займ с плохой кредитной историей онлайн

Cam’ron & Vado – And You Don’t Stop [CDQ]

DJ Clue just played this on Power 105.

UPDATE: Miss Info let the DJ-free CDQ loose. She also says Cam & Vado will be dropping a song every Monday and Thursday until their Gunz N Butta LP drops in February.

Cam’ron & Vado – And You Don’t Stop (prod. Butta Beats) [CDQ]

[audio:http://hulkshare.com/ap-z1fgjn3vt20u]

Previously: Cam’ron & Vado – Sour Life


AddThis Social Bookmark Button

161 Responses to “Cam’ron & Vado – And You Don’t Stop [CDQ]”

  1. Vincent Van Dro Says:

    Killa killa Cam
    Killa Cam Cam

    pause

  2. hl Says:

    I dare niggas to listen to “Smoking and Sippin” and act like theyre not entertained

    ^Wasn’t really able to get into the whole mixtape, but I like this joint.

  3. Mel Kiper III Says:

    H.A.M >

  4. Mel Kiper III Says:

    also

    Turkey >

  5. tHe kiD fRanKiE Says:

    Spitta signed to Warner! Hope theyont drop the
    ball again like they did w Wiz I’m sure they regret
    that!

  6. &What?! Says:

    Vado > most of these new cats out

  7. black brokaw Says:

    Here to drop bombs on u hiphop snobs
    Always frown they face
    Swear they hiphops gods

  8. b Says:

    Abortasong>>>>>>>currensy

  9. d_block_4_life Says:

    lol @ Killa and Vado still rocking Evisus and True R’s religiously (no pun).

  10. tHe kiD fRanKiE Says:

    *ignores b*
    *plays Record Deals off Winners Circle*
    *Wins*

  11. Charles Oakley Says:

    Polo >>>>

    Timeless.

  12. Kufi smacks Says:

    lol @ Killa and Vado still rocking Evisus and True R’s religiously (no pun).
    ^^^^^^^^^^

    What type of Denim you rock? i just fuck with Levi’s…

  13. d_block_4_life Says:

    Polo >>>>

    Timeless.
    ^
    And its not up for debate. Although, i see it taking a back seat for a little, soon, because EVERYBODY is wearing it. But still, old school classic pieces >>>>>

  14. b Says:

    I’m still laughing and confused at that Frankie bout to meet the Beverly before maze shit

  15. d_block_4_life Says:

    @ Kufi

    Levis and polo denims are few that are fine by me. I’m just not a fan of jeans with big logos on them

  16. Kufi smacks Says:

    d_block_4_life Says:
    January 20th, 2011 at 7:33 pm
    @ Kufi

    Levis and polo denims are few that are fine by me. I’m just not a fan of jeans with big logos on them

    ^^^^^^^^

    My feelings exactly… i hate Jeans with big ass color patches, metal buttons all down the pants leg, giant logo on the denim and finally swirls of colors or designs…

  17. Hopp Says:

    ” Kid Sister > Curren$y ” is still the GOAT b Curren$y shots.

  18. Mel Kiper III Says:

    RRL, APC, and Prp’s

    thats all you really need to know about denim

  19. tHe kiD fRanKiE Says:

    I’m still laughing and confused at that Frankie
    bout to meet the Beverly before maze shit

    ^sounded corny at first but it is pretty funny come to think of it lol

  20. Remixznflow Says:

    news.yahoo.com/video/us-15749625/fountain-lady-nobody-went-to-my-aid-23909987

  21. tre Says:

    “Common is about to white Nike Serena Williams”

    lmao what?

  22. d_block_4_life Says:

    >>>>>>>>>>>>>> buying food in the city

    I spend $25 a day on food. Shit’s disgusting.

  23. Remixznflow Says:

    # d_block_4_life Says:
    January 20th, 2011 at 7:45 pm

    >>>>>>>>>>>>>> buying food in the city

    I spend $25 a day on food. Shit’s disgusting.

    ^
    pack a damn lunch… smh…

  24. d_block_4_life Says:

    Ima a order from seamless web ass nigga, so i be getting hit with the tips and all. smh

  25. ilovemia305 Says:

    heds think chico cornball

    I see heds thinking handball

  26. Mel Kiper III Says:

    >>>>>>>>>>>>>> buying food in the city

    I spend $25 a day on food. Shit’s disgusting.

    ^
    yo, FORREAL

    wtf, b

  27. Mel Kiper III Says:

    Ima a order from seamless web ass nigga, so i be getting hit with the tips and all. smh

    ^^
    word. i stopped tellin coworkers where im ordering from a minute ago for this same reason

  28. NovemberEnd Says:

    >>>>>> Manhatten

    too many people walking about

  29. b Says:

    I ain’t big meech or Larry hoovar
    I’m just Gary juniar
    been dope since busts was yelling woo hah
    abs fresh prince was cooling all shooting some hoop ball inside of the schoolyard then he lost uncle Phil new car inside of the pool hall
    then uncle Phil got it back and told the pool shark we fooled yall
    aww man I’m like the new nas
    and this ain’t my best verse I give this shit like two stars
    is cool y’all but my new bars
    that I been working on in my room hard
    ooohh god

  30. ilovemia305 Says:

    dough>currensy

  31. Jayson Werth's beard Says:

    not to sound like my grandpop but pull yo pants up son

    not to sound like FBM but i got them flat heads on

  32. d_block_4_life Says:

    i stopped tellin coworkers where im ordering from a minute ago for this same reason
    ^
    Lmao. That’s the fucking worst. Niggas wanna put everything on your card, short in in cash and you end up spending eveything they gave you on bullshit. fuck that

  33. d_block_4_life Says:

    >>>>>>>> Being THAT guy in the subway line with 4 orders. The worst.

  34. b Says:

    Co sign wondough>>>>>>>>currensy
    and cookiedough>>>>>>>currensy
    john dough>>>>>currensy

  35. Mel Kiper III Says:

    >>>>>>>> Being THAT guy in the subway line with 4 orders. The worst.

    ^^
    LOLOLOLOL

    i tried to do that once

    smh

    lesson learned

  36. Mel Kiper III Says:

    then when i get back niggas wanna complain..

    talmbot “yo i aint ask for honey mustard”

    i was ready to slap one of these niggas, b

    i swear

  37. ilovemia305 Says:

    cheese>>>currensy
    bread>>>>currensy
    lettuce>>>>currensy

  38. ilovemia305 Says:

    peso>>>currensy

  39. Jersey*made*me Says:

    # d_block_4_life Says:
    January 20th, 2011 at 7:45 pm

    >>>>>>>>>>>>>> buying food in the city

    I spend $25 a day on food. Shit’s disgusting.

    ^
    pack a damn lunch… smh…

    ^^

    D Block lunch’ll look like he bringing the groceries out the car.

  40. kevfrescura de talco Says:

    evisu jeans are timeless. don’t get it twisted. a bitch will notice those before levis or polo jeans. it speaks volumes on a niggas financial bracket.

    jus sayin.

  41. d_block_4_life Says:

    talmbot “yo i aint ask for honey mustard”
    ^
    LOL. Foh. I hate people sometimes.

    If there’s a 99 miles to Philly by you, get the philly cheese steak with either chicken or steak. YO. no words.

  42. d_block_4_life Says:

    D Block lunch’ll look like he bringing the groceries out the car.
    ^
    It’s true.

  43. Jayson Werth's beard Says:

    evisu jeans are timeless. don’t get it twisted. a bitch will notice those before levis or polo jeans. it speaks volumes on a niggas financial bracket.

    jus sayin.

    ^ a hoodrat*

  44. d_block_4_life Says:

    evisu jeans are timeless. don’t get it twisted. a bitch will notice those before levis or polo jeans. it speaks volumes on a niggas financial bracket.

    jus sayin.
    ^
    lol. ok. I know bitches that will laugh at a nigga for having Evisus on. Like, Evisus, nigga? Lol @ them being timeless. To each his own, though.

  45. d_block_4_life Says:

    ^ a hoodrat*
    ^
    AND depends what hood. Because clearly Harlem niggas rocking them like its 05-06

  46. Mel Kiper III Says:

    If there’s a 99 miles to Philly by you, get the philly cheese steak with either chicken or steak. YO. no words.

    ^
    lol not that i know of but ima check for that

    if your lucky enough to have a Tinas (cuban restaurant) by you its imperative that you have this fried pork sandwich. shit will really change your life

    fried morsels of succulent pork, fried plantains, garlic mayo, onions

    its really difficult to put in words how delicious this shit is, b

  47. b Says:

    d block is the fat impatient dude on line waiting to order his food that keeps saying “are you kidding me” and come on”

  48. kevfrescura de talco Says:

    yeah jorge…like you really be around bitches worthy of knowing what style is.

    lol @ you tryna clown rich rap niggas from your own city that’ll spit on those broads too.

  49. Mel Kiper III Says:

    and Tina’s got this green garlic hot sauce that taste good on everything so i suggest smothering whatever you order with it. (N)

    TML

  50. Mel Kiper III Says:

    i just liked tina’s on facebook

    its that serious

  51. Hopp Says:

    Nah Lite is a better way to update threads imo.

  52. kevfrescura de talco Says:

    lol w/e nigga

    you still 40

    broke

    ashy

    and dress like i did my sophmore year of high school

    >in your commenting dreams. but you a jets fan. you just got accustomed to winning ain dont even play football so i dont expect you know anything about the G-code.

    i’ll be in your city wednesday shopping in manhattan stores & chilling in the W AND lounging in a reserved bankhead in the marquee club.

    coming from boston. U mad? get furious now.

  53. Alpha Says:

    bigghostface.blogspot.com/

    ^

    LMAO

  54. Alpha Says:

    *rolls tumbleweeds*

  55. Troyvul Says:

    Packing a lunch >>>

  56. Remixznflow Says:

    stfu troyvul…

  57. Troyvul Says:

    Yo remix….mannnnn

    foh

  58. Alpha Says:

    stfu troyvul…

    ^^

    Niggas is bored lol

  59. Remixznflow Says:

    # Troyvul Says:
    January 20th, 2011 at 9:19 pm

    Yo remix….mannnnn

    foh

    ^
    LOLOL…

    im bored b… icestorms have fucked up my evening…

  60. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Why u mad @ me cuz ya mixtape floppin?”

    Smokin n Sippin
    Stunnas do
    Flip dat bitch
    So much money

    They put some dollas behind that Juicy Jld be movin units!

  61. Troyvul Says:

    stfu troyvul…

    ^^

    Niggas is bored lol
    ^
    Nah he mad I splashed in his mom-dukes

  62. tHe kiD fRanKiE Says:

    Anthony Mackie wasn’t bad playin Pac for real

  63. Jackson7 Says:

    Current temperature -7
    wind chill factor -24

    *Harlem Shakes (involuntarily) while warming up truck*

  64. tHe kiD fRanKiE Says:

    Kev/Mcb

    Was the Town an acurate portreayal of Baaaston?

  65. Jackson7 Says:

    Anthony Mackie wasn’t bad playin Pac for real

    —————–

    lmao

    K

  66. Alpha Says:

    Current temperature -7
    wind chill factor -24

    ^^

    And we got the nerve to trip over 30 degrees smh

  67. Jackson7 Says:

    Common playing a NBA shooting guard in Just Wright (LOL) >>> Anthony Mackie as Tupac…

  68. Hopp Says:

    Yo, land, u seen this Are U There Yet show ?

    Talk to me.

  69. Jackson7 Says:

    did a thread disappear?

    before i left work, i could swear there was another thread after this one…

  70. kevfrescura de talco Says:

    Was the Town an acurate portreayal of Baaaston?

    >as far as the scenes…yes

    as far as the legacy of bank robber gangs from charleston & south boston…yes

    as far as the story…fuck no.

    i ain never heard of no ‘Heat’ shootout type ordeal in boston of that magnitude.

  71. NovemberEnd Says:

    haven’t seen it…was the Biggie movie really that bad?

  72. Remixznflow Says:

    # Jackson7 Says:
    January 20th, 2011 at 9:30 pm

    did a thread disappear?

    before i left work, i could swear there was another thread after this one…

    ^
    they put us back in this one because they got the cdq of this song…

  73. tHe kiD fRanKiE Says:

    Good looks Kev, just curious I thought the movie was actually good

  74. hl Says:

    Anthony Mackie wasn’t bad playin Pac for real

    ^Sarcasm?

  75. Remixznflow Says:

    these ribs i just threw in the oven are about to be>>>>>>>>>>>>>>>>>>>…

  76. Jackson7 Says:

    Hopp Says:

    January 20th, 2011 at 9:29 pm
    Yo, land, u seen this Are U There Yet show ?

    Talk to me.

    ————

    nah… i been meaning to, cause Terry Crews is usually a funny dude… but i dont even know when it comes on…

    all we watch lately is “The Game”… “Basketball Wives”… “What Chilli Wants”… sports… and Netflix movies…

    or play games of UNO with the chirren…

    when does it air?

  77. Slumbilical Says:

    Vado’s boxers look inviting.

  78. Remixznflow Says:

    or play games of UNO with the chirren…

    ^
    one of the GOAT games…

  79. tHe kiD fRanKiE Says:

    haven’t seen it…was the Biggie movie really that
    bad?

    ^I have this Biggie documentary and in my opinion I think the movie is fuckin on point too the small details I mean its still a “movie” so its only so much they can do but overall I think the movie is dope! Niggas is just critics never enough! I hear niggas sayin its wack it ain wack @ all

  80. Jackson7 Says:

    haven’t seen it…was the Biggie movie really that bad?

    ————-

    Gravy wasnt that bad… Naturi Naughton was good..

    Angela Bassett was HORRIBLE as Biggie’s mother..

    her accent kept changing from Jamaican to Southern to Brooklyn… sometimes all in one scene… she done fell off…

  81. Troyvul Says:

    # Slumbilical Says:
    January 20th, 2011 at 9:34 pm

    Vado’s boxers look inviting.
    ^
    Gay.

  82. Alpha Says:

    haven’t seen it…was the Biggie movie really that bad?

    ^

    C+

  83. Hopp Says:

    ” Terry Crews is usually a funny dude… ”

    That’s true. I’m thinking 9 on the air time.

  84. Jackson7 Says:

    Vado STAY dressing like a circus clown..

    ol cirque de soleil lookin ass nigga..

  85. Slumbilical Says:

    Troyvul Says:

    January 20th, 2011 at 9:36 pm
    # Slumbilical Says:
    January 20th, 2011 at 9:34 pm

    Vado’s boxers look inviting.
    ^
    Gay.

    ^

    Why you gotta over-analyze. See, niccas be taking innocent comments and twisting them.

  86. Slumbilical Says:

    Jackson7 Says:

    January 20th, 2011 at 9:37 pm
    Vado STAY dressing like a circus clown..

    ol cirque de soleil lookin ass nigga..

    ^

    *World Star Hip Hop Chicken Head Voice*

    Izzaaaaaaaaaaactly.

    *snaps gum*

  87. Remixznflow Says:

    # Slumbilical Says:
    January 20th, 2011 at 9:38 pm

    Troyvul Says:

    January 20th, 2011 at 9:36 pm
    # Slumbilical Says:
    January 20th, 2011 at 9:34 pm

    Vado’s boxers look inviting.
    ^
    Gay.

    ^

    Why you gotta over-analyze. See, niccas be taking innocent comments and twisting them.

    ^
    Ok.. what exactly did you mean by that damn statement?

  88. Jackson7 Says:

    UNO Attack >>>

    pressing the button and the bell rings and no cards come flying out is the shit…

    but that joint be killing them C batteries in no time…

    but i cant go back to manual Uno… im hooked now

  89. tHe kiD fRanKiE Says:

    Vado’s boxers look inviting.
    ^
    Gay.
    ^
    Why you gotta over-analyze. See, niccas be
    taking innocent comments and twisting them.

    ^He just “FBM’d” you lmao

  90. Slumbilical Says:

    That red Porsche Cayenne with the grown folk rims is right – problem is, it got grown folk rims, which means Cam is only renting it.

    The boy has fallen far since the days of the pink Range Ro’ w/ matching mink.

    #IllegalDownloadingIsBankruptingRappers

  91. Jackson7 Says:

    seriously..

    who actually wears they britches like that?

    and Harlem niggas claim they so fly and stylish… smh…

    niggas aint stylish… niggas is freaks and geeks

  92. PHENOMENON Says:

    Dude needs to take that belt in for maintenance. . . sh*t don’t work.

  93. Slumbilical Says:

    I don’t have to explain myself to you rookies. Five years of Nah membership allows me to joke in a ghey-ass way and get away with it.

    *adjusts yamaka*

  94. Jackson7 Says:

    Buffalo Wilds Wings time

    later

  95. Slumbilical Says:

    niggas is freaks and geeks

    ^

    Hahahahahahahahahaha

    Cats is taking shots at Harlem on the strenth.

    It’s true though – try coming to the ‘hood here in Chicago with saggy tight jeans on showing your anus and you’ll have another thing coming.

  96. Slumbilical Says:

    Jackson7 Says:

    January 20th, 2011 at 9:42 pm
    Buffalo Wilds Wings time

    later

    ^

    Mad jealous.

  97. tHe kiD fRanKiE Says:

    which means Cam is only renting it.
    The boy has fallen far since the days of the pink
    Range Ro’ w/ matching mink.

    ^i would estimate Cam is doin much better than u think! Just my opinion. Its been a while since he was a household name he did take a great fall after the “pool” incident that seemed to be it. But I’m a loyal stan so I still checked his music PE1 n Crime pays which I even bought! He aint lose a step musically

  98. Slumbilical Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:

    January 20th, 2011 at 9:45 pm
    which means Cam is only renting it.
    The boy has fallen far since the days of the pink
    Range Ro’ w/ matching mink.

    ^i would estimate Cam is doin much better than u think! Just my opinion. Its been a while since he was a household name he did take a great fall after the “pool” incident that seemed to be it. But I’m a loyal stan so I still checked his music PE1 n Crime pays which I even bought! He aint lose a step musically

    ^

    It’s impossible to lose a step when you got the rooty tooty flow, b.

    When you got that puters putin’ flow, that “kissin’ cousins…go home and kiss they husbands…that shit is disgustin” flow, you got flows for days.

    I estimate that his rhyme book has enough verses until 2017.

    Then maybe he’ll finally have to write a new rap.

  99. Alpha Says:

    Vado’s boxers look inviting.
    ^
    Gay.

    ^

    Why you gotta over-analyze. See, niccas be taking innocent comments and twisting them.

    ^
    Ok.. what exactly did you mean by that damn statement?

    ^^

    LMAO don’t take Chea serious

  100. tHe kiD fRanKiE Says:

    Slumbeezy
    You sayin Cam ain a Legend?
    Cam not Top 5-10?

    Tell me otherwise…

  101. Alpha Says:

    Tell me otherwise…

    ^^

    Cam barely 11-20.

    Chill

  102. Slumbilical Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:

    January 20th, 2011 at 9:50 pm
    Slumbeezy
    You sayin Cam ain a Legend?
    Cam not Top 5-10?

    Tell me otherwise…

    ^

    HAHAHAHAHAHAHAHA niccas need teachin…

    1. Jay
    2. Nas
    3. Lupe
    4. Pun
    5. Biggie

    679. OJ Juiceman
    680. 50 Tyson
    681. Flocka
    682. Killa Cam
    683. Lil’ B

    Don’t forget Killa Cam Again…Killa Cam Again…Killa Cam Again…Whatchu get is…Killa Cam Again…

    I don’t forgive rappers for wack lines.

    Legends never spit a wack line.

    That’s why when Fabo said “fart bars” he fell outta the top 50.

  103. Alpha Says:

    679. OJ Juiceman
    680. 50 Tyson
    681. Flocka
    682. Killa Cam
    683. Lil’ B

    ^^

    Now this is just ridiculous.

    Shock Commenting…

  104. louisdondon1 Says:

    i know nahright probably dont fux wit Hotnewhiphop but that cypher wit kid ink, meek millz, los, and torey lanez was ill. all of them went off. i think it deserves a post. and i think there was a sneak diss to wiz by meek milly

  105. tHe kiD fRanKiE Says:

    679. OJ Juiceman
    680. 50 Tyson
    681. Flocka
    682. Killa Cam
    683. Lil ’ B
    ^^
    Now this is just ridiculous.
    Shock Commenting…

    ^cLEARLY!!! This just in Pac seen at Lakers game last nite WSHH!

    Cmon now Cam legacy is solidified he def legendary! And a lot more lyrical then he gets credit for!! Niggas need to rewind that nigga got bars like no other

    Cams in my Top 5 for sure

  106. kevfrescura de talco Says:

    Frye boots>>>

    not all of them…but damn a select few are true grown man swag swag.

    *daps cOLD*

  107. Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:

    Legends never spit a wack line.

    ^
    I really wanna see your list of legends. Cause every damn rapper done spit wack lines.

  108. Ashin' Kusher Says:

    Slime

    Vado>>>

  109. Hopp Says:

    ” Shock Commenting… ”

    At least not purely, since it wasn’t a Smooth comment.

  110. Ashin' Kusher Says:

    # Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:
    January 20th, 2011 at 10:06 pm

    Legends never spit a wack line.

    ^
    I really wanna see your list of legends. Cause every damn rapper done spit wack lines.

    ^

    I remember when this happened before…

    nahright.com/2009/09/27/video-nas-speaks-on-absence-from-ob4cl2-bp3/#comment-2343792

  111. Remixznflow Says:

    I remember when this happened before…

    nahright.com/2009/09/27/video-nas-speaks-on-absence-from-ob4cl2-bp3/#comment-2343792

    ^
    *smiles*

    *daps Ashin Kusher*

  112. Mental Says:

    I don’t forgive rappers for wack lines.
    ___________________________
    By this dumb logic, no rapper in history should be in the Top 10. EVERYONE has spit a wack line!

  113. Mental Says:

    P.s. that fruity tooty, Pink Timbs wearing ignoramus (Killa Cam) should be in no one’s top 30.

    Nothing against dude per say, his music is just meaningless to me.

  114. Hopp Says:

    NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:
    September 27th, 2009 at 6:52 pm name one line from jay that a lie
    ^^^^^^^^^^^^^^
    roc-a-fella forever yo!

    ^ LOL.

  115. Cypher Says:

    1. Jay
    2. Nas
    3. Lupe
    4. Pun
    5. Biggie


    I don’t forgive rappers for wack lines.

    Legends never spit a wack line.

    ^
    You got triple entendre hov as number one tho?

  116. Remixznflow Says:

    # 456 Says:
    September 27th, 2009 at 7:30 pm

    smh @ niggas listin metaphors and lines they just disagree with, lol.

    ^
    LOLOLOL

  117. Hopp Says:

    Damn, NEnd was rushing to get all the CDs, tryin’ to cover every song on that thread …

  118. Hopp Says:

    456 Says:
    September 27th, 2009 at 7:19 pm LOL, internet niggas…

    ^ * tears *

  119. Remixznflow Says:

    # Lurker Mcgavin Says:
    September 27th, 2009 at 7:41 pm

    name one line from jay that a lie
    ^^^^^^^^^^^^^^
    38 revolve like the SUN round the EARTH…..

    ^
    yo…

  120. Remixznflow Says:

    thing is… that thread goes on forever… and that was on the WEEKEND if im not mistaken…

    smh.. 456 just gave up and logged off…

  121. Hopp Says:

    RIGZ Says:
    September 27th, 2009 at 7:37 pm name one line from jay that a lie
    ^^^
    30s the new 20
    30 is 30 b.

    ^ Truth.

  122. Charles Oakley Says:

    roffle

    Chea is fuckin with yall

  123. ilovemia305 Says:

    EVERYONE has spit a wack line!
    __________________________________

    I concur

  124. Troyvul Says:

    Beyond Scared Straight >

  125. Remixznflow Says:

    Captain Planet Says:
    September 28th, 2009 at 2:57 am

    ^
    this answers alot of questions…

  126. black brokaw Says:

    They call me killa cam blam blam
    Kill a man flashes from my digi cam
    Dam cam done posed again

  127. Remixznflow Says:

    # Troyvul Says:
    January 20th, 2011 at 10:23 pm

    Beyond Scared Straight >

    ^
    great show…

  128. Hopp Says:

    landLORD Says:
    September 27th, 2009 at 7:48 pm 1-900-Hustler
    ————
    …stop lying nigga… cause i dialed that number, and it was a white dude, and he said “we aint hearda no Hov or no H to no damn Izzo…”

    ^ lol.

  129. NovemberEnd Says:

    name one line from jay that a lie
    ^^^
    lol

    classic

  130. black brokaw Says:

    Icey hands pinky ring icey fam
    Wrist freeze my pulse up
    Dam cam passed out again

  131. Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:

    Jersey*made*me Says:
    September 27th, 2009 at 7:38 pm
    jay doesnt rhyme theory. all his shit actual.

    ^
    I swear Eskay needs to make a separate blog or book of these quotables. Shit, I might study some html and start a tumblr.

  132. Hopp Says:

    ” NovemberEnd Says: ”

    That was professional, b.

    * applauds *

  133. E aka Mac with the Cheese Says:

    uptown bammas

  134. LeRoy Green Says:

    6/16

    SMH

    thats a wrap

  135. Remixznflow Says:

    LOLOL

  136. Charles Oakley Says:

    CHI Bulls>>>>

    cBc

  137. SPITGAME Says:

    Ummm… And Ya Dont Stop?

    Is it 1983?

  138. Charles Oakley Says:

    No Noah

    And

    No Boozer

  139. Charles Oakley Says:

    The Bulls team defense is looking legit.

  140. black brokaw Says:

    Rose >

    Boys about to get another tdub

  141. Deen Says:

    Da Bulls!

  142. SPITGAME Says:

    LMFAO @ This Exchange:

    soleking78 Says:

    September 28th, 2009 at 2:16 pm
    Whatever Says:

    September 27th, 2009 at 2:47 pm
    I can’t stand Nas. He trying to sound all raspy and cool. Lame ass knows he played Rae. He was probably begging Kelis to let him keep his kufi

    ^ Who the fuck r u to comment on the best MC period u ol’ dick n the ass muthafucka u stupid ass piss poor excuse of a human u r a waste of fuckin space. ur mother shouldve swallowed ur bitch ass. fuck outta here!!!

    WEST COAST JAY AKA JUSTICE FLOWTOMAYOR Says:

    September 27th, 2009 at 2:55 pm
    Nas is a waste of potential. All he can do now is make excuses for why he didn’t appear on x or doesn’t want to talk about why he didn’t hop on y.

    He knows what’s up with “VI2″. Everybody knows Hov had one too many verses on Empire State of Mind. What its beginning to look like is Nas is just pissing away his chances in life to blow trees and fuck one off hos from Jersey. He’s cool just being the old head that dropped “Ether”. It’s not good enough anymore, Nas. Never really was, to be honest.

    If you blew off two of the hottest tracks of the year for this Marley collab, you need to get jesus in your life because you’re fucking up fam.

    ^ another asshole who dont know shit about the GOD MC. did u listen to the untitled album, cover to cover some of the best work in hip hop history a fuckin critical beast u dumb bitch. listen 2 god’s son a critical and commercial beast. pop in streets disciple and get some knowledge bout yo self u worthless piece of life go crawl n a corner and die may the world step on u like the roach u are.

  143. Hopp Says:

    Everybody knows Hov had one too many verses on Empire State of Mind.

    ^ * tilts *

  144. E aka Mac with the Cheese Says:

    The ‘Two and a Half Men’ actor was reportedly high on drugs and spent $10,000 alone on a prostitute called Ginger – who he first approached online, boasting he was an A-List star – during his 48-hour stay at the Hugh Hefner Sky Villa inside the Fantasy Tower at the Palms Casino Resort.

    A source told RadarOnline.com: “Ginger said Charlie was high on cocaine when she got to the room and continued to do drugs in front of her. He was totally out of it and clearly had been partying all night long.

    “Charlie told Ginger this wasn’t just a one night stand and that he plans to reconnect with her during the next time he is in Las Vegas. From what she has said, he had a very good time with her and she is just his type.”

    Along with Ginger, 45-year-old Charlie is also said to have spent $8,000 each on two other escorts.

    The actor reportedly enjoyed a “revolving door” of gorgeous women visiting him in the suite on the same weekend, among them porn star Bree Olsen Jesse James’ ex-mistress Michelle ‘Bombshell’ McGee.

    Charlie’s latest blow-out came after he fired his sober coach, who had been hired after he trashed a New York hotel room and was found naked by police.

    A source said: “The sober coach never went back to work for Charlie. He has not heard from Charlie since he told him not to start New Year’s Day (01.01.11).”

  145. E aka Mac with the Cheese Says:

    Charlie Sheen >>>>>

  146. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Guess Jeans >> 7 for all mankind >> Polo >> Levi >> Evisu >> Red Monkey

  147. Hopp Says:

    ” Charlie Sheen >>>>> ”

    Word.

  148. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Charlie Sheen be LIVING

    drugs and puss everywhere

  149. Samir Says:

    Is there any way to download songs off the MySpace player?

  150. tHe kiD fRanKiE Says:

    Sheen be knockin down badddd bitches too
    Denise Richards>>>>>

  151. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Spitta signed to Warner
    =============
    what’s the saying….rappers be dying to touch something? (nh)

  152. LeRoy Green Says:

    maaaaaan yall aint seein ORL BOS MIA

    good shit tho we gone take that L this time.

  153. black brokaw Says:

    My Guns Duurty

  154. verses Says:

    When I quit my job and just before I have my “Falling Down – Michael Douglas” moment (google it if ya dont know what Im on bout), Imma gonna take out all my life savings, sell all my shit, book a presidential suite at some high end joint so I can Charlie Sheen it up for one whole week.

  155. tHe kiD fRanKiE Says:

    Wiz Khalifa will be performing before the Steeler/Jets game Sunday @ Heinz Field

    This kid is a Superstar!

  156. black brokaw Says:

    Started wit’ a nick then I seen a hundred bricks
    Started on a corner now a nigga 106
    Heroin ain’t quiet nah you can’t quiet mine
    I got the whole dirty south in line buyin’ mine

  157. black brokaw Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    January 20th, 2011 at 11:31 pm
    Wiz Khalifa will be performing before the Steeler/Jets game Sunday @ Heinz Field

    This kid is a Superstar!

    ^
    shit if they make it to hte sb, mike tomlin might not be able to perform at halftime

  158. d_Block_4_Life Says:

    Latepass: But that Killa and Vado Sour Life shit is dope.

  159. koa29 Says:

    Spitta signed to Warner!

    ^^

    yea. curren$y is seen by Warner as someone close in style to Wiz… he just needs one big record to set him up

    i hope they dont fuck around and shelf him tho

  160. tHe kiD fRanKiE Says:

    Spitta signed to Warner!
    ^^
    yea. curren$y is seen by Warner as someone
    close in style to Wiz… he just needs one big
    record to set him up
    i hope they dont fuck around and shelf him tho

    ^correct! However Wiz was prev signed to Warner few yrs ago n they didn’t kno what to do w him! So I’m thinkin they see how they had him n he blew they figure they’ll roll w Spitta and not fuck up twice. They sick they didn’t kno Wiz’d blow like this. Gonna be very interesting. Surprised Spitta went major thos he’s been so against it, they must broke him off n told him he can do what he wants.

    JETS

  161. LeRoy Green Says:

    Breaking News: Mavericks agree to deal with Peja Stojakovic

    ^^^^^6

    WHYYYYYYYYY

    this woulda been a good look about 6 years ago

Leave a Reply