займ с плохой кредитной историей онлайн

Busta Rhymes ft. Yummy – Always Love Thy Family

Good Busta track.

Busta Rhymes ft. Yummy – Always Love Thy Family | Nukeshare

Props: EE

Previously: Reek Da Villian ft. Roscoe Dash, Busta Rhymes, Ace Hood & Bun B – Fall Out (Remix)


AddThis Social Bookmark Button

76 Responses to “Busta Rhymes ft. Yummy – Always Love Thy Family”

  1. hl Says:

    ft. Yummy

    ^This better be a chick.

  2. London Bloke Says:

    Yummy?! Wtf

  3. illuminati by nature Says:

    Captain Planet Says:

    April 4th, 2011 at 2:18 pm
    ” Mr. Cee stands for Mr. Closet! ” – Char

    ***that nigga’s throwing stones, from the top floor of a glass skyscraper with glass floors

  4. Hoskins Says:

    Yummy Bingham?

    Teyana Taylor, before Teyana Taylor

    Nivea, after Nivea

  5. illuminati by nature Says:

    @ hl- I mumbled the exact same thing under my breath, when I read the song title…

  6. Captain Planet Says:

    Busta Rhymes ft. Yummy – Always Love Thy Family

    *logs off nah*

  7. illuminati by nature Says:

    I see that busta still looks like a shaved rotweiller werewolf (n/h)

  8. London Bloke Says:

    Roffs. Nah >>

  9. Captain Planet Says:

    Yummy = Mr. Cee’s Prostitute Pal?

  10. the absense of heat Says:

    The Regulator Says:

    April 4th, 2011 at 2:18 pm
    @the absense of heat

    MAN I FEEL HORRIBLE, MANE!

    ^ say word? But correct me if I’m wrong, you’re not legally wifed up right?

  11. el feces loco Says:

    Hoskins Says:
    April 4th, 2011 at 2:20 pm

    Yummy Bingham?

    ^
    damn son…I forgot about her.

    *googles off of recollect*

  12. nation Says:

    >> Yummy Bingham?

    I believe so, I don’t know what Yummy Bingham [||] sounds like to confirm

  13. Hoskins Says:

    Much More Ft. Yummy Bingham – Lupe Fiasco >>>>>>>>

    That mixtape Lupe

    RIP Wasulu

  14. Captain Planet Says:

    Busta Rhymes ft. Yummy – Always Love Thy Family

    >>> Subliminals @ GBM

  15. the absense of heat Says:

    this is dopeness²

  16. el feces loco Says:

    Damn Yummy only got 600 followers..follows that ass anyway…she satisfied my appetite for Tisha Campbell with hips

  17. the absense of heat Says:

    Trevors good on the retrospective shit.

  18. Samir Says:

    hl Says:
    April 4th, 2011 at 2:14 pm

    That Mobb track is ridiculous!

    ^^^

    Indeed. Yo hl, I’ve been thinking about doing a introduction to/best of Blu compilation, haven’t decided if/how much I want to include retail stuff. But when I make it, you should put it up on your site or GB$. Spreading the gospel kinda thing, you know?

  19. London Bloke Says:

    This is good shit

  20. the absense of heat Says:

    shaved rotweiller werewolf

    *eats glass*

  21. London Bloke Says:

    Where b at? i know he know about that Address me as Mister track >>>

  22. the absense of heat Says:

    the murder of bustas man izzy still unsolved?

  23. el feces loco Says:

    Ashanti Sister > Ashanti > Ashanti moms

  24. Captain Planet Says:

    Tiger Woods as a mortal sucks.

  25. the absense of heat Says:

    track sound like it could be a dre leftover.

  26. F YOU PAY ME! Says:

    Amp whats your email, i got a mixtape i want you to review since you have some skills, i saw read your rolling papers review and the shit was pretty on point.

  27. GMLLZ Says:

    Beezy’s verbal shlacking of London Bloke >>>>

    ^^^^^^

    shit got ugly for a second.

  28. E aka Mac with the Cheese Says:

    The Regulator
    ^

    Who the fOck told their wife about Nah?
    —-
    EVERY REG’S WIFE KNOWS ABOUT NAH!

    ^
    some have even commented too

  29. el feces loco Says:

    # the absense of heat Says:
    April 4th, 2011 at 2:30 pm

    the murder of bustas man izzy still unsolved?

    ^
    yayo just dropped a mixtape

  30. d_block_4_life Says:

    I heard a Busta track that featured Biggie over the weekend on the radio. The beat was crazy. I need that.

  31. London Bloke Says:

    ^
    yayo just dropped a mixtape

    ^LMAO

  32. the absense of heat Says:

    yayo just dropped a mixtape

    ^ roff, smh.

  33. the absense of heat Says:

    this song is really dope though.

  34. d_block_4_life Says:

    yayo just dropped a mixtape

    ^LMAO
    ^
    This

  35. GMLLZ Says:

    yayo just dropped a mixtape

    ^^^^^

    prolly on GBM

  36. NovemberEnd Says:

    I heard a Busta track that featured Biggie over the weekend on the radio. The beat was crazy. I need that.
    ^^^
    You talking about Dangerous MCs ?

    If so there is a couple of versions one w/ over the Dilla beat and the retail version

  37. London Bloke Says:

    shit got ugly for a second.

    ^

    Nah its good to have Beezy bacl (n) for a little verbal sparring. Roffs.

    Where he go? *daps* anyways

  38. illuminati by nature Says:

    being faithful gets harder (no pun intended) in the springtime…

  39. b-ease Says:

    The Absense Of Heat
    6 mins ago
    the murder of bustas man izzy still unsolved?

    ^^
    To my knowledge, yea.

  40. London Bloke Says:

    back> bacl

  41. illuminati by nature Says:

    Yayo just dropped a mixtape, and simultaneously, 10,000 people dropped yayo mixtapes outta moving vehicles

  42. GMLLZ Says:

    Donald Glover is a funny guy…even when rapping

  43. NovemberEnd Says:

    Yummy Bingham had that one hit song with Jadakiss

  44. Captain Planet Says:

    Yayo mixtape = Get rid of a body music

  45. Captain Planet Says:

    Yayo music = Fuck my PO music

  46. Captain Planet Says:

    Yayo mixtape = I ain’t never going back in the pen music

  47. illuminati by nature Says:

    GMLLZ Says:

    April 4th, 2011 at 2:40 pm
    Donald Glover is a funny guy…even when rapping

    ***childish gambino is entertaining

  48. illuminati by nature Says:

    Yayo music- HGH Carriers’ anthem

  49. d_block_4_life Says:

    You talking about Dangerous MCs ?

    If so there is a couple of versions one w/ over the Dilla beat and the retail version
    ^
    Do you have both. Email me them joints. Good looking

  50. GMLLZ Says:

    sleepwalkin gettin money..

  51. the absense of heat Says:

    To my knowledge, yea.

    ^ who ended up getting bagged for it?

  52. hl Says:

    That Yayo tape is dope by the way. I’d recommend you check it out if you can find it streaming somewhere.

  53. hl Says:

    Samir Says:

    Indeed. Yo hl, I’ve been thinking about doing a introduction to/best of Blu compilation, haven’t decided if/how much I want to include retail stuff. But when I make it, you should put it up on your site or GB$. Spreading the gospel kinda thing, you know?

    ^Samir, send me that “best of Blu” and we’ll post it.

    lattisawtapes@gmail DOT com

  54. London Bloke Says:

    ^ who ended up getting bagged for it?

    ^i think he meant yea its still unsolved

  55. S.I.C.K Says:

    Azul(blue in spanish)>>BLU

  56. Tyrone Obama Says:

    *daps dappable *
    * dodges doubters, detractors and demons *

    #Teamalliteration

  57. P.W. Says:

    Hidin like thieves in the night from life…

  58. Captain Planet Says:

    ^ who ended up getting bagged for it?

    >>> Jerome off 40th and Lennox

  59. the absense of heat Says:

    youtube.com/watch?v=BfuWXRZe9yA

    ^ was this ever used on some hip hop shit?

  60. London Bloke Says:

    Wait until hoots hears about GM$ comment section

    fuckery afoot

  61. GMLLZ Says:

    Would it bother me if my favorite rapper was gay?

    Uuuuuh yes. You gotta be kiddin me.

  62. why? Says:

    I almost fell asleep during Prodigy’s verse on DS.

  63. E aka Mac with the Cheese Says:

    whosampled.com/

  64. b-ease Says:

    Why?
    0 mins ago
    I almost fell asleep during Prodigy’s verse on DS.

    ^^
    That’s the proverbial elephant in the room.

  65. the absense of heat Says:

    whosampled.com

    *daps*

  66. Tyrone Obama Says:

    @Teamscumbag…

    Could you fuck a chick with a disability?

    Ex. A chick with one arm… Would the nub make it impossible?.. Specially if she wanted to touch you with it?

  67. the absense of heat Says:

    b-ease Says:

    April 4th, 2011 at 2:54 pm
    Why?
    0 mins ago
    I almost fell asleep during Prodigy’s verse on DS.

    ^^
    That’s the proverbial elephant in the room.

    ^ chill

  68. E aka Mac with the Cheese Says:

    I almost fell asleep during Prodigy’s verse on DS.

    ^
    Mobb Sleep?

  69. C. Dufflebags Says:

    Justin Bieber Spotted At The Berlin Airport Rocking A YMCMB Shirt & Stewie Chain!

    i53.tinypic.com/1zqzn5y.jpg

    aww shit lmao

  70. Captain Planet Says:

    I almost fell asleep during Prodigy’s verse on DS.

    >>> What was that nigga talking about?

    Give him time tho. I don’t think he’ll falter to the jail jinx.

  71. London Bloke Says:

    1

  72. why? Says:

    Could you fuck a chick with a disability?

    ^

    Heather Mills >>>

    Heather Mills the gold digger <<<<<

  73. hl Says:

    I liked P’s verse. Shit was cold.

  74. GMLLZ Says:

    Lol at Angela Yee…”all you guys with Mr Cee in you.”

  75. hl Says:

    Captain Planet Says:

    Give him time tho. I don’t think he’ll falter to the jail jinx.

    ^Why do people keep saying this. He was rapping just like this before he went in.

    P >>>

  76. S.I.C.K Says:

    I can`t imagine a hype,passionate P(II)

    P is just P.In his own lane.

    @CP can you link that charlemane ether???angela yees??

Leave a Reply