Jim Jones ft. Mel Matrix & Kingpen Slim – John Freestyle

Download: Link

Props: Funkmaster Flex

Previously: Jim Jones ft. Hardluck, Lady H & HIM – What’s Your BBM


AddThis Social Bookmark Button

171 Responses to “Jim Jones ft. Mel Matrix & Kingpen Slim – John Freestyle”

  1. Harlem World Says:

    stot dont give a fuck man…hes wille lynch reincarnated

  2. Shooter Says:

    stot Says:
    June 23rd, 2011 at 10:27 pm

    ni**as is white
    ^^^

    ….

  3. EnglandRepresent Says:

    stot Says:

    June 23rd, 2011 at 10:27 pm
    lmao @ dudes stanning for “rolling in the deep”

    ni**as is white

    ^^Stot. Just because you asterix out the ‘g’s’ doesn’t make using that word acceptable. You just racially degraded 911. Disgusts me. You got that white hood on way too tight.

    And ‘Rolling In The Deep’ is fucking quality. Adele > ____

  4. big545 Says:

    LMAO @ that white boy by from duke going to Detroit

  5. EnglandRepresent Says:

    stot dont give a fuck man…hes wille lynch reincarnated

    ^^Its true! Don’t give a shit. He’s had his Weetabix this morning because normally he’s apologising for his existence.

  6. big545 Says:

    He gonna be the first Piston to live in Canada

  7. tHe kiD fRanKiE Says:

    stot dont give a fuck man…hes wille lynch
    reincarnated

    ^SmyMH

  8. stot Says:

    engstrep shut the fuck up

    can i live

  9. tHe kiD fRanKiE Says:

    stot dont give a fuck man…hes wille lynch
    reincarnated

    ^SMMuthafuckinH

  10. Harlem World Says:

    she dont want a man >>>____

  11. JihaD Says:

    stot Says:
    June 23rd, 2011 at 10:27 pm
    lmao @ dudes stanning for “rolling in the deep”

    ni**as is white

    ^

    I told ya’ll this cracker is a RACIST.

    JihaD

  12. SPITGAME Says:

    JihaD
    1 min ago
    stot Says:
    June 23rd, 2011 at 10:27 pm
    lmao @ dudes stanning for “rolling in the deep”

    ni**as is white

    ^

    I told ya’ll this cracker is a RACIST.

    JihaD
    ^^^

    cracker BEEN cracked

  13. JihaD Says:

    This is really what it comes down to, huh?

    Stot Thurmond, tell us how you REALLY feel?

    This cracker didn’t even bother to take the hood off this time, smh.

    JihaD

  14. SPITGAME Says:

    stot = seriously terrified of spades

  15. tHe kiD fRanKiE Says:

    HW the video is smooth as shit!
    One of his best next to #jetsgo

  16. SPITGAME Says:

    SPITGAME
    0 mins ago
    stot = seriously terrified of spades
    ^^^
    I know I’ma letter off… But it’s true

  17. Harlem World Says:

    SPITGAME Says:
    June 23rd, 2011 at 10:52 pm

    stot = seriously terrified of spades

    ————————-
    african american logic <<<<<<<<<<<

  18. Harlem World Says:

    damn…stot tryna start a race riot on nah

    he told eng rep to ride or die

  19. Mini Daddy Says:

    oh no he didint

  20. Mini Daddy Says:

    stot a real nigga

  21. Nah Right » Jim Jones – So Cold Says:

    […] Previously: Jim Jones ft. Mel Matrix & Kingpen Slim – John Freestyle […]

Leave a Reply