займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Strong Arm Steady Invades NYC (Part 2)

SAS takes over the Statik Selektah studio while out in New York. Their upcoming Arms & Hammers album is due out February 2011.

Previously: Strong Arm Steady ft. Too $hort – On Point


AddThis Social Bookmark Button

27 Responses to “Video: Strong Arm Steady Invades NYC (Part 2)”

  1. Fuck Boy Music Says:

    Lacrosse >>>

    i used to play this sport in high school. I seen a lot of dudes get scholarships for Lacrosse.

    I should have taken it serious

  2. Troyvul Says:

    Lacrosse >>>

    i used to play this sport in high school. I seen a lot of dudes get scholarships for Lacrosse.

    I should have taken it serious
    ^
    Oh SHit, I forgot about this sport. I’ve seen a dude break his forearm after recieving a slash in a lacrosse games

  3. Fuck Boy Music Says:

    thehollywoodgossip.com/images/gallery/bethenny-frankel-butt.jpg

    ^This ass > Nicki Minaj ass

    Jewish Caucasian ass cheeks >>>

  4. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    Fuck Boy Music Says:

    December 10th, 2010 at 2:35 pm
    Lacrosse >>>

    i used to play this sport in high school

    ^^^^^
    makes sense. You BEEN takin balls to the face and wearin masks.

    Runnin round tryna poke niggas wit ya stick and shit.

  5. mcb Says:

    Fuck Boy Music Says:

    December 10th, 2010 at 2:38 pm
    thehollywoodgossip.com/images/gallery/bethenny-frankel-butt.jpg

    ^This ass > Nicki Minaj ass

    Jewish Caucasian ass cheeks >>>

    ^^^^^
    ?????
    what?
    no no no

  6. mcb Says:

    my response was only to the JC ass cheek greater than, not the other comment

  7. Fuck Boy Music Says:

    White Woman ass > Black Women ass/Nicki Minaj ass

    White Women have natural asses….that you can actually nibble on…and lick…

    Black Women have humongous….plastic surgeon ass…they can keep that shit clean.

    Give me a white girl ass…I like my asses plump and muscular…and hard…

  8. Fuck Boy Music Says:

    Jewish women though >>>>

  9. Jackson7 Says:

    LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    December 10th, 2010 at 2:39 pm
    Fuck Boy Music Says:

    December 10th, 2010 at 2:35 pm
    Lacrosse >>>

    i used to play this sport in high school

    ^^^^^
    makes sense. You BEEN takin balls to the face and wearin masks.

    Runnin round tryna poke niggas wit ya stick and shit.

    ————————–

    ESPN2 ether

  10. mcb Says:

    Fuck Boy Music Says:

    December 10th, 2010 at 2:42 pm
    Jewish women though >>>>

    ^^^
    i know you’re joking but still

    no sign.

    unless you can get rich from her.

    im saying some of them are alright, but overall, nah.

  11. Fuck Boy Music Says:

    I once stook my tongue in this white girls butthole….in high school…and she farted on my tongue..

    I giggled…

  12. mcb Says:

    wu tang concert playlist>>>>

    just a bunch of solo albums, group albums…

    good shit

  13. g7 Says:

    Troyvul Says:

    December 10th, 2010 at 2:38 pm
    Lacrosse >>>

    i used to play this sport in high school. I seen a lot of dudes get scholarships for Lacrosse.

    I should have taken it serious
    ^
    Oh SHit, I forgot about this sport.

    ====
    it’s kinda the forgotten national sport because of hockey.

  14. Remixznflow Says:

    # Fuck Boy Music Says:
    December 10th, 2010 at 2:38 pm

    thehollywoodgossip.com/images/gallery/bethenny-frankel-butt.jpg

    ^This ass > Nicki Minaj ass

    Jewish Caucasian ass cheeks >>>

    ^
    no sign… but i do like her ass… it is very shapely…

  15. Fuck Boy Music Says:

    misterirrelevant.com/wp-content/uploads/2009/06/landry-swole.jpg

    ^NH…how do i get this niggas physique?

    I’ve been taking supplements and vitamins….and wanna have my body like this guy….when i hit the beach this summer..

    no homo

  16. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    wu tang concert playlist>>>>

    ^^^^^^
    a did they already come thru ya city?

    If so how many of the clan was there?

    They in Dallas 2nite and all my homies backed out on me (II). Niggas act like Wu will ever come back 2 Dallas smh

  17. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    I once stook my tongue in this white girls butthole….in high school…and she sharted on my tongue..

    I gargled…
    —–
    *fixed for accuracy

    no scat and no homo on my part tho

  18. Troyvul Says:

    it’s kinda the forgotten national sport because of hockey.
    ^
    Shoutout to the Native Indians

  19. Eastern_Digital Says:

    *hands back Lombardi trophy on the iPhone too*

  20. Troyvul Says:

    landry-swole.jpg
    ^
    Smh

  21. Troyvul Says:

    Eastern_Digital Says:

    December 10th, 2010 at 2:51 pm
    *hands back Lombardi trophy on the iPhone too*
    ^
    Roff, I’m going for that chip this year.

  22. Fuck Boy Music Says:

    Football Players Physique >>>

    I need to learn these dudes Regiment….

    I’m trying to get like Adrian Peterson, Reggie Bush and Terrell Owens this summer..

    and hit south beach….

  23. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    thehollywoodgossip.com/images/gallery/bethenny-frankel-butt.jpg

    ^This ass > Nicki Minaj ass

    Jewish Caucasian ass cheeks >>>

    ^
    no sign… but i do like her ass… it is very shapely…

    ^^^^^^^^^
    if you mean shapely like a union thats gone bad and been kicked around the room, then yea i guess.

    SMH Remex you WOULD say that shit. Flat-ass-bitch lovin ass nigga

  24. Fuck Boy Music Says:

    I dont understand why niggas like Buffy the Bodie or Nicki Minaj type asses..

    you know those hoes can’t keep that shit clean..

    give me ass like the pic i posted…im good

  25. mcb Says:

    LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    December 10th, 2010 at 2:49 pm
    wu tang concert playlist>>>>

    ^^^^^^
    a did they already come thru ya city?

    If so how many of the clan was there?

    They in Dallas 2nite and all my homies backed out on me (II). Niggas act like Wu will ever come back 2 Dallas smh

    ^^^^^

    nah they come thru Boston on the 22nd. did you already get tickets? id go anyway, i mean how often do you get the WU together for a show that isnt at a festival with limited sets…

    i heard its everyone minus the ODB (obv, but his son did a song or two i hear) and Rza, cuz hes filming a movie in China or something

    im kinda pissed tha Rza aint gonna be there, but i stillg et to see the other Wu member i havent seen before(and want to see)….
    GZA!!!

    nh

    but yeah, im mad excited, pause. if i were you id go anyway, its WU.

    i got my tix before they really advetised it and shit, like a week before, not presale, just no press about it yet. the day after they really started to say shit on twitter/facebook, shit was almost sold out

  26. Remixznflow Says:

    # LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:
    December 10th, 2010 at 2:54 pm

    thehollywoodgossip.com/images/gallery/bethenny-frankel-butt.jpg

    ^This ass > Nicki Minaj ass

    Jewish Caucasian ass cheeks >>>

    ^
    no sign… but i do like her ass… it is very shapely…

    ^^^^^^^^^
    if you mean shapely like a union thats gone bad and been kicked around the room, then yea i guess.

    SMH Remex you WOULD say that shit. Flat-ass-bitch lovin ass nigga

    ^
    LOL at delusional over exaggerating ass niggas… lol…

    nikki’s ass is fake… i like a bubble on a dime piece like the next man… but sometimes a nice ass doesnt have to be the size of a fucking beach ballx3

    you niggas watch too much wshh and mtv jams….

    ‘i just want something proportionate to her body’ (c) andre 3k

  27. Nah Right » Video: Strong Arm Steady Invades NYC (Part 3) Says:

    […] Previously: Strong Arm Steady Invades NYC (Part 2) […]

Leave a Reply