займ с плохой кредитной историей онлайн

Gucci Mane – I’m In Love

Is that your girl? Oh my god…
She with the squad (BRICK SQUAD), going hard
Is that a bird? It’s a plane
Yellow birds in the club, Waka Flocka, Gucci Mane

Gucci Mane – I’m In Love

Props: Splash

Previously: Charges Against Gucci Mane Dropped


AddThis Social Bookmark Button

130 Responses to “Gucci Mane – I’m In Love”

  1. E aka Mac with the Cheese Says:

    Waka Flocka >>>>

    Gucci Mane >>>>

    extra chromosomes >>>>

  2. Beezy Says:

    I’m in love

    #remixmomgems

  3. nation Says:

    >> extra chromosomes >>>>

    later

  4. Hopp Says:

    * tries to understand why those lyrics were quoted *

    * fails *

  5. JihaD Says:

    Jersey*made*me Says:
    November 28th, 2010 at 10:03 pm
    If you don’t have a platinum album or two and hits to tour with,you didn’t make it.

    ^^

    Gucci ain’t got no platinum records…
    Waka ain’t got no platinum records…

    Sheeeit, I can name plenty of rappers without platinum records, but they got hits to tour with. Cassidy, Kweli, Mos Def, Killer Mike, Clipse… Sheeit, the entire slaughterhouse, Lupe… These is gold artists but go on tour… Christ, Wiz ain’t got no platinum album, but he has “hits”…

    This argument don’t make sense.

    JihaD

  6. Jersey*made*me Says:

    * tries to understand why those lyrics were quoted *

    * fails *

    ^^

    You know nation is a fuckin corn.

  7. Juice Says:

    Cassidy moved 5,200, Rihanna moved 207,000…Nicki is projected to almost double that if not more I believe…

    Ye finna beat all them though

  8. NovemberEnd Says:

    Lex Luger production i assume

  9. JihaD Says:

    Jersey*made*me Says:
    November 28th, 2010 at 10:08 pm
    * tries to understand why those lyrics were quoted *

    * fails *

    ^^

    You know nation is a fuckin corn.

    ^^

    case BEEN closed.

    That crack loves to see blacks do ignorant shit.

    JihaD

  10. Jersey*made*me Says:

    This argument don’t make sense.

    ^^

    You act like niggas is headlining. When’s the last time you said i’m going to a Cassidy show? A killa mike show?

    I won’t even wait cuz you and I both know the answer is never.

  11. XerCes Says:

    Gucci Mane-Im in love w Coke (ft) Soulja Boy

  12. JihaD Says:

    Everything You Got- D- Block (prod. by Clinton Sparks)
    usershare.net/gls5i810fyq8

    JihaD

  13. Hoskins Says:

    Jizzle still losing

  14. NovemberEnd Says:

    anyone got the Puff x Clinton Sparks – Run This City with no tags?

  15. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Gucci can do a 2 hour set without doing an album track

  16. JihaD Says:

    Jersey*made*me Says:
    November 28th, 2010 at 10:10 pm
    This argument don’t make sense.

    ^^

    You act like niggas is headlining. When’s the last time you said i’m going to a Cassidy show? A killa mike show?

    I won’t even wait cuz you and I both know the answer is never.

    ^^

    Circular Logic.

    Just because I ain’t went to their show don’t mean they don’t do shows. Killer Mike JUST did a show opening for Banks here in Savannah last weekend, but I couldn’t go. Gucci and them niggas make a KILLING on the chitlin circuit, going to those out of the way areas and charging 10-15, 000 a SHOW off a mixtape and a couple hits. This ain’t new.

    JihaD

  17. Asparaghost Says:

    I think not making =

    havin a single hit record, poor sales, follow up record poorly received..etc
    like a Maino..

    and then theres the “buzz before the album” runs, like Papoose and Saigon..where are those niggas??

  18. Jackson7 Says:

    SMH rap

  19. JihaD Says:

    Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:
    November 28th, 2010 at 10:14 pm
    Gucci can do a 2 hour set without doing an album track

    ^^

    This. Sheeeeit, Radric’s best music ISN’T on an album= FACTZ

    JihaD

  20. Jersey*made*me Says:

    Gucci can do a 2 hour set in Ga.,Al.,Miss.,SC,NC,Tx.,Fl. without doing an album track

    *fixed*

  21. Asparaghost Says:

    Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:
    November 28th, 2010 at 10:14 pm
    Gucci can do a 2 hour set without doing an album track

    ^^

    this.

  22. nation Says:

    >> That crack loves to see blacks do ignorant shit.

    like I asked Gucci to spew such ignorance? get over your feelings for me Jihad, shit is getting kinda gay

  23. EnglandRepresent Says:

    Now we’re all grown up and so did the sentences
    Penances got big so they changed the plan
    Got money from goods exchanging hands
    But still robbed breddahs on dangerous land
    Cos your safe wasn’t really in the safest hands

    Rigz ‘Stick Up Kids’ > ______

  24. JihaD Says:

    Asparaghost Says:
    November 28th, 2010 at 10:15 pm
    I think not making =

    havin a single hit record, poor sales, follow up record poorly received..etc
    like a Maino.. like a Wale.

    and then theres the “buzz before the album” runs, like Papoose and Saigon..where are those niggas??

    ^^

    Fixed, Jermaine got hits to perform and a platinum plaque off “All the Above.”

    #justsaying

    JihaD

  25. Jackson7 Says:

    i thought this nigga was in jail?

    damn, these bammas STAY gettin 15 minute jail sentences…

    why cant they lock some of these trifling niggas up for about 25-30 years and keep these retards out the studio…

  26. koa29 Says:

    ALL THESE BEATS SOUND THE SAME…….

  27. NovemberEnd Says:

    Curren$y – Airbourne Aquarium
    ^^^
    tuff

  28. JihaD Says:

    nation Says:
    November 28th, 2010 at 10:17 pm
    >> That crack loves to see blacks do ignorant shit.

    like I asked Gucci to spew such ignorance? get over your feelings for me Jihad, shit is getting kinda gay

    ^^

    So why post the ignorance then, Nathan? Go ahead, I’ll wait for a contrived excuse.

    You fucking fag. You tuck your balls behind your legs, and you dare call me gay?

    Get some pussy you racist.

    JihaD

  29. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Gucci can do a 2 hour set in Ga.,Al.,Miss.,SC,NC,Tx.,Fl. without doing an album track
    ===================
    Gucci might be just as popular in the midwest as he is on the chitlin circuit

  30. Jackson7 Says:

    Radric’s best music ISN’T on an album= FACTZ

    JihaD

    ——————–

    Radric’s best music is a song called silence

  31. Jackson7 Says:

    uh-oh

    niggas shootin

  32. Asparaghost Says:

    havin a single hit record, poor sales, follow up record poorly received..etc
    like a Maino.. like a Wale.

    and then theres the “buzz before the album” runs, like Papoose and Saigon..where are those niggas??

    ^^

    Fixed, Jermaine got hits to perform and a platinum plaque off “All the Above.”

    #justsaying

    JihaD

    ^^^

    seriously? I’m def misinformed on that cat

    but I actually thought of saying wale first, but alotta folks seem to like that bamma and want to keep him..*shrugs*

  33. Jersey*made*me Says:

    why cant they lock some of these trifling niggas up for about 25-30 years and keep these retards out the studio…

    ^^

    I’m saying. I’m bout stop blaming Gucci,somebody giving him beats. That’s the perpatrator.

  34. EnglandRepresent Says:

    Top 5 Nah Right Rappers

    1. Rigz
    2. Jihad Jihad
    3. B-Ease
    4. BSG
    5. Land?

  35. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2010 at 10:19 pm
    i thought this nigga was in jail?

    damn, these bammas STAY gettin 15 minute jail sentences…

    why cant they lock some of these trifling niggas up for about 25-30 years and keep these retards out the studio…

    ^^

    Radric been locked up three times since Albert went in the can.

    Clifford been caught up twice, both FED time.

    who else? A bunch of these bamma niggas been locked the fuck up and yet Albert can’t get parole?

    #consipracyGEMS

    JihaD

  36. Jackson7 Says:

    Gucci look like one of them blackface lawn statues in this photo

    like a water sprinkler might emerge from out his mouth

    mr bojangles lookin ass nigga

  37. Hopp Says:

    4. BSG

    ^ 4 ?

    Nah.

  38. Asparaghost Says:

    Radric’s best music is a song called silence

    ^^

    lolol

  39. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2010 at 10:20 pm
    Radric’s best music ISN’T on an album= FACTZ

    JihaD

    ——————–

    Radric’s best music is a song called silence

    ^^

    I see what you did there, lol.

    JihaD

  40. nation Says:

    >> So why post the ignorance then, Nathan? Go ahead, I’ll wait for a contrived excuse.

    because of racism? delusional fuck

  41. EnglandRepresent Says:

    I heard a B-Ease track on the weekend and was shocked at son’s ability. To be fair I rarely listen to any tracks posted on Nah by commenter/rappers (Broadway Rat Hat Joe) but I peeped that new BSG/Jihad Jihad joint and that B-Ease joint from Tron’s blog. Impressive. Congrats all round. With all due respeck though Rigz is still > as far as rapping ability goes.

  42. Jackson7 Says:

    the same niggas that put crack and firearms into the black neighborhoods, is the same niggas that put monkeys like GucciMane and WackaFlockaFlame on the airwaves and PAY them…

    FACT

  43. Marv Says:

    To whom it may concern,

    Really? Is this what so often happens in a nahright comment section, niggas hating?….

    Get over it! Gucci Mane is doing his thing, you dudes STAY hating but got no jobs….

    I mean c’mon….

    And btw, WAKA FLOCKA! >>>>>>>>>>>

  44. JihaD Says:

    nation Says:
    November 28th, 2010 at 10:25 pm
    >> So why post the ignorance then, Nathan? Go ahead, I’ll wait for a contrived excuse.

    because of racism? delusional fuck

    ^^

    Exactly, pussy. THERE WAS NO REASON.

    Yet you decided to post up the dumbest shit you could find.

    Cuz thats what white people do– you ain’t gotta claim that you hate blacks and minorities like Archie Bunker, but I would respect you if you did.

    Instead, you hide behind… Well, nothing exactly. Your too fucking stupid to develop a coherent thought for yourself. Your probably calling Ashley on speed dial asking him what to say, you fucking fuck.

    Go kick rocks and eat a dick, you fucking pussy.

    JihaD

  45. Jersey*made*me Says:

    But how did Jihad and nation get beef? I thought eskay was the beef?

  46. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Gucci look like one of them blackface lawn statues in this photo

    like a water sprinkler might emerge from out his mouth

    mr bojangles lookin ass nigga
    =========================
    mantan ether

  47. Hopp Says:

    ” I thought eskay was the beef? ”

    Ain’t that enough info for you to kno’ why nation is a target too ?

  48. Asparaghost Says:

    I reside in Alabama for school, and Gucci and Waka are far from alone

    pretty much all these niggas rap at that level, and they think its superb shit

  49. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2010 at 10:26 pm
    the same niggas that put crack and firearms into the black neighborhoods, is the same niggas that put monkeys like GucciMane and WackaFlockaFlame on the airwaves and PAY them…

    FACT

    ^^

    Of course– its easy to perpetuate a cycle of self-hatred and constant buffoonry than to attempt to uplift.

    JihaD

  50. EnglandRepresent Says:

    Jihad Jihad got issues with the entire management team. I think you reaching on this one chief but that’s my two pence worth.

  51. XerCes Says:

    007 is the best Nah rapper
    cBc

    @jihad what is ur opinion on a gunit reunion @ this point I kno ur a 50stan lol

  52. Jackson7 Says:

    Marv Says:

    November 28th, 2010 at 10:27 pm
    To whom it may concern,

    ————–

    name names chicken

  53. XerCes Says:

    Hey Marv!
    STFU B!

  54. Jersey*made*me Says:

    Damn I wanna toast this weirdo ass nigga marv but my liquor is telling me to lay it down. Marv is the by product of two dudes and a chemistry set. I’ve heard niggas say more positive shit about herpes than they do marv.

    1

  55. b-ease Says:

    I appreciate that EngRep, *daps*

  56. JihaD Says:

    Jersey*made*me Says:
    November 28th, 2010 at 10:28 pm
    But how did Jihad and nation get beef? I thought eskay was the beef?

    ^^

    I can’t have beef with someone who doens’t have a single thought for themselves that doesn’t begin with “Ashley said…” the fucking canadian is a bullshit helper monkey, and a closet racist fuck.

    Like, in all seriousness, I attempted to have a conversation with him, and he failed, miserably.

    He’s a fucking idiot, and he’s canadian– he’s a pussy of the highest order.

    And his boss is a lame.

    JihaD

  57. nation Says:

    lol, it’s gotten to the point where people are either leaving comments here to feel like they’re fulfilling a purpose in life… or sitting within the confines of this comments section has rendered them loony

    Jihad just asked why i posted a new Gucci Mane song that Splash put up

    someone answer this question for him, I’m not gonna entertain this loser’s fuckery

  58. Marv Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2010 at 10:30 pm
    Marv Says:

    November 28th, 2010 at 10:27 pm
    To whom it may concern,

    ————–

    name names chicken

    ^^^

    LMFAO….

    Niggas know who they are, and they spew negativity all the time….

    It makes a nigga wonder…….

  59. Jackson7 Says:

    Asparaghost Says:

    November 28th, 2010 at 10:29 pm
    I reside in Alabama for school, and Gucci and Waka are far from alone

    pretty much all these niggas rap at that level, and they think its superb shit

    —————–

    LMAO

    and then they hear superb shit and they be like, “i dont understand what them niggas talmbout…

  60. EnglandRepresent Says:

    Marv is the by product of two dudes and a chemistry set

    ^^Jeepers!

  61. JihaD Says:

    XerCes Says:
    November 28th, 2010 at 10:30 pm
    007 is the best Nah rapper
    cBc

    @jihad what is ur opinion on a gunit reunion @ this point I kno ur a 50stan lol

    ^^

    G-Unit never broke up. 50 Cent, Lloyd Banks, Tony Yayo. David wasn’t allowed to touch the radio on Juveniles Tour Bus, and Jayceon was about to be Joe Beast 2.0. Both them niggas made their minds up that they were stars, when they were weed carriers. Now that they gotta go for self, they are fucked. G-Unit still getting their money, so why go back and help niggas like that?

    JihaD

  62. Marv Says:

    Damn I wanna toast this weirdo ass nigga marv but my liquor is telling me to lay it down. Marv is the by product of two dudes and a chemistry set. I’ve heard niggas say more positive shit about herpes than they do marv.

    1

    ^^^

    This nigga mad/ sad….

    His life has no meaning….

  63. nation Says:

    Eng, did you happen to catch the G.O.A.T. performing in your part of the southern hemisphere?

    not referring to B.I.G. of course

  64. Jackson7 Says:

    LOL

    certain niggas just genuinely dont like certain niggas

    on or off line

  65. EnglandRepresent Says:

    I think Rigz on a Lito beat would be something serious. Or maybe a ‘Cross The Pond’ collabo Rigz + B-Ease/Jihad/BSG.

  66. Jackson7 Says:

    SMH @ Jersey Made Me typing with one hand while tossing back a fifth of Georgi’s Vodka with the other hand…

    Vin Baker lookin ass nigga

  67. XerCes Says:

    I agree Jihad I agree!

    SN: Marv ur da lamest nigga/kizza on Nah I seriously doubt ur black and/or over 18. Ur E-personality is repulsive.
    Who sent you?

  68. EnglandRepresent Says:

    Eng, did you happen to catch the G.O.A.T. performing in your part of the southern hemisphere?

    ^^I got ticks for when he’s in Melbourne. Free ones I might add. No way would I come up out my pocket for it.

  69. JihaD Says:

    Jihad just asked why i posted a new Gucci Mane song that Splash put up

    ^^^

    Revisionist. Can’t you read Canadian?

    My question:

    –> So why post the ignorance then, Nathan? Go ahead, I’ll wait for a contrived excuse.

    Was a direct result of your response to this:

    Jersey*made*me Says:
    November 28th, 2010 at 10:08 pm
    * tries to understand why those lyrics were quoted *

    * fails *

    ^^

    You know nation is a fuckin corn.

    ^^

    case BEEN closed.

    That crack loves to see blacks do ignorant shit.

    JihaD

    ^

    I could give a fuck less about this song, but you posted the most ignorant lyrics possible, with the question being, “why?” Of course, in your whiteness, you feel that you are above answering the question of the humble, but proud negro. Therefore, you attempt to gain the respect and admiration of others in some vain caucasian attempt to avoid conflict with your intellectual superior.

    That’s why your pussy to me, B. The question was easy- why post the dumb ass lyrics?

    And you can’t answer it– because there IS no reason; you simply want to continue perpatrating ignorance, in this case, black ignorance.

    Why? Since you can’t give me a concrete answer, I have to assume you are a racist, or have racist tendencies… period.

    JihaD

  70. Marv Says:

    Are you guys saying a nahright commentor song was better than that Lito produced Jihad/BSG joint?….

    That was crazy, that beat was something else!…

  71. Smooth Says:

    ESKAY SNITCHED ON ONSMASH

  72. Asparaghost Says:

    LMAO

    and then they hear superb shit and they be like, “i dont understand what them niggas talmbout…
    ^^

    exactly

    i played some Jay electronica at a smoke session, niggas was like “man det nigga lame cuh” everytime he dropped a punchline..hell it was only Exhibit C smh

  73. tAjh Says:

    happy holidays nahggas

    oi51.tinypic.com/29ure5x.jpg

  74. JihaD Says:

    EnglandRepresent Says:
    November 28th, 2010 at 10:38 pm
    I think Rigz on a Lito beat would be something serious. Or maybe a ‘Cross The Pond’ collabo Rigz + B-Ease/Jihad/BSG.

    ^^

    I wouldn’t be mad at this.

    @Eng- Kasabein have any more albums other than the self-titled?

    JihaD

  75. JihaD Says:

    perpetuating>>> Whatever the fuck I typed.

    JihaD

  76. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Vin Baker lookin ass nigga
    ==================
    LOL….and he was R&B singing ass nigga too on top of the drinking problem

  77. Smooth Says:

    Santa BAWSE

  78. Jackson7 Says:

    with the question being, “why?” Of course, in your whiteness, you feel that you are above answering the question of the humble, but proud negro. Therefore, you attempt to gain the respect and admiration of others in some vain caucasian attempt to avoid conflict with your intellectual superior.

    —————-

    i put my glasses on and read this part with the Malcolm X voice

  79. Marv Says:

    ESKAY SNITCHED ON ONSMASH

    ^^

    Was this really the case? lol….

    Yo what other major sites got destroyed?…

  80. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football Champ Says:

    anyone got the Puff x Clinton Sparks – Run This City with no tags?

    ^^^
    This!

    shit was ill.

  81. EnglandRepresent Says:

    @Eng- Kasabein have any more albums other than the self-titled?

    ^^Yes sir. Check for Empire. ‘Shoot The Runner’ on that album is mint.
    Their newest one is West Ryder Pauper Lunatic Asylum. It’s a nice, short catchy album title. Both joints are quality but Empire is super nice.

  82. nation Says:

    >> I could give a fuck less about this song, but you posted the most ignorant lyrics possible,

    >> And you can’t answer it– because there IS no reason; you simply want to continue perpatrating ignorance, in this case, black ignorance.

    oh, I thought you meant the song itself. I heard the line and it stuck out because Waka and Gucci are supposed to be having beef, over Gucci leaving Waka’s mom’s management for Puff, but recently one them said that they were getting back in the studio together

    thing is, I couldn’t point that out in the post because we can’t be sure whether this song was recorded before or after these events, because it could end up being a leaked guest verse which is what often happens with artists of this caliber, so I just didn’t write anything except for the fact that he does mention his ex-homie Waka on the song

    plus Gucci said something about going back to Deb Antney (Flocka’s mom) or she said something about always having love for him, but I couln’t remember which of the two it was

  83. srhking24 Says:

    one) the yo gotti post was fucking crazy two) I do a little rapping check the blog sound quality aint all that tho but if yall like I can post some lyrics to back up my claim…

  84. Hoskins Says:

    Was this really the case?

    ^^^^

    *blank stare*

    *screws face*

  85. XerCes Says:

    Can we vote Marv off of Nah?
    Each n every comment he makes is lame.
    Dam kizza tell a story or make a funny joke or sumn? FBM/Tremaine>>>>>Marv

  86. Smooth Says:

    I enjoy Jihads commentry, he brings alot to the site and seems like a cool dude.

    But damn you’re reaching with this Nation being a closet racist thing. If you just wanted an excuse to diss him, then just say so lol. Also, you’re kinda devaluing your argument by dissing Canadians, no?

  87. nation Says:

    >> i put my glasses on and read this part with the Malcolm X voice

    yeah, that part was intense

    >> the same niggas that put crack and firearms into the black neighborhoods, is the same niggas that put monkeys like GucciMane and WackaFlockaFlame on the airwaves and PAY them…

    true, but the reality of it is I’m gonna receive an e-mail in the morning from Warner Bros telling me to take down the song, but again, I thought the issue was the song here, and not the lyrics

  88. Smooth Says:

    And real talk, Nation coulda quoted ANY lyric of ANY Gucci Mane song, and it would be ignorant….

  89. srhking24 Says:

    Subliminal advertising, Subconscious reminder/ non demonic/ in my shepherd’s pasture/ o grow blinder/ Not Alan/ a council of one decrees the word and the green, no need to seek, convene/ for the paths are seamed/ this is a loser parade/ society disdained/ turns to rain/ converted at the tower of my power/ CO2 nouns backed by solar power verbs/ past the chloroplast/ breathe breath into the words/ Plastid/ give off color/ you plastic/ we ’80’s placid/ an american classic/ slim hopes, like ya dreams are fastin’/ incapable of spit/ thats why they lips is chappin/ flast blubs/ i crack a chaplin/ hip hop emphasis/ photographs in synthesis/ you hate/ cell respirate/ our music to ya ear/ own food to ya waste (waist)

    tell me what you think lol #srhkinggems

  90. Hoskins Says:

    Nation what happened to the ROZAY yo gotti post?

    *whispers*

    The Feds?

  91. srhking24 Says:

    thats one of my easier flows and lyrics

  92. nation Says:

    >> The Feds?

    chea

    if you guys need the comments though i can put it back up and remove the link

  93. JihaD Says:

    EnglandRepresent Says:
    November 28th, 2010 at 10:51 pm
    @Eng- Kasabein have any more albums other than the self-titled?

    ^^Yes sir. Check for Empire. ‘Shoot The Runner’ on that album is mint.
    Their newest one is West Ryder Pauper Lunatic Asylum. It’s a nice, short catchy album title. Both joints are quality but Empire is super nice.

    ^^

    *daps*

    Bout to go look for them now. Does either have that “shoot the queen” song that had me listen to at first?

    JihaD

  94. nation Says:

    or if you need the link i’ll just post it here

  95. Marv Says:

    ay Nation did you hear about the fuckery that went down with 2dopeboys and herdthatnew posting the “Decoded Mixtape”?….

    Apparently they it was some dude that put the tape together and they didn’t give him credit for it, good thing you didn’t post it…

  96. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Nate is there like a major blog crack down taking place with these other sites getting shut down?

  97. Hoskins Says:

    or if you need the link i’ll just post it here

    ^^ nah im good, would much rather see nahright still intact in the morning

  98. JihaD Says:

    Smooth Says:
    November 28th, 2010 at 10:53 pm
    I enjoy Jihads commentry, he brings alot to the site and seems like a cool dude.

    But damn you’re reaching with this Nation being a closet racist thing. If you just wanted an excuse to diss him, then just say so lol. Also, you’re kinda devaluing your argument by dissing Canadians, no?

    ^^

    Little bit of column A, a little from column B. Honestly, I don’t have any real issue with Nate– like I said, from the last conversation we had it seemed to me that every answer he gave me was predicated by, “Eskay says…” which was an issue to me when I was asking what HE thought.

    And FTR, I think all white people are racist in some way, whether they admit it or not. I also think the same thing of most other races– everyone has racial-based stereotypes that affect their thinking, from Black to Kizza, Its what makes life, life.

    @Nathan- appreciate the answer. I just think making a statement or a quote without context is a problem– even you saying at the top,

    “Don’t know where this came from, but…”

    Clears up this problem.

    JihaD

  99. nation Says:

    nah they did give him credit for it. at least i think 2dopeboyz did. Low just credited 2db cause the link died and Shake re-uploaded it for him

    unless I’m mistaken and I saw someone else give credit for it and Shake didn’t… I don’t remember honestly. either way, it’s not that serious.

    but is that what accounts for fuckery these days?

  100. Deen Says:

    >> The Feds?

    chea

    if you guys need the comments though i can put it back up and remove the link

    ^^^

    More proof that RAWSE is with the cops. Where Agent Dale Cooper at?

  101. JihaD Says:

    tell me what you think lol #srhkinggems

    ^^

    Record it and come back.

    An Actual recording >>>>>>>Type styles

    JihaD

  102. EnglandRepresent Says:

    Does either have that “shoot the queen” song that had me listen to at first?

    ^^Shoot The Runner and yep it’s off of Empire mate. Quality track.

  103. Deen Says:

    The Isleys >>>

    Ron always got a young piece next to him.

  104. Hoskins Says:

    but is that what accounts for fuckery these days?

    ^^^ ignore marv

  105. nation Says:

    >> Nate is there like a major blog crack down taking place with these other sites getting shut down?

    nah man, at least I’m not falling for it. we’ll know exactly what it was tomorrow morning. the fucked up part was that this shit all occurred on Thanksgiving weekend (either on purpose or not) so whatever happened on Thursday will only be justified like 5 days later.

    I still think it’s hackers fucking with us, and there’s very little evidence that it actually was the Feds, but we rather be safe than sorry

  106. JihaD Says:

    EnglandRepresent Says:
    November 28th, 2010 at 11:10 pm
    Does either have that “shoot the queen Runner” song that had me listen to at first?

    ^^Shoot The Runner and yep it’s off of Empire mate. Quality track.

    ^^

    *daps again*

    Eng, did you get a chance to check out Tron’s radio show? He played a new track from me and BSG ‘s project today.

    JihaD

  107. Deen Says:

    El Debarge always sounded like a bitch.

    None.

  108. Marv Says:

    Nation is good peoples….

    I don’t know I was just seeing how that dude was going after it so hard….

    But you right, 2dopeboyz did give him credit afterwards….

  109. baby jesus Says:

    that seizure image was kinda suspekt

    #anywaydoe

  110. EnglandRepresent Says:

    Eng, did you get a chance to check out Tron’s radio show? He played a new track from me and BSG ‘s project today.

    ^^I did peep it and offered my congrats earlier in the thread. It’s some talented peoples in the Nahright comments section. *daps*

  111. PHENOMENON Says:

    # koa29 Says:
    November 28th, 2010 at 10:19 pm

    ALL THESE BEATS SOUND THE SAME…….

    ^ ^
    Welcome to the South.

  112. nation Says:

    >> like I said, from the last conversation we had it seemed to me that every answer he gave me was predicated by, “Eskay says…” which was an issue to me when I was asking what HE thought.

    at the end of the day, when you’re asking “nation” about his job, his answer is always gonna be “well eskay from the dawn of time has always done this, so I just follow suit” but that’s normal. not only because I respect what he’s created for himself here, but because he’s the bawse. if you ask me about Lloyd Banks or 50 Cent, like I told you, I barely have an opinion on those guys cause I haven’t been listening all these years. but I’m listening to Banks’ shit now, so we can have that conversation again sometime in the future

    >> @Nathan- appreciate the answer. I just think making a statement or a quote without context is a problem– even you saying at the top, “Don’t know where this came from, but…”

    nah, you’re right, context is key. but there’s also a problem with typing too much. sometimes it’s not that serious… best example here would be

    http://nahright.com/2010/11/28/video-lil-wayne-bayou-classic-in-new-orleans/#comment-3618036

  113. EnglandRepresent Says:

    Deen how you like them Yiddos son?

  114. JihaD Says:

    @Eng

    Good looking- if we can ever find BSG, we will be able to finish both projects.

    Aight, I’m out.

    *daps*

    JihaD

  115. Ashin' Kusher Says:

    peyton manning vs chargers <<<<<________________

    the manning-charger curse continues

  116. NovemberEnd Says:

    @Nation

    the shutdown probably aren’t hackers

    ballerstatus.com/2010/11/26/congress-passes-web-censorship-bill-two-hip-hop-sites-shut-down/

  117. nation Says:

    >> I don’t know I was just seeing how that dude was going after it so hard….

    really? link?

    my thing is this: for those who think people would be impressed by a compilation of Jay-Z’s most commonly found songs (ok, maybe not all of them, but for argument’s sake) … they probably don’t understand how hip hop (news) blogs work to begin with… so for a website like 2dopeboyz to even post it is almost like Hypebeast posting my man who prints t-shirts in his garage. do you really need a link to your twitter (dude probably didn’t have a website) if your “project” (I like to call it an endeavor) gets picked up by a big rap blog.

    but i agree, a little bit of acknowledgment doesn’t hurt. cause at the end of the day, that’s what we’re all here for.

  118. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football Champ Says:

    LF: I had itunes on shuffle today…*dead* at the singing on Hell Rell/ Cory Gunz – What I’m About

    youtube.com/watch?v=06tBytc5yFU

  119. EnglandRepresent Says:

    *salutes Nate*

  120. Deen Says:

    Deen how you like them Yiddos son?

    ^^^

    I don’t. Not at all.

    They’re doing well though.

    I still think you should be thanking El Nino for refusing to shoot on those two 1-on-1 chances and Paul Konchesky for being a shit left back…

  121. Marv Says:

    Nation here it is :

    elmosince87.com/post/1639665365/blogethics

    Dude just wanted to get his name out there I guess, and he felt kind of low balled with blogs using his stuff without giving credit to him, surely you can understand that….

    I think it was wrong for Low from Heardthatnew I think it was, to say something like “It’s not that serious” to the dude, I think that just made him even more angry…..

    Funk Flex posted it to, not to sure if he got credit though, I didn’t read the whole thing, but yeah, the guy was pretty ticked off….

    Just read his blog post….

  122. Jackson7 Says:

    Deen Says:

    November 28th, 2010 at 11:30 pm
    Deen how you like them Yiddos son?

    ^^^

    I don’t. Not at all.

    They’re doing well though.

    I still think you should be thanking El Nino for refusing to shoot on those two 1-on-1 chances and Paul Konchesky for being a shit left back…

    —————

    WTF is yall talmbout?

    waterpolo?

    niggas is trust fund babies

  123. Jackson7 Says:

    im sleepy

  124. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football Champ Says:

    yo Land…what is this Jackson7 mask about?

  125. Deen Says:

    Jackson7 Says:
    November 28th, 2010 at 11:35 pm

    im sleepy

    ^^

    Obviously, because that’s only logical reason for you talking out ya ass.

  126. EnglandRepresent Says:

    WTF is yall talmbout?

    waterpolo?

    niggas is trust fund babies

    ^^Football is the sport of choice for trust fund babies???!?!!!?!?! Shiiiiiiiiiiiit I’d better get half the world on the phone and tell ’em they can’t play no more.

  127. EnglandRepresent Says:

    still think you should be thanking El Nino for refusing to shoot on those two 1-on-1 chances and Paul Konchesky for being a shit left back…

    ^^Yeah he should have pulled the trigger way earlier on both occasions. Bassong played brilliantly, both tackles were mint. Defoe looks out of sorts though, missed that fockin penalty. Yids don’t give up like they used to though. Something special is going on at White Hart Lane.

  128. Jerry Nice Says:

    Can’t believe Cassidy bought 5200 of his own albums.

    Gucci Mane – “I don’t care if I have any skills” rap

  129. srhking24 Says:

    I did record it tho @JihaD
    click the name and the last video
    i’m the second verse

  130. Bk...Then Them Says:

    # JihaD Says:
    November 28th, 2010 at 10:16 pm

    Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:
    November 28th, 2010 at 10:14 pm
    Gucci can do a 2 hour set without doing an album track

    ^^

    This. Sheeeeit, Radric’s best music ISN’T on an album= FACTZ

    JihaD

    I wholeheartedly agree…who is his A&R? smh

Leave a Reply