займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jay Electronica – The Announcement (Mountain Dew Code Red Commercial)

Jay re-imagines “The Announcement” for a Mountain Dew Code Red ad. Shot at One Eyed Jack’s in New Orleans.

Hit the jump for some behind the scenes footage, and head over to Miss Info’s for some pics and backstory.



AddThis Social Bookmark Button

104 Responses to “Video: Jay Electronica – The Announcement (Mountain Dew Code Red Commercial)”

  1. fuck boy music Says:

    niggaz on nahright get no pussy at all

  2. FreeOnSMASH Says:

    # LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:
    December 23rd, 2010 at 11:15 am e

    I like white women because there is no end to their nastiness….there is nothing they wont do….The amount of shit you can make white girls do is disgusting…

    ^^^^^^^^

    PREACH

    ^^^

    Not necessarily, even though it may seem that way. Some snowbunnies are even less daring than regular girls. only wigger snowbunnies are nasty as shit

  3. Harlem World Says:

    i55.tinypic.com/2m4r5fm.jpg

  4. fuck boy music Says:

    Harlem World you are very dark skin…sheesh…you look like Mickael Pietrus x Diop collabo in the complexion..

    just the fact that you getting white girls/snow bunnies is a feat in it self..

    Harlem World when did you come to America?

    Did you get those tattoos in Nigeria or Senegal? or in America?

    Harlem World what is your american name?

    tats on the hands?

  5. kevfrescura de talco Says:

    i55.tinypic.com/2m4r5fm.jpg

    >cover up ya face all you want but liberate that nipple fam. da fuck you think you at?

  6. Snort_SnortCrazy88Since88 Says:

    …i love black women, nothing like layin next to a sexy piece of chocolate & she ask, u need anything to drink? or clean the tool while u in bed after u got finished beatin that pussy up… or she bring you some wine & stroke the dick in bed till u hard again & nibble on ur chest… something about seein that perfectly brown ass ride a dick backwards, then she side eye u & smile & keep fuckin…

    …dont 4get about her bring u lunch @ work & on her days off, email u pics of her half naked to ur job… then when u get home shes ass naked on the kitchen counter in a apron… cookin that good shit & still want the dick… G-D forbid u lay the pipe right, i cant count how many cufflinks & gucci loafers i got from black women…

    Chocolate bitches, Treehuggers, redbones… UmUmUm.

  7. kevfrescura de talco Says:

    Harlem World when did you come to America?

    >*evaporates*

  8. fuck boy music Says:

    HW got that Haitian complexion word to Cipha Sounds

  9. Dewill Says:

    I can’t believe the bullshit I’m seein… Niggas is droppin they black queen off at the end of the block and ridin off into the sunset with these white guls!!!! Where the fuk is OJ to make sense of this??!!!

    LOL

  10. fuck boy music Says:

    Harlem World…you make Meka/Anthony Osei/Illionaire look light skinted…

    Nigga look like the Charcoal Raptor Air Jordan 7’s that released in 2002-2003…very ashy….

  11. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    *Daps Kev*

    Shit hoots would probably blow me me touch my wifey or girls I hang out with. NH

    Saul Right Hoots, I know some people like you. Livin the tough life.

  12. kevfrescura de talco Says:

    JE won btw

  13. Deen Says:

    i55.tinypic.com/2m4r5fm.jpg

    ^^^

    Meh.

  14. Remixznflow Says:

    oi47.tinypic.com/ms2d4x.jpg

    ^
    met this one in California San Fran… tatted the fuck out.. pierced the fuck up…

  15. fuck boy music Says:

    Harlem World need to step his lotion and moisturizer game up…

    Nigga got the crocodile skin…..how you wearing gators on your epidermis nigga..

  16. Deen Says:

    Damn. Jay E gettin’ paid QUICK.

    I respect that.

  17. fuck boy music Says:

    HW and Remix…stop posting UGLY WHITE GIRLS….

    I dont want to throw up all over my lunch…

    HW, Remix, NOWB…if you going to post white girls and snow bunnies…post dimes..

    thank you

  18. kevfrescura de talco Says:

    i can’t rate that pic. its obvious HW covered that girls face AND her titty up cause she close. otherwise there’d be no problem to share it.

    amazing. & you the FIRST nigga to scream you don’t believe anyone else.

    da FOH yo.

  19. Deen Says:

    oi47.tinypic.com/ms2d4x.jpg

    ^
    met this one in California San Fran… tatted the fuck out.. pierced the fuck up…

    ^

    Getting warmer.

  20. Remixznflow Says:

    oh hey… whaddup FBM

    those pics of the dimes you were referring to… did you wanna post any?

    no?

    k.

  21. Black Says:

    black women attitudes are no problem… they keep you on your toes or else… my mother was a classic big mouth nag.. but my pops adjusted and stepped his life up accordingly to shut her up and keep her happy..

    white broads are so meek to the point where they can and will let a nigga self destruct, without trying to offer him some much needed tough love and criticism… then they bounce …

    ^^^^^^^^^^^^^

    This. It just depends where u at in life.

  22. Dewill Says:

    Harlem World need to step his lotion and moisturizer game up…

    Nigga got the crocodile skin…..how you wearing gators on your epidermis nigga..

    ^^^^
    LOL

  23. fuck boy music Says:

    He covered the face because those white girls are fugly.

    HW stay with the fat, obese and ugly white girls and puerto rican girls.

    He swears the he’s “pimpin”

    This nigga Harlem World shed skin like a snake…..

  24. kevfrescura de talco Says:

    oi47.tinypic.com/ms2d4x.jpg

    >okay now we talkin.

  25. cOLD Says:

    black women attitudes are no problem… they keep you on your toes or else… my mother was a classic big mouth nag.. but my pops adjusted and stepped his life up accordingly to shut her up and keep her happy..

    white broads are so meek to the point where they can and will let a nigga self destruct, without trying to offer him some much needed tough love and criticism… then they bounce …

    ^ where’d this gem come from. Author?

  26. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    Hella faded on my bday last year…

    http: //img256.imageshack.us/img256/1598/26611094831698761146563 .jpg

  27. fuck boy music Says:

    I see niggas posting pix of these ugly ass white girls..

    and I don’t blame em..

    because niggas that post on here is ugly ass niggas..

    remix = ugly

    hw = ugly

    nowb = ugly

    Step your cosmetic surgery game up niggas…

    HW you need to bleach your skin…you look like 3 am….no eminem

  28. Jackson7 Says:

    black women attitudes are no problem… they keep you on your toes or else… my mother was a classic big mouth nag.. but my pops adjusted and stepped his life up accordingly to shut her up and keep her happy..

    white broads are so meek to the point where they can and will let a nigga self destruct, without trying to offer him some much needed tough love and criticism… then they bounce …

    black women will ride with you through thick and thin… black women will go through the fire (and snow) with you

    white girls call they parents and get a plane ticket back home to Boise Idaho at the slightest sign of trouble

  29. cOLD Says:

    remix 1

    HW 0

    round 2?

  30. kevfrescura de talco Says:

    *daps nowb*

    sup dude

  31. Black Says:

    ^ where’d this gem come from. Author?

    ^^^^^^^^^^^^^

    Land. last post

  32. fuck boy music Says:

    I see niggas posting pix of these ugly ass white girls..

    and I don’t blame em..

    because niggas that post on here is ugly ass niggas..

    remix = ugly

    hw = ugly

    nowb = ugly

    Step your cosmetic surgery game up niggas…

    HW you need to bleach your skin…you look like 3 am….no eminem

    smh

  33. fuck boy music Says:

    img256.imageshack.us/img256/1598/26611094831698761146563.jpg

    ^fat, ugly, disgusting…is all i see..

    but i guess HW and McB will dick ride you and say your Nahright’s Brad Pitt…

  34. Remixznflow Says:

    oi52.tinypic.com/1tkb41.jpg

    ^
    my last one…

    excuse my light pink shirt.. but i figured it was fly…

    and yes i did take my face out.. FBM loves men… so…

  35. cOLD Says:

    Jackson7 Says:

    December 23rd, 2010 at 11:35 am
    black women attitudes are no problem… they keep you on your toes or else… my mother was a classic big mouth nag.. but my pops adjusted and stepped his life up accordingly to shut her up and keep her happy..

    white broads are so meek to the point where they can and will let a nigga self destruct, without trying to offer him some much needed tough love and criticism… then they bounce …

    black women will ride with you through thick and thin… black women will go through the fire (and snow) with you

    white girls call they parents and get a plane ticket back home to Boise Idaho at the slightest sign of trouble

    ^ its a balance tho, too much naggin can kill a nigga spirits… she gotta know the time and place or do it subtley or indirectly. Telling a nigga he aint shit and his daddy aint shit… Aint the way to go about it.

  36. Harlem World Says:

    GTFOH

  37. kevfrescura de talco Says:

    yo white boy…

    no need to seperate the link like that. jus take the header and the forward slahes off.

  38. Jackson7 Says:

    *rerun*

    black women attitudes are no problem… they keep you on your toes or else… my mother was a classic big mouth nag.. but my pops adjusted and stepped his life up accordingly to shut her up and keep her happy..

    white broads are so meek to the point where they can and will let a nigga self destruct, without trying to offer him some much needed tough love and criticism… then they bounce …

    black women will ride with you through thick and thin… black women will go through the fire (and snow) with you

    white girls call they parents and get a plane ticket back home to Boise Idaho at the slightest sign of trouble

  39. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    @Kev: My cousin goes to school out in Cambridge and wants me to come out there during spring break. Is it worth the trip? In terms of shit to do, shopping, smoke etc.

  40. Harlem World Says:

    remix – she not bad – its a good look

  41. Black Says:

    white girls call they parents and get a plane ticket back home to Boise Idaho at the slightest sign of trouble

    ^^^^^^^^^^^^^^^

    Definitly couldnt wife a snowbunny. I just see to many complications that could arise. However if your at the point in your life when you are not looking for nothing serious then a white bitch is >>>>>>>>>>>>

  42. FreeOnSMASH Says:

    >>white broads are so meek to the point where they can and will let a nigga self destruct, without trying to offer him some much needed tough love and criticism… then they bounce …

    white girls call they parents and get a plane ticket back home to Boise Idaho at the slightest sign of trouble

    ^lolz

    so true though

  43. Remixznflow Says:

    # Harlem World Says:
    December 23rd, 2010 at 11:40 am

    remix – she not bad – its a good look

    ^
    rich too… just got a new benz… its bad…

    she wont let me drive it yet though…

  44. fuck boy music Says:

    Can dudes please give out warning, disclaimers, viewer discretion is advised…

    when they post pictures of these ugly monsters and horse faced bitches..

    i mean come on….

  45. Black Says:

    ^ its a balance tho, too much naggin can kill a nigga spirits… she gotta know the time and place or do it subtley or indirectly. Telling a nigga he aint shit and his daddy aint shit… Aint the way to go about it.

    ^^^^^^^^^^^

    THIS. I can take constructive criticism but if you talking shit just to talk shit then we gon have problems.

  46. kevfrescura de talco Says:

    oi52.tinypic.com/1tkb41.jpg

    >the last one > this IMO

    Yo nowb…

    of course. wu tang twice in 2 weeks should speak volumes. always green. malls everywhere & around that area. stop the guessin

  47. Remixznflow Says:

    # fuck boy music Says:
    December 23rd, 2010 at 11:42 am

    Can dudes please give out warning, disclaimers, viewer discretion is advised…

    when they post pictures of these ugly monsters and horse faced bitches..

    i mean come on….

    ^
    i did disclaimer.. i said in the previous post that all i do is fuck with 3, 4, and 5’s…

    learn to READ.

  48. Jackson7 Says:

    my bad… i didnt realizei already posted that comment in this thread..

    >>>>> commenting from a laptop…

    i cant copy and paste and whatnot on this piece of shit… my fingers too big or the keys too small

  49. fuck boy music Says:

    oi52.tinypic.com/1tkb41.jpg

    ^Now for this I give you props….Finally a good looking chick….

    and I thought you were mexican…you actually black?

    This girl is attractive…..But I’d say a 6 or 7 at the most…and thats generous..

    If you dudes want to post pix….follow Remix blueprint…

    not HW and NOWB do…

  50. Snort_SnortCrazy88Since88 Says:

    fuck boy music Says:
    December 23rd, 2010 at 11:42 am
    Can dudes please give out warning, disclaimers, viewer discretion is advised…

    when they post pictures of these ugly monsters and horse faced bitches..

    i mean come on….

    ^^^
    LMAO

  51. Jackson7 Says:

    cosign FBM

    i aint seen no cute kizzettes posted yet

  52. Remixznflow Says:

    # Jackson7 Says:
    December 23rd, 2010 at 11:43 am

    my bad… i didnt realizei already posted that comment in this thread..

    >>>>> commenting from a laptop…

    i cant copy and paste and whatnot on this piece of shit… my fingers too big or the keys too small

    ^
    best buy got those wireless mouse combo’s for 9.99 last i checked…

  53. fuck boy music Says:

    oi52.tinypic.com/1tkb41.jpg

    ^She got a lot of make up…I wonder what she look like without all of that on…

  54. Don Vincenzo Says:

    SMHead at you niggas in here lustin after these caucasian ho’s…

    Find Em Fuck Em And Flee Em…

    Never Wife…

    Them bitches cant hold a candle to these sistas out here today…

    They challenge a nigga, encourage a nigga to do better, help a nigga to get there, cook better, DO ALL THAT NASTY SHIT BETTER, smell better, feel better, hold better conversations, roll better L’s, hold they liquor, beat bitches AND niggas up, they funnier, etc…

    Yall keep them white bitches more chocolate drops for me…

  55. FreeOnSMASH Says:

    remix white girl look like the wifey type that will make you meat loaf and mashed potatoes, then have the cupcakes ready by desert

  56. fuck boy music Says:

    Remix, HW, NOWB…aren’t even in my league….when I see the bitches these niggas post…

    Remx, HW, NowB would probably get no play around the chicks i done smashed and ran thru..

    Iono….these niggas make me feel like George Pooney, George Swooney…George Clooney…

  57. Remixznflow Says:

    # FreeOnSMASH Says:
    December 23rd, 2010 at 11:45 am

    remix white girl look like the wifey type that will make you meat loaf and mashed potatoes, then have the cupcakes ready by desert

    ^
    HAHA!.. you couldnt be further from the truth.. ol’ girl burns water fam…

  58. fuck boy music Says:

    Black women are disgusting….

  59. Remixznflow Says:

    FBM post some pics of your women…

  60. FreeOnSMASH Says:

    # Remixznflow Says:
    December 23rd, 2010 at 11:46 am e

    HAHA!.. you couldnt be further from the truth.. ol’ girl burns water fam…

    ^smhead at the cooking skills of these broads in 2010

    real talk though, half white/half mexican shortys>>>>>>>>>>>>>>

  61. Harlem World Says:

    i54.tinypic.com/ruup1y.jpg

  62. Jackson7 Says:

    im past the stage of having casual jumpoffs..

    not to pat myself on the back or nothing..

    but chicks tend to get clingy and possessive and i dont have the time or availability for that type of drama… i got too much at stake to lose…

    i love my wife & kids and life right now… i dont need no over emotional possesive weirdo broads calling my crib and/or slashing my tires and/or confronting my broad… that shit hurts

  63. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    FBM: You have never been with a girl.

    You been a straight fag from the get go…

    You never even had sex, b. Lets be honest. You steal all your myspace girls pictures and say you fucked em. You weigh 120 pounds. You the definition of a faggit

  64. Travelin' Man Says:

    black women attitudes are no problem… they keep you on your toes or else…

    ^ THIS

    strong women >>>

  65. fuck boy music Says:

    Good thing too see at least some niggas on here is getting pussy…

    but you dudes have low standards and even a lower self esteem…

    Beauty is in the eye of beholder…im not here to take happiness from someone..

    but those snowbunnies are fugly…

  66. Remixznflow Says:

    FBM you get no pussy…

    you always talkin about how ugly and disgusting women are…

    you get no pussy…

    when you gonna admit that you like men… just admit it..

  67. Dewill Says:

    Niggas cuttin out they faces and shit… lol

  68. Remixznflow Says:

    # Harlem World Says:
    December 23rd, 2010 at 11:48 am

    i54.tinypic.com/ruup1y.jpg

    ^
    ok… that could work…

  69. mcb Says:

    WHAT UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

  70. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    I wont front, the girl on the right aint shit. But the left >>>

    img211.imageshack.us/img211/5856/n1465639292285942594.jpg

  71. Remixznflow Says:

    # Dewill Says:
    December 23rd, 2010 at 11:50 am

    Niggas cuttin out they faces and shit… lol

    ^
    LOL

    internets is no joking matter sir…

    and FBM loves niggas… told Harlem he was good lookin and shit…

  72. fuck boy music Says:

    I need a domesticated white broad….that cook, clean, suck dick, eat cum……and do laundry….I want the white bitch that loves me enough to take the shit stains outta my hanes and fruit of loom draws…with her toothbrush…

    nah mean thats love right there….

  73. kevfrescura de talco Says:

    women period>>>

    pigeon hole ya peens if ya wanna.

  74. Remixznflow Says:

    # Nah’sOnlyWhiteBoy Says:
    December 23rd, 2010 at 11:51 am

    I wont front, the girl on the right aint shit. But the left >>>

    img211.imageshack.us/img211/5856/n1465639292285942594.jpg

    ^
    *FLOOR*

  75. cOLD Says:

    Remixznflow Says:

    December 23rd, 2010 at 11:50 am
    # Harlem World Says:
    December 23rd, 2010 at 11:48 am

    i54.tinypic.com/ruup1y.jpg

    ^
    ok… that could work…

    ^ yup.

  76. Dewill Says:

    but yall should see the pics that I took of wifey tryin on clothes last night tho >>>>>>>>

    Fuk white guls

  77. cOLD Says:

    women periods>>>

    ^ ewww.

  78. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    fbm BEEEEEEEEEEN liking men.

    Faggot would suck any one of us off to be in the position were in. Dude be commenting on nahright at like 2 am and shit.

    Fuckn loser.

    fbm dont even got a job. How he gonna take a girl out? Fags dont even fuck with his lame ass

  79. fuck boy music Says:

    stop posting ugly girls man wtf….im eating my lunch

  80. kevfrescura de talco Says:

    i54.tinypic.com/ruup1y.jpg

    >ok then!

  81. cOLD Says:

    Dewill Says:

    December 23rd, 2010 at 11:52 am
    but yall should see the pics that I took of wifey tryin on clothes last night tho >>>>>>>>

    Fuk white guls

    ^ man I love seeing wifey trying on new clothes… and strut around in some heels.

  82. cOLD Says:

    Jackson7 Says:

    December 23rd, 2010 at 11:48 am
    im past the stage of having casual jumpoffs..

    not to pat myself on the back or nothing..

    but chicks tend to get clingy and possessive and i dont have the time or availability for that type of drama… i got too much at stake to lose…

    i love my wife & kids and life right now… i dont need no over emotional possesive weirdo broads calling my crib and/or slashing my tires and/or confronting my broad… that shit hurts

    ^ word.

  83. fuck boy music Says:

    its like a competition of who posts the ugliest and wackest chick outta nahright posters…

    im eating over here….losing my appettite

  84. Remixznflow Says:

    No disrespect… but cOLD that coworker you posted awhile back…

    she was >>>>>>>>

  85. kevfrescura de talco Says:

    Remixznflow Says:

    December 23rd, 2010 at 11:52 am# Nah’sOnlyWhiteBoy Says:

    December 23rd, 2010 at 11:51 am
    I wont front, the girl on the right aint shit. But the left >>>
    img211.imageshack.us/img211/5856/n1465639292285942594.jpg
    ^

    *FLOOR*

    >hahaaaaa! that pic is a good source of comedy!

  86. cOLD Says:

    lol today’s a repeat of yesterday.

  87. Travelin' Man Says:

    i54.tinypic.com/ruup1y.jpg

    ^ shes a cutey nice pretty eyes too! HW you wearing a cardigan my G lol

  88. Dewill Says:

    This nigga fbm is comedy yo!!!

    Nigga said he can’t even eat no more lookin at these guls they postin… LOL

  89. Snort_SnortCrazy88Since88 Says:

    Blow Your Smoke!

    (jones voice)
    “i call her ass Miss Happyface (cutie pie), Dont ask me Nuffin got to do with Ma$e (fucka), i like to ride puffin on mu smoke (dezol), i bang the hamma till the pistol smoke (TAFT)… I push the hoopdie in the winter time (Honda), im on the corners when its GrindTime (TAFT)… she like to blow me under pressure (go mami), im not Nas, dont leave the Tec on the dresser (Koofie)

  90. cOLD Says:

    Remixznflow Says:

    December 23rd, 2010 at 11:55 am
    No disrespect… but cOLD that coworker you posted awhile back…

    she was >>>>>>>>

    ^ non taken… shes a cool gal.

  91. Remixznflow Says:

    HW you wearing a cardigan my G lol

    ^
    you aint know?

    #Carltonbanksswag gets ALL the snowbunnies!

  92. kevfrescura de talco Says:

    Jackson7 Says:
    December 23rd, 2010 at 11:48 am

    >k but who asked you bout all that?

    more snowbunny pics plz!

  93. fuck boy music Says:

    I’m regurgitate my food…seriously…HW posted that obese white girl with the red hair….I’m eating pork too….smh

    Remix, HW and NOWB…..please for the sake of my stomach…post good looking girls…

    thank you…..my bowels will thank you…

  94. Remixznflow Says:

    im all outta sfw snowbunny pics…

    but like i said… i like in Oklahoma…

    they everywhere…

    very available too…

    my cousin is messing with this FBI analyst… MY GOD her ass is ridiculous… RI DI CU LOUS…

    its not even fair…

  95. Snort_SnortCrazy88Since88 Says:

    (jones voice)
    …I like smokin on sticky green (Haze)…The benz Smoof Yellow call it Mista Clean.

  96. fuck boy music Says:

    So niggas only date white girls on here?

    ugly white girls at that…

    Damn…now I know why sistahs hate on brothas….

  97. Jackson7 Says:

    there’s so many other ethnic and racial groups to choose from..

    why a black man would sex or wife a Kizzette is puzzling to me…

    niggas musta forgot

    if i got a white girl pregnant, i would get an abortion… on myself.. retroactive

  98. Harlem World Says:

    @ travelin man

    its from j lindeberg

  99. b-ease Says:

    On a completely different note, Raekwon’s “Cocainism” is the most underappreciated project of the year. By far. Best Wu project since Supreme Clintele. *straightest face ever*

  100. mcb Says:

    who is that with JEssica Rabbitt?

    ______________________

    yo, if Wu comes to your town, GO

  101. Remixznflow Says:

    there’s so many other ethnic and racial groups to choose from..

    ^
    true.. but when i mess with mexican women i get the trapezoid hate…

    smh..

    you niggas still sleepin on them mexican women.. its cool though..

  102. Dewill Says:

    All these niggas goin coo-coo for white guls… while me, b-ease, land, and snort bout these black queens and hiphop tho…lol

  103. Chief Ali Says:

    Find Em Fuck Em And Flee Em…

    Never Wife…

    Them bitches cant hold a candle to these sistas out here today…

    They challenge a nigga, encourage a nigga to do better, help a nigga to get there, cook better, DO ALL THAT NASTY SHIT BETTER, smell better, feel better, hold better conversations, roll better L’s, hold they liquor, beat bitches AND niggas up, they funnier, etc…

    ———

    pretty much alla this

  104. TheIMasterify Says:

    original beat was better

Leave a Reply