N.O.R.E.’s Side of the Beef w/ Mobb Deep: “I don’t know why he would bring up a situation where they clearly lost”

MTV spoke with N.O.R.E. earlier and got his side of the story Prodigy relayed in his new book about their past problems. While he doesn’t deny he got jumped that day in Queens, he disputes the claim that he got robbed for his chain, and says Ty Nitty actually got hit with a 9, not a Tec. And although he expresses disappointment in P for bringing up old beef after personally telling him that he had nothing but positive things to say about him in the book, he also makes it clear that he has no intention of renewing any dead issues.

N.O.R.E’s new mixtape, NORE-Easter, drops this Sunday.

Previously: Mobb Deep vs. N.O.R.E. (Excerpts From My Infamous Life)

UPDATE: P was on The Breakfast Club with Angela Yee, DJ Envy and Charlamagne Thursday morning discussing his book and the allegation that Capone snitched on Hav’s brother, and N.O.R.E. called in to comment.

Props to B.Dot for the audio


AddThis Social Bookmark Button

165 Responses to “N.O.R.E.’s Side of the Beef w/ Mobb Deep: “I don’t know why he would bring up a situation where they clearly lost””

  1. Jackson7 Says:

    d_Block_4_Life Says:

    April 21st, 2011 at 12:59 am
    I’ve been through the Pau discussion with RJ and you basically conceded. Don’t start your shit, b.

    ————–

    LOL

    im de-conceding… he has two rings cause of Kobe and Lamar and Bynum and Artest… how many rings he have in Memphis b?

  2. Jackson7 Says:

    d_Block_4_Life Says:

    April 21st, 2011 at 1:00 am
    KG is still a top 3 big man defender in this league.

    ————–

    cause he’s too old for the offensive end

  3. d_Block_4_Life Says:

    … how many rings he have in Memphis b?
    ^
    Lol. Non but he took a skeleton crew to the playoffs 3 years in a row in a VERY tough western conference. Where was Kobe’s rings without Pau?

  4. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    April 21st, 2011 at 12:59 am
    Pau shitted on KG last year in the finals

    ———–

    KG is an old man now tho..

    Jared Jeffries could have shitted on him with 4 seconds left, if he had only tried…

    Turiaf been pushing him around in game 1 and 2

    ^

    Turiaf? Maybe?

    Jared? Nah, he treated that nigga like small child in the paint on the Celtics last possession.

    Why you think he was all shook and looking to pass the ball instead of taking the last fast shot?

    And I’m talking bout Pau challenged KG’s manhood, then went out and was the MVP of the finals, cuz he treated that nigga KG like KG treated those Algebra and History books.

    FACT.

    Still tho,

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Jared Jefferies.

    JihaD

  5. tHe kiD fRanKiE Says:

    Pau>Stoudamire

    Say I’m lyin! If not def equal real rap

    Dat prizza/kizza gets it done!

  6. d_Block_4_Life Says:

    Either way, Gasol is a top 3 PF in the league. Period.

  7. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    April 21st, 2011 at 1:01 am
    d_Block_4_Life Says:

    April 21st, 2011 at 12:59 am
    I’ve been through the Pau discussion with RJ and you basically conceded. Don’t start your shit, b.

    ————–

    LOL

    im de-conceding… he has two rings cause of Kobe and Lamar and Bynum and Artest… how many rings he have in Memphis b?

    ^

    Come on, B.

    How many rings Kobe have with Lamar and Smush and them niggas?

    Don’t try that shit.

    JihaD

  8. Jackson7 Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:

    April 21st, 2011 at 1:04 am
    Pau>Stoudamire

    ———–

    yeah, better than damon stoudemire..

    if you think he’s better than amare, you need rehab

  9. Jackson7 Says:

    lol…

    nigga said smush parker

  10. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    April 21st, 2011 at 1:06 am
    tHe kiD fRanKiE Says:

    April 21st, 2011 at 1:04 am
    Pau>Stoudamire

    ———–

    yeah, better than damon stoudemire..

    if you think he’s better than amare, you need rehab
    ^

    This nigga Amare hurt his back in the warm-ups nigga.

    Warm-ups.

    come on, B.

    JihaD

  11. why? Says:

    Next round gonna be Bulls vs Hawks, Boston vs. Miami, Spurs vs OKC, and Dallas vs Lakers. Bulls vs Lakers in the Finals. Lebron gonna beat Boston but Chicago gonna destroy Miami in the east finals.

  12. JihaD Says:

    why? Says:
    April 21st, 2011 at 1:08 am
    Next round gonna be Bulls vs Hawks, Boston vs. Miami, Spurs vs OKC, and Dallas vs Lakers. Bulls vs Lakers in the Finals. Lebron gonna beat Boston but Chicago gonna destroy Miami in the east finals.

    ^

    k.

    Chicago can barely beat Indiana.

    But ok.

    JihaD

  13. Black Says:

    This nigga Amare hurt his back in the warm-ups nigga.

    ^^^^^^^^^

    That is laughable, i would love to see the Knicks at full strength tho cuz the Celtics basically gotta through Melo and the B team.

    Jared Jeffries is the definition of a shook one. When Melo gave him that pass he was in his head screaming “NOOOOOOOOOOO!” That nigga didnt even glance sideways at the rim, no thoughts of shooting at all.

  14. Nah Right » N.O.R.E. – N.O.R.E. Shot Somebody Says:

    […] ha, Nore stole it. He samples Prodigy’s Power 105.1 interview from the other […]

  15. Nah Right » Video: Ty Nitty on Being Shot by N.O.R.E. Says:

    […] Previously: N.O.R.E.’s Side of the Beef w/ Mobb Deep: “I don’t know why he would bring up a situation wher… […]

Leave a Reply