Video: Rick Ross x Michael Bay

Ross chops it up with director Michael Bay at the premier of Transformers 3.

Previously: Rick Ross ft. Meek Mill & Gunplay – Finals (Video)


AddThis Social Bookmark Button

112 Responses to “Video: Rick Ross x Michael Bay”

  1. EnglandRepresent Says:

    It’s just jokes Yankee folk. Some antsy bastards in here (n). Happy 4th July and all that.

  2. Remixznflow Says:

    peace rnc/cOLD

  3. Cypher Says:

    ^^lol. All the Royal Family are inbred. And German at that. smh, it’s disgusting

    ^
    i honestly dont understand the logic.. if ya’ll gotta have a king have a Leonidas lookin nigga rock the crown… The whole royal family looks like a advertisement for cancer awareness.

  4. Remixznflow Says:

    its just another day off of work to me…

    brits… americans… its all the same evil folk…

  5. EnglandRepresent Says:

    spent the day car browsing…

    decisions… decisions…

    ^^We both know that you’re going to go for the ’95 Honda Civic and then try and get your entire extended family in the back of it, it’s the Mexican way.

  6. Cypher Says:

    Its jokes to me… but until the country of Pussy, Purp, and Patron ratifies they constitution im keepin my American citizenship

  7. EnglandRepresent Says:

    i honestly dont understand the logic.. if ya’ll gotta have a king have a Leonidas lookin nigga rock the crown… The whole royal family looks like a advertisement for cancer awareness.

    ^^lmao!!

  8. Remixznflow Says:

    ^^We both know that you’re going to go for the ’95 Honda Civic and then try and get your entire extended family in the back of it, it’s the Mexican way.

    ^
    smh… how dare you.

  9. Cypher Says:

    Crown Royal on deck… bout to see Transformers tonight hopefully that shit straight

  10. Mr. Iceberg Slim Says:

    Cypher Says:
    July 3rd, 2011 at 9:05 pm

    Cole needs better advisers.. who signed of on his single?… I cant imagine Jay being like ” yeah thats the one right there…can’t wait for the remix “
    7777

    My daughter sings the hook, so he might be on to sumthin as far as a pop song…

  11. koa29 Says:

    T.I. as a rapper >>>

  12. e aka mac with the cheese Says:

    >>>spurs and gooners though

Leave a Reply