займ с плохой кредитной историей онлайн

Audio: J. Cole Interview With DJ Semtex

J. Cole payed a visit to DJ Semtex while out in London, supporting Drake on his current overseas tour. He spoke on the difference between the fans in the UK as opposed those in the US, gave a little bit more details on his upcoming new album (he has a Trey Songz single on the way) and answered Twitter questions from the fans.

Props to DJ Semtex.

Previously: J. Cole Talks Kendrick Lamar & The State Of The Hip-Hop


AddThis Social Bookmark Button

32 Responses to “Audio: J. Cole Interview With DJ Semtex”

  1. tHe kiD fRanKiE Says:

    hoots pullin out a whole damn closet of masks
    ^this dude is a fuckin freak man! He be havin
    convos w himself n shit.
    Niggas is weirdos B

  2. wesowavy Says:

    Free Max B man…

  3. FreeOnSMASH Says:

    *daps all*

    rapid post hour has now come to a screeching halt, you can now return to your regularly scheduled fuckery

    Cole World!

  4. Free J Says:

    jesus…i jus read through the comments and niggas wagin war lol shit is hysterical

  5. tHe kiD fRanKiE Says:

    FreeOS-stop givin niggas 50 masks its ridiculous!
    #TeamNoMasks

  6. black brokaw Says:

    Who gassed them?
    A couple reading from a ancient scripture
    Naïve of them to think
    Its enough to buck the system

  7. SeniorCivilian Says:

    Tyrone Obama Says:
    January 7th, 2011 at 1:29 pm
    Smh.. why rappers from the north always run to the south. Nigga if you couldn’t get on in your own city what hope do you have somewhere else
    ^As you move further south (none), the talent required to “get on” diminishes greatly.

  8. Slumbilical Says:

    This nicca Juicy J said

    “long as she fuckable/
    I don’t care if she that fine/
    long as she pay me half for weed, liquor and wine”

    Bamma cats be charging a broad for half of everything she consumed on a date. Southern brain damaged half mentally retarded rapper cats stay winning – there is no limit to these dudes’ ignorance.

  9. Slumbilical Says:

    I have to admit I prefer Westwood to Semtex. Westwood is mad entertaining.

  10. Free J Says:

    @Sublimical – i refuse to listen to any of them 3 6 niggas but i’ll be damned if that line aint funny lol

  11. Rajon Trondo Says:

    I have to admit I prefer Westwood to Semtex. Westwood is mad entertaining.
    ^
    word – Westwood got that crypt keeper swag

    He got that cancer patient swag

  12. SPITGAME Says:

    Niggas need counseling….

    It should never be this serious on a internet comment section…

    Thats for white people, b… No Shots…

    Even the white people here dont get into like that…

    Prolly cuz they couldnt “ether” anyone as well but thats neither here nor there…

    Its funny tho… For alot of reasons…

    A Hoots… You and your endless stream of masks have my blessing, b… Have as much fun as you can…

    *Daps all my trill niggas*
    *Leaves*
    *does not lurk*

  13. black brokaw Says:

    ….?

  14. Mini Daddy Says:

    dj semtex > rosenberg

  15. Mini Daddy Says:

    abortatron > rosenberg

  16. black brokaw Says:

    Aint nobody wage war….its bumfight.com

  17. mcb Says:

    Rajon Trondo Says:

    January 7th, 2011 at 1:49 pm
    I have to admit I prefer Westwood to Semtex. Westwood is mad entertaining.
    ^
    word – Westwood got that crypt keeper swag

    He got that cancer patient swag

    ^^
    *Returns*
    *sees MCA story STILL not in NR lite…*
    meh the people prob already know i guess.

    but westwood drake parody is one of the funniest videos in rap last year

  18. Mini Daddy Says:

    I have to admit I prefer Westwood to Semtex. Westwood is mad entertaining.
    ^
    word – Westwood got that crypt keeper swag

    He got that cancer patient swag

    ====
    they say radios for people to ugly to be on tv

  19. SeniorCivilian Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    January 7th, 2011 at 1:35 pm
    hoots pullin out a whole damn closet of masks
    ^this dude is a fuckin freak man! He be havin
    convos w himself n shit.
    Niggas is weirdos B
    ^I’m starting to think this guy is the new marv

  20. Slumbilical Says:

    funniest shit evar:

    youtube.com/watch?v=5622HSZuCws&feature=channel

  21. Mini Daddy Says:

    #teamMarv

  22. mcb Says:

    from ana rticle where they asked prof music critics to name all 9 members of the wu..

    how did our panel of experts do? Are you smarter than a rock critic?
    Out of 14 polled:

    Number of critics who got all nine members: 3
    Number of critics who got eight: 4
    Number of critics who got seven: 4
    Number of critics who got six: 2
    Most forgotten Wu member: Masta Killa
    The six Wu-Tang members that literally everyone knew right away: Method Man, RZA, GZA, Ol’ Dirty Bastard, Method Man, Ghostface Killah
    Number of critics who immediately went for completely unsolicited Cappadonna bonus points: 7
    Number of critics who said “Inspector Something”: 1
    Number of critics who had to imagine the “Triumph” video to help them: 1 (“There’s another important one I am spacing on flying down the building.”)

    If you couldn’t do it, don’t despair. I can only name three members of the Pixies, two members of the Smiths, one member of Yo La Tengo and pretty much nobody in Stereolab.

  23. Rajon Trondo Says:

    Mini Daddy
    0 mins ago
    I have to admit I prefer Westwood to Semtex. Westwood is mad entertaining.
    ^
    word – Westwood got that crypt keeper swag

    He got that cancer patient swag

    ====
    they say radios for people to ugly to be on tv
    ^
    ha cha cha cha

    Good one.

    I

  24. Mini Daddy Says:

    knowing the name to all 7 dwarves > knowing the name to all 9 dustheads from wutang clan

  25. mcb Says:

    mcb Says: Your comment is awaiting moderation.

    January 7th, 2011 at 1:56 pm
    art for dilla contest winners…
    art4dilla.com/

    sorry to be random,but not really sorry at all

    *lurks/leaves*

  26. illuminati by nature Says:

    Mini Daddy Says:

    January 7th, 2011 at 1:55 pm
    knowing the name to all 7 dwarves > knowing the name to all 9 dustheads from wutang clan>being named “mini daddy”

  27. Mini Daddy Says:

    if nahright posters were seasame street charachters

    big_seth = big bird
    landlord = elmo
    cOLD and london bloke = bert and earnie
    ampgeez = oscar teh grouch
    dblock4life = cookie monster
    remixznflow = elefancio (plaza seasamo edition)

  28. illuminati by nature Says:

    Nobody got “U GOd” right? LMAO

  29. tHe kiD fRanKiE Says:

    ^I’m starting to think this guy is the new marv

    ^who me? FOH

  30. Mini Daddy Says:

    smh(ips) weirdos

  31. Real Talk Says:

    J Cole and Trey Songz.. I smell a hit. Maybe Polow Da Don producing?

  32. Nah Right » Video: Drake & J. Cole Perform In London Says:

    […] J. Cole Interview With DJ Semtex | Rick Ross ft. Drake – Made Men […]

Leave a Reply