займ с плохой кредитной историей онлайн

Truck North – Latest Greatest

Truck North of the Money Making Jam Boys drops a new freestyle over Evidence’s “Fear and Loathing” instrumental.

Truck North – Latest Greatest | Nukeshare


AddThis Social Bookmark Button

82 Responses to “Truck North – Latest Greatest”

  1. cOLD Says:

    lots of fog and bright red breaklights

  2. cOLD Says:

    I fly pimped just walked in, his suit was sharkskin

    he woke me up from some of that pain i’m lost in

  3. el feces loco Says:

    Now Playing:
    305 State Of Mind by $WonDough$

    “i dont walk around with backpacks
    unless i need a place to carry my gat” – The Drooler

  4. stot Says:

    # el feces loco Says:
    April 19th, 2011 at 4:20 pm

    You might need a bitch to burn you (yes gonnorhea)..your outlook on them changes when you sitting in that waiting room.

    ^^

    yeah, let’s hope that never happens

  5. el feces loco Says:

    Car South > Truck North

  6. cOLD Says:

    uh, but life’s got me on the fence again, but all is real, so alls worth mentioning.

  7. kevfrescura de talco Says:

    gotta love a new pair of jordan sneaks tho.

  8. cOLD Says:

    kapesh capri salads on beaches and islands

  9. el feces loco Says:

    # el feces loco Says:
    April 19th, 2011 at 4:20 pm

    You might need a bitch to burn you (yes gonnorhea)..your outlook on them changes when you sitting in that waiting room.

    ^^

    yeah, let’s hope that never happens

    ^
    hope not but Prolly will, you seem like one of them cats to get head raw then use a condom to fuck.

  10. stot Says:

    # el feces loco Says:
    April 19th, 2011 at 4:26 pm

    hope not but Prolly will, you seem like one of them cats to get head raw then use a condom to fuck.

    ^^

    ……yeah

  11. stot Says:

    i mean what’s the worst you can get from head? the poon is a whole nother story

  12. cOLD Says:

    hope not but Prolly will, you seem like one of them cats to get head raw then use a condom to fuck.

    ^ bumboroff

    picking up a smut in the free clinic>>>

  13. stot Says:

    STDs are a myth

  14. stot Says:

    except for those who have one

  15. cOLD Says:

    i mean what’s the worst you can get from head? the poon is a whole nother story

    ^ true story.

  16. el feces loco Says:

    picking up a smut in the free clinic>>>

    ^
    Depends if she crying or smiling

  17. el feces loco Says:

    # cOLD Says:
    April 19th, 2011 at 4:29 pm

    i mean what’s the worst you can get from head? the poon is a whole nother story

    ^ true story.

    ^
    Before maybe but nowadays (2011) chicks do more with they mouth than they pumpums. Pussies might have succesfully made a complete comeback.

    pumpum > mouths

  18. stot Says:

    if ure truly worried after getting head, scrub ure shit in the shower and all should be well, but if u get it in and the next mornin ure dick burns when ure takin a piss, r.i.p.

  19. Hoskins Says:

    You can get gonnorhea from head

  20. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Stot
    0 mins ago
    i mean what’s the worst you can get from head? the poon is a whole nother story

    ^^

    you’ll remember these words when ya shit swell up like that dude in Big Trouble In Litte China

  21. cOLD Says:

    bunch of dirty dick niggas and petty pussy bitches out here… half the puss populous is diseased

  22. Hoskins Says:

    Herpes

  23. cOLD Says:

    Before maybe but nowadays (2011) chicks do more with they mouth than they pumpums. Pussies might have succesfully made a complete comeback.

    pumpum > mouths

    ^ roff, good point.

  24. &What?! Says:

    Bitches messing with your head is top 5 WOAT.

  25. S.I.C.K Says:

    LOL@feces

    This nigga goes all day(II)

    The humor is in the honesty/realism.

  26. cOLD Says:

    Herpes

    ^ … is a life time scar, you’ll always be in jail nigga, just minus the bars.

  27. stot Says:

    # el feces loco Says:
    April 19th, 2011 at 4:32 pm

    Before maybe but nowadays (2011) chicks do more with they mouth than they pumpums. Pussies might have succesfully made a complete comeback.

    ^^

    doesn’t mean you’ll contract close to as many/worse things from head than the puss… besides, the fuck am i gunna do? put a condom on before i get head? that’s more pointless than convincing wondough to stfu

  28. stot Says:

    # Hoskins Says:
    April 19th, 2011 at 4:33 pm

    You can get gonnorhea from head

    ^^

    can you really? i thought herpes was the absolute worst possible scenario

  29. Hoskins Says:

    a bitch could bite

  30. DJ Chase Says:

    Prodigy is my dog, I love his music and all that, but

    son loses points writing about industry chicks he smashed/tried to smash in the industry. Thats the shit them bitches is doing and niggas is tight about.

    P could have written that book and left them out and it wouldn’t lose any steam. People that check for P regardless is gonna buy and read his book.

  31. cOLD Says:

    if for whatever reason, me and the wiz aint work out… I aint playing the field like that. I’ma wife something else up quick. I might take the summer off just to chill.

  32. stot Says:

    99% of ppl have herpes, fact.

    its just that few actually have outbreaks and shit… everyone has coldsores and stuff, that’s a minor form of herpes. but for those who have genital herpes, im so so sorry

  33. Hoskins Says:

    Bitches messing with your head is top 5 WOAT.

    ^^^ letting a woman into your head and thoughts that you dont want there is the easiest way to lose

  34. cOLD Says:

    DJ Chase Says:

    April 19th, 2011 at 4:35 pm
    Prodigy is my dog, I love his music and all that, but

    son loses points writing about industry chicks he smashed/tried to smash in the industry. Thats the shit them bitches is doing and niggas is tight about.

    P could have written that book and left them out and it wouldn’t lose any steam. People that check for P regardless is gonna buy and read his book.

    ^ I agree, it’s interesting to know, him and Kim shared lil history though. But cosign, he could’ve spared the details.

  35. S.I.C.K Says:

    son loses points writing about industry chicks he smashed/tried to smash in the industry. Thats the shit them bitches is doing and niggas is tight about.
    ^^^
    This is in the book?interview?both?

  36. stot Says:

    i don’t have a problem getting girls, but im not gunna sit here and say that my game is perfect.. honestly speaking i think i need to refine it there’s definitely room for improvement.. especially when it comes to approaching the absolute dimepieces

    tips? efl?

  37. el feces loco Says:

    lol @ Chase

    Rehabilitated P’s story sound like one of Frankie’s stories.

    I’mma write a book then shit..i almost fucked Charlie Baltimore, we was in the Mcd’s parking lot together chillin, she left though cause my cousin kept calling her “powderrrrrrr” (from the movie) from the back seat.

    Powwwwwwderrrrrr

    LMAO @ that whole night..CB is like looseleaf paper complexion

  38. e aka mac with the cheese Says:

    Just take some antibiotics and don’t think twice

  39. &What?! Says:

    letting a woman into your head and thoughts that you dont want there is the easiest way to lose

    ^

    Haha true, I stopped after the last chick tried to fuck me about. I’ll let them fuck me, but not mindfuck me.

  40. DJ Chase Says:

    This is in the book?interview?both?

    ^Check Nah Lite, Vibe says its an excerpt from the book

  41. cOLD Says:

    I almost smashed the DJ Lazy K

  42. DJ Chase Says:

    I almost bagged Solange

  43. cOLD Says:

    I almost smashed dania ramirez

  44. Remixznflow Says:

    DJ Chase Says:
    April 19th, 2011 at 4:42 pm

    I almost bagged Solange

    ^
    i keep hearing that its not that hard to bag her…

    she be fuckin with RN’s all the time..

    no shot at you tho Chase just sayin…

  45. stot Says:

    i think there’s some kind of universal coalition of all the females in the world where they gather to refine the art of mindfucking poor unsuspecting dudes

  46. stot Says:

    jay-z – can i get a fuck you <— CLASSIC

  47. stot Says:

    pause

  48. DJ Chase Says:

    I almost bagged Solange

    ^
    i keep hearing that its not that hard to bag her…

    she be fuckin with RN’s all the time..

    no shot at you tho Chase just sayin…

    ^NIGGA I AINT NO NURSE. I look like Gaylord Focker to you. lolol

  49. e aka mac with the cheese Says:

    I almost smashed amanda diva

  50. el feces loco Says:

    i don’t have a problem getting girls, but im not gunna sit here and say that my game is perfect.. honestly speaking i think i need to refine it there’s definitely room for improvement.. especially when it comes to approaching the absolute dimepieces

    tips? efl?

    ^
    When you first meet her lay down the law from then..let her know what you looking for what u expect. If she starts to stray u can remind her what u had said.

    She been hearing that “oooh baby” shit from all your peers, dont do it, treat her like she’s human..she’ll respect your bluntness and honesty…later on she’ll come running to you when she needs someone she can trust to keep it real.

    When you first meet a chick, don’t say too much.. Try to always end whatever you say with “so what do you think?” or “what about you?”

    Dont overdo these steps or youll end up in the friend zone..be a lil rude to her too, don’t be a pushover.

    Dont always be available

  51. DJ Chase Says:

    stot Says:

    jay-z – can i get a fuck you

    ^Smh

  52. stot Says:

    ja rule fell the fuck off man wtf?? like i can understand how everyone has a “prime” like athletes, music artists, etc but you’re supposed to gradually retrogress not fall off the face of the fucking map… how do you go from making great music to making complete bullshit?

  53. cOLD Says:

    i think there’s some kind of universal coalition of all the females in the world where they gather to refine the art of mindfucking poor unsuspecting dudes

    ^ women do have the power, but power without authority is useless. At the end of the day you have to yeild in order for her to control. Knowing this is key, cause no matter how good the poon is, just keep reminding yourself your dignity is the only thing keeping you afloat. Never lose that shit.

  54. el feces loco Says:

    where they gather to refine the art of mindfucking poor unsuspecting dudes

    ^
    Your esteems low too..you need like 3 quarts..man up. Women outnumber us globally 4-1, you are the prize..stop wimping.

  55. cOLD Says:

    say word Solange got mad dicks on her jacket

  56. stot Says:

    @efl

    i do a lot of those things… good shit. some gems in there. elaborate on the first paragraph tho if u can? bout laying down the law? and emphatic co-sign on saying “what about you” etc girls don’t give a FUCK bout what you say they just want to talk about themselves lol

  57. el feces loco Says:

    your dignity is the only thing keeping you afloat. Never lose that shit.

    ^
    Write this down..you gotta pen?

  58. e aka mac with the cheese Says:

    EFL is dropping gems

    Keep going, no mr cee

  59. stot Says:

    # el feces loco Says:
    April 19th, 2011 at 4:48 pm

    where they gather to refine the art of mindfucking poor unsuspecting dudes

    ^
    Your esteems low too..you need like 3 quarts..man up. Women outnumber us globally 4-1, you are the prize..stop wimping.

    ^^

    i didn’t say i was one of those dudes……. i was sympathizing for those who are

  60. cOLD Says:

    Your esteems low too..you need like 3 quarts..man up. Women outnumber us globally 4-1, you are the prize..stop wimping.

    ^ word, man up. If she has the slightest idea of a weakness. You’re food.

  61. &What?! Says:

    i don’t have a problem getting girls, but im not gunna sit here and say that my game is perfect.. honestly speaking i think i need to refine it there’s definitely room for improvement.. especially when it comes to approaching the absolute dimepieces

    ^

    I have this problem too a bit haha, sometimes I get shy and can’t really think of anything to converse about, however once you just be yourself the chat flows freely I find, however I admire people like Russel Brand, he used to pick up chicks after 5 minutes of chatting (nh)

  62. Remixznflow Says:

    LOl… RN’s = Regular niggas

  63. stot Says:

    # &What?! Says:
    April 19th, 2011 at 4:51 pm

    I have this problem too a bit haha, sometimes I get shy and can’t really think of anything to converse about, however once you just be yourself the chat flows freely I find, however I admire people like Russel Brand, he used to pick up chicks after 5 minutes of chatting (nh)

    ^^

    SO TRUE dude. im usually a very confident dude but all of a sudden some rly fine chick will throw me a changeup and ill be like “uhhh so…. *looks around*” and thinking FUCK now what? it’s truly an art form to be able to conversate without any let-ups and breaks where it might come off as ure trying a lil too hard or something.

  64. cOLD Says:

    ever tell the story of how, wifey screamed on my while I was on my porch with a few homies… aw man what a night.

  65. LeRoy Green Says:

    &What?! Says:

    April 19th, 2011 at 4:34 pm
    Bitches messing with your head is top 5 WOAT.

    ^^^^^6

    ??

    shit feels great to me. Especially when they already had it in their mouth right before you bust. Then clean up and you never even saw a drop hit the sheets.

    Bitches wit great timing >>>>>>>>>>>>>>>

  66. &What?! Says:

    I heard about this novel named ‘The Game’ which is apparently supposed to increase your picking up girl game after completing tasks and goals..

    ‘”The Game” recounts the incredible adventures of an everyday man who transforms himself from a shy, awkward writer into the quick-witted, smooth-talking Style, a character irresistible to women. But just when life is better than he could have ever dreamed (he uses his techniques on Britney Spears, receives life coaching from Tom Cruise, moves into a mansion with Courtney Love and is officially voted the World’s Number One Pickup Artist) he falls head over heels for a woman who can beat him at his own game.’

  67. Remixznflow Says:

    cOLD Says:
    April 19th, 2011 at 4:53 pm

    ever tell the story of how, wifey screamed on my while I was on my porch with a few homies… aw man what a night.

    ^
    go on….

  68. stot Says:

    @ what?!

    that shit sounds interesting as hell

  69. el feces loco Says:

    When you first have that convo after meeting..when she asks “so what are u looking for?” be honest..100 other niggaz have said the politically correct love/girl/happiness bullshit.

    If you just wanna fuck let her know but you don’t have to be all niggerish when you let her know..trust me she knows too.

    She wouldnt be checkin you if she wasnt open to sex….just lay down the boundaries be a man about what THINK you want out of her life.

    I don’t know what you looking for so I cant get specific..just be real. No lies.

    Me myself..I’d never lie to get love but I’d lie to keep it.

  70. &What?! Says:

    SO TRUE dude. im usually a very confident dude but all of a sudden some rly fine chick will throw me a changeup and ill be like “uhhh so…. *looks around*” and thinking FUCK now what? it’s truly an art form to be able to conversate without any let-ups and breaks where it might come off as ure trying a lil too hard or something.

    ^

    Word, I’ve def bottled it a good few times then later on being like ‘FUCK! Another missed opportunity’ but yeah that’s why drink sometimes helps but if you get too drunk then it all goes to fuck

  71. DJ Chase Says:

    ‘”The Game” recounts the incredible adventures of an everyday man who transforms himself from a shy, awkward writer into the quick-witted, smooth-talking Style, a character irresistible to women. But just when life is better than he could have ever dreamed (he uses his techniques on Britney Spears, receives life coaching from Tom Cruise, moves into a mansion with Courtney Love and is officially voted the World’s Number One Pickup Artist) he falls head over heels for a woman who can beat him at his own game.’

    ^K-Fed wrote a book…

  72. stot Says:

    @efl

    i see.. well at this stage im mostly just lookin to have fun so what’s the best way to lay it out to a girl when u start talking?

  73. &What?! Says:

    ‘The pick-up artists come across as nerdy, emotionally underdeveloped men, usually young, who have chosen to reinvent themselves as sexually irresistible predators by analyzing the nuances of social behavior and “running programs” that hijack these social structures. If this sounds like computer hacking, that’s not too far off: Ross Jeffries, one of the first people to run lectures on PUA techniques (and supposedly the model for Tom Cruise’s character in the film Magnolia), promotes a technique called Neuro-Linguistic Programming (NLP) that combines hypnosis with a language of gestures and verbal cues to entice women to have sex.’

    @ stot, check out some reviews, ‘The Game’ written by Neil Strauss

  74. Remixznflow Says:

    just walk up to a chick and slap her in the face with your dick…

    shes in her early 20’s… she know what to do…

  75. S.I.C.K Says:

    I’d never lie to get love but I’d lie to keep it.
    ^^^^

    DAMN!!!

  76. Remixznflow Says:

    dont forget about them single/divorced/unhappily married late 30’s to early 40s women either…

    same strat applies…

  77. stot Says:

    sometimes i don’t even talk, i just want to smash

    word to frat parties

  78. S.I.C.K Says:

    The Game’ written by Neil Strauss
    ^^^^
    Iceberg Slim>>EFL>>>Neil Strauss

  79. LeRoy Green Says:

    oh.

    carry on.

    MAVS NIGGA

  80. stot Says:

    # Remixznflow Says:
    April 19th, 2011 at 4:59 pm

    dont forget about them single/divorced/unhappily married late 30′s to early 40s women either…

    same strat applies…

    ^^

    i’ve been fiendin for this type of shit lately… seems like some sort of shit where a girl will teach a youngin shit hes never even dreamed about… like some untapped gold mine

  81. DJ Chase Says:

    i see.. well at this stage im mostly just lookin to have fun so what’s the best way to lay it out to a girl when u start talking?

    ^Just walk right up to her, look her dead in the eye and say…

    Bitch you don’t know nann nigga uh-uh
    Who do mo’ freaky stuff
    Eat the coochie wit the legs up
    Then I blow it all in yo butt

  82. stot Says:

    @dj chase

    oh ok, for sure bro, sounds good

Leave a Reply