займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Big Sean Interview on Invasion Radio

Big Sean tells the extended version of the story of how he met Kanye (this time including an impression of Ye’s manager Don C) to Green Lantern and Boss Lady.

Sean’s Finally Famous: The Album is out today, finally.


AddThis Social Bookmark Button

30 Responses to “Video: Big Sean Interview on Invasion Radio”

  1. E aka Mac with the Cheese Says:

    Big Sean raps about ejaculating way too much

  2. Harlem World Says:

    boss lady <3

  3. JihaD Says:

    Deen Says:
    June 28th, 2011 at 2:54 pm
    Too many niggas rapping.

    Perfectly good beat ruined by this nigga that was obviously a crack baby.

    ^

    Whats funny is that nigga is a former High School science teacher for DCPS.

    Tabi>> Wale, tho.

    The Pocket>>>>>>

    JihaD

  4. E aka Mac with the Cheese Says:

    I’m going to click play though, off the strength of the girl in the screen shot

  5. rex hussla Says:

    yeah co-sign Big Sean talking about way too much shit I don’t really want to hear about.

    And is he really telling this story again?!?!

  6. big_seth Says:

    This nigga been telling this story for 8 years now.

    LOL.

    *still mad I didn’t get hired to do his album cover*

  7. rex hussla Says:

    *whiteboys it up*

    *chills with my broski’s*

  8. Deen Says:

    *Big Sean’s it up*

    *Rhymes thong with groin*

    *Gets album release date*

  9. NovemberEnd Says:

    Too many niggas rapping.

    Perfectly good beat ruined by this nigga that was obviously a crack baby.
    ^^
    cBc

    producers are too blame in this instance

  10. LeRoy Green Says:

    “any rebuttal 2 what i uttered get boxcutted

    count how many bad honeys I slutted a high numba

    name a nigga unda the same sky that i’m unda

    who gets money remain fly yea I wonder”

    SHEEEEEEEEEEEEEEEEESH! WHO FUCKIN WAS NASDAQ REALLY DOE??

  11. S.I.C.K Says:

    @seth

    Get back to me soon as you heard vol 2.Just interested to know your opinion.

  12. ilovemia305 Says:

    $WonDough$ >>>>>

  13. rex hussla Says:

    *Big Sean’s it up*

    *has trouble keeping balance with big ass head and frail body* [ll]

  14. Deen Says:

    *Nas’ it up*

    *Raps on a ridiculously high level*

    *Maintains a career*

    *is called a loser*

  15. Deen Says:

    *Big Sean’s it up*

    *has trouble keeping balance with big ass head and frail body* [ll]

    ^^^

    ROFL.

    Bobble-head [ll] Ether.

  16. Deen Says:

    *wondough’s it up*

    *is better than Big Sean*

  17. big_seth Says:

    S.I.C.K Says:
    June 28th, 2011 at 3:04 pm
    @seth

    Get back to me soon as you heard vol 2.Just interested to know your opinion.
    ^^

    never got the email fam.

    goten 5151 at yahoo dot com

    I’ll check the spam tho.

  18. Slumbilical Says:

    Bossip just published the part of the Big Sean interview that got edited out:

    “So then Kanye asked me to get in his car and I was like ‘Oh, hells no, this nicca want me to get in his car?’ I was geeked man so of course I went in his car. And he had this hoodie in his lap, you know, the old school BAPE hoodie with the shark hood that unzips. And he unzipped it, right? And his dick popped up! And I was like ‘Oh hells nah!’ This was the coolest shit I ever seen! Kanyed just popped his dick out of a BAPE hoodie! So, you know, after I got done sucking it…”

  19. Troyvul Says:

    Those new Dodge Challenger Body Types >

  20. E aka Mac with the Cheese Says:

    “You’re a smart boy. Figure it out”

  21. el feces loco Says:

    *Detroits it up*

    *breeds a slew of anorexic rappers*

    *gives Bizarre a pass*

  22. Slumbilical Says:

    people.com/people/article/0,,20505238,00.html

    ^

    Amerie married a clown-ass former record exec.

    Successful black women love marrying broke niccas who they have to support forever. Love it. Shit’s truly amazing.

  23. el feces loco Says:

    I bet $20 Sean only agreed to do this interview cause he thought Green Lantern was cuter than Boss Lady.

  24. PG-DC Says:

    That Tabi joint is melodic as a fuck – good shyt, perfect track for the lane Tabi has carved for himself INDEPENDENTLY.

    Shout-out to the Louisiana connect, great song: youtube.com/topbillioncmg

  25. rex hussla Says:

    # Troyvul Says:
    June 28th, 2011 at 3:09 pm

    Those new Dodge Challenger Body Types >

    ^

    damn Troy’s likes his women real short and wide?!?

  26. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Big Sean is asked to tell this story over and over becuz people can’t believe Kanye would sign such a shitty rapper

  27. Deen Says:

    *rap fans it up*

    *has zero interest in DC rap of any kind*

    *complements the beats though*

  28. Troyvul Says:

    damn Troy’s likes his women real short and wide?!?
    ^
    “Pink is Pink” – Nas

  29. E aka Mac with the Cheese Says:

    tiny pants mob

  30. Nah Right » Video: Big Sean Talks Kanye, No I.D. & Finally Famous Says:

    […] Previously: Big Sean Interview on Invasion Radio […]

Leave a Reply