займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Wiz Khalifa Interview w/ The Come-Up Show

While in Toronto for the Wake ‘Em Bake ‘Em Tour Wiz talks Kush & Orange Juice, getting a song placement on Grey’s Anatomy, the tour itself, Canada, Drake’s surprise appearance at the show that night and more.


AddThis Social Bookmark Button

24 Responses to “Video: Wiz Khalifa Interview w/ The Come-Up Show”

  1. fuck boy music Says:

    The Rollie on my wrist make you say, Black and Yellow
    I used to sell Crack to Fellows, in da hood, Back in ghettos
    I done drove, Ferraris, Lambos, mash the pedal

  2. &What?! Says:

    Don’t need a crew, I’m independent, still getting that Curren$y.

  3. fuck boy music Says:

    Still come through with the Iron and clap the metal…

  4. illuminati by nature Says:

    Ice Cube interview w/ Hustler Magazine (NSFW)

    ***LMAO…are niggas really dumb enough to need that disclaimer?

  5. DC (District of Chase) Says:

    shout to riCk rubin and Russell simmons…
    isnt that where it all started.

    i gottta rewatch Krush Groove.

    ^Yup. Def jam, Kanye had a stint in there, Kweli mosied through there. The college radio station housed many underground acts up there.

    I’ve seen a great lot of artists up there when I went to school there. Many stories. Great DJs. But in all honesty, some of the instrument playing folks that i’ve met there are phenomenal people doing wonderful things with their music

  6. fuck boy music Says:

    My presence give gifts of clips to those acting special…

  7. Beezy Says:

    When dude kicked the game winning field goal with NOWB’s skull … you had to have swallowed a couple of them teeth … right?

  8. Troyvul Says:

    You know I be on some shit, most niggas aint in tune wit,
    Thats why I gotta roll with them disclaimers, no pfuck boy music

  9. Remixznflow Says:

    i play in rare air/cockblock extraordinaire – Troyvul

  10. fuck boy music Says:

    They used NOWB cranium for a 60 yard field goal kick

  11. XerCes Says:

    Man da game so hard but a make it EZ
    Just keep my white girl young money like Beezy

  12. Troyvul Says:

    edit: unlike pfuck boy music

  13. E aka Mac with the Cheese Says:

    When dude kicked the game winning field goal with NOWB’s skull … you had to have swallowed a couple of them teeth … right
    ^
    *throws a gum wrapper at unsuspecting thugs*

  14. &What?! Says:

    I Gave You Power >

  15. fuck boy music Says:

    Maserati, roofless…
    Swag, ruthless…
    NOWB, toothless
    Jesus, Judas
    Caesar, Brutus
    Bricks, move it…
    Beezy, he’s just stupid…

  16. mcb Says:

    DC (District of Chase) Says:

    December 3rd, 2010 at 11:13 am
    shout to riCk rubin and Russell simmons…
    isnt that where it all started.

    i gottta rewatch Krush Groove.

    ^Yup. Def jam, Kanye had a stint in there, Kweli mosied through there. The college radio station housed many underground acts up there.

    I’ve seen a great lot of artists up there when I went to school there. Many stories. Great DJs. But in all honesty, some of the instrument playing folks that i’ve met there are phenomenal people doing wonderful things with their music

    ^^^
    word NYU is legit for mad arts. my cousin went there for photography I believe.

    Boston got Berklee which is real legit for musicians. but after that…

    i recently found out they have a whole jazz orchestra/consortium perform J Dilla beats. I need to see that

  17. Beezy Says:

    after they punted NOWB the first time, dudes started clowning with his lifeless skull

    holding his head like an extra point … dude like “come on, your turn next”

    then pulling his head away last second, on some Charlie Brown shit

    they all laughed.

  18. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    Maserati, roofless…
    Swag, ruthless…
    NOWB, toothless
    Jesus, Judas
    Caesar, Brutus
    Bricks, move it…
    Beezy, he’s just stupid

    ^^^

    Lol fuck you. nh

    @Beezy: I’m sure I might have swallowed some teeth particulate NH but I was out.

  19. el feces loco Says:

    “kick shit off the top of my head, nah’s only whiteboy”

  20. fuck boy music Says:

    Was NOWB’s head used for a penalty kick or a free kick? or a corner kick?

  21. mcb Says:

    blue dream might be the meanest weed to steam,
    i mean, you aint seen redder eyes on demon, please.

  22. fuck boy music Says:

    How you eat your own teeth? you munch it with your gums?

    thats grotesque dude

  23. KzA Says:

    hahah yo MCB hows that dream workin out

  24. Nah Right » Wiz Khalifa + A Paper Plane: “Roll It, Bite It, Light It” Says:

    […] Previously: Wiz Khalifa Interview w/ The Come-Up Show […]

Leave a Reply