Video: Thirstin Howl III ft. Professor X – What It Iz Brother Lo

Thirstin is joined by the late Professor X of X-Clan on the first single off his upcoming project, Natural Born Skiller.

Previously: Thirstin Howll III – Million Man Rush (Live A Capella Circa 1998)


AddThis Social Bookmark Button

25 Responses to “Video: Thirstin Howl III ft. Professor X – What It Iz Brother Lo”

  1. Beezy Says:

    Don Vincenzo Says:
    January 3rd, 2011 at 11:01 am

    most slept on, underrated sitcom = The League

    ^I was about to type this

    this is the best show on TV, period.

  2. Ralph Lauren Says:

    I do not co-sign this

  3. Beezy Says:

    I think Luck will be the #1 overall pick.

  4. Troyvul Says:

    And with the third pick, he made the earth sick…this shit is gonna write itself

  5. d_block_4_life Says:

    Ate like a garbage dumpster this weekend, but that’s nothing new.

    *Daps everyone*

  6. E aka Mac with the Cheese Says:

    Ate like a garbage dumpster this weekend, but that’s nothing new.

    *Daps everyone*

    ^
    lol

  7. Remixznflow Says:

    # Jackson7 Says:
    January 3rd, 2011 at 11:03 am

    with the 1st pick in the draft Carolina Panthers select…………….. CAM NEWTON…

    if not, someone should be assassinated ASAP

    Buffalo gonna get that Stanford QB, Andrew Luck… he’s ill too

    ^
    i still dont understand this line of thinking…

    out of ALL the problems with that team.. you think they should grab ANOTHER QB on the strength that its Cam Newton?

    so… fuck the defense, special teams, Offensive line, defensive line…

    you think Cam Newton alone will win them more games than they won this year?

    i just dont see it.

  8. Troyvul Says:

    Luck is definately going No.1, which is cool by me. But shiieettt, I’m sold on Newton, he’s the saviour.

  9. mcb Says:

    Beezy Says:

    January 3rd, 2011 at 11:04 am
    Don Vincenzo Says:
    January 3rd, 2011 at 11:01 am

    most slept on, underrated sitcom = The League

    ^I was about to type this

    this is the best show on TV, period.

    ^^^
    no

    but its entertaining. def better than the one or so episodes i saw 1st season.

    taco is the show tho, without him…. nh

  10. d_block_4_life Says:

    Its been all downhill after Phil made those quips about Miami. I know Spolster is relishing in their downward spiral.

  11. Don Vincenzo Says:

    @Remix

    Yeah but he still had alot of help from the rest of the starters….

    @Beezy

    Taco is the GOAT league character lol

  12. big_seth Says:

    “The tax code is longer than the Bible, but without the happy ending,” Camp has said
    ^^

    SMHead…

  13. Tong Po Flo Says:

    magneto > professor x

  14. Beezy Says:

    taco is the show tho, without him…. nh

    ^your fucking crazy … Taco is annoying as fuck

    the best part of the show is Kevin’s wife Jenny.

    That show is fucking HYSTERICAL

  15. d_block_4_life Says:

    >>>>>>>>> Big Sean

  16. Remixznflow Says:

    # d_block_4_life Says:
    January 3rd, 2011 at 11:09 am

    Its been all downhill after Phil made those quips about Miami. I know Spolster is relishing in their downward spiral.

    ^
    Christmas Day was icing on the cake…

  17. d_block_4_life Says:

    I swear i never loant it..

  18. Beezy Says:

    Taco seriously annoys me. I don’t know what it is about him.

    Andre is funny as shit too.

    I was dying when he paid OchoCinco to come to their draft in Vegas.

  19. Remixznflow Says:

    # Tong Po Flo Says:
    January 3rd, 2011 at 11:11 am

    magneto > professor x

    ^
    yo i posted a link to Samurai Champloo and gangstarr mashup…

    did you happen to see it?

  20. big_seth Says:

    I never found the league to be that funny.

  21. Tong Po Flo Says:

    did you happen to see it?

    ^ Nah Remix do you post it in the last post?

  22. CiCi The Intern Says:

    *daps the squad*

  23. SSPSoundz Says:

    what it is Brother Lo ?

  24. SuperBADSolace Says:

    THIRST BODIED THIS. THANKS FOR POSTING! LOVE AND LOYALTY.

  25. Max Profit Says:

    The First to Show me about the Lo-Life. Thanks Thrist!!!

Leave a Reply