Mark Ronson ft. Saigon & Rhymefest – Wreck The Halls

Props to DJ Semtex.

Mark Ronson ft. Saigon & Rhymefest – Wreck The Halls


AddThis Social Bookmark Button

606 Responses to “Mark Ronson ft. Saigon & Rhymefest – Wreck The Halls”

  1. XerCes Says:

    Man can one of yall send the EP in a email. Some niggas can’t be D/l’n shit(n) Swoosh112 aol

    Good lookin!

    Never Die Alone/Me against the world/Gin

  2. London Bloke Says:

    I like

    remix’s Mom&Sis Salsa DVD/Marvin Gaye/Redbull + Viagra

  3. mcb Says:

    *fbms itup (but not really, cuz its gay)*

    ride’m cowboys 25/BoyzIIMen/white zinfindel

  4. London Bloke Says:

    Gets me prepped before they arrive ;)

  5. Laser Gun Boutique Says:

    Yeah, Ronson should do some more strictly hip hop production.

    His album “Record Collection” is defo worth a listen

  6. Nah Right » Saigon – The Greatest Story Never Told (Prod. by Just Blaze) Says:

    […] Previously: Mark Ronson ft. Saigon & Rhymefest – Wreck The Halls […]

Leave a Reply