займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Big Sean – Toca Tuesdays Freestyle

Big Sean flows over a Dilla instrumental.

Props to Al Lindstrom

Previously: Big Sean ft. Chris Brown – My Last (Video)


AddThis Social Bookmark Button

51 Responses to “Video: Big Sean – Toca Tuesdays Freestyle”

  1. E aka Mac with the Cheese Says:

    can u please explain why anyone would find stack bundles even remotely decent?r.i.p.

    ^
    roffle

    lmao @ nonchalantly shitting on a person and then r.i.p them at the end of your statement

  2. Camelot Says:

    “Big Sean flows…”

    *April FOOLS*

  3. E aka Mac with the Cheese Says:

    2pac & Johhny “J” producing >>>

    ^
    co-sign

  4. Bones Jackson Says:

    Machine Gun Kelly, Yelawolf, Mac Miller….white rappers are steadily trying to creep into 2011

  5. Jackson7 Says:

    Stack Bundles music was trash..

    earache music…

  6. Jackson7 Says:

    top 2 GOAT Brooklyn MCs…

    JayZ and GZA

  7. NovemberEnd Says:

    these satellite radio freestyles have a way of becoming disastrous

    word to that Donnis freestyle on Green Latern show

    This nigga Big Sean don’t even sound like he be rapping, most of the time it sounds like he talking on instrumentals…

  8. NovemberEnd Says:

    “Big Sean flows…”

    *April FOOLS*
    ^^^
    I’m saying

  9. Jackson7 Says:

    Bones Jackson

    ————–

    yo Remix… is this guy some kin to us?

  10. Remixznflow Says:

    oh great.. i’ve always wanted to hear a big sean freestyle…

  11. Danny Ocean Says:

    lmao @ nonchalantly shitting on a person and then r.i.p them at the end of your statement

    ^^
    the fact that stack got a bullet put in his head doesn’t make his music any better post-death.

    or does it.

  12. Jackson7 Says:

    Big Sean BEEN wack

    his whole persona is sissified

  13. Remixznflow Says:

    Jackson7 Says:
    April 1st, 2011 at 2:00 pm

    Bones Jackson

    ————–

    yo Remix… is this guy some kin to us?

    ^
    never heard of em… nigga needs to show 2 forms of ID…

  14. mcb Says:

    i only break bread with crackers, Passover,

  15. Remixznflow Says:

    Toca > big sean

    i dare a nigga to argue with me…

  16. Danny Ocean Says:

    RIP Rayquon Elliot

    lol…say word Stack’s govt name was “Rayquon”

  17. Jackson7 Says:

    the fact that stack got a bullet put in his head doesn’t make his music any better post-death.

    ————

    i said this same shit on nahright the day after he died, and hella lurkers wanted to come to my house and body me… FACT

  18. Naythen Says:

    “Big Sean flows…”

    *April FOOLS*
    ^^^
    I’m saying

    ^^
    son, my DICK is HUGE!

  19. SPITGAME Says:

    Boyyy

  20. Jackson7 Says:

    WTF?

  21. Naythen Says:

    this freestyle was dope btw..

  22. mcb Says:

    you the sega dreamcast of rap

  23. P.W. Says:

    I invented snap backs rap.

  24. E aka Mac with the Cheese Says:

    the fact that stack got a bullet put in his head doesn’t make his music any better post-death
    ^
    truth

  25. Bricktop Says:

    Stack Bundles >>>>

    ^

    Excessive cosign!!!

    (This better not be an April fools day joke)

  26. Danny Ocean Says:

    the fact that stack got a bullet put in his head doesn’t make his music any better post-death.

    ————

    i said this same shit on nahright the day after he died, and hella lurkers wanted to come to my house and body me… FACT

    ^^
    lol…that was probably a little too soon to make such a comment B.

    despite the accuracy.

  27. MiddleClassJoe Says:

    JayZ and GZA
    ^^^
    So were gonna act like Biggie was never born now hey? okay.

  28. Jackson7 Says:

    GZA > Biggie…

    no disrespect to Wallace at all tho..

  29. Bricktop Says:

    Stack Bundles music was trash..
    ^
    April fools for real. . .

  30. Jackson7 Says:

    Liquid Swords (song) >>> any song Biggie ever made…

    Liquid Swords (album) >>> bothe of Biggie’s albums combined

  31. E aka Mac with the Cheese Says:

    Soulja Boy ethered GZA

  32. MiddleClassJoe Says:

    GZA > Biggie…

    No.

    B.I.G singing on playa hater>>>>>GZA

  33. Jackson7 Says:

    Stack Bundles sounded like Fred Flintstone & Tommy Heinsohn

  34. MiddleClassJoe Says:

    Liquid Swords (song) >>> any song Biggie ever made…

    Liquid Swords (album) >>> bothe of Biggie’s albums combined

    ^^^

    Yo U-God take that mask off, b.

  35. b Says:

    i said this same shit on nahright the day after he died, and hella lurkers wanted to come to my house and body me… FACT

    ^bad timing land lol

  36. Camelot Says:

    tinyurl.com/3p57n3q

    ^

    LOL, Lloyd Banks >>>>

  37. Jackson7 Says:

    Soulja Boy ethered GZA

    —————

    K

    so where is Soulja Boy’s classic Lps?

    i cant even name a Soulja Boy song, and neither can you

  38. E aka Mac with the Cheese Says:

    GZA’s an underrated wordsmith

    I haven’t heard anything from him since Grandmasters..he’s been quiet

  39. London Bloke Says:

    *daps*

  40. b Says:

    Jackson7 Says:
    April 1st, 2011 at 2:14 pm
    Stack Bundles sounded like Fred Flintstone & Tommy Heinsohn

    ^*imagines fred saying squad up and dies*

  41. mcb Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:

    April 1st, 2011 at 2:16 pm
    GZA’s an underrated wordsmith

    I haven’t heard anything from him since Grandmasters..he’s been quiet

    ^^^
    isnt LS3 in the works…

  42. hl Says:

    Stack Bundles is triddash. Niggas love dead niggas.

  43. Jackson7 Says:

    let wu insiders tell it, GZA got personal problems (ie, drug & alcohol)

  44. Bricktop Says:

    i said this same shit on nahright the day after he died, and hella lurkers wanted to come to my house and body me… FACT
    ^
    Yeah, the really good ones tend to have that effect on their fans.

  45. Jackson7 Says:

    *imagines fred saying squad up and dies*

    ———————-

    my point EXACTLY..

    now imagine Tommy Heinsohn saying it during a Celtics broadcast

  46. Jackson7 Says:

    Yeah, the really good ones tend to have that effect on their fans.

    ——————

    nah… it was a couple of his family members and their masks…

    might have been you and E, now that i think about it

  47. E aka Mac with the Cheese Says:

    dead rappers get better promotion

  48. E aka Mac with the Cheese Says:

    Yeah, the really good ones tend to have that effect on their fans.

    ——————

    nah… it was a couple of his family members and their masks…

    might have been you and E, now that i think about it

    ^
    lmao

    I’m not even a Stack Bundles fan

  49. Bones Jackson Says:

    *imagines fred saying squad up and dies*

    What does SQUAD UP really mean? I got in a fight with someone 2 weeks ago and he kept yelling it out and raising his hands in a weird fashion.

  50. mcb Says:

    Tommy Heinsohn tho >>>>>>

  51. Bricktop Says:

    I’ll admit that the majority of Stack’s catalogue is garbage. But for those who actually followed his progression. . . . the material that he was putting out in the last few months leading up to his death is what made people believe. I don’t know if Max B started writing for him or what or maybe he gained confidence from writing hits for Jim. For evidence, see “My Life is Like a Movie” mixtape. He put allot of his classmates to shame with that one. But, to the casual listener, yes I can totally see how he could’ve been mistaken for trash.

Leave a Reply