займ с плохой кредитной историей онлайн

80 Blocks From Tiffany’s – No Hook (Ambassadors Theme)

Something new from Camp Lo and Pete Rock. Pete flips a sample of his own production, “I Got a Love” which in turn had sampled The Ambassadors’ “Ain’t Got The Love (Of One Girl On My Mind)”.

Download: Link

Bonus: Pot A Butter (Remix)

Spotted: TSS

Previously: 80 Blocks From Tiffany’s (Camp Lo & Pete Rock) – Mic Check (Video)


AddThis Social Bookmark Button

155 Responses to “80 Blocks From Tiffany’s – No Hook (Ambassadors Theme)”

  1. tHe kiD fRanKiE Says:

    W@B>>>>>Covert Coup
    Covert has some skippables, still both dope
    #Jets

  2. Harlem World Says:

    cuba > jamaica

    many jamaicans stay bleaching their skin to fit in

    no shots at all jamaicans…but facts its facts

  3. el feces loco Says:

    80 bricks wit piff in it > 80 blocks from tiffany

  4. Jackson7 Says:

    Timbaland brought Electronica to Hip-Hop/R&B & ushered in the sound of Popular Music as we know it today.

    ————

    you act like thats a good thing..

    RZA did good things with hiphop music..

    not try to fuck it up like Timbaland did… and turn it into something industrial and mechanical and commercial… and pop

  5. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    50 got whole songs talking about him smoking & drinking & he does neither.

    ^

    How is this different than niggas with songs about hustlin and shooting niggas and have never done neither?
    ^^^

    It isn’t.

    And that’s my point.

  6. Harlem World Says:

    rza x timbaland both did a lot for “contemporary” black music

    i dont class the whole europop meets hip hop trend as timbaland…y’all been sleeping on how many swedish x norwegian producers there are in hip hop since the mid 90’s

  7. Deen Says:

    Niggaz cant handle the truth.- Boldy James

    ^^^

    Nah, that’s Jack Nicholson (Col. Jessup?) from ‘A Few Good Men’.

  8. RIGZ Says:

    This is ill

    This project should be incredible

  9. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Timbaland helped bring big money to Hip-Hop. He was a part of the commercialization of Hip-Hop but he never lost his creative vision. Tim always tried new sounds & did shit you wouldn’t expect. It wasn’t formulaic song after formulaic song (at least not in the beginning).

  10. el feces loco Says:

    I look at sober niggaz (non Deenly) and think “what a waste”.

    Inebriated > Sobriety

  11. Deen Says:

    STFU Feces.

    Dusty ass Jamaican.

  12. el feces loco Says:

    Niggaz cant handle the truth.- Boldy James

    ^^^

    Nah, that’s Jack Nicholson (Col. Jessup?) from ‘A Few Good Men’.

    ^
    Well Jack Nicholson must have been listening to Trappers Alley

  13. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    W@B>>>>>Covert Coup
    Covert has some skippables
    ^^

    Nah son.

    Nah.

    W@B is dope but not as compelling production wise as Covert Coupe.

    This Ain’t No Mixtape > Weekend @ Burnies

  14. Harlem World Says:

    *jamaicans it up*
    *bleaches skin*
    *does not acknowledge they descend from africans*

  15. big_seth Says:

    NovemberEnd Says:
    June 28th, 2011 at 12:45 pm
    Timbaland brought Electronica to Hip-Hop/R&B & ushered in the sound of Popular Music as we know it today.
    ^^^^
    True

    But Electronica x Hip Hop/R&B don’t mix well

    Today’s music is shitty
    ^^

    THIS.

    its my same opinion on Kanye and Lupe.

    yeah they make dope shit, but most of the shit they inspired and paved the way for is HELLA wack.

  16. el feces loco Says:

    Deen Says:
    June 28th, 2011 at 12:52 pm

    STFU Feces.

    Dusty ass Jamaican.

    ^
    You wanna know where I got my new Clarkes?

  17. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Those links aren’t active.

    nh

  18. b Says:

    deen, u criminal law?how hard was the road scholastically?my brother thinking bout law school but he 31, bad move???

  19. tHe kiD fRanKiE Says:

    50 got whole songs talking about him smoking &
    drinking & he does neither.

    ^”I get.It in”

  20. big_seth Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    June 28th, 2011 at 12:50 pm
    Timbaland helped bring big money to Hip-Hop.
    ^^

    and you will be one of the first to argue that big money is ruining it.

    (c) your hate for Hova

  21. Deen Says:

    The nigga Biggie said the Knick game “musta been rained out or something.”

    Cracks me up every time.

  22. E aka Mac with the Cheese Says:

    *bleaches skin*
    ^
    Vybz Kartel swag

  23. b Says:

    You wanna know where I got my new Clarkes?

    ^I dont get it????

  24. Jackson7 Says:

    Deen = Claire Huxtable

  25. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    But Electronica x Hip Hop/R&B don’t mix well
    =================================
    The-Dream & Drake seem to be making great music though & their sound is the offspring of the work Timbaland put in.

  26. el feces loco Says:

    This clown over here..I was just born in Jamaica I don’t own there.

    I’m not into nouns..fuck a person, place or thing.

  27. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    The nigga Biggie said the Knick game “musta been rained out or something.”

    Cracks me up every time.
    =========================
    I always wondered when he says “Who y’all talking to?” at the beginning of Story To Tell…who is he actually talking to? lol

  28. Deen Says:

    deen, u criminal law?how hard was the road scholastically?my brother thinking bout law school but he 31, bad move???

    ^^^

    Nah, corporate law. The only criminals I choose to be around in my adult years are you fucking Nah deviants.

    School is a ton of work, but it depends on what you’re tryna achieve while there. Even if you try to breeze through it there’s a lot of work. It’s hard.

    Right now I wouldn’t recommend getting into law. It’s a cyclical profession – rolls with the economy. Things are shit now and it’s affecting jobs and pockets.

    Which reminds me, I need to get back to work (#slavegems).

  29. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Timbaland helped bring big money to Hip-Hop.
    ^^

    and you will be one of the first to argue that big money is ruining it.

    (c) your hate for Hova
    =================================
    But Hov was responsible for the messages he was sending out.

    Timbo made white people wanna dance to our shit.

    There’s a difference.

  30. Deen Says:

    Jackson 7 = cuckolded by Kirby Puckett and Morris Day.

  31. el feces loco Says:

    b Says:
    June 28th, 2011 at 12:55 pm

    You wanna know where I got my new Clarkes?

    ^I dont get it????

    ^
    wait

    ———————-
    I always wondered when he says “Who y’all talking to?” at the beginning of Story To Tell…who is he actually talking to? lol

    ^
    the niggaz he telling the story to?

  32. b Says:

    do you guys still respect a producer if he doesnt play the keyboard well??

  33. el feces loco Says:

    Right now I wouldn’t recommend getting into law. It’s a cyclical profession – rolls with the economy. Things are shit now and it’s affecting jobs and pockets.

    ^
    Lawyers was getting paid back in the Reagan era..niggaz was getting pinched left and right, making bails and what not with there being no MANMINS….cases got fought, pleas werent copped, you woulda loved it..good times

  34. big_seth Says:

    Timbo made white people wanna dance to our shit.
    ^^

    LOL.

    sorry, but I believe white people been dancing to black music since… forever.

    to make it simple we can say that in the history of the US, that black people have heavily influenced, if not created, every single musical movement in this country.

    black music is the backbone of US and American music ( and even world music to a lesser degree)

  35. Harlem World Says:

    b Says:
    June 28th, 2011 at 1:00 pm

    do you guys still respect a producer if he doesnt play the keyboard well??

    =========================
    yeah..dj premier never played keys or anything

    not many hip hop producers can play an instrument anymore

  36. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I respect Kanye.

    He created Amber Rose & then trashed her before she could embarrass him with her slut bucket behavior.

    *daps*

  37. Harlem World Says:

    *jamaicans it up*
    *stuffs drugs up their anus to take overseas*
    *but hates homos*

  38. el feces loco Says:

    do you guys still respect a producer if he doesnt play the keyboard well??

    ^
    To me theres a difference between a producer and a beat maker, beat makers probably dont need keyboard skills but a producer does, a producer to me actually tailors the beats around the voice or vice versa to form a work of art.

    Beat maker just make the beat..not the song..that’s the producer.

  39. NovemberEnd Says:

    b Says:
    June 28th, 2011 at 1:00 pm

    do you guys still respect a producer if he doesnt play the keyboard well??
    ^^^
    I doesn’t matter to one way or the other…

    I just hate keyboard instrumentals that have cheesy sounds, terrible melodies and unnecessary sound FX…

  40. b Says:

    To me theres a difference between a producer and a beat maker, beat makers probably dont need keyboard skills but a producer does, a producer to me actually tailors the beats around the voice or vice versa to form a work of art.

    ^I agree.I hear a lot of beatmakers that would definitely benefit from taking some lessons

  41. the absence of heat Says:

    I respect Kanye.

    He created Amber Rose & then trashed her before she could embarrass him with her slut bucket behavior.

    *daps*

    ^ def was a chess move, downside is, he gotta see that ASS and get a tad bit sick on some someone else is reaping the fruits of his labor.

  42. the absence of heat Says:

    *jamaicans it up*
    *stuffs drugs up their anus to take overseas*
    *but hates homos*

    ^ put the gun down HW….

  43. Deen Says:

    *jamaicans it up*
    *thinks I invented weed*
    *is delusional*

  44. the absence of heat Says:

    its like building a car from scratch only for someone else to push it to its limits.

  45. Harlem World Says:

    ^ put the gun down HW….

    =========
    im done…feces was tryna disrespect cuba…if you live in a glass house….

  46. the absence of heat Says:

    *nigerians it up*

    *you will be amply rewarded for any funds you send*

  47. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    do you guys still respect a producer if he doesnt play the keyboard well??
    ^^^
    I doesn’t matter to one way or the other…

    I just hate keyboard instrumentals that have cheesy sounds, terrible melodies and unnecessary sound FX…
    ^^^

    This.

    RZA learned keys & it fucked up his whole swag.

    Do what works for you.

    Thats what studio musicians are for.

  48. el feces loco Says:

    *jamaicans it up*
    *stuffs drugs up their anus to take overseas*
    *but hates homos*

    ^ put the gun down HW….

    ^
    You think he shooting? Jamaicans with weed in their butts? Shit dont even make sense..when you ever heard of a yardie getting caught for boofin weed?

  49. Deen Says:

    RZA learned keys & it fucked up his whole swag.

    ^^^

    WORD.

    Fucking tragic…

  50. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    *jamaicans it up*
    *thinks I invented weed*
    *is delusional*
    ===================
    LMAO

  51. the absence of heat Says:

    *scams erderly out of her retirement*
    *promises her riches*
    *feels no guilt, actually gets off on it*
    *buys rolex and hugo boss*

  52. NovemberEnd Says:

    I don’t care how many scales or chords you know…If you can make a beat that has rhythm and a great melody…then don’t bother

    I respect live instrumentation whether it be drums/keyboard or guitar …

    I just can’t understand new producers who shit on DJ Premier/Pete Rock but look at Pharrell and Timbaland as gods…

  53. Mini Daddy Says:

    jamaycans be wearin mesh tanks tops doe

    Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go….

    coca paid me…

    haitians > jamaicans

    305 zoe pound

    Rozay

  54. el feces loco Says:

    Harlem World Says:
    June 28th, 2011 at 1:10 pm

    ^ put the gun down HW….

    =========
    im done…feces was tryna disrespect cuba…if you live in a glass house….

    ^
    I really wasnt..I only choose Cuba cause of the weather..I woulda initially said Russia

    Them the only 2 socialist countries I know that I like..fuck China

    anyway I digress..play along.

  55. The Cool Says:

    many jamaicans stay bleaching their skin to fit in

    no shots at all jamaicans…but facts its facts

    ^^

    sadly it’s true. kartel isn’t helping the matter either.

    i went to a christening on sunday. i almost didn’t recognise this yard woman i know because i hadn’t seen her since she bleached. smh, must be weird for her children for her to be same complexion as them then all of a sudden much lighter

  56. Jackson7 Says:

    Wtf is” cuckolded”

    Where do you freaks and geeks and needs get these words?

  57. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I just can’t understand new producers who shit on DJ Premier/Pete Rock but look at Pharrell and Timbaland as gods…
    ==============================
    My nigga Blizz Money (Who did P’s & Q’s off of HFM 2 & that Kiss/50 joint) is the same way. He likes clean production and songs with dusty samples just don’t appeal to him. It’s all about the quality of sound for him. I’m trying to break him outta that shit tho.

  58. el feces loco Says:

    haitians > jamaicans

    ^
    haha..ya’ll cant even go to the other side of yall country.

    Ya’ll got a 1 bedroom country.

  59. NovemberEnd Says:

    Young niggas would tell you that sampling is ”cheating”, ”easy”, “stealing”, “not creative”…and then go make a beat for Young Jeezy or Maino to rap on

  60. E aka Mac with the Cheese Says:

    Cuckold is a historic derogatory term for a man who has an unfaithful wife. The word, which has been in recorded use since the 13th century, derives from the cuckoo which gives up nurturing its own by laying eggs in other birds’ nests.[citation needed]

    In modern terms, a cuckold can also mean a male fetishist who gains sexual gratification from watching his wife, partner or significant other have intercourse with other people.[citation needed]

  61. Deen Says:

    *Jackson 7’s it up*
    *is nignorant, illiterate and sheltered*
    *turns in #TD badge*

  62. mel kiper III Says:

    I’m trying to break him outta that shit tho.

    ^
    ayoo

  63. The Cool Says:

    *nigerians it up*

    *falls in love with morbidly obese white woman*

  64. Deen Says:

    Ya’ll got a 1 bedroom country.

    ^^^

    Christ.

  65. tHe kiD fRanKiE Says:

    I respect Kanye.
    He created Amber Rose & then trashed her before
    she could embarrass him with her slut bucket
    behavior.
    *daps*
    ^ def was a chess move, downside is, he gotta
    see that ASS and get a tad bit sick on some
    someone else is reaping the fruits of his labor.

    ^you guys r rewritin history!
    He did “make” her but shit she just came up off da nigga. He made her famous an caked her off she a household name in hiphop community. Then she did him dirty, then broke him off. Now she galavantin w a young WiZ who lightin her ass up eynite

    Yeezy lost yo
    Yall niggas clearly ain listen to mBDTF

  66. Secondbest21 Says:

    *african-americans it up*
    *hates on everyone who knows where they came from*
    *hates on everyone who knows where they came from some more because i could be Jamaican, Nigerian, Guatemalan, Irish*

  67. Harlem World Says:

    pharrell x timbaland are geniuses tho

  68. the absence of heat Says:

    In modern terms, a cuckold can also mean a male fetishist who gains sexual gratification from watching his wife, partner or significant other have intercourse with other people

    ^ da fuck…

  69. el feces loco Says:

    Then she did him dirty, then broke him off. Now she galavantin w a young WiZ who lightin her ass up eynite

    ^
    This nigga aint been to MTO yet..bless his poe heart..he think thats a good wholesome young lady for Wiz.

  70. NovemberEnd Says:

    pharrell x timbaland are geniuses tho
    ^^^
    no their not…

    they made some great music but they ain’t geniuses tho

    Hip Hop has had very few genius…

  71. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    He did “make” her but shit she just came up off da nigga. He made her famous an caked her off she a household name in hiphop community. Then she did him dirty, then broke him off. Now she galavantin w a young WiZ who lightin her ass up eynite
    ^^^

    But Yeezy made her an icon. Bitches will now think fucking Kanye is the way to fame.

    Ye won b.

  72. Harlem World Says:

    *african american/jamaicans it up*
    *is obsessed with race x color*
    *creates terms such as light skin, redbone, high yella, dark skinned*
    *is actually more racist then other racists*

  73. the absence of heat Says:

    *nigerians it up*

    *traffic drugs and children for exploitation*

  74. Deen Says:

    *nigerians it up*

    *falls in love with morbidly obese white woman*

    ^^^

    Nah, that’s some nigga shit.

    Besides, Africans don’t do that love shit. Bitches stay being transactions.

  75. Deen Says:

    *jamaicans it up*
    *wears mesh shirt in the winter (or ever really)*
    *is stylin on em*

  76. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    *african american/jamaicans it up*
    *is obsessed with race x color*
    *creates terms such as light skin, redbone, high yella, dark skinned*
    *is actually more racist then other racists*
    ^^^
    Black people can’t be racists (c) Kevin Powell (1st season of MTV’s The Real World)

  77. tHe kiD fRanKiE Says:

    Listenin to Firework off tML

    Who is this bitch Drake is always whinin about???

  78. why? Says:

    *Blames Camel on everything*

  79. b Says:

    1 bedroom country lol daaaamm

  80. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I always try to distinguish between individual racism and institutional racism.

    Anyone can be an individual racist if they believe in the inherent inferiority/superiority of one race over another, or if they advocate basing the treatment of others on their race.

    Blacks can’t be very racist at the institutional level, for to really be racist at that level, they would have to control a large enough chunk of this nation’s institutions to act on whatever individual racist tendencies they might have.

    When many people claim “blacks ca’t be racist,” they are presumably referring to institutional racism. But I claim that all racism is not institutional, and for that reason they can be racist. They may lack the ability to oppress whites based on that racism, but in a few people it is there, and those people wouldn’t hesitate to do so if given the opportunity.
    — Tim Irvin 4/95

  81. Harlem World Says:

    the absence of heat Says:
    June 28th, 2011 at 1:22 pm

    *nigerians it up*

    *traffic drugs and children for exploitation*

    ====================
    damn….

  82. el feces loco Says:

    Kool Herc..a jamaican..created hip hop

  83. d_Block_4_Life Says:

    Styles P – Super Gangster (Extraordinary Gentleman) >

  84. Deen Says:

    Who is this bitch Drake is always whinin about???

    ^^^

    Good question. Bitch must have the fucking antidote or sum shit.

  85. Harlem World Says:

    *african americans it up*
    *does willie lynchs work for him*

  86. b Says:

    *haitians it up*

    *discontinues daily showers and teeth brushing*
    *gets rid of matching expensive clothing in closets*

  87. Secondbest21 Says:

    *african-americans it up*
    *gets cursed out by every immigrant for wasting opportunities i was born with*
    *curses back at them with every racial slur i can think of*
    *goes back to side-stepping opportunities i was born with*

  88. d_Block_4_Life Says:

    Anyone got a link to Hell Rell’s first LP? For The Hell of It? I fucked with that joint

    george 4378 gmail

  89. el feces loco Says:

    Usain St. Leo Bolt, C.D. born August, 21 1986, is a Jamaican sprinter and a three-time Olympic gold medalist.

  90. Harlem World Says:

    cuba >>
    america >>

  91. el feces loco Says:

    Germaine Williams, better known by his stage name Canibus, is an American rapper. He is a part of supergroup The HRSMN.

    He was born in Jamaica in 1974. His father, Basil Williams, is a former Jamaican cricketer.

  92. The Cool Says:

    jamaicans have had the biggest influence among blacks though: the cooking, music, cleanliness, slang etc.

    jamaican food >>>
    jamaican girls >>>
    jamaica >>>

  93. el feces loco Says:

    Trevor Tahiem Smith, Jr., better known as Busta Rhymes born May 20, 1972 is a Grammy-nominated American rapper, songwriter, and actor.

    Smith was born in East Flatbush, Brooklyn to Jamaican parents Cherry Green and Trevor Smith, Sr.

  94. Mini Daddy Says:

    *jamaicans it up*

    *talks like da lobster from da little mermaid*

  95. tHe kiD fRanKiE Says:

    Scurries to MTO>>>>

  96. b Says:

    el feces loco Says:
    June 28th, 2011 at 1:27 pm
    Kool Herc..a jamaican..created hip hop

    ^toussaint st laroche a haitian…created the smell commonly referred to a muskiness or mustiness

  97. el feces loco Says:

    Christopher George Latore Wallace
    (May 21, 1972 – March 9, 1997), popularly known as Biggie Smalls and his primary stage name The Notorious B.I.G., was an American rapper.

    Wallace was the only child to Voletta Wallace, a Jamaican pre-school teacher, and George Latore, a welder and small-time Jamaican politician.

  98. Deen Says:

    *jamaicans it up*
    *takes pride in random bullshit*

    No one cares.

    A Jamaican ruined Lauryn Hill. Or was that a Haitian?

  99. Mini Daddy Says:

    *african amerikans it up*

    “africa is far”

  100. Harlem World Says:

    *jamaicans it up*
    *has had more white & mixed prime ministers than black*

  101. el feces loco Says:

    Asafa Powell C.D born November 23, 1982 is a Jamaican sprinter who specialises in the 100 meters. He held the 100 m world record between June 2005 and May 2008, with times of 9.77 and 9.74 seconds respectively.

  102. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Anyone got a link to Hell Rell’s first LP? For The Hell of It? I fucked with that joint
    ^^^

    Me too.
    ]
    The SDipSet break up hurt him the most cause wit the right promo/production, Rell was supposed to be a bigger star then he is.

    I Ain’t Playin Wit Em >>>>>>>>>>>>>

  103. d_Block_4_Life Says:

    but how about that super group being formed by Cuban Link, Tony Sunshine and Peedi Crakk? real tears

  104. el feces loco Says:

    Born in Kingston, Jamaica, Patrick Aloysius Ewing excelled at cricket and soccer. He was 11 years old when he arrived in the United States with his family, settling in Cambridge, Massachusetts. He learned to play basketball at Cambridge Rindge and Latin.

  105. Harlem World Says:

    *jamaicans it up*
    *is known for drugs, guns and slang*

  106. E aka Mac with the Cheese Says:

    Now she galavantin w a young WiZ who lightin her ass up eynite
    ^
    *dead*

  107. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    toussaint st laroche a haitian…created the smell commonly referred to a muskiness or mustiness
    ^^^
    Foul…literally.

  108. S.I.C.K Says:

    Kool Herc..a jamaican..created hip hop
    ^^^
    He invented DJaying,basically he was the nigga with the best system.That nigga had NOTHING to do with the SPOKEN word aspect of rap.Now if “toastin”=”rapping”then there`s credit due to Jamaica.

  109. ilovemia305 Says:

    $WonDough$ >>>>>>>>>

  110. Harlem World Says:

    wow, y’all run fast

    *awards jamaicans a medal for running really fast*
    *cries, realizing that this actually happens*

  111. Harlem World Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    June 28th, 2011 at 1:32 pm

    Now she galavantin w a young WiZ who lightin her ass up eynite
    ^
    *dead*

    ———————–
    i can tell 007 typed that!!

  112. Harlem World Says:

    *mexicans it up*
    *hates everybody*

  113. b Says:

    Secondbest21 Says:
    June 28th, 2011 at 1:28 pm
    *african-americans it up*
    *gets cursed out by every immigrant for wasting opportunities i was born with*
    *curses back at them with every racial slur i can think of*
    *goes back to side-stepping opportunities i was born with*

    ^*secondbestmothers it up*

    *sleeps around*

  114. E aka Mac with the Cheese Says:

    but how about that super group being formed by Cuban Link, Tony Sunshine and Peedi Crakk? real tears

    ^
    lol @ super group

    I’d listen on g.p though

  115. el feces loco Says:

    Colin Luther Powell was born on April 5, 1937 in Harlem, a neighborhood in the New York City borough of Manhattan to Jamaican immigrant parents Luther Theophilus Powell and Maud Arial McKoy.

  116. Deen Says:

    Jamaicans have emigrated to the northern United States in large numbers.

    Good.

    Congrats.

  117. b Says:

    I cant think of any good haitian cuisine so jamaica>>>>haiti, but fancy>>>>patra

  118. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    *mexicans it up*
    *hates everybody*
    ^^^

    I thought everybody hated Mexicans?

  119. el feces loco Says:

    toussaint st laroche a haitian…created the smell commonly referred to a muskiness or mustiness
    ^^^
    Foul…literally.

    ^
    But true

  120. b Says:

    nigga feces googled jamaican celebs huh

  121. S.I.C.K Says:

    Them jamaican middle names are quite fucking epic.

  122. Harlem World Says:

    *jamaicans it up*
    *tears own country into pieces to protect drug supplier*
    *loses life protecting rich drug supplier*

  123. tHe kiD fRanKiE Says:

    Yeezy Lost

    No way around it

  124. el feces loco Says:

    Elephant Man, also known as the Energy God, (born O’Neil Bryan on September 11, 1977, in Kingston, Jamaica) is a dancehall musician.

  125. E aka Mac with the Cheese Says:

    *mexicans it up*
    *hates everybody*
    ^
    lol

    co-sign hating everybody equally though

  126. el feces loco Says:

    The Jamaican Bobsled Team first gained fame during their debut in the 1988 Winter Olympic Games in Calgary, Alberta, Canada. They are also well known from their portrayal in the 1993 film Cool Runnings, based on their exploits in the Winter Olympics

  127. el feces loco Says:

    Alicia Keys was born Alicia Augello Cook on January 25, 1981, in the Hell’s Kitchen area of Manhattan, in New York City, New York.

    She is the daughter and only child of Irish-Italian mother Teresa Augello, a paralegal and part-time actress, and Jamaican father Craig Cook, a flight attendant.

  128. Harlem World Says:

    *jamaicans it up*
    *creates terms such as rude boy & batty man, whist wearing bright yellow & green mesh vests*
    *yet hates homos*

  129. mel kiper III Says:

    *dead* @ elephant man & cool runnings reference

  130. d_Block_4_Life Says:

    *jamaicans it up*
    *creates terms such as rude boy & batty man, whist wearing bright yellow & green mesh vests*
    *yet hates homos*
    ^
    wow

  131. tHe kiD fRanKiE Says:

    Mazel Tov Birdman

  132. S.I.C.K Says:

    Seriously though I wonder will the mistrust between immigrant blacks and native blacks ever subside.We all niggers in societies eyes.I missed out on a lot of carribean poon because of that bias.You mean to tell me some crusty footed nigga with a mesh shirt that won`t eat the box can fair better than the yankee nigga more blessed in the boxers?

  133. Deen Says:

    elephant man & cool runnings reference

    ^^^

    Self-ether.

  134. el feces loco Says:

    Augello? Damn Keys

    *Cubans it up*

    *waits for Americans to drop band aids and peroxide from planes*

  135. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    leaked camera phone pics are like street singles for these hoes

    it’s all self promotion

  136. Harlem World Says:

    *cubans it up*
    *defeats america in war & baseball & boxing*
    *has best healthcare in the world*
    *is not known solely for entertainment purposes*

  137. mel kiper III Says:

    *haitians it up*

    *eats with mud pies*

  138. Deen Says:

    leaked camera phone pics are like street singles for these hoes

    it’s all self promotion

    ^^^

    ROFF.

  139. el feces loco Says:

    You mean to tell me some crusty footed nigga with a mesh shirt that won`t eat the box can fair better than the yankee nigga more blessed in the boxers?

    ^
    Yankee niggaz cant dagger di pussy like we..how yuh mean..pumpum fi dead..kill dat dunnnnnnnnnnnn.

    Americans wanna eat and shit, real chicks dont want they pussy ate if they getting vaginal nuts.

    Eating pussy is for niggas that cant reach the G Spot

  140. JihaD Says:

    d_Block_4_Life Says:
    June 28th, 2011 at 1:32 pm
    but how about that super group being formed by Cuban Link, Tony Sunshine and Peedi Crakk? real tears

    ^

    Chill.

    Peedi and Cuban ain’t wack (matter of fact, Peedi>>>>>) and Tony can sing.

    I figured you’d be pouring Goya over youself in celebration following the collapse of the Terror Squad.

    Peedi, tho >>>>>

    JihaD

  141. d_Block_4_Life Says:

    *dominican girls it up*

    *makes fun of ghetto black girls*

    *doesn’t own a mirror*

  142. E aka Mac with the Cheese Says:

    *haitians it up*

    *eats with mud pies*

    ^
    damn, lol

  143. why? Says:

    *Dominicans it up*
    *Blast bachata from the speakers*
    *Doesn’t share platanos*

  144. S.I.C.K Says:

    confession:

    I went through that “jafaking” stage.I had the braided red gold green and black belt,with a custom made “just-ice”hat.Had the leather africa medallion to boot.Bought it all right on fulton st between st james and washington.

  145. b Says:

    *haitians it up*

    *discards toothpaste and deodorant*

  146. The Cool Says:

    *americans it up*

    *does not eat pork because (insert reason)*

    *eats pussy/ ass with no hesitation*

  147. d_Block_4_Life Says:

    I figured you’d be pouring Goya over youself in celebration following the collapse of the Terror Squad.
    ^
    I support good music, i could give a fuck if they’re Puerto Rican. Mel Kiper only supports hispanic rappers.

    Cuban is stuck in 1997 and Peedi is nice.

  148. el feces loco Says:

    Frankie think that Wiz is happy today after he logged on and seen his bitch in the same outfit she had on last night?

    your hoe is a jump off we sky dive off her- boldy

  149. d_Block_4_Life Says:

    Flowers For The Dead >>, tho

  150. JihaD Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    June 28th, 2011 at 1:36 pm
    *mexicans it up*
    *hates everybody*
    ^^^

    I thought everybody hated Mexicans?

    ^

    Its true (c) bease

    Why you think remex being trying to hide his trapazoid leanings and whatnot?

    JihaD

  151. charles oakley Says:

    im in the same boat/as usain bolt

    ricky >>>>>

  152. b Says:

    charles oakley Says:
    June 28th, 2011 at 1:47 pm
    im in the same boat/as usain bolt

    ricky >>>>>

    ^explain this to me

  153. tHe kiD fRanKiE Says:

    Frankie think that Wiz is happy today after he
    logged on and seen his bitch in the same outfit
    she had on last night?

    ^he livin rock star lifestyle. I’m sure he is well away how amber is, it ain like she mother thresa she a exstripper/groupie etc that all come wit da territory.
    He high anyway he prolly already forgot bout them pix

  154. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    He high anyway he prolly already forgot bout them pix
    ==========
    ^This could be tru lol

  155. Nah Right » 80 Blocks From Tiffany’s ft. Rapper Big Pooh – Booming System Says:

    […] Previously: 80 Blocks From Tiffany’s – No Hook (Ambassadors Theme) […]

Leave a Reply