you usually go to the strip club for, to sell drugs to the strippers and congregate with other drug dealers in a somewhat safe environment. And the environment I felt most safe in was at Black Cherri [6900 Melton Rd, Gary] or Shangri La [6225 Melton Rd, Gary]. Those are the two main strip clubs in Gary.

    ^^
    is this dry snitchin??

  17. mcb Says:

    Jackson7 Says:

    July 19th, 2011 at 10:47 am
    Passover rap

    ^^^
    double meaning?

  18. Jackson7 Says:

    mcb Says:

    July 19th, 2011 at 10:53 am
    Jackson7 Says:

    July 19th, 2011 at 10:47 am
    Passover rap

    ^^^
    double meaning?

    ————-

    FACT

  19. b Says:

    How much you wanna bet that Murdoch`s son wished he stayed at Rawkus right about now??

    ^what happened sick???

  20. middleclassjoe Says:

    like bobbi starr seems like the type of woman who will give you sweet poon. Run you a bath in the morning, lay out your towel and robe, take out the skincare products you need. Pick you clothes for the day ,macth em with tha right moccassins and make you a champions breakfast, before giving you a bj again.

  21. harlem WORLD Says:

    lol at katy perry swagger jackin rebecca black – both trash songs and artists – but one is only 14 years old so she has an excuse

  22. mcb Says:

    harlem WORLD Says:

    July 19th, 2011 at 10:52 am
    Complex: What’s the strip club situation in Gary?

    Freddie Gibbs: The two strip clubs in Gary that I frequent are really drug dealer-based. That’s what you usually go to the strip club for, to sell drugs to the strippers and congregate with other drug dealers in a somewhat safe environment. And the environment I felt most safe in was at Black Cherri [6900 Melton Rd, Gary] or Shangri La [6225 Melton Rd, Gary]. Those are the two main strip clubs in Gary.

    ^^
    is this dry snitchin??

    ^^^
    he just said em straight out… damn

  23. Remixznflow Says:

    is this dry snitchin??

    ^
    well… if you operated either one of those clubs… would you ask that question?

  24. harlem WORLD Says:

    How much you wanna bet that Murdoch`s son wished he stayed at Rawkus right about now??

    ^^
    its still kinda weird that he was an owner

  25. mcb Says:

    Jackson7 Says:

    July 19th, 2011 at 10:53 am
    mcb Says:

    July 19th, 2011 at 10:53 am
    Jackson7 Says:

    July 19th, 2011 at 10:47 am
    Passover rap

    ^^^
    double meaning?

    ————-

    FACT

    ^^^
    i thought you was a fan of the Beastie Boys?

    maybe its just this song

  26. Samir Says:

    Ad-Block + NoScript = I don’t see shit. NoScript even takes care of the Complex bar.

  27. Jackson7 Says:

    harlem WORLD Says:

    July 19th, 2011 at 10:52 am
    Complex: What’s the strip club situation in Gary?

    Freddie Gibbs: The two strip clubs in Gary that I frequent are really drug dealer-based. That’s what you usually go to the strip club for, to sell drugs to the strippers and congregate with other drug dealers in a somewhat safe environment. And the environment I felt most safe in was at Black Cherri [6900 Melton Rd, Gary] or Shangri La [6225 Melton Rd, Gary]. Those are the two main strip clubs in Gary.

    ^^
    is this dry snitchin??

    —————-

    LOL

    yo Gibbs..

    STFU Stupid…

  28. Random Says:

    Beastie Boys are on that Metamucil / Adult Diapers Swag

  29. mcb Says:

    Random Says:

    July 19th, 2011 at 10:56 am
    Beastie Boys are on that Metamucil / Adult Diapers Swag

    ^^^
    and beating cancer swag as well

    no respect… (c) Rodney D.

  30. harlem WORLD Says:

    roffle at somewhat safe environment

  31. Jackson7 Says:

    i thought you was a fan of the Beastie Boys?

    ————–

    nah Dude… not me…

    you must got me confused with one of your friends from the Synagogue…

    no shots

  32. Eastern_Digital Says:

    harlem WORLD Says:

    July 19th, 2011 at 10:52 am
    Complex: What’s the strip club situation in Gary?

    Freddie Gibbs: The two strip clubs in Gary that I frequent are really drug dealer-based. That’s what you usually go to the strip club for, to sell drugs to the strippers and congregate with other drug dealers in a somewhat safe environment. And the environment I felt most safe in was at Black Cherri [6900 Melton Rd, Gary] or Shangri La [6225 Melton Rd, Gary]. Those are the two main strip clubs in Gary.

    ^^
    is this dry snitchin??

    ^^^
    probably, but I guess it aint like the cops dont know that shit anyways.

  33. Jackson7 Says:

    i got 20dollars on Freddie Gibbs to be the next rapper to get shot up in the club…

  34. b Says:

    how did anyone ever confuse wayne for one of the best rappers alive?listening to sorry for the wait, I cant help but think he flowing but he aint saying shit.

  35. mcb Says:

    Jackson7 Says:

    July 19th, 2011 at 10:57 am
    i thought you was a fan of the Beastie Boys?

    ————–

    nah Dude… not me…

    you must got me confused with one of your friends from the Synagogue…

    no shots

    ^^^
    well its true, Jews all hold the beastie boys high

    but dont know who mc serch is… SMH…

    then they were on that “Drake half Jewish”, i respond “cool, so if he wasnt you wouldnt listen to him?”

    always catches them off guard

  36. Samir Says:

    Since that Neptunes discussion, I’ve just been playing N.E.R.D. tracks.

    The instrumental development after Pharrell says “Bass!” in ‘She Wants to Move’ >>>>>

  37. S.I.C.K Says:

    ^what happened sick???
    ^^
    I believe James Mudoch started/ran Rawkus at one time as a pet project.He abandoned the label to join his father in the media arena.

  38. Jackson7 Says:

    Serch and Pete Nice are STILL the illest white boy MCs ever…

    3rd Bass – “Derelicts Of Dialect” is by far the greatest hiphop LP by white rappers…

    there’s not even a close contender

  39. harlem WORLD Says:

    Jackson7 Says:
    July 19th, 2011 at 10:59 am

    i got 20dollars on Freddie Gibbs to be the next rapper to get shot up in the club…

    ^
    *co bets*

    indiana is wild, gibbs should vest up next time he hits the strip club!

  40. harlem WORLD Says:

    Kanye West’s Women’s Clothing Line Confirmed

    ^
    yikes!

  41. Jackson7 Says:

    Samir Says:

    July 19th, 2011 at 11:00 am
    Since that Neptunes discussion, I’ve just been playing N.E.R.D. tracks.

    The instrumental development after Pharrell says “Bass!” in ‘She Wants to Move’ >>>>>

    —————–

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    *plays “I Aint Hearda That”(jayZ version not SlimThug)*

  42. Random Says:

    S.I.C.K Says:

    July 19th, 2011 at 11:01 am
    ^what happened sick???
    ^^
    I believe James Mudoch started/ran Rawkus at one time as a pet project.He abandoned the label to join his father in the media arena.

    Yah him and 2 guys he knew from college, then his dads people stepped in (to what extent i don’t know). The extra cash helped at first but then they ran the label into the ground

  43. mcb Says:

    b Says:

    July 19th, 2011 at 10:59 am
    how did anyone ever confuse wayne for one of the best rappers alive?listening to sorry for the wait, I cant help but think he flowing but he aint saying shit.

    ^^^
    usual response
    “but did you hear that line in (1 song title here), it was funny as hell”
    “he got the best flow and his beats are the best”
    etc…

    then the honest people say

    “yeah he sounds weird and can be diff, but i like his songs most of the time.”
    and
    “hes a character to me, a persona….”

    idk tho, with talented lyricists and others with the no effort flows, i dont understand how someone can say hes thebest alive

  44. Random Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    *plays “Guns N Roses – The Clipse from some soundtrack

  45. tHe kiD fRanKiE Says:

    how did anyone ever confuse wayne for one of the best rappers alive?listening to sorry for the wait, I cant help but think he flowing but he aint saying shit.

    ^the greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn’t exist

    It was a very effective marketing scheme that pll fell for. And yes after hearing Sorry it proves he aim talkin bout shit just clever bars non cohesive tho
    I stanned for Wayne too smh

    Fake drug dealing n shoot em up raps <<<<<<<<

  46. Jackson7 Says:

    only problem is..

    them niggas prolly have no idea who freddie gibbs is… i get the feeling that the d-boys in Gary dont read Complex Magazine…

  47. Jackson7 Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    *plays “For The Nasty” – QTip & busta*

  48. mcb Says:

    harlem WORLD Says:

    July 19th, 2011 at 11:02 am
    Jackson7 Says:
    July 19th, 2011 at 10:59 am

    i got 20dollars on Freddie Gibbs to be the next rapper to get shot up in the club…

    ^
    *co bets*

    indiana is wild, gibbs should vest up next time he hits the strip club!

    ^^
    and after he gets shot

    “yeah i got shot… at shangri la by a known drug dealer. he was my boy too, but that goes to show you… its reall out here, i wont say his last name but his govt is Andre and he goes by Doolittle, and deals out of his mommas house at the intersection of 9th and main street”

  49. harlem WORLD Says:

    *sprints to join Day 2 of Neptunes Stan Appreciation*
    * plays NORE: Grimey*
    *squints eyes*

  50. mcb Says:

    yeah i dont mind random raps, but it cant be like that all song every song

    needs some form of cohesion

    cant be fucking a woman without getting your stride.

  51. Deen Says:

    I believe James Mudoch started/ran Rawkus at one time as a pet project.He abandoned the label to join his father in the media arena.

    ^^^

    That’s why I never fully respect kizzas that OD on the hip-hop stannery.

    They can always just ditch the shit and go get a job with Dad in most cases.

    I don’t have that option.

    *bumps “Bitches Ain’t Shit” at age 70*

  52. Jackson7 Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    *plays Kelis – “Hate You So Much Right Now” video”

  53. Samir Says:

    NERD’s live cover of ‘Pass the Courvoisier’

  54. Eastern_Digital Says:

    *joins Neptunes stannery day 2*
    *zones out to beat of Prayer off Exclusive Audio Footage*
    *is still amazed 10 years later*

  55. big_seth Says:

    harlem WORLD Says:
    July 19th, 2011 at 10:52 am
    Complex: What’s the strip club situation in Gary?

    Freddie Gibbs: The two strip clubs in Gary that I frequent are really drug dealer-based. That’s what you usually go to the strip club for, to sell drugs to the strippers and congregate with other drug dealers in a somewhat safe environment. And the environment I felt most safe in was at Black Cherri [6900 Melton Rd, Gary] or Shangri La [6225 Melton Rd, Gary]. Those are the two main strip clubs in Gary.

    ^^
    is this dry snitchin??
    ^^

    LOL.

    yep.

  56. big_seth Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    *plays Wreckx n Effex – rump shaker*

  57. Deen Says:

    reddie Gibbs: The two strip clubs in Gary that I frequent are really drug dealer-based. That’s what you usually go to the strip club for, to sell drugs to the strippers and congregate with other drug dealers in a somewhat safe environment. And the environment I felt most safe in was at Black Cherri [6900 Melton Rd, Gary] or Shangri La [6225 Melton Rd, Gary]. Those are the two main strip clubs in Gary.

    ^^
    is this dry snitchin??
    ^^

    I’m the preeminent Gibbs stan, but I can’t even…

  58. harlem WORLD Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*
    *accesses hidden Gwen Stefani folder*
    *soul claps to Hella Good*

  59. Samir Says:

    NERD’s live cover of ‘I Just Wanna Love U’ >>>

  60. A Chick Says:

    koa29 Says:
    July 19th, 2011 at 12:54 am
    Wale “Bad Girls Club” >>>

    That shit a banger…
    ——————-
    ^^^^
    #TeamColeWord
    9.27.11

  61. Jackson7 Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    *gets ticket for “Riding Around Shining” with out of state plates, more than 60 days after relocation*

  62. big_seth Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*
    *accesses hidden Gwen Stefani folder*
    *soul claps to Hella Good*
    ^^

    DEAD.

    plays Holla Back Girl next

  63. Deen Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    ^^^

    *plays 702 – I Still Love You*

  64. big_seth Says:

    so HW,

    when you gonna drop a best of the neptunes on GB$?

  65. Jackson7 Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    *co-accesses Gewn stefani folder*

    *plays “Yummy”*

  66. harlem WORLD Says:

    @seth

    got so many neptunes tracks man….

    probably do some album cuts/rarer ones instead

  67. hl Says:

    Rap Snitch Knishes

  68. Samir Says:

    NERD – ‘Rock Star (Jason Nevins remix)’ >>>>>>>>>

  69. Deen Says:

    *loses external HD with 80,000 songs*

    *considers suicide*

  70. b Says:

    take me to the stadiuuuuuuuuuuuummmmmmmm
    I wanna play my heart out theeerrrrreeeeee
    ooooooooo iiiiiiiiiiii may be down but I will riiiiiiiiissse

  71. Soul Kontrolla Says:

    Action Bronson made Ghost sound tired on that Wu track.

  72. Samir Says:

    NERD – ‘Rockstar’ live w/ Justin Timberlake, will.i.am, Dizzee Rascal >>>

  73. b Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    ^*works out to ll cool j love u better.no homo*

  74. kevfrescura de talco Says:

    bought me some clothes… a new fitted too…

    > smh at this mizza being happy with paco denims & velour platinum fubu tracksuits for his born day gift.

    sup nahkis

  75. harlem WORLD Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*
    *throws elbows around to Superthug*

  76. Deen Says:

    Action Bronson made Ghost sound tired on that Wu track.

    ^^^

    Impale yourself on the nearest sharp object.

  77. b Says:

    dblock, if u lurking i think its time for a neptunes tape

    *holds breatH*

  78. middleclassjoe Says:

    *has been participating in day 2 of : neptunes stan appreciation

    *plays fuck all nite

    *moves shoulders up and down

  79. b Says:

    there goes any chances of me having a good day.

  80. Eastern_Digital Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*
    *plays All Saints feat. Pusha – Black Coffee (Neptunes Remix)*
    *cringes at Pusha’s Rev Run impersonation*

  81. hl Says:

    @mcb You get a chance to check out that Greneberg yet?

  82. b Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    ^*blasts come close by common*

  83. big_seth Says:

    harlem WORLD Says:
    July 19th, 2011 at 11:23 am
    @seth

    got so many neptunes tracks man….

    probably do some album cuts/rarer ones instead
    ^^

    either way.

    i know I’m missing a lot of their stuff. especially the more rare and non hip hop shit.

  84. big_seth Says:

    Deen Says:
    July 19th, 2011 at 11:24 am
    *loses external HD with 80,000 songs*

    *considers suicide*
    ^^

    damn. I just lost about 15k, but my ipod saved my life.

    Thanks apple.

  85. big_seth Says:

    I always fucked with “I Gotcha”

    it is a strange beat and I know a lot of folks didn’t but Lu & the neptunes has always been good money IMO

  86. harlem WORLD Says:

    honeslty how do you have15k to 80k songs on a hd

    im under 2000

  87. mcb Says:

    hl Says:

    July 19th, 2011 at 11:31 am
    @mcb You get a chance to check out that Greneberg yet?

    ^^^
    nah just hte one post that was on here a week or so ago

    you?

  88. harlem WORLD Says:

    *Neptunes Stan Week – Day 2*
    *plays Clipse- Gangsta Lean*
    *sits sideways in seat*

  89. A Chick Says:

    harlem WORLD Says:
    July 19th, 2011 at 11:35 am
    honeslty how do you have15k to 80k songs on a hd and not facing a lawsuit by the RIAA?
    ———–
    *fixed*

  90. 007 Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    ^*blasts come close by common*

    :-( great fuckin song

    Mary J’ vocal blended wit Pharell on the chorus is tear worthy

  91. mcb Says:

    harlem WORLD Says:

    July 19th, 2011 at 11:36 am
    *Neptunes Stan Week – Day 2*
    *plays Clipse- Gangsta Lean*
    *sits sideways in seat*

    ^^^
    amazing song
    so well done

  92. hl Says:

    mcb Says:

    nah just hte one post that was on here a week or so ago

    you?

    ^Not yet. It’s on iTunes. About to check it out.

  93. harlem WORLD Says:

    vanessa marquez >>>>

    *writes reply to her letter in the Midnight Hour*

  94. Deen Says:

    honeslty how do you have15k to 80k songs on a hd

    im under 2000

    ^^^

    I keep everything (except Finding Forever) and I’ve converted to mp3s for good back in 2001.

    I haven’t had 2000s songs in itunes ever. Maybe on CDs.

  95. Eastern_Digital Says:

    *Neptunes Stan week day 2*
    *plays Busta, MOP, Rah Digga – Call An Ambulance Remix*
    *wilds out*

  96. mcb Says:

    hl Says:

    July 19th, 2011 at 11:38 am
    mcb Says:

    nah just hte one post that was on here a week or so ago

    you?

    ^Not yet. It’s on iTunes. About to check it out.
    ^^^
    its out already?

    damn i gotta slow down on my smoking, but how am i gonna fully apprec this music without it

    quite the conondrum

  97. harlem WORLD Says:

    A Chick Says:
    July 19th, 2011 at 11:38 am

    harlem WORLD Says:
    July 19th, 2011 at 11:35 am
    honeslty how do you have15k to 80k songs on a hd and not facing a lawsuit by the RIAA?
    ———–
    *fixed*

    ^^
    lol deen was playing with fire – riaa finna kick his door down

  98. harlem WORLD Says:

    i play most music in youtube

  99. koa29 Says:

    that wiz, curren$y & big sean joint >>>

    how many smokin songs can these dudes make?

  100. big_seth Says:

    harlem WORLD Says:
    July 19th, 2011 at 11:35 am
    honeslty how do you have15k to 80k songs on a hd

    im under 2000
    ^^

    word?

    I don’t know about 80k, but 15k was not that difficult

  101. koa29 Says:

    call me naive, maybe i aint listen enough, but what an O.T.T.R tho?

  102. mcb Says:

    harlem WORLD Says:

    July 19th, 2011 at 11:41 am
    i play most music in youtube

    ^^^
    i do this during work and other times

    some people just dont f with it

    i can find a song in like 12 seoonds, but they take 2 minutes to get it..

  103. hl Says:

    mcb Says:

    its out already?

    ^I had no idea either. Saw a tweet about it a little bit ago.

  104. harlem WORLD Says:

    “i wanna love you girl, wanna love you girl, wanna love you
    oh oh oh oh
    oh oh oh ohhhhh”

  105. Deen Says:

    honeslty how do you have15k to 80k songs on a hd and not facing a lawsuit by the RIAA?

    ^^^

    ROFF.

    We all have our methods.

  106. b Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    ^*plays “that girl”*

  107. koa29 Says:

    Pass The Courvoisier Pt 2 remix by The Neptunes >>>>>>>>

  108. harlem WORLD Says:

    Kelis : good stuff >>>>

    that was the 1st time i heard the clipse..but they wernt credited

  109. Samir Says:

    Malice’s verse on ‘I’m Not You’ >>>>>>>>>

    that shit is crazyyyy

  110. harlem WORLD Says:

    deen = limewire

  111. S.I.C.K Says:

    3rd Bass – “Derelicts Of Dialect” is by far the greatest hiphop LP by white rappers…

    there’s not even a close contender
    ^^^
    YUP!!! I own that jawn.In case you wondered Pete nice got caught up in some baseball memorablia scam involving mad bread and counterfeit items.

  112. Deen Says:

    I don’t know about 80k, but 15k was not that difficult

    ^^^

    I lost 15K in summer 05. That was just the shit I got that summer though. I was at a really boring job with a lax internet policy. A nigga went to work.

  113. b Says:

    007 Says:
    July 19th, 2011 at 11:38 am
    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    ^*blasts come close by common*

    :-( great fuckin song

    Mary J’ vocal blended wit Pharell on the chorus is tear worthy

    ^damn frankie it aint that bad nigga.got some of that black seed oil!(none)a nigga got too much energy

  114. Eastern_Digital Says:

    *watches Frontin video*
    *drools over Lauren London*
    *is mad at Turtle*

  115. Deen Says:

    deen = limewire

    ^^^

    *jeezy laughs*

    That is/was for the amateurs.

    “Deen – Laughing at the barbershop bootleg seller since 2002.”

    *scrambles IP addresses*
    *moves to Africa*

  116. Troyvul Says:

    “Lost 92 Bricks 80k songs, had to fall back”

  117. big_seth Says:

    I’m building a server at my house so i never loose music again.

    its gonna be a double HD that backs itself up.

    SWAG

  118. The Cool Says:

    ODB – got ya money

  119. Deen Says:

    These DJ Khaled albums get worse by the summer.

    *quits*

    *plays Camel – American Gangster*

  120. harlem WORLD Says:

    Deen Says:
    July 19th, 2011 at 11:49 am

    deen = limewire

    ^^^

    *jeezy laughs*

    That is/was for the amateurs.

    “Deen – Laughing at the barbershop bootleg seller since 2002.”

    *scrambles IP addresses*
    *moves to Africa*

    ^^
    roffs

    deen = the los zetas of illegal downloads

  121. 007 Says:

    got some of that black seed oil!(none)a nigga got too much energy

    ^I told you that shit is a miralce drug. If your sick it will cure you too. Lotta ppl ain down wit it. I havent had it in quite some time. But thats dat shit ri there

  122. Slumbilical Says:

    Indigo Augustine > __________

  123. Eastern_Digital Says:

    I’m still mazed that there are still people out there using torrents and limewire.

  124. b Says:

    It may seem I’m sitting on a fortune
    But sometimes money isn’t so important
    In my hood, I’m equivalent to Jordan
    Dribbling on the court, but shawty I’m just recording
    Fuck tricking, rather give it to an orphan
    All you wanna do it hit the clique and do assort, eh?
    Get her pregnant, then neglect it
    Then you go an tell the chick “get an abortion”
    Them type of niggas Cyhi is not endorsing
    They sitting down to take a leak, I’m pissing on the porcelain..
    I’m from the South, but my parents are New Yorkin
    Shouts out to Albany – I see you Uncle Norman!
    Keep your family before friends
    Cause God is the only one that come before them
    You got a nephew? Well, go support him!
    You got some nieces, make sure that you adore them
    I miss mine, cause I’m always out here touring
    Or with the strippers at the Hilton up on Cortland
    One from Utah, the other one from Portland
    Throwin’ on the Calliope, but I ain’t from New Orleans
    I can’t lie, I lust for things
    Like an old-school ‘Lac or a Cut supreme
    Or an iced-out G shock and a custom ring
    Or a freak with an ass that sits above her jeans

  125. harlem WORLD Says:

    ho lee shir

    someone just tried to snuff murdoch during trial…newscorp goonies handled that

  126. harlem WORLD Says:

    *changes rap name to Murda Murdoch*

  127. Deen Says:

    Jay-Z’s delivery on AG was really weak. Pause. Not as bad as Kingdom Come, but shit’s uninspiring.

  128. b Says:

    cyhi>>>>the rest of these new niggas

    ^You got some nieces, make sure that you adore them

    ^^^taking the niece out today, lifes good, lg

  129. harlem WORLD Says:

    Uncle Murdoch
    Murdoch Inc

  130. mcb Says:

    harlem WORLD Says:

    July 19th, 2011 at 11:58 am
    *changes rap name to Murda Murdoch*

    ^^^
    you should see if someone took Money Madoff too..

    Money Making

  131. E aka Mac with the Cheese Says:

    smh @ Freddie Gibbs snitching

  132. Samir Says:

    youtube.com/watch?v=kMiLzjCspUY

    Diddy, Busta, Usher, Pharrell, Ginuwine at MTV VMAs ’02.
    The ‘Pass the Courvoisier’ part at the end is epic.

  133. E aka Mac with the Cheese Says:

    Murdoch’s a g

  134. b Says:

    why do all of the popular rappers except wayne have jay z stage presence swag downpacked?, especially drizzy

  135. koa29 Says:

    I’m still mazed that there are still people out there using torrents and limewire.

    ^^

    ain’t limewire dead?

  136. middleclassjoe Says:

    neptunes stannery week day 2:

    *jay-z nigga please

    125th repeat this week so far.

  137. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    Murdoch just got dowsed with white paint. LOL

  138. middleclassjoe Says:

    + i dont understand the hate for american gangster on here.

    Its a good album.

    Hard knck life needs more hate.

    *calls x-facta*.

  139. harlem WORLD Says:

    murdochs asian wifey >>>>

  140. koa29 Says:

    have jay z stage presence swag downpacked?, especially drizzy

    ^^

    who else tho?

  141. koa29 Says:

    Jay-Z & Neptunes got crazy history. jay rips them beats.

  142. koa29 Says:

    LF: completely unrelated to the Neptunes standom, but The Watcher Pt. 2 >>>

    Blueprint 2 >>

  143. b Says:

    koa29 Says:
    July 19th, 2011 at 12:08 pm
    have jay z stage presence swag downpacked?, especially drizzy

    ^ross,

  144. Jackson7 Says:

    *Day 2 Of The Neptunes StanClub Appreciation Week*

    *still sends Fam-Lay joints to the recycle bin tho*

  145. Jackson7 Says:

    koa29 Says:

    Blueprint 2 >>

    ————————-

    i BEEN told niggas

    at least 1000 times

Leave a Reply