займ с плохой кредитной историей онлайн

Elzhi – Detroit State of Mind

Fun fact: Wednesday marked the 17th anniversary of the release of Illmatic. Elzhi’s ELmatic drops May 10th.

UPDATE: Mastered/320 kbps version.

Elzhi – Detroit State Of Mind | Nukeshare

Produced and played live by Will Sessions

Previously: Elzhi – ELmatic Mixtape Promo | Elzhi – Verbal Intercourse 2


AddThis Social Bookmark Button

89 Responses to “Elzhi – Detroit State of Mind”

  1. Jackson7 Says:

    thank you

    *downloads*

  2. Albert Findsdimes Says:

    (considers getting off couch to celebrate)
    (shakes right foot in excitement)

  3. Captain Planet Says:

    Captain Planet Says:
    April 22nd, 2011 at 12:23 pm
    Yo Jackson7,

    You heard that Tony Yayo, Danny Brown, Lil B.

    All the dudes you fuck with are fucking with Lil B!

    Just Blaze, your Greatest Producer of All Time, trying to produce ” I’m Gay “?!?!

    Daaaaaaaaaaaammmmmmmnnnnnnn!!!

    When that BasedxDipset Athem comes out it’s a wrap!

  4. mcb Says:

    Albert Findsdimes Says:

    April 22nd, 2011 at 12:24 pm
    (considers getting off couch to celebrate)
    (shakes right foot in excitement)

    ^^^
    hokey pokey?

  5. Jackson7 Says:

    Mook Says:

    April 22nd, 2011 at 12:23 pm
    Not true fellas! I know niggas that don’t be online like that who know about Lil B and J. Cole off word of mouth…

    ————–

    thats just proof you be around nothing but nerds and geeks

  6. F YOU PAY ME! Says:

    How can you only be known on the internet

    but sell out a fuckin show?

    real human beings have to go to a show

    its not like niggas is doin 20,000 views on u stream but nobody goes to their show

    lets not forget

    the internet is made up of REAL human beings

    so the term internet celebrity doesn’t make any fuckin sense to me

  7. Captain Planet Says:

    Harlem World Says:

    the matrix is real

    lil b is in the blog matrix – he only exists in virtual reality

    >>> It didn’t look virtual at Coachella fam.

    Kizzas AND Niggas go nuts for the Based Gawd.

    He had the Desert jumping.

    And if the Death Threats are fake, between that and the name of his album he has to be the new king of publicity

  8. Hoskins Says:

    I was hoping he wouldnt be using Illmatic beats

    Whats the point?

    Fashawn did the same thing on Ode to Illmatic and he got the 1 listen- recycle bin- defrag hard-drive

  9. Captain Planet Says:

    lets not forget

    the internet is made up of REAL human beings

    >>> ohhhhh!!!

  10. mcb Says:

    exactly though

    people online know this info. whereas others may hear it ont he radio, unlikely, a poster, possible, but wont be able to hear his last song or whatever

    i got friends who dont know the artists but also arent on the blogs

    theres diff sections of internet users ig uess

  11. E aka Mac with the Cheese Says:

    Yo Jackson7,

    You heard that Tony Yayo, Danny Brown, Lil B.

    All the dudes you fuck with are fucking with Lil B!

    Just Blaze, your Greatest Producer of All Time, trying to produce ” I’m Gay “?!?!

    Daaaaaaaaaaaammmmmmmnnnnnnn!!!

    When that BasedxDipset Athem comes out it’s a wrap!

    ^
    Lupe and Jay Electronica have co-signed Lil B as well

  12. Jackson7 Says:

    Captain Planet Says:

    April 22nd, 2011 at 12:25 pm
    Captain Planet Says:
    April 22nd, 2011 at 12:23 pm
    Yo Jackson7,

    You heard that Tony Yayo, Danny Brown, Lil B.

    All the dudes you fuck with are fucking with Lil B!

    Just Blaze, your Greatest Producer of All Time, trying to produce ” I’m Gay “?!?!

    Daaaaaaaaaaaammmmmmmnnnnnnn!!!

    When that BasedxDipset Athem comes out it’s a wrap!

    ————————

    dipset niggas
    yayo being married to 50 til death do they part
    just blaze being a virgin

    all suspect..

    so affiliating with lIl B is no surprise..

    all these rap niggas is homos..

    word to Mister (c)

  13. Mook Says:

    Mook Says:

    April 22nd, 2011 at 12:23 pm
    Not true fellas! I know niggas that don’t be online like that who know about Lil B and J. Cole off word of mouth…

    ————–

    thats just proof you be around nothing but nerds and geeks

    ^
    nerds listen to j.cole? i dont fuck with cole world either but im sure his fanbase aren’t nerds and geeks

  14. LeRoy Green Says:

    niggas in the streets will download and burn music.

    niggas on the blogs will download and burn music.

    In this day and age of 99 trillion new rappers a day, you’re lucky just to have ANY kind of following worth mentioning.

    Rappers just gotta be smart about how to convert listeners into dollars comin into they pockets.

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> lil b tho.

  15. F YOU PAY ME! Says:

    Theres no such thing as a internet celerbity

    if you get 1 million views on you tube

    granted no fuckin bots were used

    that means atleast 500,000 real living breathing people viewed your shit

    yall are using bad examples of internet celerbitys

    the only way the term internet celebrity works is if you apply it to niggas that run blogs

    look at eskay for instance

    he runs this site we all come to

    now if he was walking down the street in Miami

    you think random people would say.. oh shit thats eskay he runs nah right?

    fuck no

  16. Captain Planet Says:

    Hoskins Says:

    Captain Planet are you back on your meds?

    >>>> I saw that shit you said about brushing your caucasian hair in front of captain planet.

    That shit made a superhero chuckle.

    But I hope you aren’t really white asking me if I’m back on my meds.

    That’s like asking a black man why he’s angry.

    I’m a Black Man in America! That’s why I’m angry!

  17. mcb Says:

    Handjob the UnHoly>>>

  18. Captain Planet Says:

    nerds listen to j.cole? i dont fuck with cole world either but im sure his fanbase aren’t nerds and geeks

    >>>> You’d be wrong.

    #Noshots

  19. Jackson7 Says:

    Coachella did all their advertising on the internet…

    its a Woodstock for geeks and nerds

  20. Black Says:

    the internet is made up of REAL human beings

    ^^^^^^^^^^^^

    No doubt but its still kinda like a niche sorta scene. Crossing over to the regular nigga on the street who may have internet access but aint up on Nah, RR, and a million such blogs a day is definitely a challenge that a few(Drake, Wiz) have solved.

    This nigga JE’s return is waited on the net like Christians wait for Jesus and alotta niggas have no idea who he is.

  21. mcb Says:

    Jackson7 Says:

    April 22nd, 2011 at 12:32 pm
    Coachella did all their advertising on the internet…

    its a Woodstock for geeks and nerds

    ^^^
    all huh

    not one ad in rolling stone
    or any music mags?

  22. Captain Planet Says:

    Jackson7 Says:

    Coachella did all their advertising on the internet…

    its a Woodstock for geeks and nerds

    >>>> You ain’t a Cali nigga Jackson.

    Coachella is for hipsters and hippies not geeks and nerds.

    J.Cole CANNOT perform at Coachella.

  23. E aka Mac with the Cheese Says:

    RT: @Malcom_X @lilbthebasedgod #allbased everything, with the exception of swine

    ^
    wow

  24. F YOU PAY ME! Says:

    Coachella did all their advertising on the internet…

    its a Woodstock for geeks and nerds

    ^

    so now geeks and nerds are the only ones on the internet?

  25. mcb Says:

    Captain Planet Says:

    April 22nd, 2011 at 12:32 pm
    nerds listen to j.cole? i dont fuck with cole world either but im sure his fanbase aren’t nerds and geeks

    >>>> You’d be wrong.

    #Noshots

    ^^^
    i got friends that like jcole
    they aint nerds or geeks, and they aint gangstas either

  26. Albert Findsdimes Says:

    its a Woodstock for geeks and nerds
    ________________
    (cough) Mostly white people

  27. Captain Planet Says:

    dipset niggas
    yayo being married to 50 til death do they part
    just blaze being a virgin

    all suspect..

    so affiliating with lIl B is no surprise..

    all these rap niggas is homos..

    word to Mister (c)

    >>> You forget Danny Brown.

    But Just might be a virgin but I know he’s STILL your pick for GOAT.

    Don’t play.

  28. Casket Face Says:

    # Black Says:
    April 22nd, 2011 at 12:23 pm

    Blog rappers can make bread tho because even tho internet fans dont buy music them niggas/kizzas do buy tickets to shows faithfully.

    ^^

    This

  29. mcb Says:

    you think you’re special, but you too basec,
    if i told you the truth, you couldnt face it

  30. Jackson7 Says:

    Coachella is for hipsters and hippies not geeks and nerds.

    ———————–

    yo Doofus

    hippies and hipsters ARE geeks and nerds..

    white hiphop fans are mostly geeks and nerds too…

    FACT

  31. F YOU PAY ME! Says:

    The net and street are the same thing in a sense

    if a nigga buzz is big enough on the street it will spill over to the net

    if a nigga buzz is big enough on the net it will spill over to the street

    its the same shit

    people act like its two different worlds

    theres only 1 world people

    the internet IS real life

    the fuck niggas think its a bunch of robots sitting behind the computer typing, liking, watching, and commenting on shit

  32. Captain Planet Says:

    i got friends that like jcole
    they aint nerds or geeks, and they aint gangstas either

    >>>> Exception isn’t the rule.

    Land is right.

    Cole is for geeks and nerds.

  33. Harlem World Says:

    Lupe and Jay Electronica have co-signed Lil B as well

    ^^
    stopped listening to these 2 a while back

  34. Harlem World Says:

    Captain Planet Says:
    April 22nd, 2011 at 12:35 pm

    i got friends that like jcole
    they aint nerds or geeks, and they aint gangstas either

    >>>> Exception isn’t the rule.

    Land is right.

    Cole is for geeks and nerd

    ^^
    lmao – shots fired

  35. E aka Mac with the Cheese Says:

    Cole is for geeks and nerd

    ^
    cBc

  36. Harlem World Says:

    fu pay me is obsessed with NY – calm down

    this nigga got raped in a NY jail – (no shots if that actually happened

  37. Black Says:

    Coachella is for hipsters and hippies not geeks and nerds.

    ^^^^^^^^^^^^

    Every little clip i saw of a nigga performing had an audience that looked like you could count all the black ppl there on one hand.

  38. mcb Says:

    Harlem World Says:

    April 22nd, 2011 at 12:35 pm
    Captain Planet Says:
    April 22nd, 2011 at 12:35 pm

    i got friends that like jcole
    they aint nerds or geeks, and they aint gangstas either

    >>>> Exception isn’t the rule.

    Land is right.

    Cole is for geeks and nerd

    ^^
    lmao – shots fired

    ^^^
    and on Earth Day of all days

  39. Captain Planet Says:

    yo Doofus

    hippies and hipsters ARE geeks and nerds..

    white hiphop fans are mostly geeks and nerds too…

    FACT

    >>> Are you kidding?!?!?!

    geeks and nerds were pocket protectors

    hippies and hipster were skinny jeans, fly shit and maybe even birkenstock.

    See I said this at the beginning, you ain’t a Cali nigga. We got categories over here.

    But I can understand how in other parts they may be the same thing.

  40. Jackson7 Says:

    >>> You forget Danny Brown

    ——

    based on his fancy new bob haircut, he’s suspect now too..

    like i said…

    rap niggas is homos..

    i just listen to beats and rhymes…

    mostly beats lately

  41. Hoskins Says:

    nah I’m not white

  42. Captain Planet Says:

    Harlem World Says:
    April 22nd, 2011 at 12:35 pm
    Lupe and Jay Electronica have co-signed Lil B as well

    ^^
    stopped listening to these 2 a while back

    >>> HAHAHA

    Harlem World = #TeamBoycottAnyBasedGawdAffiliation

  43. F YOU PAY ME! Says:

    white hiphop fans

    ^^

    just want to be cool you notice how every white hip hop fan knows about the most super undegrounds concious rapper

    if a cracka listen to rap they wont even say Jay Z

    nah

    theyre gonna say yeah i like MF Doom, and Jedi Mind Tricks and shit

    you know real hip hop

    the shit is hilarious to me

  44. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    this song is REEDIGULAS (c)Rza

  45. E aka Mac with the Cheese Says:

    after Heroin Headliner’s expose on homeless rap (Buddem, Sean Price, Yelawolf) he might have to do a follow up on Geek/Nerd rap

  46. el feces loco Says:

    Nas should take this nigga glasses off and smack them with him..not one quotable on this shit.

  47. Black Says:

    if a nigga buzz is big enough on the street it will spill over to the net

    if a nigga buzz is big enough on the net it will spill over to the street

    its the same shit

    people act like its two different worlds

    ^^^^^^^^^^^^^

    LOL if one has to get their buzz big enough in one and hope that its spills into the other than u kinda admitting that its two different worlds.

  48. Captain Planet Says:

    Jackson7 Says:
    April 22nd, 2011 at 12:37 pm
    >>> You forget Danny Brown

    ——

    based on his fancy new bob haircut, he’s suspect now too..

    like i said…

    rap niggas is homos..

    i just listen to beats and rhymes…

    mostly beats lately

    >>>> HAHAHAHAHA

    I almost sorry for you.

    Danny Brown did you dirty.

    You ain’t NEVER gonna trust a rapper again.

    But this might be a good thing.

  49. F YOU PAY ME! Says:

    fu pay me is obsessed with NY – calm down

    this nigga got raped in a NY jail – (no shots if that actually happened

    ^^

    what

    what have i said about NY

    fuck you talkin bout

  50. Captain Planet Says:

    Hoskins Says:

    nah I’m not white

    >>> Black?

    You part of the struggle fam?

  51. mcb Says:

    F YOU PAY ME! Says:

    April 22nd, 2011 at 12:38 pm
    white hiphop fans

    ^^

    just want to be cool you notice how every white hip hop fan knows about the most super undegrounds concious rapper

    if a cracka listen to rap they wont even say Jay Z

    nah

    theyre gonna say yeah i like MF Doom, and Jedi Mind Tricks and shit

    you know real hip hop

    the shit is hilarious to me

    ^^^
    two diff types of white people but ok…

    ig ot friends who have no clue about DOOM, but know all the Jay-Z songs
    and i got friends who know all about DOOM and Jay-Z

    but keep going,

  52. Jackson7 Says:

    the white dude that now listens to wutang classics and Public Enemy classics is the same white kid that got his ass kicked by the jock white boys after school, and is the same white dude that wore black socks in gym class, and never got picked for intramural gym sports … geeks and nerds

    FACT

  53. Yasser Pair-a-gats Says:

    popeater.com/2011/04/19/amber-rose-bikini/

    ^

    This nicca Khalifah wifed a real life whore.

    Soon as his paper get a lil’ thin, she finna be on the next one.

    Someone shoulda pullt the lil’ nicca aside and said “Slow your fucking role, nicca. You ain’t got to give the broad the keys to everything.”

    But he did. She stay dating ballers and rappers and taking half. Just like the stripper prostitute she used to be. Sad shit.

  54. mcb Says:

    Boss Hog>CP

  55. el feces loco Says:

    Cole is for geeks..before Cole Id never heard a rapper use “admissions office” in a rhyme.

  56. Black Says:

    theyre gonna say yeah i like MF Doom, and Jedi Mind Tricks and shit

    you know real hip hop

    ^^^^^^^^^^^

    I’ve witnessed this 1st hand so many times the shit is funny. They be fucking condescending when they say that shit too.

  57. Harlem World Says:

    -how is lil b an internet celerbity when if he was walking around NEW YORK people would be pointing and shit like “thats lil b”

    -he has as many classics in the bay as prodigy does in NY

  58. Casket Face Says:

    i get frustrated with how stupid some niggas are out here, some niggas can’t even set up a fucking gmail account or rip a cd.

    …like son, it’s 2011

  59. Harlem World Says:

    FU Pay Me’s favorite track is Empire State of Mind

  60. Captain Planet Says:

    Black Says:
    April 22nd, 2011 at 12:36 pm
    Coachella is for hipsters and hippies not geeks and nerds.

    ^^^^^^^^^^^^

    Every little clip i saw of a nigga performing had an audience that looked like you could count all the black ppl there on one hand.

    >>>> I BEEN said it was a hipster/ hippie scene.

    But there were black chick hipsters tho.

    And of course there were niggas there to see the Based Gawd.

    The hip type niggas who were Supreme and shit.

    And there were hood niggas there too, I mean c’mon NAS aka ESGOAT was performing.

  61. el feces loco Says:

    still tho Cole World (Shania Davis Story) >>>>>>>>>>>>>>>

  62. gudo Says:

    the streets is overrated.
    it’s all about them houses.

  63. F YOU PAY ME! Says:

    -how is lil b an internet celerbity when if he was walking around NEW YORK people would be pointing and shit like “thats lil b”

    -he has as many classics in the bay as prodigy does in NY

    ^^

    How you notice that and i didnt even notice it

    damn

    stop it 5

    hahaa

  64. Captain Planet Says:

    -he has as many classics in the bay as prodigy does in NY

    >>> C’mon HW he said this about E-40.

    Of all people on nah, I thought you’d be closest to co-signing this.

    And what he was saying at the time was all facts.

    Hip-Hop DOES have an East Coast bias.

    I’m okay with it because NY is the Mecca of Hip-hop but to deny its existence would be foolish.

  65. Jackson7 Says:

    F YOU PAY ME laughed when the world trade center got bodied

  66. Yasser Pair-a-gats Says:

    You can’t talk about Lil’ B in honest terms on a rap blog because rap nerds’ feelins get hurt that a nicca like B is a real life superstar.

    Everybody’s cooking – basketball players, the biggest rappers – everybody cookin now. Lil’ B is a trending topic.

    He’s not like J Cole – J Cole can go anywhere. He can walk right into a movie theatre – maybe like 2 white kids will know him and even them white kids will be too gangsta to ask for a pic or autograf.

    Whereas B is the fucking man. He is a celeb everywhere. Kids love this nicca.

    Don’t delude yourselves – 75% of the niccas featured on NR like Emilio Rojas and Cole and even Wale are strangers to the outside world. B is a superstar.

  67. E aka Mac with the Cheese Says:

    i get frustrated with how stupid some niggas are out here, some niggas can’t even set up a fucking gmail account or rip a cd.

    …like son, it’s 2011

    ^
    lol

  68. Captain Planet Says:

    el feces loco Says:

    still tho Cole World (Shania Davis Story) >>>>>>>>>>>>>>>

    >>> never thought I’d see the day when I saw a Jamaican geek.

    *daps feces*

  69. F YOU PAY ME! Says:

    The hip type niggas who were Supreme and shit.

    ^^

    Its funny how Supreme is turning out to be exactly what they didnt want to me

    Supreme is supposed to be some underground fly shit for skaters

    now its becoming “pop” you gotta little white kids in middle school wanting to rock supreme shit

    shit is crazy

    like what the fuck is a hipster

    is it safe to say a hipster is just a bandwagon mufucka that hops from trend to trend

    so when baggy jeans is back in..who will be called hipsters then?

  70. mcb Says:

    *yawns*
    *notices time*

    alright im gonan focus on work, gotta get out on time so i can study.

    peace

  71. Captain Planet Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:
    April 22nd, 2011 at 12:44 pm

    >>> ALL THAT!

  72. Harlem World Says:

    F U Pay Me’s 1st word was Yankee

  73. Casket Face Says:

    Son, Soulja Boy suppose to be playing Tupac in a biopic? wtf?

  74. F YOU PAY ME! Says:

    F YOU PAY ME laughed when the world trade center got bodied

    ^^

    I did

    i was in what..8th grade

    it was crazy

    crackas was crying and shit

    good times

  75. Captain Planet Says:

    is it safe to say a hipster is just a bandwagon mufucka that hops from trend to trend

    >>> Ironically that’s EXACTLY what my Webster’s says.

    ================================

    so when baggy jeans is back in..who will be called hipsters then?

    >>>> Um … they’re not b. You can retire your Wu Denim FUPM

  76. Black Says:

    Don’t delude yourselves – 75% of the niccas featured on NR like Emilio Rojas and Cole and even Wale are strangers to the outside world. B is a superstar.

    ^^^^^^^^^^^

    Thats all i’m saying. The majority of these niggas that are famous on the internet will never have that translate into anything.

    The internet is the new underground.

  77. Jackson7 Says:

    Don’t delude yourselves – 75% of the niccas featured on NR like Emilio Rojas and Cole and even Wale are strangers to the outside world.

    ————

    case BEEN closed

    but still..

    i wouldnt recognized LilB even if he walked up to me and said, “Hi, im LIl B”

  78. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Street Teams have been replaced with 2 dudes with internet access and photoshop

  79. Harlem World Says:

    hipsters dont like “street based” content

    the cure is simple

  80. Jackson7 Says:

    Casket Face Says:

    April 22nd, 2011 at 12:46 pm
    Son, Soulja Boy suppose to be playing Tupac in a biopic? wtf?

    ———

    cant be no worse than Anthony Mackie

  81. kevfrescura de talco Says:

    okay zhi spazzed on this.

  82. Harlem World Says:

    just send 2 “model chicks” into the street and have em sell or give out free mixtapes

  83. Captain Planet Says:

    Casket Face Says:

    Son, Soulja Boy suppose to be playing Tupac in a biopic? wtf?

    >>>> ” It’s the end of the world as we know it …

  84. Casket Face Says:

    i set trends locally, if someone else is doing it then it’s not cool anymore…i can get away with trend shit until atleast 35

  85. F YOU PAY ME! Says:

    If you use “Son” in your vocabulary and your not from NY your a fucking discgrace

    word to all these DC niggas talking about son this and that

    get the fuck outta here

    thats why i love philly

    we got our own shit

  86. F YOU PAY ME! Says:

    >>>> ” It’s the end of the world as we know it …

    ^^

    great fucking song

  87. Casket Face Says:

    # Jackson7 Says:
    April 22nd, 2011 at 12:47 pm

    Casket Face Says:

    April 22nd, 2011 at 12:46 pm
    Son, Soulja Boy suppose to be playing Tupac in a biopic? wtf?

    ———

    cant be no worse than Anthony Mackie

    ^^^

    or Lamont Bailey (Hakeem) in the VH1 MC Hammer movie ROFL (rip)

  88. junMaf*ckn Says:

    Lovin This… Great Werk eLZhi!

  89. Nah Right » Elzhi – Halftime Says:

    […] Previously: Elzhi – Detroit State of Mind […]

Leave a Reply