Video: David Dallas ft. Freddie Gibbs – Caught In A Daze

Duck Down’s New Zealand signee links up with Gangsta Gibbs.

David Dallas’ The Rose Tint drops in late April.

Download: David Dallas ft. Freddie Gibbs – Caught In A Daze


AddThis Social Bookmark Button

163 Responses to “Video: David Dallas ft. Freddie Gibbs – Caught In A Daze”

  1. clarenceD Says:

    that can a drummer get some remix is hot…

  2. Mindy Marin Says:

    kevfrescura de talco Says:
    March 29th, 2011 at 3:07 pm

    celts ain doing to well i must admit.

    but most are regular seasons been like that.

    shaq & jermaine will return & niggas will go mute again tho.

    trust.
    ^^
    co-sign

    *two snaps*

  3. F YOU PAY ME! Says:

    I dont know.. Maybe its becuase Im white.. but in my circles if your a man and you spend alot of time shopping and have a really good sense of fashion and style, your probably a homosexual..

    Black people have been known to have style and fashion engrained in their culture… I will admit straight up that I never really focused on that shit when I was younger, and if it wasnt for my quest for puss I would rock jeans sneakers and a T shirt every day

    ^^

    Im happy you realize The Original Man possess nautral Swag

    and white boys have 0

    im glad you realize that

    but getting a bitch to increase your swag levels wont work

    you gotta learn for yourself

    unless you want that new age estro swag epidemic thats plaguing men nowadays

    clean your swag tank out and start over cuz

  4. kevfrescura de talco Says:

    *too & *our

    edits.

  5. b Says:

    i aint gon front, that raw spillage roadie just dropped a gem.uglyniggagems

  6. Mindy Marin Says:

    #cleanyourswagtank

  7. Remixznflow Says:

    @KzA

    again no shots b… i cant call it in your situation…

    you may very well be THAT dude where you live…

    i just know I dont shop with no women… ill kick it with em… hell i love havin a bunch of beautiful women around me… nothing better in the world than that…

    but shopping is too far b… unless we shopping for some new lingerie for her its not goin down…

    FTR: i wear tshirts and jeans a majority of the time… FACT… my gift of gab is incredible though…

    it took many years of practice… ive lost plenty of times… PLENTY… i’ve never claimed to be the most pussy getting nigga.. cuz i know im not… but everytime i fucked up i learned a lesson and kept it movin…

  8. F YOU PAY ME! Says:

    Not a men were blessed with swag.

    ^

    I Disagree, every race of color black,hispanic etc

    has born with natural swag..we have swag in or fucking DNA

    its just some niggas swag is in different decades

    its 2011 some NY niggas swag is still in 85 word to Kay Slay

    Some white people have swag, but its not natural swag, they had to acquire that shit

  9. GMLLZ Says:

    but getting a bitch to increase your swag levels wont work

    you gotta learn for yourself

    ^^^^^^^

    Word. If you front, eventually the truth will come out. Cuz a shorty my peep your style and like it but once you chop it up with her she’ll know immediately this nigga jacked his entire swag from somewhere else cuz you sound like a lame.

  10. GMLLZ Says:

    its 2011 some NY niggas swag is still in 85 word to Kay Slay

    ^^^^^^^^^

    Yo FU is on fire today.

  11. Troubleshooter1900 Says:

    ( Not me of course; My shit on gazillion quatrillion. Obviously.)

    ^don’t know if that was intentional, but impressive.

  12. Nah Right » Video: Freddie Gibbs – Highway To Hell/National Anthem (Live on Last Call w/ Carson Daly) Says:

    […] Previously: David Dallas ft. Freddie Gibbs – Caught In A Daze (Video) […]

  13. Nah Right » David Dallas ft. Buckshot – Ain’t Coming Down Says:

    […] Previously: David Dallas ft. Freddie Gibbs – Caught In A Daze […]

Leave a Reply