займ с плохой кредитной историей онлайн

Noreaga ft. French Montana & Joell Ortiz – Sun Tzu (Snippet)

Looking forward to the Joell Ortiz verse on this.

Noreaga ft. French Montana & Joell Ortiz – Sun Tzu (Snippet)

Previously: B.A.M. feat. N.O.R.E. & Royal Flush – Hoodness (Video)


AddThis Social Bookmark Button

215 Responses to “Noreaga ft. French Montana & Joell Ortiz – Sun Tzu (Snippet)”

  1. DJ Chase Says:

    sashimi and negamaki >>> rolls

  2. Chief Ali Says:

    Chicken? Red meat is one thing, but nutritionally Im unsure that there is anything better protein wise than chicken. Is it even unhealthy in any way?

    —–

    Fish is a great source of protein, and is leaner than chicken in most cases, especially if you’re doing fillets (ie salmon, mahi mahi)…and trust, I don’t want to give it up, but after watching Food Inc a few months back I can’t continue to eat poultry (at least knowingly)..shit was sickening bro, I strongly suggest checking it out if you haven’t already

  3. &What?! Says:

    Dre & Em have signed a lot of trash rappers in the past.

    Word to Cashis and Bobby Creekwater to name a couple

  4. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    meek mill sounds alot like wale

  5. black brokaw Says:

    Food Inc. Was ill. Those cows pigs and chickens deserve oscars

  6. &What?! Says:

    LF: Do you take protein shakes before or after the gym?

  7. Free J Says:

    Bishop Lamont, Cashis, Bobby Creekwater, Stat Quo.. all trash.

    Only good rappers Em/Dre signed are Game, 50 and Obie Trice.

    ^^^

    cosign all that. bobby creekwater was the worst

  8. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    *eats chicken lo mein*

    *ignores chief*

    january babies run the planet tho.

  9. cOLD Says:

    Beezy Says:

    January 6th, 2011 at 2:05 pm
    YOUR MAN OUT WHIPPIN’ AND YOUR CHICK OUT HUMPIN’
    AND YOUR CELL TOO SKINNY AND THE FOOD AIN’T NOTHIN’
    AIN’T NOBODY LOOKIN’ SO YOU JUST SAID FUCK IT

    ^ NO PARAMETERS HARD TO DAMAGE US…

    question: the just said fuck it, refers to him offing himself of some gay shit? (pause)

    SHOOT AT YOUR BOSS CRIB HEAT UP HIS HOUSE.

  10. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Crumbs cupcakes >>>>>>>>>

  11. Chief Ali Says:

    LF: Do you take protein shakes before or after the gym?

    ——-

    its my understanding that you want to consume protein no later than 30 min after working out, although i’m sure consuming it before wouldn’t hurt either

    i just copped a juicer, 50lb bag of carrots and other produce, and a canister of vanilla whey protein

    its a wrap this winter

  12. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    after watching Food Inc a few months back I can’t continue to eat poultry (at least knowingly)..shit was sickening bro, I strongly suggest checking it out if you haven’t already
    ========================
    No thanks.

    I like chicken & I want it to stay that way.

  13. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    Do you take protein shakes before or after the gym?

    ^^^^^

    20 min before, then again immediately after.

    (nfbmjic)

  14. The Regulator Says:

    LF: Blade Icewood > Biggie Smalls

  15. &What?! Says:

    So basically it’s better just to take the protein shake with you to the gym then drink it as soon as you’re finished with the workout?

  16. cOLD Says:

    meek mill sounds alot like wale

    ^ they did kinda sound a like on that, they had the J cole flow steez. But Millz toned it down to fit in (pause)

  17. Chief Ali Says:

    LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    *eats chicken lo mein*

    *ignores chief*

    january babies run the planet tho.

    —–

    you sure thats chicken, b?

    and word, capricorns>>>>>>>

  18. Free J Says:

    meek mill sounds alot like wale

    ^^^

    doesnt sound like a promising future lol

  19. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Blade Icewood
    ^^^
    Detroit nigga that got shitbagged & wheelchaired before they finally murked him?

    Up a song or two.

  20. black brokaw Says:

    PUT A BEAT ON! WANNA BET? PUT A BEAT ON!

  21. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    But Millz toned it down to fit in
    ======================
    If he wants any kind of substantial mainstream success, he’s gonna have to learn how to do that more often.

  22. The Regulator Says:

    after watching Food Inc a few months back I can’t continue to eat poultry (at least knowingly)..shit was sickening bro, I strongly suggest checking it out if you haven’t already
    ——–
    I skin catfish alive.

    some people boil lobsters alive.

    seein some chickens couped on top of each other is nothin.

    we pop deer in the noodles //

    you dudes is soft

  23. Chief Ali Says:

    I like chicken & I want it to stay that way.

    —–

    overstood.

    trust, i been eating chicken for dinner all week in preparation

  24. mcb Says:

    &What?! Says:

    January 6th, 2011 at 2:35 pm
    LF: Do you take protein shakes before or after the gym?

    ^^^
    nh but hwne i used to lift a lot, i asked this.

    some swear by one or the other but its like this…

    you can drink it before to have the extra protein/etc in you (nh) so you have it to use during the workout/so you dont deplete

    drinking it after, provides the protein/etc… to recover from the workout

    NH

  25. Troyvul Says:

    FUCK IT GO RAW THROW THE CONDOM AT THE BITCH FACE

  26. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    question: the just said fuck it, refers to him offing himself of some gay shit? (pause)

    ^^^^^

    exactly.

    (II).

  27. big_seth Says:

    I eat all of the sashimi, sushi rolls etc.

    and I know some dudes hate on soy, but I KILL the edamame.

    so delicious.

    I’m thinking of giving up red meat soon. the one thing that scares me is no more gyros…

    I don’t eat them often, but that lamb meat is so great.

  28. cOLD Says:

    wish a nigga would give up chicken, sheeeit. One of the greater joys of life.

    Puss, wings and flatscreens. In that order.

  29. Plug Says:

    after watching Food Inc a few months back I can’t continue to eat poultry (at least knowingly)..shit was sickening bro, I strongly suggest checking it out if you haven’t already
    ——–
    I skin catfish alive.

    some people boil lobsters alive.

    seein some chickens couped on top of each other is nothin.

    we pop deer in the noodles //

    you dudes is soft

  30. cOLD Says:

    if any of youse plan of visiting Vegas check out the House of Blues and their chicken tenders. Words can’t describe.

  31. mcb Says:

    cOLD Says:

    January 6th, 2011 at 2:44 pm
    wish a nigga would give up chicken, sheeeit. One of the greater joys of life.

    Puss, wings and flatscreens. In that order.

    ^^^
    Well said, good order.

  32. black brokaw Says:

    Chickens bleed just like us

    Picture me being scared to eat flesh that breathes the same air as me

  33. Troyvul Says:

    we pop deer in the noodles //
    ^
    AYO

  34. Plug Says:

    *daps regulator*

  35. Chief Ali Says:

    hotwings with ranch dip>>>

  36. mcb Says:

    ive boiled lobsters alive. how else you wanna kill them

    take em out to a ball game and then have them hit by a car?

  37. cOLD Says:

    black brokaw Says:

    January 6th, 2011 at 2:45 pm
    Chickens bleed just like us

    Picture me being scared to eat flesh that breathes the same air as me

    ^ roff

    AND

    we pop deer in the noodles

    ROFF

  38. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    you sure thats chicken, b?

    and word, capricorns>>>>>>>

    ^^^^^^6

    im bout 30% sure right now smh

    and im aquarius so nevermind lol

    salute for givin up the chicken tho, brothas really dont be concerned what they eat till its too late

  39. Troyvul Says:

    salute for givin up the chicken tho, brothas really dont be concerned what they eat till its too late
    ^
    if you scared go to church

  40. cOLD Says:

    hotwings with ranch dip>>>

    ^ Im sayin…

    I have increased my green veggies and whole wheat tho. Balance.

    which reminds me

  41. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    I’m thinking of giving up red meat soon
    ==============================
    I think it’s about that time.

    Maybe not permanently but for a year or so, just give up the red meat/pork.

    John Wayne dies with a couple pounds of undigested red meat in his gut.

    That shits fucking gross.

  42. Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:

    Fish is a great source of protein, and is leaner than chicken in most cases, especially if you’re doing fillets (ie salmon, mahi mahi)…and trust, I don’t want to give it up, but after watching Food Inc a few months back I can’t continue to eat poultry (at least knowingly)..shit was sickening bro, I strongly suggest checking it out if you haven’t already

    ^
    No shots but fish ain’t that safe either. Only cats on earth eating safe is Bears Grylls and Andrew Zimmern.

  43. big_seth Says:

    I hate reading shit on Zodiac signs because Cancer describes me exactly.

    It pisses me off that everyone knows I’m hella calm & cool. LOL

  44. black brokaw Says:

    I only eat goats

    After i pray to it and drink its glorious blood

  45. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    hotwings with ranch dip>>>
    ==============
    hotters boneless buffalo wings, spicy garlic flavor, ranch dip >>>>

    BAWSE!

  46. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    FEENIN LEMON PEPPA

    IM THINKIN WINGSTOP

    WOOOOOOOO

  47. Free J Says:

    we pop deer in the noodles //
    ^
    AYO

    ^^^

    lol

    scorpio nigga

  48. DJ Chase Says:

    brothas really dont be concerned what they eat till its too late

    ^Not me. I always squeeze some lime juice on the puss before i eat it.

    1. it disinfects
    2. if it fizzles or bubbles, the puss is dirty and shouldn’t be consumed
    3. It adds an amazing zest of flavor

  49. Beezy Says:

    sashimi is gross

  50. Troyvul Says:

    I only eat goats

    After i pray to it and drink its glorious blood
    ^
    I aint mad at that.

  51. Free J Says:

    I only eat goats

    After i pray to it and drink its glorious blood

    ^^^

    smh lol nigga sacrificin shit at the alter

  52. mcb Says:

    i only gaveup veal and pig.

    i dont think i couidl give up meat (nh).

    i love steak (i refuse to put a disclaimer)

  53. Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:

    I only eat goats

    After i pray to it and drink its glorious blood

    ^
    #illuminatigems

  54. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    Troyvul Says:

    January 6th, 2011 at 2:48 pm
    salute for givin up the chicken tho, brothas really dont be concerned what they eat till its too late
    ^
    if you scared go to church

    ^^^^^6

    much Popeyes po boys and spicy breast I done ate?? Nigga im terrified of what my insides might look like (II)

    i dont even wanna see my lungs either smh doc gone hold up a black sheet of paper

  55. mcb Says:

    whats with all the astro signs…

  56. black brokaw Says:

    sashimi is gross

    ^
    He dont even comment no more.

  57. Tong Po Flo Says:

    its my understanding that you want to consume protein no later than 30 min after working out, although i’m sure consuming it before wouldn’t hurt either

    ^ yurp

  58. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    # DJ Chase Says:
    January 6th, 2011 at 2:50 pm

    brothas really dont be concerned what they eat till its too late

    ^Not me. I always squeeze some lime juice on the puss before i eat it.

    1. it disinfects
    2. if it fizzles or bubbles, the puss is dirty and shouldn’t be consumed
    3. It adds an amazing zest of flavor
    ====================================
    See, the old head was right!

    You gotta beat that pussy…after it’s been drizzled with citric acid.

  59. Chief Ali Says:

    salute for givin up the chicken tho, brothas really dont be concerned what they eat till its too late

    ——

    WORD

    and thats part of the reason for me making this move. diabetes runs in the family as well as heart disease. my uncle had a heart attack at the age of 45, this nigga just had a heart transplant yet has the nerve to take shots at the god for grocery shopping at spots like Trader Joes.

  60. DJ Chase Says:

    I can only assume yall pristine niggas don’t eat frog legs either huh…

  61. Chief Ali Says:

    I only eat goats

    After i pray to it and drink its glorious blood

    ^
    #illuminatigems

    —-

    shoutouts to Baphomet

  62. Troyvul Says:

    @LainKiffin

    Your Tampon is leaking

  63. big_seth Says:

    but I will keep eating chicken for now.

    I already gave up pork, but I know that I probably get the hidden pork in some shit I eat.

    Kizzas wanna hide pork in everything…

    Like why Starburts??? WHY?

  64. Chief Ali Says:

    I can only assume yall pristine niggas don’t eat frog legs either huh…

    —–

    Sheeiiiit

    i stay copping a 1/4lb jumbo shrimp with an order of frog legs at goose island on division (TS1900 know about that one)

  65. Free J Says:

    fuck that im eatin chicken fish whatever tastes good, no homo…we all dyin anyways

  66. stot Says:

    # &What?! Says:
    January 6th, 2011 at 2:35 pm

    LF: Do you take protein shakes before or after the gym?

    ^^

    Usually just right after…the sooner you get quick absorbing whey protein right to your muscles the better….you should definitely drink a shake within 30 minutes but the sooner the better. I guess some people drink 30 min before their workout as well but I don’t…I just have a pre-workout snack like an apple, piece of toast with almond butter, energy bar or something of that sort to get energy before i get swole ya dig

    Side note: Whey protein is the protein that absorbs quickly, which is why that is taken right before and right after workouts. Casein protein is the slow absorbing protein found in dairy products like milk, cottage cheese, yogurt, etc. A tip is to have like half a cup or so of cottage cheese or a glass of milk before bed so your muscles are eating up protein as you sleep.

  67. Beezy Says:

    Frogs Legs >

    escargo >

    octopus >

  68. Free J Says:

    ah shit its healthy hour…

  69. Chief Ali Says:

    ah shit its healthy hour…

    —–

    the truth is repugnant for some

  70. stot Says:

    # big_seth Says:
    January 6th, 2011 at 2:56 pm

    I already gave up pork, but I know that I probably get the hidden pork in some shit I eat.

    ^^

    carnitas >>>>>>>

    but im always afraid pork has too much fat or some shit even though carnitas doesn’t look much different than shredded chicken… and is probably high in protein as well… prob should just switch it up sometime..

    #healthnuts

  71. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    ^Not me. I always squeeze some lime juice on the puss before i eat it.

    ^^^^^

    LMAO yall fulla shit!

    still DEAD at somebody sayin pour peroxide on her vag before goin in and wait to see if it bubbles SMH

    like she gone be up to that lol

  72. DJ Chase Says:

    I never fucked with octopus/calamari. And I’m still alergic to shrimp. But once i figured out I was no longer allergic to crab, i’ve been getting it in

  73. cOLD Says:

    steak once a month as a treat…. no sodas… chicken and fish. salads greens fruits. you good money.

  74. NovemberEnd Says:

    >>> pig feet

  75. Dewill Says:

    Fuk what yall talmbout…. I’m eatin it all!!!!

    Pussy *check*

    Pork *check*

    Chicken *check*

    Fish *check*

    Goat *check*

    Possum *check*

    Coon *check*

    etc… *check*

  76. cOLD Says:

    why some of the healthiest people get cancer… look at lance armstrong. Has a study ever been done on vegetarians and their cancer heart disease rates. Do animals like horses and cows ever get cancer?

  77. DJ Chase Says:

    ^Not me. I always squeeze some lime juice on the puss before i eat it.

    ^^^^^

    LMAO yall fulla shit!

    still DEAD at somebody sayin pour peroxide on her vag before goin in and wait to see if it bubbles SMH

    like she gone be up to that lol

    ^There was an old head that used to work for my pops that said he used to do this shit to every chick. Word to mother, i didn’t belive him until one day he had a chick in the store that co-signed that shit. I couldn’t believe it

  78. cOLD Says:

    live now niggas.

  79. Plug Says:

    Imma tell yall like this

    yall better learn to fish and hunt

    Its the only way you can assure your food is fresh.

    I fish all spring and summer so by winter, my freezer is full of bass, perch and pickeral

    Im learning how to hunt now

    Its not the hunting thats the hard part, anybody can pop a deer

    the hard part is cutting it and getting the roast and steaks and shyt like that. It can make you nausous if you aint skrong enough

  80. Dewill Says:

    OMG!!!!! How could I forget red meat!!!!

    *checks on all them shits*

  81. Beezy Says:

    I’ve had goat cheese … not sure about goat meat though

  82. big_seth Says:

    Beezy’s wifey probably pissed that he don’t like sashimi. LOL

    Octopus is good shit.

    I don’t go lookin for frog legs, but I’ll eat them.

  83. Chief Ali Says:

    Imma tell yall like this

    yall better learn to fish and hunt

    Its the only way you can assure your food is fresh.

    I fish all spring and summer so by winter, my freezer is full of bass, perch and pickeral

    Im learning how to hunt now

    Its not the hunting thats the hard part, anybody can pop a deer

    the hard part is cutting it and getting the roast and steaks and shyt like that. It can make you nausous if you aint skrong enough

    ——-

    this comment can also be found in a jewelry store

  84. DJ Chase Says:

    not sure about goat meat though

    ^You aint never had goat curry with some roti and curried chick peas and potatoes on the side…

    You aint living my nigga

  85. Troyvul Says:

    the hard part is cutting it and getting the roast and steaks and shyt like that. It can make you nausous if you aint skrong enough
    ^
    This is very true, when I chopped it up with an avid hunter while on vacation for a week, he has two freezers full of game he’s collected.

    All his kids gone be TTG

  86. London Bloke Says:

    Curry Mutton >>

  87. NovemberEnd Says:

    …Curry Chicken…

  88. Tong Po Flo Says:

    i dont even wanna see my lungs either smh doc gone hold up a black sheet of paper

    ^ damn LOL

  89. Troyvul Says:

    Curry Goat >

    Sheesus Christ

  90. Chief Ali Says:

    curry salmon>>>>>>

    ain’t enough arrows

  91. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    Troyvul Says:

    January 6th, 2011 at 2:55 pm
    @LainKiffin

    Your Tampon is leaking

    ^^^^^^^

    *burns Canadian flag*

  92. London Bloke Says:

    Chase just gave the detailed version of what i said

    And niggas was saying i eat English food. LOL

  93. Free J Says:

    this comment can also be found in a jewelry store

    ^^^

    lol shit…

  94. DJ Chase Says:

    I’d give up goat, steak, chicken, fish, all that, but nothing will ever stop me from eating Ox-Tails.

    Ox-Tails>>>>>>>>>>

  95. Beezy Says:

    just cause you out fishin dont make your shit fresh

    best believe them fish are swimming in a toxic cess pool

  96. Beezy Says:

    hot dogs >

    GOAT processed 5% meat product

  97. London Bloke Says:

    Shoutout chase…just said that earlier

    London Bloke Says:
    January 6th, 2011 at 12:12 pm
    Although Yorkshire pudding >>

    But im more of a jamaican food eater

    Oxtail, Rice n Peas and dumpling i had last night > your aspirations in life

  98. big_seth Says:

    DJ Chase Says:
    January 6th, 2011 at 3:04 pm
    not sure about goat meat though

    ^You aint never had goat curry with some roti and curried chick peas and potatoes on the side…

    You aint living my nigga
    ^^

    THIS.

  99. Free J Says:

    cosign both Beezy’s last statemnts

  100. The Cool Says:

    “My friend Tammy is a model she had a couple of photo shoots to go to in miami ..after going to her photoshoots we met up with mack maine from young money, he then took us to a hotel a couple of other girls were there and so was lil wayne, guda guda, lil chuckee, and birdman. My friend Tammy is light skin and me and my friend jessica are dark skinned chicks, when we entered the room guda guda was like“damn ya’ll pretty to be dark skin” and then wayne quoted a verse from one of his songs that said “Beautiful Black Woman i bet that b*tch look better red”.

    I heard the song before and i was offended when i heard the lyrics i brushed my feelings off and forgot about what the gremlin said, but him saying it over again made me angry as hell, tammy was looking in shock and jessica was clearly upset ,so me being the outspoken person that i am i said Wayne your daughter is dark skin so why would u say such ignorance. he then said “my daughter is a dark skin millionaire thats the difference between her and u”. Is this fool serious?

    I can tell he was very upset because i brought his daughter up but that is no excuse for what he said next he stated “MY daughter is the first and last dark skin child im having, the rest of my baby moms light skin chicks i even got an asian baby moms to make sure i have a daughter with good hair, too bad we had a son”, everybody start laughing and me and jessica stormed out of the room and some guys followed us saying “not everybody hate dark skin girls Young Money just allergic to Chocolate”, of course me and my girls cursed them out..

  101. Chief Ali Says:

    I’d give up goat, steak, chicken, fish, all that, but nothing will ever stop me from eating Ox-Tails.

    Ox-Tails>>>>>>>>>>

    —-

    man. my OG used to make this fire ass oxtail stew when i was a little one. words can describe how good that shit was, meat falling off the bone and everything (ntpfbm)

  102. DJ Chase Says:

    Oxtail, Rice n Peas and dumpling i had last night > your aspirations in life

    ^Word

  103. Smooth Says:

    Chair > Table

    Fuck you if you disagree
    #teamchairs

  104. cOLD Says:

    ^There was an old head that used to work for my pops that said he used to do this shit to every chick. Word to mother, i didn’t belive him until one day he had a chick in the store that co-signed that shit. I couldn’t believe it

    ^ my boys pops told us when we were around 16, that back in their era they would put listerine on the peen, right after the boned. Im sure today tho the diseases are stronger.

  105. Smooth Says:

    Paper >>>>>> Trees

  106. Deen Says:

    No wonder Caribbean and Indians refuse to eat pussy.

    All that damn Curry makes the puss stank.

  107. Dewill Says:

    Aint nothin like killin ya own food!!! Yall niggas better learn to be hunter gatherers…. I remember when I was 12 and my grandmoms threw me in a pigsty with a machete knife… and said these exact words, ” I’m gonna either be cookin him up for dinner or u…. Now fight for ur life lil nigga!!”

    Those words still ring out in my head…

  108. Smooth Says:

    Sock > Cup

  109. Smooth Says:

    Elephant > Horse

  110. Chief Ali Says:

    just cause you out fishin dont make your shit fresh

    best believe them fish are swimming in a toxic cess pool

    ——

    true, but if you really bout it bout it you can do your own at home tests to find out how safe the water where you’re fishing is (or isn’t, more than likely)

    too cold for wishing right now anyway though…a dude like me will just go to the fish market and look for seafood from the Mediterranean

  111. Smooth Says:

    Pillow > Shoe

  112. Troyvul Says:

    Wayne gotta chill smh.

    Lightskin chicks been overrated.

  113. London Bloke Says:

    Yo seriously *dead* at Dewill’s story

  114. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    food be hella good….niggas starving themselves to be old and miserable

    u gonna think back and say when i was 30 this shit tasted even better

  115. Chief Ali Says:

    *fishing>wishing

  116. Free J Says:

    Paper >>>>>> Trees

    ^^^

    lol this.
    —–

    i dont kno why but i dont believe the young money shit seems like bs

  117. Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:

    my boys pops told us when we were around 16, that back in their era they would put listerine on the peen, right after the boned.

    ^
    What is this I don’t even

  118. London Bloke Says:

    cOLD only allowed red meat [n] once a month. The wiz got him on tofu only

  119. Free J Says:

    ” I’m gonna either be cookin him up for dinner or u…. Now fight for ur life lil nigga!!”
    ^^^

    lmao..this nigga had the life or death ultimatum at 12

  120. Free J Says:

    Dewill’s grandma= Shao Kahn…FINISH HIM!!!

  121. London Bloke Says:

    Dewill fought a racoon at 6 and a bear at 15. Barehanded both times

  122. S.I.C.K Says:

    *stands on soapbox*

    If ANYBODY expects ANYTHING poingnant or uplifting to come outta WEEZY`S mouth,YOU ARE STUPID PERIOD!!!!

    If you are surprised or butthurt by anything that WEEZY says.YOU ARE STUPID!!!

    IF you listen to WEEZY`S music YOU ARE _________________

    *steps off soapbox*

  123. Chief Ali Says:

    Dewill knows how to de-feather a chicken…with his teeth

  124. cOLD Says:

    London Bloke Says:

    January 6th, 2011 at 3:17 pm
    cOLD only allowed red meat [n] once a month. The wiz got him on tofu only

    ^ sheeit between my wiz and my moms cooking, a nigga good.

  125. Plug Says:

    just cause you out fishin dont make your shit fresh

    best believe them fish are swimming in a toxic cess pool
    ———
    regardless. Its stil the freshest fish you can eat. thats like saying deer meat aint fresh because its toxic air.

  126. Free J Says:

    *stands on soapbox*

    If ANYBODY expects ANYTHING poingnant or uplifting to come outta WEEZY`S mouth,YOU ARE STUPID PERIOD!!!!

    If you are surprised or butthurt by anything that WEEZY says.YOU ARE STUPID!!!

    IF you listen to WEEZY`S music YOU ARE _________________

    *steps off soapbox*

    ^^^

    90% cosign…weezy’s music aint always horrible, he is capable of droppin clever lines occasionally

  127. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Now fight for ur life lil nigga!!”
    ===================
    LMAO

    this nigga Dewill went thru the Sparta feats of strength

  128. big_seth Says:

    Free J Says:
    January 6th, 2011 at 3:19 pm
    Dewill’s grandma= Shao Kahn…FINISH HIM!!!
    ^^

    LMAO

  129. S.I.C.K Says:

    I`m not surprised at all at WEEZY`S stupidity.That ignorance runs real deep,generations of welfare deep.Money don`t make you smart.Just a dumb nigger with money.Dude is lucky rap found him.He would`ve been dead or worse by now.I predict his dumb ass will be back in jail within 2 years.

    *pinky bet*

  130. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    90% cosign…weezy’s music aint always horrible

    ^^^^^^

    i still think the most relevant, important bars he ever spit was that Georgia Bush shit off one of them mixtapes. I didnt know he had that in him (II)

  131. stot Says:

    sausage>>>>>>>>>

    ^^

    #fbmgems

  132. cOLD Says:

    moms took wife under her wing said what you waiting for
    curry chicken don’t cook itself nigga you taking long

    nah but moms gave wifey the recipes, not quite the same as moms dukes but it’ll do

    Nothing can compare to moms fried dumblings.

  133. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Ox-Tails>>>>>>>>>
    ====================
    I make this stew with beef short ribs, ox tales, carrots & potatoes.

    Family members just randomly show up when they get wind that I hooked up a batch.

  134. Dewill Says:

    Niggas got jokes… U ain’t neva had to look in a giant hog’s eyes when that nigga was furiously irate that u are standin in between him and his fuckin food trough tho!!!!

    furiously irate is a whole other plateau of being upset….

  135. mcb Says:

    LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    January 6th, 2011 at 3:27 pm
    90% cosign…weezy’s music aint always horrible

    ^^^^^^

    i still think the most relevant, important bars he ever spit was that Georgia Bush shit off one of them mixtapes. I didnt know he had that in him (II)

    ^^^
    i stay saying this….

    weezy is good (nh) whenhes focused and cares.

    this rarely occurs, i feel like.

    Georgia Bush is a great example

  136. DJ Chase Says:

    I miss Brooklyn.

    Jerk Chicken and Festival at 4, 5 in the morning on the way home from the club >>>>

  137. Chief Ali Says:

    Nothing can compare to moms fried dumblings.

    ——-

    stupid flavor, huh

  138. Rajon Trondo Says:

    Andrew luck will not declare for 2011 draft

  139. Beezy Says:

    who fucked up the matrix?

  140. mcb Says:

    AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    January 6th, 2011 at 3:29 pm
    Ox-Tails>>>>>>>>>
    ====================
    I make this stew with beef short ribs, ox tales, carrots & potatoes.

    Family members just randomly show up when they get wind that I hooked up a batch.

    ^^
    i stillhavent had this “ox tail” you all speak of

  141. Troyvul Says:

    Andrew luck will not declare for 2011 draft
    ^
    Fackkkkkkk

  142. cOLD Says:

    I seen how those British/Jamaicans make their rice n peas, all dry no coconut milk. London-Jamaicans fell off.

  143. DJ Chase Says:

    I make this stew with beef short ribs, ox tales, carrots & potatoes.

    Family members just randomly show up when they get wind that I hooked up a batch.

    ^Word up. That stew come out nice and sticky from the ox-tails. Niggas don’t know about that shit

  144. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    I like them blue-black bitches.

    Just gotta make sure they wash well under the neck & around the wrists & ankles. Dirt be camouflaged on them broads.

  145. S.I.C.K Says:

    I make this stew with beef short ribs, ox tales, carrots & potatoes
    ^^^

    C R A C K ! ! ! !

    I never made them together yet that`s a PERFECT combo.Expensive as HELL though.

    I know short ribs and ox tails are $3.50 a lb easy.

    Hoes with food stamp cards>>>>>>>>

  146. cOLD Says:

    stupid flavor, huh

    ^ and the ill part is, just flower and water b.

  147. hl Says:

    NovemberEnd Says:

    really ill rhymes can be eternal

    ^Ain’t that the truth.

  148. DJ Chase Says:

    When I was in Colombia, the standard rice that they make over there is called coco-rice with shards of fresh coconut boiled with the rice. That shit is heavenly

  149. cOLD Says:

    I like them blue-black bitches.

    Just gotta make sure they wash well under the neck & around the wrists & ankles. Dirt be camouflaged on them broads.

    ^ yo..

  150. cOLD Says:

    *anticipates another race fueled debate about women*

  151. DJ Chase Says:

    stupid flavor, huh

    ^ and the ill part is, just flower and water b.

    ^When my moms put that shit in her soup, instead of frying it, that shit comes out perfect.

  152. cOLD Says:

    When I was in Colombia, the standard rice that they make over there is called coco-rice with shards of fresh coconut boiled with the rice. That shit is heavenly

    ^ my dude, ever had brazilian potato salad. it’ll make you slap the closest person to you on gp.

  153. S.I.C.K Says:

    LF:”WEST END GIRLS”by the Pet Shop Boys sold 100MILLION copies!!!!

    Check Guiness Book Of Records. They rap some of the lyrics so this could be considered the best selling hip hop record EVER!!!

  154. cOLD Says:

    dumplins & saltfish >>>

    or fritters … niggas don’t know too much about those tho.

  155. hl Says:

    This “pornfaceher” website is mad racist.

  156. NovemberEnd Says:

    # DJ Chase Says:
    January 6th, 2011 at 3:29 pm

    I miss Brooklyn.

    Jerk Chicken and Festival at 4, 5 in the morning on the way home from the club >>>>
    ^^^
    they don’t hear tho

  157. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    I know short ribs and ox tails are $3.50 a lb easy.

    Hoes with food stamp cards>>>>>>>>
    ==========================
    LMAO

    The one advantage to ghetto birds. They keep a fridge filled & a special order is nuthing…as long as it’s at the first of the month lol.

    But yeah, that shit is gonna cost ya. That’s why I don’t make it as often as I like & when I do make it, I make enough to keep a couple of ziplocs in the freezer.

    Shits worth it though.

    When cooked perfectly, the beef is tender, potatoes firm but soft, carrots are soft but still got that snap…

    Y’all got a nigga craving that shit right about now lol.

  158. Remixznflow Says:

    what i miss?

  159. Remixznflow Says:

    and i distinctly remember niggas clowning me cuz i had oxtail for christmas dinner…

    wishy washy ass niggas…

  160. cOLD Says:

    Jerk Chicken and Festival at 4, 5 in the morning on the way home from the club >>>>
    ^^^
    they don’t hear tho

    ^ word

  161. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    ^When my moms put that shit in her soup, instead of frying it, that shit comes out perfect.

    Ma Dukes Stewed Chicken & Dumplings >>>>>>>

    This is why if I ever do get married, it will be to a hamhocks & collard green fed black woman from the south who can cook her ass off or her people are from the south & they trained her well..

    I need that in my life. Anything else is uncivilized

  162. mcb Says:

    Remixznflow Says:

    January 6th, 2011 at 3:39 pm
    and i distinctly remember niggas clowning me cuz i had oxtail for christmas dinner…

    wishy washy ass niggas…

    ^^
    yo seriously what is oxtail

    how is it prepared usually

  163. DJ Chase Says:

    and i distinctly remember niggas clowning me cuz i had oxtail for christmas dinner…

    ^You can blame em, some niggas in here, just don’t know.

  164. Remixznflow Says:

    ill up a picture mcb… one sec

  165. mcb Says:

    word, thanks remix

    i hope it snot just a fat bitches backside

  166. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    yo seriously what is oxtail
    =========================
    It’s the tail of an ox.

    Thought that was pretty self explanatory.

    The tails get chopped up & stewed until tender.

    It’s an ethnic thing though. Hispanics flip em different then West Indians, who freak it different from Blacks raised in the south.

    Shits are good money any way you hook em up though.

  167. Chief Ali Says:

    oxtail dinner from the jerk spot on 79th off halsted>>>>>>>>

  168. Remixznflow Says:

    @mcb

    this is oxtail… stewed…

    oi53.tinypic.com/vnouir.jpg

    oi56.tinypic.com/slpd0o.jpg

  169. Eastern_Digital Says:

    COLD
    7 mins ago
    stupid flavor, huh

    ^ and the ill part is, just flower and water b.

    Flour >>>>> flower

    btw: my mustard chicken with diced rosemary potatoes >>>>>>>

  170. Remixznflow Says:

    my xmas dinner >>>>>> most you niggas lives…

  171. Free J Says:

    It’s the tail of an ox.

    Thought that was pretty self explanatory.

    ^^^

    lol

  172. kevfrescura de talco Says:

    i can understand folks having an opinion about weezy musically…

    but how do we know that story above is true? women are very good liars especially when they’re bitter.

    jus sayin

  173. cOLD Says:

    lol say word Remix you took a picture of you chefing it up

  174. Dewill Says:

    My grandmoms made possum taste like all the disciples floated down and delivered it to the dinner table from OUR FATHER WHO ART IN HEAVEN tho…

  175. rocstar Says:

    you guys complaining about chicken? i remember being in india a few years ago and u go to the market to get chicken. theyre all running around in their little cages, so u pick one, and then you can go to the back and watch it get chopped up. and i swear that chicken tasted better then all the shit ive had elsewher.

  176. Remixznflow Says:

    # cOLD Says:
    January 6th, 2011 at 3:46 pm

    lol say word Remix you took a picture of you chefing it up

    ^
    oh lol.. yeah on my facebook i regularly document things i make in the kitchen… alot of people use my recipes for different things if they are interested…

    *shrugs*

    something i like to do…

  177. DJ Chase Says:

    Once I get this grill set up in the back, i’m gonna grill some oxtails… That shit is gonna be bananas

  178. mcb Says:

    word, remix,

    i seen that in the supermarket i think, good shit

  179. Free J Says:

    i can understand folks having an opinion about weezy musically…

    but how do we know that story above is true? women are very good liars especially when they’re bitter.

    jus sayin

    ^^^

    lol i already said i dont believe it, hate on that nigga musically if u want but from what ive seen thsi nigga writes his fans, buys wheel chairs for them etc. not sayin it didnt happen but if i aint see it im callin bs

  180. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    Remixznflow Says:

    ^^^^^6

    dont even talk shit 2mrw.

    Dirk is out, so is Butler.

  181. kevfrescura de talco Says:

    I like them blue-black bitches.

    Just gotta make sure they wash well under the neck & around the wrists & ankles. Dirt be camouflaged on them broads.

    ^ yo..

    >co-yos. do i laff? cuz I don’t really wanna co-sign but, damn…

  182. big_seth Says:

    My mom made a dope ass Sirloin pot roast for xmas… & then put pork in the mustard greens.

    I was upset.

    that mac & cheese made up for it though.

  183. mcb Says:

    kevfrescura de talco Says:

    January 6th, 2011 at 3:45 pm
    i can understand folks having an opinion about weezy musically…

    but how do we know that story above is true? women are very good liars especially when they’re bitter.

    jus sayin

    ^^^
    valid

  184. Mel Kiper III Says:

    Co-sign oxtail and Arroz de CoCo

  185. Remixznflow Says:

    # LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:
    January 6th, 2011 at 3:48 pm

    Remixznflow Says:

    ^^^^^6

    dont even talk shit 2mrw.

    Dirk is out, so is Butler.

    ^
    you know i will fam… its only right…

  186. rocstar Says:

    kevfrescura de talco Says:

    January 6th, 2011 at 3:45 pm
    i can understand folks having an opinion about weezy musically…

    but how do we know that story above is true? women are very good liars especially when they’re bitter.

    jus sayin

    ^
    yup. how u even know weezy was there. and he did bone lauren london so it aint his fault if his standards are lil high

  187. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    My grandmoms made possum taste like all the disciples floated down and delivered it to the dinner table from OUR FATHER WHO ART IN HEAVEN tho…
    ==================================
    Ain’t possum like the cousin of a rat?

    I mean, I know that shit is a part of the rodent family.

    My bamma relatives swear by it but I can’t fuck with it.

  188. Free J Says:

    oh lol.. yeah on my facebook i regularly document things i make in the kitchen… alot of people use my recipes for different things if they are interested…

    *shrugs*

    something i like to do…

    ^^^

    shit if u like cookin do it nigga lol no shame in that

  189. Jersey*made*me Says:

    I’m tired of bitches lying to me. Now this bitch I just met gone tell me she was Amp’s mom. I knew she was lying cuz her pussy didn’t stink through her jeans.

    #SMH

  190. DJ Chase Says:

    Yo, any of yall have a fire place in your crib?

    The house i’m in now has a fire place, and I’ve never used one before. Anything I should be aware of? Like the type of firewood i use?

  191. KzA Says:

    lol… LMFAO @ Dewill

  192. rocstar Says:

    DJ Chase Says:

    January 6th, 2011 at 3:50 pm
    Yo, any of yall have a fire place in your crib?

    The house i’m in now has a fire place, and I’ve never used one before. Anything I should be aware of? Like the type of firewood i use?

    ^
    id replace all the firewood and clean that fireplace out before lighting it up.

  193. Remixznflow Says:

    never had possum in my life…

    but if im hungry and you put a free plate of food in front of me…

    *shrugs*

  194. Mel Kiper III Says:

    Idk bout no grilled oxtails, they’re usually stewed for a reason.

  195. kevfrescura de talco Says:

    to me…

    the story seems contrive around one rap line he said in which he didn’t even really shit on the dark skinned chick per se cause he did note that she was fine, jus his preference wondered if shed look better light skinned.

  196. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    I’m tired of bitches lying to me. Now this bitch I just met gone tell me she was Amp’s mom. I knew she was lying cuz her pussy didn’t stink through her jeans.

    ^^^

    A lil lemon juice would clear that right up tho.

  197. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    bamma cuisine:

    Racoon
    Squirrel
    Possum
    Snake
    ALL PARTS of the Pig
    Gator

  198. mcb Says:

    DJ Chase Says:

    January 6th, 2011 at 3:50 pm
    Yo, any of yall have a fire place in your crib?

    The house i’m in now has a fire place, and I’ve never used one before. Anything I should be aware of? Like the type of firewood i use?

    ^^^
    this old “party” house i lived in had one, was wicked legit.

    just get onen of those burning logs you can cop at the supermarket or gas station, unless your trying to tend to the fire all the time.

    make sure the chimney is OPEN tho. you’ll know fast if it isnt.

    id make sure that chimney is open, thats it. prob a lotta gross stuff in there, depending on when it was last used/if it was closed before

  199. Remixznflow Says:

    # DJ Chase Says:
    January 6th, 2011 at 3:50 pm

    Yo, any of yall have a fire place in your crib?

    The house i’m in now has a fire place, and I’ve never used one before. Anything I should be aware of? Like the type of firewood i use?

    ^
    LOL.. nah man… if you buy firewood its not gonna burn your crib down or anything… is it a gas fire place or not?

    if it isnt then you wanna get the driest wood you can and make sure you light it well…

    nothing much to it…

    if its gas its hella easy…

  200. cOLD Says:

    Flour >>>>> flower

    ^ lol, thx.

  201. Free J Says:

    bamma cuisine:

    Racoon
    Squirrel
    Possum
    Snake
    ALL PARTS of the Pig
    Gator

    ^^^

    lol..i’ll have the duck with a side order of beaver

  202. Remixznflow Says:

    # Mel Kiper III Says:
    January 6th, 2011 at 3:52 pm

    Idk bout no grilled oxtails, they’re usually stewed for a reason.

    ^
    its possible… i mean you can make anything on a grill… as far as how long to cook them?

    shit i have no clue… i know i stewed mine for about 9 hours…

    im unsure of how that translates to grilling…

  203. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    but how do we know that story above is true? women are very good liars especially when they’re bitter.

    jus sayin
    ==============
    If shorty actually brought up his daughter, he had every right to talk greasy.

    Sounds like some bullshit though, but who knows.

    Rich niggas are known to be assholes.

    Not saying I believe it, but it wouldn’t surprise me if it was true.

  204. mcb Says:

    id replace all the firewood and clean that fireplace out before lighting it up.

    ^^^
    this too.

    dustsother shit on fire aint whats hot in the streets

  205. cOLD Says:

    Jersey whattup 2x

  206. Troyvul Says:

    Chase,

    Make sure your chimney has been cleaned out before you use it (Poz) Mad Chemicals build up in them over time if not regularly used.

  207. KzA Says:

    yo.. coconut rice? that sounds damn amazing

  208. mcb Says:

    yeah dry wood, but those burner logs (not cells haha) are legit.

    they work and you dont gotta watch it that closeley, like with regular wood

    but its obv slightly more $.

  209. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Idk bout no grilled oxtails, they’re usually stewed for a reason.
    ====================================
    It needs that slow cooking process to make the meat tender & to soak in it’s own juices.

    On a grill?

    I’m not sure.

    They do grill ribs, don’t they?

  210. mcb Says:

    yo poor chase

    he just wants to use his fireplace hahaha

    is hte house old/not used before you were there?

  211. hip hop cops Says:

    sweetbreads >>>

  212. mcb Says:

    AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    January 6th, 2011 at 3:57 pm
    Idk bout no grilled oxtails, they’re usually stewed for a reason.
    ====================================
    It needs that slow cooking process to make the meat tender & to soak in it’s own juices.

    On a grill?

    I’m not sure.

    They do grill ribs, don’t they?

    ^^
    yeah slow and low usually

    i finish (pause) my ribs on the grill sometimes. beef ribs of course

  213. KzA Says:

    Troyvul Says:

    January 6th, 2011 at 3:56 pm
    Chase,

    Make sure your chimney has been cleaned out before you use it (Poz) Mad Chemicals build up in them over time if not regularly used.

    ^

    this. plus you could have had birds in there nesting and shit and start a fire (bigger and less controlled than the one you intended to start, lol)

  214. KzA Says:

    Yea they grill ribs but they boil them thangs first

  215. mcb Says:

    new post

Leave a Reply