Video: Memphis Bleek – Nice Night

New shit from Sean Price’s cousin.

Sidebar: did Bleek say he doesn’t write on this? Cam face.

Previously: Memphis Bleek – Toast To ‘Em


AddThis Social Bookmark Button

37 Responses to “Video: Memphis Bleek – Nice Night”

  1. F YOU PAY ME! Says:

    Sean Price

    as in sean P

    as in P

    Bleek is his cousin

    huh?

  2. E aka Mac with the Cheese Says:

    prodigy 0-3 so far since out the bing

    ^Roffs

    cOLD would tell you to “chill” for this comment

    ^
    lol

  3. F YOU PAY ME! Says:

    Kush Gang?

    come on bleek

    tha fuck is u doin cuz

  4. Eastern_Digital Says:

    April 6th, 2011 at 12:10 pm
    if beastie boys dropped now, would they be classed as blog/hipster rap

    ^^
    truth.

    ^^
    idk…
    perhaps

    regardless i wouldnt mind another NasXBeastie track

    ^^^
    I mean they fathered most of these dudes tho. nhjic

  5. Captain Planet Says:

    Chrissy Sends Jim Jones & The Goonies To Straighten Up Somaya Reece’s Manager After Talking Reckless!

    ^^^^^

    They walked this nigga down the street like Marlo and Chris. I can’t believe this.

    And this nigga Jim Jones stood at parade rest lmao.

    >>> Haaaaa!!!

    Shit was hilarious.

    ” Apologize to the camera! Now tell Chrissy on the camera phone! “

  6. el feces loco Says:

    revenue retrievin
    have faith in whatever u believin
    that leak leavin your avenue secretin
    guns like tits
    we grab and we squeeze em
    rats like brakes
    if they squealin then we bleed em – EFL

    ^^Wooooooooooooooo

  7. London Bloke Says:

    *strikeout*

    You still that one hit away Bleek [n]

  8. G7 Says:

    Bleek still one hit away (n)

  9. G7 Says:

    dead @ bloke

  10. London Bloke Says:

    Even down to the disclaimer. LMAO

  11. el feces loco Says:

    Sometimes I impress myself…I could’a been a rapper.

    I wish I had the time to not make no money

  12. Troubleshooter1900 Says:

    I mean they fathered most of these dudes tho. nhjic

    ^No-sign. They may have came first, but they are from two entirely different chickens though.

    Beastie Boys does not = Em, Yela or none of that. If anything, they were like the uncles that never fucked with that side of the family.

  13. mcb Says:

    F YOU PAY ME! Says:

    April 6th, 2011 at 12:14 pm
    Sean Price

    as in sean P

    as in P

    Bleek is his cousin

    huh?

    ^^^
    yes

  14. MiddleClassJoe Says:

    This man will die one hit away.

    @Casual T, Are you from Joburg. I

    CPT>JHB btw

  15. mcb Says:

    yeah Beastie boys are the beastie boys,their styles. subject matter and even beats are different from Em

    Beastie Boys>>>>>

    that last track was good

  16. Casual T Says:

    This man will die one hit away.

    @Casual T, Are you from Joburg. I

    CPT>JHB btw
    ^

    Im from CPT… but Im in JHB right now… Ras Kass show on Friday ninja.
    CPT Saturday.. where u at?

  17. Troubleshooter1900 Says:

    This man will die one hit away.

    ^This nigga have dreams of platinum plaques chasing him through the boroughs. I don’t think he really want it. He needs to show some type of interest so say can keep his lights on.

  18. el feces loco Says:

    guns matching my copper tops
    fresh fade
    lined up like a blogger watch
    walk wit me like when a jogger stops -EFL

  19. mcb Says:

    Bleek-I get high >>>>

    ill song

  20. E aka Mac with the Cheese Says:

    Memphis Bleek – Around Here >>

  21. b Says:

    copywrite>>>>>Mac Miller, Machine Gun Kelly, Thee Tom hardy, Asher Roth supergroup> Beastie Boys.

  22. Troubleshooter1900 Says:

    Dopest song in Bleek’s catalog: Dear Summer.

    It ain’t even close after that.

  23. LeRoy Green Says:

    yea i smoke weed now i’ont give a FUCK

    #BLEEKgems

  24. el feces loco Says:

    so much coke I use a calculator to weigh it

  25. mcb Says:

    b Says:

    April 6th, 2011 at 12:23 pm
    copywrite>>>>>Mac Miller, Machine Gun Kelly, Thee Tom hardy, Asher Roth supergroup> Beastie Boys.

    ^^^
    SMH at the Beastie hate

  26. LeRoy Green Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:

    April 6th, 2011 at 12:22 pm
    Memphis Bleek – Around Here >>

    ^^^^^6

    yep.

    Just Blaze laced him wit 1 right there (II)

  27. mcb Says:

    seriously i get high is THE blunt cruise song.

    do get it twisted

  28. b Says:

    flew over the road to the riches
    went right to the fortune
    make sean combs look like sean price when im flossin(c)copywrite

  29. E aka Mac with the Cheese Says:

    Non Phixion > Beastie Boys

  30. Troubleshooter1900 Says:

    Dear Summer, I know you gone miss me.
    We used to go together like white airs and crisp tees
    S. Dots with the Polo fleeces.
    Purple label shit with the logo secret.

    #BleekGems

  31. el feces loco Says:

    numb make the feeins run the streets in broad day
    bars over the windows so they shot up the hall way

  32. Harlem World Says:

    *shouts MEMPH BLEEK IZ in office*
    *is immediately fired*
    *packs belongings in box*

  33. MiddleClassJoe Says:

    Ras Kass show on Friday ninja.
    CPT Saturday.. where u at?
    ^^

    Didnt know abt that.

    Long Street callin my name this weekend! Casual T know.

  34. Harlem World Says:

    # Troubleshooter1900 Says:
    April 6th, 2011 at 12:26 pm

    Dear Summer, I know you gone miss me.
    We used to go together like white airs and crisp tees
    S. Dots with the Polo fleeces.
    Purple label shit with the logo secret.

    #BleekGems

    ^^
    BLEEK WENT IN!!!

  35. Harlem World Says:

    @casual t

    who are the biggest rappers/rnb singers in South Africa – domestically/internationally?

  36. X-L-N-C Says:

    Have you guys heard of Chipmunk (the UK artist)? Can’t believe he collaborated with Chris Brown x J. Cole and now Keri Hilson?! WTF? Dude used to live like 10mins from me, I even seen him in a local supermarket coppin’ an ironing board. He still wack though.

  37. Nah Right » Jay-Z: “Bleek, You Don’t Work Hard Enough” Says:

    […] Previously: Memphis Bleek – Nice Night (Video) […]

Leave a Reply