Kanye West – Monster (Teachers Remix)

With Ye’s blessing, Ben Bronfman’s band Teachers (who contributed on the original) give “Monster” some hypnotizing live instrumentation.

Kanye West – Monster (Teachers Remix) | Mediafire


AddThis Social Bookmark Button

87 Responses to “Kanye West – Monster (Teachers Remix)”

  1. NovemberEnd Says:

    the lyrics are still present on Genius “Beneath The Surface” LP… however these beats suck…

  2. Captain Planet Says:

    @Remix: You reaching fam and you know it. I did not say one word about his face and you know it. Truth be told you CAN’T see the nigga face in pic. You about as right as a Ginobili layup.

    And as far as ” looking ” for pics of commentors, The kizza’s sn links to his twitter! By your reasoning he’s advertising himself for other niggas.

  3. Rajon Trondo Says:

    b –
    madvillain.

    get that album first.

    then viktor vaughn “vaudeville villain”

  4. b Says:

    just heard some from k koke

    rigz>>>>>>k koke. they both have accents

  5. Hopp Says:

    Cool song.

  6. Remixznflow Says:

    By your reasoning he’s advertising himself for other niggas.

    ^
    ads only work for people lookin for a particular product..

    you stay exposing your intentions…

    cBc.. .again.

  7. &What?! Says:

    Who dat? © J cole

    ^

    Lol, what a coincidence I just seen a pic of him with J. Cole (nh) and talk of a possible collab.

    He’s a British rapper, more Hip-Hop than Grime.

    He’s got some dope shit on Youtube imo

  8. Captain Planet Says:

    All right, I’m done with all the three of yall. All I wanted to do was make sure you know it’s not a game with me. Keep my motherfucking name out your comment box. You can talk sideways with any other of these niggas. But not me.

  9. Chief Ali Says:

    b Says:

    chief can u recommend a doom must have?

    —–

    based on the type of rap you seem to fuck with, i’d suggest checking out viktor vaughn “vaudeville villain” first

    then check out “born like this” and his first solo album “Doomsday”

  10. Captain Planet Says:

    By your reasoning he’s advertising himself for other niggas.

    ^
    ads only work for people lookin for a particular product..

    you stay exposing your intentions…

    cBc.. .again.

    ^^^

    Still reaching fam … still reaching … You like a Derrick Fisher jumpball.

  11. Chief Ali Says:

    someone let me know when the period is over

  12. Captain Planet Says:

    I’m done with you fruity pebbles. Stop typing my way, i thought I was the one looking for attention right? Go send nude twitpics to each other you homoloving degenerates. You type of people sicken me. Sucking and Fucking other niggas …

  13. Remixznflow Says:

    Keep my motherfucking name out your comment box.

    ^
    nahright.com/wp-content/uploads/2009/02/cam-true-mag.jpg

    Captain Planet.

    Do something nigga.

    Nobody scared of you…. HAHAHAHA!!!!!

    *DIES*

    ol tough talkin Chihuahua…

    *DIES AGAIN*

  14. &What?! Says:

    www . youtube.com/watch?v=XmyCF0hvPCs

    K Koke’s verse starts at 1:43

    I was kinda surprised to see Jay had signed him

  15. Remixznflow Says:

    You like a Derrick Fisher jumpball.

    ^
    cBc

    keep goin tho (no you)

  16. Hopp Says:

    Amazing, What They Do To Survive: Brave Heart Named Tete Climbs A Tree 40 Metres High, Gets Stung By 1,000’s Of Bee’s Just To Get His Family Honey To Eat!

    ^ Wow.

  17. Captain Planet Says:

    someone let me know when the period is over

    ^^^

    You wouldn’t know period if it splattered all over your Gucci purse. You ain’t never been with a woman.

  18. Captain Planet Says:

    Remix … Remix … We done here. Pull your tail between your legs and walk off into the sunset with your two male companions.

  19. &What?! Says:

    ^ Wow.

    ^

    Yeah that shit was on a tv show over here named Human Planet.. very good show. Amazing stuff.

  20. Captain Planet Says:

    Remix stop it. We know you want the attention. Go Retweet something about how your herpes cleared up or something.

  21. The Cool Says:

    Lol, what a coincidence I just seen a pic of him with J. Cole (nh) and talk of a possible collab.

    He’s a British rapper, more Hip-Hop than Grime.

    He’s got some dope shit on Youtube imo

    ^

    I’ll listen out for him (nhjic). Any good Grime mixtapes to look for?

    Did you see the boy Raheem Sterling score 5 for Liverpool youth on Monday? He’s a future European player of the year, trust me.

  22. Rockabye Says:

    Benjamin Bronfman, better known as Mr. M.I.A.

  23. Chief Ali Says:

    *is officially shook*

  24. Captain Planet Says:

    *is officially shook*

    ^^^

    ayooooooo!

    Yall 3 …

  25. NovemberEnd Says:

    Nas > JayZ

  26. Chief Ali Says:

    ass > titties

  27. &What?! Says:

    I’ll listen out for him (nhjic). Any good Grime mixtapes to look for?

    Did you see the boy Raheem Sterling score 5 for Liverpool youth on Monday? He’s a future European player of the year, trust me.

    ^

    Maxsta – Maxtape
    Dot Rotten – S.O.O.N.
    P Money – Money Over Everyone
    Kano – Beats & Bars

    Yeah I heard about the 5 goals, and seen he traveled with the squad for the game in Prague. He certainly looks to be one for the future, they just gotta not rush him and let him develop (nh) properly.. maybe he should come to Arsenal, we’ll make him a star!

  28. NovemberEnd Says:

    Sense of Humor >

  29. Roof do the Houdini Says:

    Em wouldve been a better placement on Monster than Jigga.

    Better than Ye too but its his song.

  30. gramMasta Says:

    peace to the nahggas…

    whomever inquired about DOOM Madvillainy should be the first stop on the train, then take a transfer to Born Like This.

    @ Rigz

    if you’re in lurk-mode, when’s the new music ready for the listeners?

  31. Hopp Says:

    ” Nas > JayZ ”

    Already.

  32. Remixznflow Says:

    nigga said “derick fischer jumpball”…

    unbelievable…

    the fuck is a fisher jumpball… that nigga dont watch mens sports…

    CP is a national fencing champion…

    National dog grooming champion….

    International Ballet champion…

    applaud that bitch…

  33. Roof do the Houdini Says:

    Captain went in.

  34. S.I.C.K Says:

    National dog grooming champion….

    International Ballet champion…
    ^^^
    awww man

    Peace

  35. rocstar Says:

    hov is slowly conquering the UK with roc nation. alota people dont understand the size of that market. he just partnered with a big UK entertainment company too.

  36. tre Says:

    dope mix

  37. MissInfo.tv » New Music: Kanye West ft. Jay-Z & Nicki Minaj “Monster (Teachers Remix)” Says:

    […] diggin this one, right here. Spotted this “Monster Remix” over at NahRight. Teachers, based in NYC adds new instrumentation to the A-list […]

Leave a Reply