Video: Redman Interview w/BoBO (Part 2)

For part 2 of Redman’s interview, he speaks on every single producer on Reggie and then he recalls the first rhyme he ever spoke.

Blackout 3 and another Red & Meth movie are on the way.

Previously: Redman on Juan Epstein | Redman – Defjammable (Video) |


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “Video: Redman Interview w/BoBO (Part 2)”

  1. rex hussla Says:

    huffingtonpost.com/2010/12/07/t-shirts-never-in-public_n_792952.html#s200347

    DEATH

  2. kevfrescura de talco Says:

    Damn. That shit ain’t half bad keV. Send me some info on the group

    >theres a pretty good bio on that site i posted if you wanna rip off that. i looking into gettin them a new press kit for this mixtape in january.

    good loox tho ab. *daps*

  3. EnglandRepresent Says:

    No surprise to see Assange been arrested in London. And they refused him bail. The wheels are in motion to silence this man.

  4. Harlem World Says:

    Double Up got 2.5 Mics. Damn!

  5. EnglandRepresent Says:

    Double Up got 2.5 Mics. Damn!

    ^^I copped Double Up and rated it on the low.

    So have they disabled the wikileaks blog then? It just says ‘error’ when i try and open it.

  6. Beezy Says:

    I can’t get on WikiLeaks either.

    They’ve been getting types of hacked and whatnot.

    I’m sure they’ll get it together.

  7. Vincent Van Dro Says:

    No surprise to see Assange been arrested in London. And they refused him bail. The wheels are in motion to silence this man.

    ^^^

    this is all just making the leaks that much louder. It’s disgusting how “free” leaders get so scared of people knowing even a little bit of the truth.

  8. Vincent Van Dro Says:

    There’s supposedly over 500 mirror sites, one’s gotta work.

  9. Harlem World Says:

    @ EngRep

    Double Up wasn’t even that bad imo..

    Had a couple quality cuts, I still have it in the collection.

  10. EnglandRepresent Says:

    this is all just making the leaks that much louder. It’s disgusting how “free” leaders get so scared of people knowing even a little bit of the truth.

    ^^Truth.org

    This whole freedom of speech/freedom to access information is bollocks, just words. When it comes to the crunch governments need for us to have blind faith in them because if we didn’t there would be anarchy.

    I wouldn’t mind a good old fashion bit of anarchy, it’s been kicking off in the London streets recently with the students going nutso, same in France. Governments need to be held accountable. Viva la revolution.

    Who’s with me?

    *no one puts their hands up*

    *takes the Nahright office goldfish*

  11. Harlem World Says:

    Same Niggas >>>

    life lessons in that song

  12. Vincent Van Dro Says:

    Act 2: Patents of Nobility (the turn)

    ^^^

    does this mean Act 2 is close or is that still a lost cause?

  13. EnglandRepresent Says:

    Double Up wasn’t even that bad imo..

    Had a couple quality cuts, I still have it in the collection.

    ^^It was still in my collection until I lost it. That Shyne joint was on there, couple of others. Hitmen all over the production, Buckwild had a joint on there too if I remember correctly. Not a bad album although it did get slated.

  14. Vincent Van Dro Says:

    *cosigns EngRep*

    *does not dare c&p*

    *pays taxes*

    *daps gov’t*

  15. Samir Says:

    Vincent Van Dro Says:
    December 7th, 2010 at 7:53 pm

    this is all just making the leaks that much louder. It’s disgusting how “free” leaders get so scared of people knowing even a little bit of the truth.

    ^^^

    To a point. Why wouldn’t American leaders be concerned with the leaking of what global sites would severely cripple America if targeted? That has nothing to do with informing people “of the truth”.

  16. XerCes Says:

    Yall talkin Mase Double up? Dat shit was basura compared first one n I was a fan!

  17. Harlem World Says:

    @007

    Harlem World >>> Double Up

    But 2.5 Mics?? Thats harsh! I can think of shittier albums released that year.

  18. Vincent Van Dro Says:

    Samir I heard that but you really think people who would target the U.S. wouldn’t have an idea of what they wanted to get at anyway? And it doesn’t stop movies and such from handing out ideas.

  19. Harlem World Says:

    1997 Source Mag Rapper Of The Year = Ma$e

  20. EnglandRepresent Says:

    To a point. Why wouldn’t American leaders be concerned with the leaking of what global sites would severely cripple America if targeted? That has nothing to do with informing people “of the truth”.

    ^^I think the leaks that wikileaks are distributing are slightly more sinister than that though chief. Conduct of American and UK forces in Iraq, shady leaks between government and business etc whilst said governments are making out that they are a picture of objective integrity. Yeah it might damage some countries but essentially its truths that they don’t want the world to hear. Fuck it, I’m all for it. Fuck the government.

  21. XerCes Says:

    “Alive I stand
    Left fa dead tho a nigga didn’t die
    I got highed up so I cld autograph da skyyyy”

    Spitta verse on Michael Knight is fuckin dope!

  22. XerCes Says:

    @HW
    I just thought a shitty album. Sporty Thievz-Street Cinema or whatever it was called. Man I remember cippin albums every wEek in HS.

    Shitty album off top of head(n)
    Cru
    90% of No limits releases
    ….(Add on)

  23. EnglandRepresent Says:

    AH that Sporty Thieves was SHITE!!! They did that ‘No Pigeons’ joint, absolute waste. Never stoopid enough to cop though. *shots at 007*

Leave a Reply