Video: KiD CuDi Performs New Track @ Rights of Spring Festival

Cudi performs a new track, which is bring called “Creepers”, @ the Rights of Spring Festical at Vanderbilt University this weekend. According to the Youtube description, he told the crowd that the song was originally recorded for MITM2.

Props: Perajok


AddThis Social Bookmark Button

14 Responses to “Video: KiD CuDi Performs New Track @ Rights of Spring Festival”

  1. mcb Says:

    go easy on that garden tho, i need to stretch the rest of it out, or im broke and herbless soon

  2. Big545 Says:

    XV > Your life
    Just Blaze Cosign > Nahright c-section

    This tape is insane.
    ——–
    XV been nice

  3. hl Says:

    XV been nice

    ^Lies. I skimmed through a few of the tracks from his tape and it sounded nice though, but I couldn’t figure out how to download it.

  4. hl Says:

    Oddisee can rap though. Those other two dudes on the Diamond District tape was aight.

  5. kevfrescura de talco Says:

    go easy on that garden tho, i need to stretch the rest of it out, or im broke and herbless soon

    >gotchu. i’ma get kaye to look into the liqs in the meantime.

  6. hl Says:

    Oh shit. There’s rappers named XV, XO, and YU? wtf is going on? I think I got them confused.

  7. mcb Says:

    kevfrescura de talco Says:

    April 17th, 2011 at 4:25 pm
    go easy on that garden tho, i need to stretch the rest of it out, or im broke and herbless soon

    >gotchu. i’ma get kaye to look into the liqs in the meantime.

    ^^
    she comin to join?
    i can pick up the booze too, as long as im back in time

  8. hl Says:

    *records under the name HL*

  9. mcb Says:

    hl Says:

    April 17th, 2011 at 4:27 pm
    Oh shit. There’s rappers named XV, XO, and YU? wtf is going on? I think I got them confused.

    ^^
    AZ>>>
    MOP>>>

    and i aint submitting comments too quick, ya site too slow.

    IM ON FIIIIIIIRREEEEE(ING SQUAAAAADDDD)

  10. Big545 Says:

    Hl
    10 mins ago
    Oh shit. There’s rappers named XV, XO, and YU? wtf is going on? I think I got them confused.
    ——–
    Smh/lol

  11. Big545 Says:

    AZ>>>
    ——
    Rather unique>>>

  12. Nah Right » KiD CuDi Covers ZINK Magazine Says:

    […] Previously: KiD CuDi Performs New Track @ Rights of Spring Festival […]

  13. Nah Right » KiD CuDi Covers ZINK Magazine Says:

    […] Previously: KiD CuDi Performs New Track @ Rights of Spring Festival […]

  14. Nah Right » KiD CuDi & Dot Da Genius – Perfect Is The Word Says:

    […] Previously: KiD CuDi Performs New Track @ Rights of Spring Festival […]

Leave a Reply