займ с плохой кредитной историей онлайн

Freekey Zekey ft. Hell Rell – East Side Locked & Loaded (Nate Dogg Tribute)

Zeke and Rell pay tribute to Nate.

Freekey Zekey ft. Hell Rell – East Side Locked & Loaded (Nate Dogg Tribute) | Nukeshare


AddThis Social Bookmark Button

24 Responses to “Freekey Zekey ft. Hell Rell – East Side Locked & Loaded (Nate Dogg Tribute)”

  1. Yasser Pair-a-gats Says:

    LASERS

  2. Yasser Pair-a-gats Says:

    Now all the bummy niccas wanna come outta the woodwork to support my dude Nate…blasphemy.

  3. London Bloke Says:

    Yo Chea

    Co-sign Shawarma.

    My girl Egyptian and her uncle shop got amazing Shawarma’s.

    They sell that arab drink Mirinda in the US?

  4. Yasser Pair-a-gats Says:

    London Bloke Says:

    April 1st, 2011 at 3:55 pm
    Yo Chea

    Co-sign Shawarma.

    My girl Egyptian and her uncle shop got amazing Shawarma’s.

    They sell that arab drink Mirinda in the US?

    ^

    Never had it my dude. What’s in it.

  5. London Bloke Says:

    Its just like orange fanta. Hugely popular in arab countries

  6. mcb Says:

    Shawarma king in Cambridge open after concerts>>>>

  7. Yasser Pair-a-gats Says:

    London Bloke Says:

    April 1st, 2011 at 3:58 pm
    Its just like orange fanta. Hugely popular in arab countries

    ^

    Ahhhhhh yeah I had it. In Syria they call it “Qazouz”. Yum.

  8. London Bloke Says:

    yo mcb you eat kosher food only?

    and you eat halal food only chea?

    I’m failing on that. Astaghfirullah

  9. tron stockton Says:

    red fanta is one of the GOAT soda’s

  10. d_block_4_life Says:

    Sunkist and Sprite >

  11. b Says:

    7 up and welchs sparkling grape soda

  12. London Bloke Says:

    London Bloke Says:
    April 1st, 2011 at 3:52 pm
    Scrolling back, Dblock and land’s comments earlier got me listening to Finding Forever again

    I thank you.

    I absolutely wholeheartedly love this album.

    No homo.

  13. b Says:

    bacon>>>>>>>>

  14. London Bloke Says:

    7up > sprite

  15. Remixznflow Says:

    im fancy though

    i get that sparkling welches in that bottle that looks like a wine bottle.. with the foil and all that…

    i take the label off and tell the ladies i made it myself…

    never works though…

  16. mcb Says:

    London Bloke Says:

    April 1st, 2011 at 4:01 pm
    yo mcb you eat kosher food only?

    and you eat halal food only chea?

    I’m failing on that. Astaghfirullah

    ^^^
    nah i just keep away from pork mostly.

    i grew up ina decently kosher house tho. but when i went out to eat, cheeseburger paradise, no jimmy buffet

  17. Yasser Pair-a-gats Says:

    Nah I eat non-Halal food.

    But never pork.

    And I’ve never tasted alcohol.

  18. Yasser Pair-a-gats Says:

    The Jews I roll with be breaking several Judaic laws at once – they be eating ham and cheese sandwiches and shit lol – eating pork, mixing milk and meat, all kinds of abominable shit.

    But one thing them cats is dead serious about is that guap.

    *stacks shekels to the roof*

  19. P.W. Says:

    Challa Back!

  20. Bricktop Says:

    And I’ve never tasted alcohol.
    ^
    No judgement, but
    * dead*

  21. Jewtino Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:
    April 1st, 2011 at 4:11 pm

    The Jews I roll with be breaking several Judaic laws at once – they be eating ham and cheese sandwiches and shit lol – eating pork, mixing milk and meat, all kinds of abominable shit.

    But one thing them cats is dead serious about is that guap.

    *stacks shekels to the roof*

    ^DJ “Khaled” Khaled, Yessssssssss.

  22. stot Says:

    # Yasser Pair-a-gats Says:
    April 1st, 2011 at 4:10 pm

    And I’ve never tasted alcohol.

    ^^

    lmfaooooooooooooooooooo

  23. e aka mac with the cheese Says:

    Mezcal >>>

  24. d_block_4_life Says:

    Scrolling back, Dblock and land’s comments earlier got me listening to Finding Forever again

    I thank you.
    ^
    Daps

Leave a Reply