займ с плохой кредитной историей онлайн

Jakk Frost ft. Peedi Crakk – Code Of The Streets

Jakk & Peedi rock over the Gang Starr classic.

Jakk Frost ft. Peedi Crakk – Code Of The Streets Freestyle

[audio:http://hulkshare.com/ap-jczfewy193p5]

Throwbakk Jakk Pt. 2 coming soon.

Previously: Jakk Frost – Who Do You Blame (The Prequel)


AddThis Social Bookmark Button

39 Responses to “Jakk Frost ft. Peedi Crakk – Code Of The Streets”

  1. b Says:

    been tryin to tell u mofuckas….whitegirls>>>>

    ^^.word.like a different ballgame.I didnt have to ask for, or initiate anything.

  2. nation Says:

    >> smh/lol I might have to I’m still kinda disappointed that I missed the common show a couple weeks back.

    nah, you didn’t miss anything. no shots, that’s one of my favorite rappers

    >> from the shows I’ve seen Nas usually stands on stage looking stoned out of his mind trying to remember lyrics to his own songs

    this. exactly this.

  3. sarjo1988 Says:

    b…no pics of the snowbunny u smashin

  4. b Says:

    sarjo1988 Says:
    February 7th, 2011 at 1:07 pm
    b…no pics of the snowbunny u smashin

    ^nah, no pics, and she aint pic worthy in all honesty.

  5. rocstar Says:

    ^nah, no pics, and she aint pic worthy in all honesty.

    ^
    LOL. for once someone on here speakin the truth rather than tryin to sell their stories about smashin dimes

  6. sarjo1988 Says:

    it is what it is, least she freakin u off right….bitch thaat knows how to work the dick> a dime thats afraid to take it

  7. Hoskins Says:

    Black and Yellow Dirty Money letterman jackets? Diddy Lost

  8. b Says:

    rocstar Says:
    February 7th, 2011 at 1:08 pm
    ^nah, no pics, and she aint pic worthy in all honesty.

    ^
    LOL. for once someone on here speakin the truth rather than tryin to sell their stories about smashin dimes

    ^gotta keep it real.she aint no deucey chick but she aint nothing to brag about, i only told yall, cuz I told yall last week how she was stunting.I justin slayered that bitch

  9. Slumbilical Says:

    Jakk Frost be cooking that heart-clogging fatty-as-fuck grub.

  10. S.I.C.K Says:

    in nas’ defense, if i had to shell out 50gs a month, or whatever the number is, to a woman who’s face i gota look at everytime i look down at my arm
    ^^^
    D E A D

    *daps b*

    You made me proud young man.

    defiling hoes>>>>

  11. Alpha Says:

    What up tho

  12. b Says:

    SICK, WHADDUP THO?

  13. Carlos Voltron AKA Dixie Normous Says:

    If Mama Yancey was like 30 years younger, I’d bone. No disrespect.

    Happy Bday Dilla

  14. b Says:

    pilot talk 1 or 2?which is worse?

  15. Cypher Says:

    DR isn’t reggae

    ^
    Then what is it then?..

  16. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    DR isn’t reggae

    ^
    Then what is it then?..
    ================
    background music for incense shops

  17. NovemberEnd Says:

    DR isn’t reggae
    ^^^
    it’s a fusion record

  18. CiCi The Intern Says:

    Alpha Says:

    February 7th, 2011 at 1:27 pm
    What up tho

    ^^^

    *watches his Twitter*

  19. CiCi The Intern Says:

    Philly!

  20. the-xfacta Says:

    *Daps*

  21. CiCi The Intern Says:

    Facta!

    *daps*

  22. the-xfacta Says:

    *Daps/Hugs CiCi*

  23. the-xfacta Says:

    “Wale officially signs to Rick Ross’ Maybach Music “- Can’t wait for those Wale ft. CCC collabos.. The world car hardly wait

  24. Deen Says:

    DR isn’t reggae
    ^^^
    it’s a fusion record

    ^^

    Correct.

    There’s two or three (if you count the bonus track) reggae tracks on the whole album. Everything else is probably best described as a toasting/rapping/world music sampling fusion. It’s interesting shit…

  25. S.I.C.K Says:

    It`s so dead in the bitch.zzzzzzzz

    *browses wikipedia to find out some shit I don`t know already*

  26. 456 Says:

    There’s two or three (if you count the bonus track) reggae tracks on the whole album. Everything else is probably best described as a toasting/rapping/world music sampling fusion. It’s interesting shit…

    ^that first record, as we enter, sampled ethiopian jazz…patience used a mali sample. stephen and damian marley are creating a new sound. cats is sleeping. as usual.

  27. S.I.C.K Says:

    @456

    How you see todays math??Let`s crack the window a lil in this piece.*daps*

  28. Danny Ocean Says:

    sometimes I be Dilla, sometimes I be Primo.

  29. hl Says:

    Peedi Crakk >>>

  30. 456 Says:

    7 is God, the supreme ruler and creator…the Most High, supreme consciousness and sole controller of the universe. Just as the sun controls the solar system through it’s gravitational pull, so does godbody control his surroundings through overstanding of magnetism and solar force…

  31. nation Says:

    >> 7 is God, the supreme ruler and creator…the Most High, supreme consciousness and sole controller of the universe. Just as the sun controls the solar system through it’s gravitational pull, so does godbody control his surroundings through overstanding of magnetism and solar force…

    “talkin’ that ol’ off the wall, back to Africa shit again…

    what that godbody shit?”

  32. 456 Says:

    “talkin’ that ol’ off the wall, back to Africa shit again…

    what that godbody shit?”

    ^nation = black girl lost

  33. the-xfacta Says:

    Damn, what happened to everybody on Nah?

  34. Deen Says:

    ^nation = black girl lost

    ^^^

    Insult to lost black girls everywhere.

    Let’s just label him a ‘canadian girl lost’ and leave it there.

  35. E aka Mac with the Cheese Says:

    faux hawk mullets >>>

  36. S.I.C.K Says:

    7 is God, the supreme consciousness
    ——————————————-
    This is a very vital point right here.Supreme consciousness is what seperates ordinary man from a supreme being.A supreme being understands(3)his culture(4)He sees through the everyday falsehood and lies perpetuated by white supremacy and the rampant ignorance of the everday populace in his midst.His wisdom(2)is powerful and refined(5)which means his abilities are expressed with both power and control.He is aware(1)that he must always deal with equality(6).A wise man can play the fool ,but the fool can never be God.

  37. 80sbabykp Says:

    P. Crakk went off on this shit!

  38. sarjo1988 Says:

    damnn, tumbleweeds crossing n shit….dead here today

  39. Nah Right » Video: Jakk Frost ft. Vitamin D – Mekka N The Sole Brother Says:

    […] Previously: Jakk Frost ft. Peedi Crakk – Code Of The Streets […]

Leave a Reply