займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Muscle Car Chronicles Ep. 7

Episode 7 of Muscle Car Chronicles, Sean O’Connel’s video for “Our Curious Case”, an ad for the new Bluroc magazine, Spitta’s video for “Twisting Stank” and more.

Previously: Muscle Car Chronicles Ep. 6


AddThis Social Bookmark Button

26 Responses to “Video: Muscle Car Chronicles Ep. 7”

  1. Black Says:

    Is b>>>Jihad and Jihad>>>>b the new Jay>>>>Nas?

    Wondough is a legend.

  2. Captain Planet Says:

    Jackson7 Says:
    April 26th, 2011 at 1:31 pm
    on Twitter, JihaD said something to the effect that if niggas liked b’s song, then they was fake niggas anyway…

    im thinking, its the niggas that fronted on b’s song, that is the fake ones…

    >>> Word.

    It was recorded on a phone, but that didn’t dispel the venom in those well-crafted vicious barbs.

  3. E aka Mac with the Cheese Says:

    co-sign Wondough being a legend

  4. rick aka king of the boom bap bomb strapped to my chest asking where ya goonz at? Says:

    this inner comment beef got all ninjas by the jaw.

    where can i hear this?

  5. Captain Planet Says:

    big_seth Says:
    April 26th, 2011 at 1:31 pm
    Foreel tho.

    watch WonDough get a record deal by the end of the year.

    LOL

    >> No joke.

    And in all honesty, you can’t front on his marketing/publicity tip.

    What’s the topic of this conversation?

  6. Black Says:

    im thinking, its the niggas that fronted on b’s song, that is the fake ones…

    ^^^^^^^^^^^

    If u fronted then you’re fake. That shit was funny and the nigga b puts his bars together very slick like.

    The fact is tho if u paid attention to any of his keystyle joints content wasnt really in question, i just didnt know how his delivery/flow was gonna be.

  7. Captain Planet Says:

    i refuse to listen to too much over the hill Killa… it ruins the legacy for me…

    >>> Killa = Jordan on the Wizards.

  8. ilovemia305 Says:

    Legend in the making

    My Style Crown Royal

    (C) Your Majesty by Yours truly

  9. stot Says:

    still kill the pussy, put the cat in the casket

    #earlGEMS

  10. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    Yo what did b say about JihaD?

  11. Captain Planet Says:

    hulkshare.com/qqt8y0g5306b

    >>>> Shellz thee Odor (JiHaD diss)

    Be careful

    You might have to put on the Bulletproof Vest on before you press play.

  12. PLUG Says:

    going fishing on lunch break>>>>>

  13. Captain Planet Says:

    I’m getting at Trina at $Wondough$’s album release.

    Play like I’m joking …

  14. Captain Planet Says:

    Fishing >>>>

    I don’t know a damn thing about it, just that it’s calming and relaxing as a motherfucker.

    Meditative.

    Any nahggers be meditating?

  15. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    Thanks CP

    *Daps*

  16. b Says:

    Black Says:
    April 26th, 2011 at 1:35 pm
    im thinking, its the niggas that fronted on b’s song, that is the fake ones…

    ^^^^^^^^^^^

    If u fronted then you’re fake. That shit was funny and the nigga b puts his bars together very slick like.

    The fact is tho if u paid attention to any of his keystyle joints content wasnt really in question, i just didnt know how his delivery/flow was gonna be.

    ^SOMETIMES MY A.D.D. FLARES UP.whats does the above comment mean?

  17. Jackson7 Says:

    hulkshare.com/qqt8y0g5306b

    ‘shellz thee odor’

  18. Captain Planet Says:

    The way b rides the beat buildup clearing up shit with other members of the group >>>>>

  19. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    “how you still carrying weed, with a masters degree?”

    LMAO, b is that dude

  20. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Pill owned that beat….slightly impressive

  21. Jackson7 Says:

    The fact is tho if u paid attention to any of his keystyle joints content wasnt really in question, i just didnt know how his delivery/flow was gonna be.

    ————-

    word..

    i was like, the bars is there nigga, GO IN…

    sheeeit..

  22. Cypher Says:

    ‘shellz thee odor’

    ^
    its the name tho.. lmao.

    If that nigga woulda recorded in a studio it would have been >.

  23. Jackson7 Says:

    Captain Planet Says:

    April 26th, 2011 at 1:43 pm
    The way b rides the beat buildup clearing up shit with other members of the group >>>>>

    ————–

    “First off, no disrespect to the zipsquad……..”

  24. PLUG Says:

    that link sends me back to the nahright post about em and royce. wheres the song?

  25. PLUG Says:

    Fishing >>>>

    I don’t know a damn thing about it, just that it’s calming and relaxing as a motherfucker
    —–
    yes it is.

    I even caught a few

  26. Nah Right » Video: Muscle Car Chronicles Ep. 8 Says:

    […] Previously: Muscle Car Chronicles Ep. 7 […]

Leave a Reply