Styles P ft. Rell – I’m A G

“Come with an Entourage, and I don’t mean Vince, Purple Label and Purple Porsche, of course I’m playin Prince”

New SP off his upcoming LP Master Of Ceremonies.

Styles P ft. Rell – I’m A G | Nukeshare


AddThis Social Bookmark Button

18 Responses to “Styles P ft. Rell – I’m A G”

  1. E aka Mac with the Cheese Says:

    what’s the body count on this song?

    before hearing it I’ll guess 6

  2. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    What are ya’lls opinions on girls not putting out on the first date? Like you know this girl is down to bone, but she trying to keep this “good girl” front going for a few more dates.

    Hate that shit

  3. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    The G. Host >>>>>

  4. Jackson7 Says:

    Webber shouldnt have been looking at that one nigga on the bench tho anyway, especially after coach Fisher told him what the science was… in fact, Webber almost called timeout and almost traveled as soon as he grabbed that rebound, but the refs was blind to the facts.. the moment was just too big for that nigga… some niggas is just built emotionally frail like that, and dont WANT that ball in those moments, cause they afraid of failure… word to Lebronica…Webber was CLEARLY scared of that moment….

  5. Jersey*made*me Says:

    Styles P>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Fuck what everybody else talking bout

  6. S.I.C.K Says:

    What are ya’lls opinions on girls not putting out on the first date? Like you know this girl is down to bone, but she trying to keep this “good girl” front going for a few more dates.

    Hate that shit
    ^^^
    Patience besides,you better be sure you can tear the pussy off the bone FIRST before rushing things.Be careful what you ask for.Go easy.

  7. Black Says:

    If I was a college athlete i’m taking money point blank. If 5 yrs after niggas leave the school that shit comes out I would not give a fuck. Specially if I’m in the League caking. I would go on ESPN and break down exactly how much i took to the last cent.

    “I took 348,143.47. I bought a car, paid my moms rent, and spent the rest on Jordans.Oh ya’ll want my Heisman back? Shits in the mail b.”

  8. Mindy Marin Says:

    Why isn’t Rell pictured?

    He was a fine ass back in the day.

  9. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    What are ya’lls opinions on girls not putting out on the first date? Like you know this girl is down to bone, but she trying to keep this “good girl” front going for a few more dates.
    ============================
    That’s why you’re supposed to be fucking something in the meanwhile until shorty gets her mind right.

    Soon as you start pressing for the puss, she got you.

    And I hope you ain’t spending more then $30-$40 per date.

    Cause anything over that equals a shot of puss in my book.

  10. Mindy Marin Says:

    What are ya’lls opinions on girls not putting out on the first date?
    ^^
    I thought most of you liked a chase.

  11. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    “I took 348,143.47. I bought a car, paid my moms rent, and spent the rest on Jordans.Oh ya’ll want my Heisman back? Shits in the mail b.”
    =============================================
    LOL Word.

    Them colleges be caking off the backs of black athletes.

    Fuck em. I say take the money if you can get it.

  12. Jackson7 Says:

    the elite college athletes shoulod definitely be paid tho… how you gonna sell a jersey with a mans name on it, but he cant get no proceeds from it?… if they not gonna get paid, stop using they names and likenesses… thats an open and shut lawsuit or settlemment in the real world..

    NCAA = Pimps and Slaveowners …

    and them crackers is mad cause niggas wanna jump to the pros after 1 year… FOH.. if they can figure out how to divide all that loot amongst theyselves and coaches, they can figure out a way to pay these athletes what they worth to these Universities

  13. Black Says:

    the moment was just too big for that nigga… some niggas is just built emotionally frail like that, and dont WANT that ball in those moments, cause they afraid of failure… word to Lebronica…Webber was CLEARLY scared of that moment….

    ^^^^^^^^^^^^^^

    Yeah if YOU got the ball then there is no way that you can blame the shit on a nigga thats on the bench. That shit is crazy and i was upset that nigga aint take responsibility for that shit in the post game press conferece. He come off(nh) as the type of nigga that dont take blame for his mistakes.

    As far as Lebron tho, I think that his late game miscues are not because he lacks the killer instinct like most ppl think, i think the nigga just lacks a jumpshot.

  14. Jersey*made*me Says:

    Patience besides,you better be sure you can tear the pussy off the bone FIRST before rushing things.Be careful what you ask for.Go easy.

    ^^

    LOL and *daps* SICK

    Yo my teammate was telling me just the other day about running up on this horny cougar. He said he ate the box and all but when it was time to perform he couldn’t rise to the occasion. That’s a hurt piece.

  15. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    I dont mind a chase it just really sucks kissing when you can’t explore the terrain down there to know if she is worth the subsequent dates.

  16. S.I.C.K Says:

    I`ve wifed jawns I beat the same night and had long relationships.I had jawns I waited for and did not have much relationship success with those types.I like a horny female who ain`t afraid to get her shit wet first date,no date,play date,date rape,just joking.LOL

  17. NYHC81 Says:

    this is hot.

  18. P.W. Says:

    I dont mind a chase it just really sucks kissing when you can’t explore the terrain down there to know if she is worth the subsequent dates.

    ^^^^^^ If you dont know whether or not shes worth the extra couple of dates my advice would be to go easy on that to begin with… thats how “things” are contracted.

Leave a Reply