займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Big Sean on MTV’s RapFix Live

Already in progress. Curren$y’s there with them too.

Previously: Big Sean ft. Chris Brown – My Last (Behind The Scenes)


AddThis Social Bookmark Button

131 Responses to “Video: Big Sean on MTV’s RapFix Live”

  1. &What?! Says:

    Fanny farts are some of the sickest shit I ever seen. I remember one lunch time two bints were at the bar, lying on the pool table forcing out queefs. Two total slutty bints. Gross & they were in hysterics.

  2. kevfrescura de talco Says:

    shit is like hammer, too legit to quit.
    strong strain for real.

    >maaaaan…

    that shit killed me!

    it didn’t help that we mixed it with other strains the first day either.

  3. mcb Says:

    kevfrescura de talco Says:

    March 23rd, 2011 at 5:03 pm
    shit is like hammer, too legit to quit.
    strong strain for real.

    >maaaaan…

    that shit killed me! it didn’t help that we mixed it with other strains the first day either.
    ^^^
    ahhaahah
    no it did not.

    damn we were high as shit. i havent gotten anything like that in a while.

    i got my weed spending under control and steady now. life is good.

  4. Remixznflow Says:

    *in stereo*

    WHOOOOOOOOOOOO CAAAAAAAARRRREEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!

    nobody.

    >>>>big sean

  5. mcb Says:

    Harlem World Says:

    March 23rd, 2011 at 5:02 pm
    i cried when i got a 50% dicount at popeyes – with catfish included

    #tearsofjoy

    ^^^^
    Coupons>>>

    (yes I know this is hilarious for me to say, but its true)

    groupons are the business.

  6. mcb Says:

    i gotta listen to Ginormica while lifted. i feel like listening sober doesnt do it justice

  7. Big545 Says:

    >>>>big sean
    ===
    Co-sign, my homeboy swear he dope… Smh

  8. Chief Ali Says:

    i got my herb spending under control and steady now.

    ——-

    accomplishing this balance is a great feeling

  9. Casket Face Says:

    Dude drop the N word ROFL!

  10. mcb Says:

    Big545 Says:

    March 23rd, 2011 at 5:09 pm
    >>>>big sean
    ===
    Co-sign, my homeboy swear he dope… Smh

    ^^^
    shit, i bet kids i know will be telling me on friday:
    “Yo you hear that new Wiz? its unbelievable”
    “No, now hurry up and throw in 5”

  11. Beezy Says:

    whoa der boi dont go der boi

  12. Beezy Says:

    Big Sean is nice. It took me a minute to catch up … but he cool.

  13. mcb Says:

    Chief Ali Says:

    March 23rd, 2011 at 5:09 pm
    i got my herb spending under control and steady now.

    ——-

    accomplishing this balance is a great feeling
    ^^^
    and temporary (it seems)

    but i cut back when it counts.

  14. Beezy Says:

    _____ > controlling weed spending

    make more money.

  15. Big545 Says:

    Yo you hear that new Wiz? its unbelievable”
    ===
    Lol… “Riiiight” (c) Smoke Dza

  16. Casket Face Says:

    “sup my name Dose my hat is too big”

  17. Chief Ali Says:

    maino, kid cudi, now big sean?

    beezy got the worst listening preferences hands down

  18. Beezy Says:

    Big Sean – My Last

    listen to that, and say shit ain’t hot

  19. Beezy Says:

    my listening preferences are legendary

    Max B >>>>>>>

    VIGILANTE SEASON

  20. kevfrescura de talco Says:

    i gotta listen to Ginormica while lifted. i feel like listening sober doesnt do it justice

    > nah it doesn’t…lol. that song reminds me why i had to get from round them niggas for a while.

  21. Beezy Says:

    I’m just a west-sider loverrrr
    I leave females under sheets and all my feelings in a rubberrrrr

  22. b Says:

    Beezy Says:
    March 23rd, 2011 at 5:11 pm
    _____ > controlling weed spending

    make more money.

    ^lol.beezy bel air bred ass nicca

  23. Remixznflow Says:

    it aint hot

    whaddup tho beezy…

  24. Beezy Says:

    damn, and Ali from Chicago too

    how you gonna hate on your own town?

    I put on for Maino on the strenf

  25. mcb Says:

    Beezy Says:

    March 23rd, 2011 at 5:11 pm
    _____ > controlling weed spending

    make more money.

    ^^^^
    this was always me, but with studying, and working the hours i do… its tough to say ill make more
    plus i had some unexpected expenses (no abortions).

    rolling up before bed is something i think i should cut out, dont do it all the time, but shit, i should just save it for the next day

  26. Big545 Says:

    Big Sean- Highrise

    Only song I like from him, moreso the beat tho

  27. Beezy Says:

    McBizzle what quantities you buy though?

    If you out there copping nickels and dimes, that can be financially taxing.

    Step your weight game up (similar to your physical obesity) and get it cheaper.

  28. Casket Face Says:

    Freestyle was weak Sean you harder than that bro, Sway played him ROFL!

    “you got real lyrics”

  29. Beezy Says:

    plus i had some unexpected expenses (no abortions)

    ^tee hee

  30. big_seth Says:

    Big Sean is ah ight.

    he would have been better as an MC in my book if he had hit me up about some album art.

    I know you got that business card nigga.

    LOL

    plus I had Big in my name since like 97

  31. Beezy Says:

    Finally Famous Vol 3 is a pretty good mixtape, imho

  32. mcb Says:

    March 23rd, 2011 at 5:16 pm
    McBizzle what quantities you buy though?

    If you out there copping nickels and dimes, that can be financially taxing.

    Step your weight game up (similar to your physical obesity) and get it cheaper.

    ^^^
    hahaha

    i only buy for personal consumption, so it aint oz or anything. but i know to buy enough for 2 weeks instead of 1, etc…

    i stepped it up to the point where i should have it. for now. anything moer isnt worth it, as its not enough of a discount, or its enough where i need to really rely on self control.

  33. mcb Says:

    but yeah i do dream of going to get a that big bag… and just enjoy it for long time… knowing i paid less or close to what friends pay for regular weed, by the dime.

  34. mcb Says:

    if i wanna hear that rhyme scheme…
    Monkey Barz>

  35. Big545 Says:

    I know you got that business card nigga.
    ===
    How business card you pass you out @ SXSW?

  36. Beezy Says:

    McB if you a daily smoker you should be copping zips, period.

    Then break off some of your friends who smoke less frequent and aren’t educated about the subject … [point-8] .8 for $20.

    Next thing you know, weed is free.

  37. b Says:

    I just get worse when i know I got a half an oz or an oz laying around.all of a suuden I gotta burn whenever the urge comes.nicca get outta work at 5 30, and burning 4 l’s a night, minimum.I got a problem.

  38. mcb Says:

    Beezy Says:

    March 23rd, 2011 at 5:20 pm
    McB if you a daily smoker you should be copping zips, period.

    Then break off some of your friends who smoke less frequent and aren’t educated about the subject … [point-8] .8 for $20.

    Next thing you know, weed is free.

    ^^^
    ya i thought a lot about this. i wont say anything on here, but its tempting.

  39. Chief Ali Says:

    damn, and Ali from Chicago too

    how you gonna hate on your own town?

    I put on for Maino on the strenf

    —–

    ain’t none of them ninjas from the Chi

    FACT

  40. Beezy Says:

    I’m innnnn

    that no-smoke section rolling motherfuckin’ ounces
    marijuana mountains
    drinks you’re not pronouncin’

  41. Beezy Says:

    Big Sean is from the Chi, Ali.

  42. Chief Ali Says:

    if you a daily smoker you should be copping zips, period.

    Then break off some of your friends who smoke less frequent and aren’t educated about the subject … [point-8] .8 for $20.

    Next thing you know, weed is free.

    ——–

    no bullshit this is really sound advice

  43. big_seth Says:

    Big545 Says:
    March 23rd, 2011 at 5:20 pm
    I know you got that business card nigga.
    ===
    How business card you pass you out @ SXSW?
    ^^

    nah. I didn’t do that.

    He had a show at some lil bar here in San Antonio. Mickey Factz opened (lol)

    but I gave him my card. I was hella waishted tho which was a bad look & not very professional.

    I was tryin to holla at some of the lil groupies he had waiting for him too. knowing damn well they were waiting for him.

  44. Chief Ali Says:

    i said this a while back but big sean sounds like someone’s little sister trying to sound like a dude

    shit’s a dealbreaker

    kid does have bars every now and then though, i’ll give him that (none)

  45. b Says:

    i do like a half oz a week, sometimes it only last three days tho

  46. Carlos Voltron AKA Dixie Normous Says:

    Are mixtapes the new demo tape? Discuss.

  47. LeRoy Green Says:

    Mr. Iceberg Slim Says:

    March 23rd, 2011 at 4:30 pm
    Ill tell u what is weird if a bitch cries while yall fucking…..shits crazy

    ^^^^^^^^^6

    yea that shit aint cool. Bitch weirded me out doin that shit one time. And after that day she was the worst clinger you could ever imagine.

  48. big_seth Says:

    Super Duper Lemonade is cool IMO.

  49. Big545 Says:

    big_seth Says:

    March 23rd, 2011 at 5:23 pm
    ====
    Oh, LOL @ Factz opening for Big Sean

    “Damn can’t no worse than this I done hit rock bottom” (c) Gibbs

  50. b Says:

    Carlos Voltron AKA Dixie Normous Says:
    March 23rd, 2011 at 5:27 pm
    Are mixtapes the new demo tape? Discuss.

    no, they are the new promo tour

  51. Remixznflow Says:

    Chief Ali Says:
    March 23rd, 2011 at 5:25 pm

    i said this a while back but big sean sounds like someone’s little sister trying to sound like a dude

    shit’s a dealbreaker

    kid does have bars every now and then though, i’ll give him that (none)

    ^
    hmmm.. thats an interesting viewpoint…

    i just despise dudes music… i listened to finally famous… after the very first record..i was good…

    and the only reason i listened to that whole record was because of the instrumental.. but thanks to hopp i have that now…

    >>>>>>>big sean

  52. b Says:

    ====
    Oh, LOL @ Factz opening for Big Sean

    “Damn can’t no worse than this

    ^opening for raw spillage, or performing after, I dont know which is worse.

  53. Chief Ali Says:

    I’m out yall brothers be peace

    1

  54. LeRoy Green Says:

    Beezy Says:

    March 23rd, 2011 at 5:22 pm
    I’m innnnn

    that no-smoke section rolling motherfuckin’ ounces
    marijuana mountains
    drinks you’re not pronouncin’

    ^^^^^

    he did go off on that one (II). That and “Don’t Look Down”

  55. tHe kiD fRanKiE Says:

    Are mixtapes the new demo tape? Discuss.

    ^NO!
    There the new “Album”

  56. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    7 grams or better.

  57. Camelot Says:

    Cocaine parties like the 70s, I catered that

    Pusha >>>

  58. mcb Says:

    peace Chief

  59. Big545 Says:

    Super Duper Lemonade is cool IMO.
    ====
    Pause rap before and after young money killed it <<<<< ______

  60. LeRoy Green Says:

    and the only reason i listened to that whole record was because of the instrumental.. but thanks to hopp i have that now…

    ^^^^^6

    i’ma need you to send me that (II)

  61. Casket Face Says:

    # tHe kiD fRanKiE Says:
    March 23rd, 2011 at 5:30 pm

    Are mixtapes the new demo tape? Discuss.

    ^NO!
    There the new “Album”

    ^^^
    They’re the admission that Hip Hop is DEAD

  62. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I stunt hard, these niggas gotta see me
    My dick hard…your bitch it easy

    Boy!

  63. big_seth Says:

    Yea, no shots @ Big Sean,

    but Mickey Factz opening for you is a bad look.

    that nigga was the future of HIp Hop in 06 (c) eskay

  64. Casket Face Says:

    Cook it Down >

    Feeling My Self >

    Pusha slowing climbing back in my Top 10 (pawse)

  65. Beezy Says:

    you gotta get connected with someone who grows

    I got put on by this white dude I work with

    shit is super piff … $275 a zip … delivered to my door in bumblefuck jersey

    I think wifey is scheming to try to get me to cut back or quit though … last time my future mother-in-law came through she mentioned the “smell in the basement.”

    “don’t make me choose baby, you won’t win …”

    #BeezyGems

  66. Beezy Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    March 23rd, 2011 at 5:33 pm

    I stunt hard, these niggas gotta see me
    My dick hard…your bitch it easy

    Boy!

    ^whoa der!!

  67. mcb Says:

    Beezy Says:

    March 23rd, 2011 at 5:34 pm
    you gotta get connected with someone who grows

    I got put on by this white dude I work with

    shit is super piff … $275 a zip … delivered to my door in bumblefuck jersey

    I think wifey is scheming to try to get me to cut back or quit though … last time my future mother-in-law came through she mentioned the “smell in the basement.”

    “don’t make me choose baby, you won’t win …”

    #BeezyGems

    ^^^^
    exactly.

    i had a friend (good one) who copped right from the grower, gave me great deals, and threw in some hash a lotta the time.

    im lucky i found this dude i did now tho, prices arent the best, but usually standard or better for the bud im getting.

    i wanna grow, but not possible where im at, since i rent and other shit. i could obv, but thers a lot of details there.

    so i wait… MA got a bill for legalizing anyway. it wont pass, but you never know…

  68. KzA Says:

    @Beezy… I dont even believe you. Hook that up ASAP

  69. Big545 Says:

    big_seth Says:

    March 23rd, 2011 at 5:33 pm
    ====
    Hyundai commercial had that nigga gassed

  70. Beezy Says:

    shrimp steak liquor and lobsterrrrrr

  71. Jackson7 Says:

    all these recent rap niggas sound like faggots and bitches in they interviews..

    big sean
    wiz khalifah
    emilio rojas

    2011 rap niggas is a buncha rhyming homos…FACT

  72. &What?! Says:

    Yea, no shots @ Big Sean,

    but Mickey Factz opening for you is a bad look.

    that nigga was the future of HIp Hop in 06 (c) eskay

    ^

    Damn, ether x 3.

  73. KzA Says:

    .. Thats retarded cheap. Lemme get that phone number\gmail address damnit

  74. Beezy Says:

    @KzA … I (don’t) got you

  75. mcb Says:

    KzA Says:

    March 23rd, 2011 at 5:36 pm
    @Beezy… I dont even believe you. Hook that up ASAP

    ^^^
    its possible haha

    just gotta know THAT grower, and know em decently well.

  76. Hopp Says:

    i’ma need you to send me that (II)

    ^ #linktraffickinggems

  77. Remixznflow Says:

    Big Sean almost single handedly ruined ‘Phone Numbers’

    say im lyin… that beat was INSANE… never shoulda even been NEAR the booth for that instrumental…

    wiz either…

  78. Beezy Says:

    I mean the homegrowns aren’t the most amazing weed I’ve ever had

    it’s not as dense as what you’d buy professionally grown … but that has pros and cons too it

    overall, its fine for me

    from time to time I hit up my old delivery service for some sour

    but thats 5 grams for $100

    or 6 hundo bags for 5

  79. Hopp Says:

    ” 2011 rap niggas is a buncha rhyming homos… ”

    I still don’t see no explanation as to why that kid Sean insists on yellin’ “Boy !” at random places on his songs.

  80. KzA Says:

    RIP cartoon network

  81. Beezy Says:

    Big Sean on Phone Numbers? I ain’t hearda dat

  82. Casket Face Says:

    # Jackson7 Says:
    March 23rd, 2011 at 5:38 pm

    all these recent rap niggas sound like faggots and bitches in they interviews..

    big sean
    wiz khalifah
    emilio rojas

    2011 rap niggas is a buncha rhyming homos…FACT

    ————

    # big_seth Says:
    March 23rd, 2011 at 5:33 pm

    Yea, no shots @ Big Sean,

    but Mickey Factz opening for you is a bad look.

    that nigga was the future of HIp Hop in 06 (c) eskay

    —————–

    *hits the ground covers head*

    *hears 50 cal shells smacking bricks off houses*

  83. &What?! Says:

    I still don’t see no explanation as to why that kid Sean insists on yellin’ “Boy !” at random places on his songs.

    ^

    Lol, he ghey.

  84. hl Says:

    “got a bootcamp hat on, wu-wear shirt… funkmaster flex lugz…” – P!

    ^This visual is priceless. No pun intended.

  85. KzA Says:

    Beezy Says:

    March 23rd, 2011 at 5:38 pm
    @KzA … I (don’t) got you
    ^

    lol.. foul. smh

  86. Beezy Says:

    oh I guess he is

    I didn’t even realize haha

    I thought the only track BS was on Cabin Fever was Gang Bang

  87. Hopp Says:

    ” wiz either… ”

    And there we have it.

  88. mcb Says:

    i am a bit envious of the delivery business out there. i will say that.

    @kza
    what happened to cartoon network?

  89. big_seth Says:

    KzA Says:
    March 23rd, 2011 at 5:42 pm
    RIP cartoon network
    ^^

    WHAT HAPPENED??

  90. Remixznflow Says:

    KzA Says:
    March 23rd, 2011 at 5:42 pm

    RIP cartoon network

    ^
    what are you talkin about KzA?

  91. Hopp Says:

    ” I thought the only track BS ”

    Hahah How appropriate …

  92. Carlos Voltron AKA Dixie Normous Says:

    Big Sean even looks zesty in that screenshot. How is that possible?

  93. Remixznflow Says:

    youtube.com/watch?v=uoDJzWt2elg

    ^
    Beezy

    Phone Numbers…

  94. Harlem World Says:

    “started causing trouble in my neighbourhood”

    #willsmithGEMS

  95. Beezy Says:

    Cartoon Network is teaming with DC comics … is that what you mean Joey?

  96. KzA Says:

    thesmokinggun.com/documents/crime/cartoon-network-canceled

    ..not THAT cartoon netowrk

  97. Remixznflow Says:

    Trae Tha Truth > Wiz Khalifa >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Big Sean

    on Phone numbers…

  98. b-ease Says:

    Oh shit, this nigga Bender popped up (ll).

    *daps* What’s good nigga?

  99. mcb Says:

    hl Says:

    March 23rd, 2011 at 5:43 pm
    “got a bootcamp hat on, wu-wear shirt… funkmaster flex lugz…” – P!

    ^This visual is priceless. No pun intended.

    ^^^
    the whole song… first time i heard it, i kinda bugged out..

    “We smoke weed pop pills drink liquor, Redo the knowledge, read lessons, think quicker”

    its REdo right? not “we do”

  100. &What?! Says:

    Big Sean is shitty though, seriously.

    Too many shitty rappers nowadays. The internet makes it too easy for rappers to be heard and garner a fanbase, albeit small.

    Aka – Emilio Rojas, Mickey Factz etc

  101. b-ease Says:

    In general Big Sean is awful, but I honestly fuck with his verse on Phone Numbers.

  102. Big545 Says:

    Remixznflow Says:

    March 23rd, 2011 at 5:46 pm
    ===
    well damn…

  103. hl Says:

    I can’t get jiggy to that “Phone Numbers” joint.

  104. Beezy Says:

    what up B-Ri

    right back like I forgot my car keys …

  105. Hopp Says:

    I pulled up to the house about seven or eight,
    And I yelled to the cabby “Yo, holmes, smell ya later !”

    #willsmithhomoGEMS

  106. Casket Face Says:

    Big Sean >

    but that nigga dome piece looks like he reads 10,000 books a week

  107. Hopp Says:

    The beat > The rappers

    on Phone Numbers…

  108. hl Says:

    its REdo right? not “we do”

    ^I always thought it was “we do”, but I like re-do better. lol

  109. mcb Says:

    Hopp Says:

    March 23rd, 2011 at 5:47 pm
    I pulled up to the house about seven or eight,
    And I yelled to the cabby “Yo, holmes, smell ya later !”

    #willsmithhomoGEMS

    ^^^
    hahahah

  110. Remixznflow Says:

    the nigga said ‘oh my gosher’

    dont mock this hip hop thing b….

  111. Beezy Says:

    yo KzA, that Cartoon Network is back at it

    I think they just moved … either that, or they have copy cats

    some of my homies in Philly are buying shit that is packaged IDENTICAL to that Cartoon group

  112. hl Says:

    Hopp Says:

    The beat > The rappers

    on Phone Numbers…

    ^Isn’t that a dipset beat?

  113. mcb Says:

    hl Says:

    March 23rd, 2011 at 5:48 pm
    its REdo right? not “we do”

    ^I always thought it was “we do”, but I like re-do better. lol

    ^^^
    *honest response*
    I had to double check it online

    we do always made more sense to me.

    meh

  114. NovemberEnd Says:

    Big Sean – Final Hour >>

    that be the only song i will co-sign from dude

  115. Beezy Says:

    if you ordered some tree

    and it got delivered with the name “Green Goo” on it

    do you smoke it, or send it back?

  116. KzA Says:

    yea Beezy I dont think they ever realllly left. But it dont matter.. there are numerous delivery services in NYC..

    word to Kumar Patel on LinkedIn lmao

  117. mcb Says:

    WORDDDDD that sucks.

    Is Sampson still around?

  118. Beezy Says:

    ^Isn’t that a dipset beat?

    >>It kind of a had a “We are the Champions” Roc vibe to it … but pretty sure its original

  119. Casket Face Says:

    “yo shut the fuck up and record the shit before i come out there and beat the shit out you b” – Sean Price

    Monkey Barz artwork >

  120. Black brokaw Says:

    That porn is a beast. Madness at best

  121. big_seth Says:

    Cartoon Network > Cartoon Network

  122. Black brokaw Says:

    ^Isn’t that a dipset beat

    >>>naw but it uses the same sample

  123. Big545 Says:

    Big Sean >
    —–
    You MUST be from Detroit

  124. mcb Says:

    ten dollars, two tokens, friends hollering yo what you smokin, i reply with none of yor biz, and i aint get shit from none of my kids…

  125. b-ease Says:

    ^Isn’t that a dipset beat?

    ^^
    I think it’s a chop of Kanye’s “We are the Champions” beat.

  126. mcb Says:

    mcb Says:

    March 23rd, 2011 at 5:53 pm
    ten dollars, two tokens, friends hollering yo what you smokin, i reply with none of yor biz, it’s fathers day and i aint get shit from none of my kids…

    ^^
    fixed
    SMH

  127. hl Says:

    I think it’s a chop of Kanye’s “We are the Champions” beat.

    ^Ok, I thought it sounded familiar.

  128. Remixznflow Says:

    b-ease Says:
    March 23rd, 2011 at 5:53 pm

    ^Isn’t that a dipset beat?

    ^^
    I think it’s a chop of Kanye’s “We are the Champions” beat.

    ^
    now that you said that…

    i cant unhear it…

  129. hl Says:

    lmao @ “oh my gosher”. Funny stuff.

  130. Remixznflow Says:

    hl Says:
    March 23rd, 2011 at 5:56 pm

    lmao @ “oh my gosher”. Funny stuff.

    ^
    should smack that nigga on GP

  131. Nah Right » Video: Waka Flocka on MTV RapFix Live Says:

    […] Previously: Video: Big Sean on MTV’s RapFix Live […]

Leave a Reply