займ с плохой кредитной историей онлайн

Pac Div – Anti Freeze

Some new Pacific Divison spotted @ OS.

Pac Div – Anti Freeze | Usershare

Previously: Pac Div – Your F*cking Song


AddThis Social Bookmark Button

51 Responses to “Pac Div – Anti Freeze”

  1. &What?! Says:

    Damn, Kidz In The Hall + The Cool Kids dropped albums.. why ain’t we? rap

  2. Harlem World Says:

    wtf is wshh

    i missed an episode of b pumper

  3. Harlem World Says:

    snoop dogg – stacey adams has to be one of the smoothest tracks ever

    makes me wanna put on some loafers and take a lil nite ride

  4. big_seth Says:

    Pac Div >>>>>>>>> Kids in the Hall.

  5. PHENOMENON Says:

    WSHH got bodied again?

    ^ ^
    Good.

  6. els Says:

    Stumbled upon this

    hulkshare.com/4tfnb3a2shwl

    New Nasir?

  7. tHe kiD fRanKiE Says:

    HW check dat email pimp!

  8. tHe kiD fRanKiE Says:

    Raegan Gomez Preston>>>>>

  9. els Says:

    NVM Late pass

  10. charles oakley Says:

    Kidz in the Hall got tracks, don’t front

  11. Cypher Says:

    So Wiz got weed rap… and pac div got coolant rap?.. these niggas better be gettin sponsored by Auto Zone

  12. EnglandRepresent Says:

    Kidz in the Hall got tracks, don’t front

    ^^Truth

  13. Cypher Says:

    So im streaming this Kweli album… and as I thought not really impressed. Can’t see me buying this and if I did I wouldnt play it more then once.

    Quality >>> over quantity…

    #didyouseewhatididthere?

  14. Cypher Says:

    I need some new music any recommendations?…

  15. tHe kiD fRanKiE Says:

    Wiz Khalifa-Rolling Papers 3/29
    Man what a concept, plus he has his own Rolling Papers that I’m sure will be sold everywhere. Atlantic pulin out all stops. Hope they put “in my car” w Juicy J on album that’s a hit

  16. Cypher Says:

    Also Kweli’s beats are always better then his rappin…

  17. verses Says:

    *daps Eng and Oak*

    Yo Oak LF but yesterday was bumpin Big Doe Rehab, holy fuck that Yolanda’s House bangs (none).

    any chance you got the instrumental sun?

    Imma gonna drop a mean 17.35 bars and some quadrupple entendre on that and upload to youtube.

    Seriously though, if you got it verses v 7 @ gmail . com

  18. Cypher Says:

    Man what a concept, plus he has his own Rolling Papers that I’m sure will be sold everywhere.

    ^
    Whats great about the concept?.. better yet whats so great about Wiz?

    That nigga is pop-rap personified… he should get a Kesha feature

    Pop-rap = rap designed to be easily sung by white people..and dance to

  19. 456 Says:

    I need some new music any recommendations?…

    ^game’s new mixtape>>

  20. big_seth Says:

    I dunno,

    I have only heard a handful of tracks from kids in the hall that I could possibly fuck with.

    Pac Div has some shit though IMO.

    I know that those hall niggas have some classic kanye-esque steez, but it seems extremely contrived & forced. and if I want to hear old Ye, i’ll throw his shit on.

    they are the only Chi artists that I dislike.

  21. els Says:

    Das Racist>>>>>>>>>>>

  22. Cypher Says:

    I need some new music any recommendations?…

    ^game’s new mixtape>>

    ^
    He still doing that Roll Call rap?…

  23. Eastern_Digital Says:

    Life of a Porno Nikka >>>>>>

    dude with the contact lense stays bugging me out tho

  24. big_seth Says:

    Cypher Says:
    January 26th, 2011 at 6:46 pm
    Man what a concept, plus he has his own Rolling Papers that I’m sure will be sold everywhere.

    ^
    Whats great about the concept?.. better yet whats so great about Wiz?

    That nigga is pop-rap personified… he should get a Kesha feature

    Pop-rap = rap designed to be easily sung by white people..and dance to
    ^^

    FTR there is some great rap that was designed to be easily sang by anyone.

    I’ll admit that Black & Yellow is a brainless hook, but some of his other ones are more than simple.

    I keep tellin people he is snoop & Nate dogg rolled into one kid… and 20 years younger.

    They repackaging all your favorite rappers right now. Look at the game.

  25. Eastern_Digital Says:

    Skypin with ya wife, thank God for electronics

    Gunplay >>>

  26. Cypher Says:

    Das Racist>>>>>>>>>>>

    ^
    i may give him a listen… what genre is that? German rap?

  27. Eastern_Digital Says:

    I keep tellin people he is snoop & Nate dogg rolled into one kid… and 20 years younger.

    ^^^
    blasphemy.

    on both counts.

  28. tHe kiD fRanKiE Says:

    Cypher

    Yea Wiz is poprap for sure but his content really ain pop. He just rappin bout stayin hi n knockin hoes shoppin etc. The concept n dual marketing w the merchandise will be a win. There settin him up almost better than Drake. He’s been on J Foxx album, Diddy, album n he’s a viral video internet phenom. Almost a mill on twitter, sell out every show.
    Give props! He’s a superstar
    2011-Snoop Dogg

  29. Eastern_Digital Says:

    i may give him a listen… what genre is that? German rap?

    ^^^
    lmao

  30. Cypher Says:

    I’ll admit that Black & Yellow is a brainless hook, but some of his other ones are more than simple.

    ^
    Recommendations?…

    I have yet to here anything from him that impressed me.. I just dont see the hype.

    To be fair I really dont like Currency either.. they both kinda meh to me.

  31. verses Says:

    Yolanda’s House > __________________________________

    FIRE.

  32. Cypher Says:

    @ Frankie

    I’m not knocking the nigga.. i wish him all the success in the world. I just don’t be understanding the severe stannery.

    Usually when a nigga is like such and such rapper is great i can listen to said rapper and be like ok..i get it. I just dont like it.

    But Wiz i listen to him with the same tolerance that i have when watching MTV videos during kizza hour. Like yeah thats a catchy song…but i would never intentionally play it.

  33. big_seth Says:

    Eastern_Digital Says:
    January 26th, 2011 at 6:51 pm
    I keep tellin people he is snoop & Nate dogg rolled into one kid… and 20 years younger.

    ^^^
    blasphemy.

    on both counts.
    ^^

    I’m only sayin that that is the lane he is in.

    He raps the same way snoop does & does hooks like Nate

    you can judge the skill level for yourself.

    but I’ve said before that they are trying to re-create all the classic MCs.

    think of a new rapper that aint reminiscent of an old one.

    Minaj = Kim & Foxy
    Wiz = Snoop
    Drake = BBD or Kwame

    etc.

  34. Harlem World Says:

    if dudes wanna be like you and women wanna be with you

    then you are a star…

  35. EnglandRepresent Says:

    Dub Seven fiends for some Wiz….that fella ain’t sayin shit. Currensy too. Pass on both of ’em although Wiz got some shit to jam if you want to smoke out sippin beers in the sun. Other than that nah.

  36. big_seth Says:

    Cypher Says:
    January 26th, 2011 at 6:53 pm
    I’ll admit that Black & Yellow is a brainless hook, but some of his other ones are more than simple.

    ^
    Recommendations?…

    I have yet to here anything from him that impressed me.. I just dont see the hype.

    To be fair I really dont like Currency either.. they both kinda meh to me.
    ^^

    to be honest, Wiz has dumbed it down a lot.

    Star Power & FLight school are much deeper in concept than this new shit, but I dig the new shit too.

    spitta been spitte so you probably aint gon fuck with that.

    Listen to flight school. There is some meaning there if that is what you are lookin for. not on every song.

  37. Cypher Says:

    Not to beat a dead horse but say J Cole.. if someone said why do you like his music , I would say I like his song concepts most times his lyrics are decent to good, and he’s a pretty good producer.

    I ask a nigga about Wiz they say… He smokes weed and he’s popular.

  38. big_seth Says:

    anyway… peace folks.

  39. Harlem World Says:

    “i jus – i cant – i jus – i jus”

  40. Cypher Says:

    I can’t respect a nigga off his old shit… if he doesnt believe in his old shit enough to stick with it.

    Serious question have any of Wiz’s new shit been of the same quality of his old shit?

  41. Cypher Says:

    anyway… peace folks.

    ^
    *daps*

  42. tHe kiD fRanKiE Says:

    I’m from Pitt so naturally I gotta stan for lil cameron/Wiz. He got us on da map!

  43. ilovemia305 Says:

    STEP INTO MY ARENA IF YOU DARE

  44. tHe kiD fRanKiE Says:

    Cypher-youtube The Kid Frankie

    SN: how u get ur name to be blue? I have a link my website box but it never workd

  45. Harlem World Says:

    why is diddy trying to sound all lost and heartbroken on LTTP

    dude stolen plenty of peoples wifeys from them

  46. Cypher Says:

    I’m from Pitt so naturally I gotta stan for lil cameron/Wiz. He got us on da map!

    ^
    Understandable… I’m from Savannah, so I stan for all kinds of ignorant bamma music. Even tho i know better, i mean i’m gettin ready to download Gunplay..tho common sense tells me I have no business listening to a nigga that claims to be a Black Nazi.

  47. tHe kiD fRanKiE Says:

    Dead @ Black Nazi smh

    SN: to all da playas. The chase>>>the Catch

  48. Cypher Says:

    why is diddy trying to sound all lost and heartbroken on LTTP

    dude stolen plenty of peoples wifeys from them

    ^
    Is there a full album stream of this somewhere?.. i’m hearing mixed reviews and i dont buy albums without samplers anymore.

    @ Frankie

    Put the entire address in the website box… also i listened to the song its not bad, i guess i’m used to slow mellow songs being more thought provoking.

    That being said if I cop a album from him it’ll get the background play-list treatment/iTunes shuffle (what song is this) treatment.. in fact I think i got OJ & Kush somewhere on my computer

  49. Nah Right » Video: Pac Div – Take Me High (Teaser) Says:

    […] Previously: Pac Div – Anti Freeze […]

  50. Nah Right » Video: Pac Div – Anti Freeze (L.A. Leakers In-Studio Performance) Says:

    […] The Pac Div triumvirate check in with the L.A. Leakers and shoot an in-studio video for their joint “Anti Freeze”. […]

  51. Nah Right » Pac Div ft. Maino & Lloyd Banks – Anti-Freeze (East Coast Remix) Says:

    […] isn’t official, somebody just copied and pasted the verses […]

Leave a Reply