займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jay-Z on Late Show with David Letterman

Jay and his scarf talk to Dave about the book, his childhood, the 80’s, etc. Dave takes shots at me for growing up in Westchester.

Props: Yardie


AddThis Social Bookmark Button

163 Responses to “Video: Jay-Z on Late Show with David Letterman”

  1. nation Says:

    Jay and his scarf

    ^ peace.

  2. aaron Says:

    Boss Mix

    Kanye – Hell of a Life
    Outkast – Everlasting
    Redman – Da Goodness
    Busta -Gimme Some More
    Tha Alkaholiks -Damn

  3. Instru-mental AKA Darth Vader AKA Your Father Says:

    how’s that minaj/ye

  4. B.Payton Says:

    Jay and his scarf

    ^

    goodnight

  5. aaron Says:

    how’s that minaj/ye
    =============

    good but not as good as minaj/drake

  6. Selly Says:

    Dave: “How ’bout this for a question: does the success undermine some sort of core street credibility?”

    Jay: “For the guys who are not really from the street”

    Real talk.

  7. aaron Says:

    drake/minaj=boom bap
    ye/minaj=techno rap

  8. farsideoff Says:

    Damn, not nearly as funny as the last time he was on. Second, still taking shots at Jaz, really Jay?

  9. Travelin' Man Says:

    Busta -Gimme Some More

    ^ that song never gets old to me, it on my workout playlist right now

  10. thekid10705 Says:

    Those fuckin’ glasses gotta GO! Saw that shit live about 2 hrs ago. Jay didn’t seem too happy when Dave was going at him with all that drug dealer shit and how he got out of it. Dave looked kinda’ angry, shit sounded kinda awkward to me, anyone?

  11. Albert Findsdimes Says:

    The Far Side>>>>>>>>farsideoff

  12. spirit equality Says:

    Damn, not nearly as funny as the last time he was on. Second, still taking shots at Jaz, really Jay?

    ^ I didn’t catch a shot at Jaz. Jay really did get his solo deal on his own. It ain’t like Jaz was with Jay and Dame shopping his demo. I would say that omitting Dame’s role in his early success is sort of a question mark, but Dame sort of brought that on himself by using Dipset as a mouthpiece to send shots at Jay for going on, what, five years now? I forget when that whole “slap off your kufi”/Dipset versus Jay and Nas at the same time malarky all started.

  13. spirit equality Says:

    oops, I guess the Dipset beef with Nas started while they were still on the Roc when Nas went on the radio and sh*tted on “come home with me”. can’t remember when they started sending shots at jay. i guess after roc-a-fella folded? shrug.

  14. spirit equality Says:

    Dave: “How ’bout this for a question: does the success undermine some sort of core street credibility?”

    Jay: “For the guys who are not really from the street”

    ^ somewhere, a tear slowly rolled down rick ross’ cheek. lmao.

  15. Travelin' Man Says:

    oops, I guess the Dipset beef with Nas started while they were still on the Roc when Nas went on the radio and sh*tted on “come home with me”. can’t remember when they started sending shots at jay. i guess after roc-a-fella folded? shrug.

    ^ Yep but Nasir was kinda right tho but Purple Haze >>>>

  16. farsideoff Says:

    Damn, not nearly as funny as the last time he was on. Second, still taking shots at Jaz, really Jay?

    ^ I didn’t catch a shot at Jaz. Jay really did get his solo deal on his own. It ain’t like Jaz was with Jay and Dame shopping his demo. I would say that omitting Dame’s role in his early success is sort of a question mark, but Dame sort of brought that on himself by using Dipset as a mouthpiece to send shots at Jay for going on, what, five years now? I forget when that whole “slap off your kufi”/Dipset versus Jay and Nas at the same time malarky all started.

    _ _ _ _
    but even saying ‘he’s not who I got signed through’ was pretty cold. He didn’t have to bring up Jaz by name, I just thought it was snide.

  17. farsideoff Says:

    Albert Findsdimes Says:
    November 17th, 2010 at 1:55 am
    The Far Side>>>>>>>>farsideoff

    _ _ _ _

    That comic is what inspired this screen name when I was like 12, logging into AOL. Got ol’ days on the internet.

  18. Nunya D. Bidness Says:

    ross is definitelty from the streets, he might not be a hundred percent honest about his role in the streets, but it aint like he grew up in beverly hills, everbody knows he from carol city.

  19. lil mane young Says:

    jay thinks hes artsy.

  20. Travelin' Man Says:

    ross is definitelty from the streets, he might not be a hundred percent honest about his role in the streets, but it aint like he grew up in beverly hills, everbody knows he from carol city.

    ^ Bawwws

  21. AlbertFindsdimes Says:

    Lil Mane Young
    1 min ago
    jay thinks hes artsy.
    __________
    Word. Also, dressing like a homo will make the kizzas watching letterman more comfortable with buying his book.

  22. Chapzilla Says:

    Why the 914 hate?

    Dave was pressin’ Jay to talk about crack – easy.

    He lost twice.

  23. Travelin' Man Says:

    Chapzilla Says:

    ^ lol you must be from europe

  24. Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:

    WTF iz up with Letterman

  25. lil mane young Says:

    Nicki Minaj – Shitted On EM’ >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  26. London Bloke Says:

    I just hope you miss(ed) me a little when i (was) gone

  27. Armani Says:

    man.. jay really cant dress, the hell is with the pants and the scarf (not to mention the glasses)

  28. Yama Says:

    Acceptable, but unsatisfactory responses from Hov. There seemed to be a bit of a communication gap in the conversation. Dave was really trying to help Hov communicate to Dave’s audience and give them a more profound understanding of hiphop’s context. I don’t think Hov really capitalized on the assist. I suppose that’s reason for people to go out and get the book – to get that understanding.

  29. G7 Says:

    is Jay serious? that scarf seems so forced. the urkel specs don’t help either.

  30. London Bloke Says:

    The Million in the Morning i downloaded from HL site is messed…skipping

    My computer or anyone else experience same problem?

  31. Smear Says:

    that Banks Celebrity joint would be a serious banger if it weren’t for fuckin Akon….. the bass on that shit is mean.
    “I’m sick and tired of all these auto-tune ass ninjas, i miss Nate Dogg” (c)Freddie Gibbs>>>>>

  32. London Bloke Says:

    Mr. Iceberg Slim Says:

    November 11th, 2010 at 10:32 pm
    Ok, i almost have every mc line that kanye piece together at the end of blame game….shit, i had to break that shit down, shit was driving me crazy…

    Most of its from the jayz part on the song he has with r. kelly when he is talking to deehaven

    ^

    Now i Blame Game…I dont get it – i dont see what part? :S

    Ice? Anyone?

  33. D. Billz Says:

    Tornado hit Baltimore last night. Some people are displaced and the holidays and cold weather is right around the corner. The Neter has spoken. Shit just got real.

  34. D. Billz Says:

    @JayElectronica ℒℴѵℯJ∆¥ ÆLECT®ΩNIC∆ The portion of the song that is available now DOES NOT feat Madame Charlotte Gainsbourg. You still have to wait for that part.

    ^ Thank goodness because that did NOT add up. I had a lot of questions for The Dream…

  35. Marv Says:

    Tornado hit Baltimore last night. Some people are displaced and the holidays and cold weather is right around the corner. The Neter has spoken. Shit just got real.

    ^^

    Yo is this fo’real?….

    ‘Cause if it is it’s a sad tale, very sad tale indeed….

  36. vhingrhamesonyo'momma Says:

    this nigga jay lookin like mary tyler moore and shit…roffle

  37. London Bloke Says:

    MARYLAND – Baltimore Emergency-services today rescued a man from a severely damaged flat, thought to be a ‘drug-den’ after yesterday’s severe storm. The man in his late 30s, named locally as aspiring rapper “Broadway Joe88”, was found dazed and disorientated apparently still under the influence of alcohol and narcotics. Eyewitnesses said they heard the man belligerently shouting “landlord sent the Tornado” at rescuers, whilst wearing only shorts and a hat “made of racoon”. The man has been taken in to hospital for care, with further psychiatric care planned in the near future.

    baltimoresun.com/news/maryland/bs-md-carrie-murray-breakin-20101116,0,7943762.story

  38. Beezy Says:

    Dave takes shots at me for growing up in Westchester.

    ^silver-spoon eskay

  39. Beezy Says:

    motz fries, whiz fries, nacho fries, chili fries … all of the fries, all of the fries

    ~Jorge

  40. cOLD Says:

    smh at me checking the authenticity of that link.

    good morning people.

  41. cOLD Says:

    Yama Says:

    November 17th, 2010 at 6:06 am
    Acceptable, but unsatisfactory responses from Hov. There seemed to be a bit of a communication gap in the conversation. Dave was really trying to help Hov communicate to Dave’s audience and give them a more profound understanding of hiphop’s context. I don’t think Hov really capitalized on the assist. I suppose that’s reason for people to go out and get the book – to get that understanding

    ^ personally I think the “drug dealing past, I had no other option” story has been told once too many times… We get it.

  42. Hopp Says:

    Mornin’, gLACIAL.

  43. landlord Says:

    seriously though..

    i wouldnt wish a tornado on anyone…

    not even joeseph of broadway…

    i hope niggas is alright

  44. landlord Says:

    Hov grew up to be a goofy old nigga…

  45. Tron Stockton Says:

    November 17th, 2010 at 6:14 am
    The Million in the Morning i downloaded from HL site is messed…skipping
    ^
    me too. Million in the morning & exhibit A&C wouldn’t play.

  46. landlord Says:

    still smh @ how much finer Rihanna is lately

  47. Tron Stockton Says:

    *daps people*

  48. cOLD Says:

    Hov grew up to be a goofy old nigga…

    ^ when you got that kinda dough, its all one big FUCK YOU!

  49. landlord Says:

    seriously..

    wtf is this nigga doing with his gear ensemble?

    how can Letterman manage to keep a straight face?

    Yankee fitted & NFL Jersey (preferrably Vikings road white #7 jersey) >>> whatever the hell Camel is wearing..

    contact lenses >>> Larry King eyewear joints

  50. hl Says:

    Tron Stockton Says:

    The Million in the Morning i downloaded from HL site is messed…skipping
    ^
    me too. Million in the morning & exhibit A&C wouldn’t play.

    ^Word. wtf? Mine won’t play either.

    *straight face*

  51. Hopp Says:

    Rihanna’s body’s a problem.

    * daps ‘tronic *

  52. D. Billz Says:

    # landlord Says:
    November 17th, 2010 at 8:44 am

    still smh @ how much finer Rihanna is lately

    ^After since them leaked photos between her and Chris she has been astounding. Did you see that SNL performance?

    Nubian Island women >

  53. cOLD Says:

    landlord Says:

    November 17th, 2010 at 8:42 am
    seriously though..

    i wouldnt wish a tornado on anyone…

    not even joeseph of broadway…

    i hope niggas is alright

    ^*cues onyx last days*

  54. Beezy Says:

    Joe88 was cool during the tornado … he sleep under a bridge … isn’t that where they recommend you ride out violent storms?

  55. landlord Says:

    ^ when you got that kinda dough, its all one big FUCK YOU!

    ———-

    could be…

    is that why all them uber-rich niggas are called eccentric?

    they not eccentric… while people are laughing at them, they laughing at everyone else…

  56. Hopp Says:

    Is my neighborhood jus’ a smoke screen ?

  57. cOLD Says:

    Nubian Island women >

    ^ sizzler… the sun coupled with organic foods breeds some serious specimens

  58. London Bloke Says:

    Yo

  59. D. Billz Says:

    In case yall haven’t seen it already…

    Reverend Rozay

    youtube.com/watch?v=jbyDua2HL90

  60. landlord Says:

    Hopp Says:

    November 17th, 2010 at 8:48 am
    Rihanna’s body’s a problem.

    ————

    i wanna lick warm Log Cabin Maple Syrup off of her ass and inner legs… and calves…

    no disrespect

  61. cOLD Says:

    did chris breezy lose?

  62. Troyvul Says:

    G7 Says:

    November 17th, 2010 at 6:11 am
    is Jay serious? that scarf seems so forced. the urkel specs don’t help either.
    ^
    Yea Jay seems mad herbish, I wanna slap those specs off his face.

    Nigga we know you dont wear glasses

  63. Marv Says:

    Nation, you’re sleeping on homeboy 50….

    Post his music video up…..

    “Mean Mug” with Soulja Boy is out!…..

  64. Troyvul Says:

    did chris breezy lose?
    ^
    not a chance.

  65. landlord Says:

    “Grown Ups” sucked…

    Chris Rock, Adam Sandler & David Spade all fell off …

  66. London Bloke Says:

    cOLD Says:

    November 17th, 2010 at 8:54 am
    did chris breezy lose?

    ^

    RnB star #1, dubbed the “new MJ”. To songs with Bow Wow.

    Outside of your ex looking better than ever, he lost

  67. Cypher Says:

    Jay got that ” turtle turtle” master of disguise swag..

  68. Troyvul Says:

    Chris Brown got in there first and even had to smack her up a couple times. He got the naked flicks. No way he coulda lost, everytime they cross paths he can give her the ‘Whatup’ smirk

  69. Hopp Says:

    Reverend Rozay

    ^ Interesting thing is, the video is funny, but the comedy in it doesn’t have a single thing to do wit’ it being a B.M.F. parody/remix.

  70. landlord Says:

    cOLD Says:

    November 17th, 2010 at 8:54 am
    did chris breezy lose?

    ————-

    nah…

    he did that already …

    the memories (and whatever photos and home movies) will last an eternity…

  71. Hopp Says:

    ” Chris Rock, Adam Sandler & David Spade all fell off … ”

    Sad, but true.

  72. Troyvul Says:

    “Grown Ups” sucked…

    Chris Rock, Adam Sandler & David Spade all fell off …
    ^
    Good Family movie though, thats Sandlers lane now.

  73. London Bloke Says:

    i never been to this part of pussy-town before

  74. cOLD Says:

    nah…

    he did that already …

    the memories (and whatever photos and home movies) will last an eternity…

    ^ true, but just know everytime he see that ass looking better, it hurt to breathe (c) diddy.

  75. London Bloke Says:

    it hurt to breathe (c) diddy.

    ^
    LMAO

  76. Cypher Says:

    did chris breezy lose?

    ^
    Kinda… Bruising up rhianna kinda fucked up is sponsor money up permanently. But despite that the Nigga is still making a comeback

    Honestly I thought that would have deaded his career

  77. landlord Says:

    upon further review, that nigga took a helluva L…

    but im sure he’s already learned…

    for every cockroach you see, there’s a thousand more hidden somewhere, waiting to come out… same with women… there’s more where she came from…no sense crying over spilled blood …

  78. cOLD Says:

    Adam Sandler

    ^ this nigga was the go to guy for white comedy at one point. They all fall off once they start making kiddy movies. (c) Eddie Murphy and Martin. Still tho Big Mommas House had its moments.

  79. Hopp Says:

    ” it hurt to breathe (c) diddy. ”

    Shit, I was hoping to premiere that sooner or later.

    ” It hurts when Breathe ,” I done laughed more than I should at that line.

  80. London Bloke Says:

    no sense crying over spilled blood …

    ^
    Double aunt andre dont ask him how

  81. cOLD Says:

    no sense crying over spilled blood …

    ^ oh the foulness.

  82. landlord Says:

    ^ true, but just know everytime he see that ass looking better, it hurt to breathe (c) diddy.

    —————-

    LMAO

    thats why he gotta use his international fame to hurry up and find a bigger better ass…

    rebound coochie >>> ____________

  83. Beezy Says:

    I’m a Big Momma’s House stan

  84. Cypher Says:

    Chris coulda been the most accepted light skinned Nigga since Obama…

    It’s funny how one Nigga moment can affect a lifetime… Let that be a warning to others

  85. Troyvul Says:

    I mean seeing your chick get ran through by industry cats, has to hurt, but you HAVE to take from it you were the first.

    Where you get those Tattoo’s from …Breezy Taught Me
    Who propelled your career as beaten down ex-girlfriend…..Breezy taught me

    etc etc

  86. London Bloke Says:

    SMH @ Eddie Murphy

    There is no equivolent to his meteoric fall off in rap. It would be like Nas doing features on the remixes only of Flo-rida tracks.

  87. London Bloke Says:

    Big Momma’s House 2 was atrocious.

    As for the idea of “Big Mommas: Like Father, Like Son”

    SMH

  88. cOLD Says:

    rebound coochie >>> ____________

    ^ sizzle, but it has to top the previous snatch…

  89. Troyvul Says:

    It’s funny how one Nigga moment can affect a lifetime… Let that be a warning to others
    ^
    Word…..now Imagine if she was White(c) A time to kill 1996

  90. Hopp Says:

    twitter.com/theWILLIETHEKID/status/4745921652858880

    S-H-I-T

  91. London Bloke Says:

    I wanna ask Iceberg a question, i’m in a Jay-z post (n) and he’s not here.

    What gives?

  92. cOLD Says:

    It’s funny how one Nigga moment can affect a lifetime… Let that be a warning to others

    ^ gem. You gotta peep the signs of an uncoming nigga moment. See it and move.

  93. Cypher Says:

    Cris fucked up that broads short term memory..

    She went from reminding niggas to get they umbrella.. To asking niggas what her name is

  94. London Bloke Says:

    Anyone else able to explain this:

    Mr. Iceberg Slim Says:
    November 11th, 2010 at 10:32 pm
    Ok, i almost have every mc line that kanye piece together at the end of blame game….shit, i had to break that shit down, shit was driving me crazy…

    Most of its from the jayz part on the song he has with r. kelly when he is talking to deehaven

  95. landlord Says:

    and he’s a young nigga so you KNOW that shit hurts to see her posted up with niggas like Matt Kemp, who will probably fuck Chris Brown up in a fight if he disrespects …

    i would be hella sick to see my woman at mediatkeout with some professional athlete, gettin baby oil rubbed on her ass

    how do you go outside after that?

  96. hl Says:

    @London and Tron

    www dot mediafire.com/?lalxi9359yylxoe

    should work now

  97. D. Billz Says:

    #

    # landlord Says:
    November 17th, 2010 at 8:55 am

    “Grown Ups” sucked…

    Chris Rock, Adam Sandler & David Spade all fell off …

    ^Sun, I paid MONEY to see that movie. I should’ve known because it was too many big names without an R rating.

  98. cOLD Says:

    London Bloke Says:

    November 17th, 2010 at 9:09 am
    Anyone else able to explain this:

    Mr. Iceberg Slim Says:
    November 11th, 2010 at 10:32 pm
    Ok, i almost have every mc line that kanye piece together at the end of blame game….shit, i had to break that shit down, shit was driving me crazy…

    Most of its from the jayz part on the song he has with r. kelly when he is talking to deehaven

    ^ stan on steroids…

  99. Troyvul Says:

    Hopp, what that tweet transcribe as?

  100. London Bloke Says:

    landlord Says:
    November 17th, 2010 at 9:10 am

    how do you go outside after that?

    ^

    He could get a badder broad like Kanye did to his ex with Amber.

    But how you go outside after she doing tracks with Kanye and Eminem, and you doing tracks with Tyga and Bow Wow?

    The career ether would hurt worse for me as they’re in the same industry and she completely abusing him right now.

  101. landlord Says:

    cOLD Says:

    November 17th, 2010 at 9:06 am
    rebound coochie >>> ____________

    ^ sizzle, but it has to top the previous snatch…

    ————–

    word..

    or youll end up thinking about the wrong things at the wrong time and embarrassing yourself …

    with the new broad rolling her eyes, all pissed off in bed…

  102. Hopp Says:

    ” what that tweet transcribe as? ”

    I assume you already read it :

    WILLIE THE KID

    Writing to these Flying Lotus beats, THE FLY 2…
    10 hours ago via ÜberTwitter

  103. hl Says:

    I don’t know what Iceberg is talking about. It just sounds like Kanye did some punch ins and used some effects on his voice. *shrugs*

  104. D. Billz Says:

    Chris is young. He’s still doing his young guy 1-2: doing all the latest dances at clubs, tender heartbreak melodies, etc. He’s gonna disappear for about a year or two, hit the weights, and come back as a “grown” artist. Rhianna WILL be making a move on that nigga. Right now he’s compensating with older dudes because like most young women that have been hurt they look for the “mature” option (relatively speaking).

  105. Cypher Says:

    Rhianna never had a chance… You see how she dances?

    The bitch don’t move… Meanwhile Chris was prolly doin back flips and drop kickin that chick at the same time.

    Sn- plus she got a big ass forehead how he gonna miss that target ?

    Fn

  106. Hopp Says:

    ” Rhianna WILL be making a move on that nigga. ”

    Shit, I doubt it.

  107. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    It’s funny how one Nigga moment can affect a lifetime… Let that be a warning to others
    =========================
    yes but a coon moment can save you

    shuck and jive on stage in memory of Mike Jack and u back on the come up

  108. London Bloke Says:

    D. Billz Says:

    November 17th, 2010 at 9:14 am

    Right now he’s compensating with older dudes

    ^

    Sounds about right. SMH Chris

  109. landlord Says:

    D. Billz Says:

    November 17th, 2010 at 9:11 am
    #

    # landlord Says:
    November 17th, 2010 at 8:55 am

    “Grown Ups” sucked…

    Chris Rock, Adam Sandler & David Spade all fell off …

    ^Sun, I paid MONEY to see that movie. I should’ve known because it was too many big names without an R rating.

    ————–

    dude… its like them niggas had a pre-production meeting and said, “Yo, i think it would be a good idea if we all fall off together…”

    i almost didnt even recognize David Spade… he looked like ODB when ODB first got out of jail… all old and flabby and sickly looking..

    Hollywood niggas live hard and die young…

  110. D. Billz Says:

    # Hopp Says:
    November 17th, 2010 at 9:16 am

    ” Rhianna WILL be making a move on that nigga. ”

    Shit, I doubt it.

    ^ I don’t (c) Whitney & Bobby

  111. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    the Kizza’s luv it with a nigga does a tap dance routine while begging for forgiveness

    everyone who has fallen from grace has done it in some form or fashion…

    word to T.I.’s 1800-TIPS commercial

  112. Cypher Says:

    But how you go outside after she doing tracks with Kanye and Eminem, and you doing tracks with Tyga and Bow Wow?

    ^
    nah he had kanye, fab, and drake on a remix..

    He’s takin the slow route… Shit all the females I know forgave that nigga once he started crying over Michael Jackson

  113. hl Says:

    Chicks lose their minds when Dueces comes on in the club. I seent it.

  114. landlord Says:

    Right now he’s compensating with older dudes

    ————–

    sayword?… wtf?

  115. Jeezy The Snowman Says:

    Hov won!

  116. London Bloke Says:

    BTW: The Chris Brown/Tyga mixtape was actually good.

  117. Remixznflow Says:

    Right now he’s compensating with older dudes

    ————–

    sayword?… wtf?

    ^
    yeah this needs to be clarified a little…

    whaddup tho?

  118. Cypher Says:

    dude… its like them niggas had a pre-production meeting and said, “Yo, i think it would be a good idea if we all fall off together…”

    ^
    lmao

  119. D. Billz Says:

    114.

    115. landlord Says:
    November 17th, 2010 at 9:18 am

    Right now he’s compensating with older dudes

    ————–

    sayword?… wtf?

    ^ Oh shit, I meant to type “she’s”. Unintentional shots fired typo ether.

  120. Cypher Says:

    What fucked Chris over was the fact that Rhianna is light skinned… You know them bitches bruise easy.

  121. landlord Says:

    i wonder how Laurence Fishburne is doing…

    wonder if the family is gonna get together for Thanksgiving…

    and give thanks for the blessings they received this past year…

  122. Remixznflow Says:

    i dont like either one of those nicki tracks… but im not mad at em either. i honestly hope she does well…

    i think hiphop needs a lil kim reincarnated…

  123. Hopp Says:

    * daps Churroz *

  124. Jeezy The Snowman Says:

    Iceberg Slim in 5..4…3…2…1

  125. Hopp Says:

    i think hiphop needs a nicki minaj sextape…

  126. Remixznflow Says:

    i wonder how Laurence Fishburne is doing…

    wonder if the family is gonna get together for Thanksgiving…

    and give thanks for the blessings they received this past year…

    ^
    gonna be alot of awkward silence around that dinner table… or maybe everyone is cool with it?

    *shrugs* hollywood families are bound to be a bunch of weirdos…

  127. Remixznflow Says:

    *daps hoppless*

  128. Troyvul Says:

    Chris smacked a woman and beat her up pretty bad too, his career should be dead, the fact we are dsicussing he emergence (n) back into Pop means son is about 1 year from being back

  129. Remixznflow Says:

    i think hiphop needs a nicki minaj sextape…

    ^
    now see… i dont agree…

    nicki is hot enough where she doesnt need that…

    for my own personal enjoyment however… yes i fully cosign this statement.

  130. landlord Says:

    yeah, i dont like Nicki Minaj’s songs, but i hope she does well… that way it increases the chances that we will eventually see her naked…

    she’s a beautiful girl, regardless of the clown suits and makeup and hair…

  131. Cypher Says:

    i wonder how Laurence Fishburne is doing…

    ^
    not as bad as his daughter is… Not only is she a failure at porn but she’s been cutoff from the family money… So ain’t no chance she gonna get wifed up

  132. Hopp Says:

    ” now see… i dont agree… ”

    Did I jus’ type hiphop ?

    I meant hopp …

    hopp needs a nicki minaj sextape …

  133. London Bloke Says:

    or maybe everyone is cool with it?

    ^

    Visualises Laurence [n] saying “oh and its shaved” as he cuts the turkey

    or saying the pepper sprayed on the chicken look like the black dots on her ass

    *DEAD*

  134. Remixznflow Says:

    she’s a beautiful girl, regardless of the clown suits and makeup and hair…

    ^
    yeah i thought about it the other day… rihanna is the same…

    beautiful girls just… they all dolled up/clowned up and enhanced…

    after that little kanye video… rihanna jumped up about 3 points…

  135. Cypher Says:

    i think hiphop needs a nicki minaj sextape…

    ^
    with amber rose on the remix

  136. Remixznflow Says:

    # Hopp Says:
    November 17th, 2010 at 9:26 am

    ” now see… i dont agree… ”

    Did I jus’ type hiphop ?

    I meant hopp …

    hopp needs a nicki minaj sextape …

    ^
    LOL… overstood…

  137. Dewill Says:

    chop choppin out the window…

  138. Remixznflow Says:

    with amber rose on the remix

    ^
    amber kinda fell off…

    but a rihanna/minaj/rose orgy?

    WIN.

  139. cOLD Says:

    Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    November 17th, 2010 at 9:16 am
    It’s funny how one Nigga moment can affect a lifetime… Let that be a warning to others
    =========================
    yes but a coon moment can save you

    shuck and jive on stage in memory of Mike Jack and u back on the come up

    ^ Nahright >>>

  140. Cypher Says:

    Visualises Laurence [n] saying “oh and its shaved” as he cuts the turkey

    or saying the pepper sprayed on the chicken look like the black dots on her ass

    *DEAD*

    ^
    roffle..

  141. Hopp Says:

    If I spot Ciara somewhere too on Minaj’s shit ? Maybe Rihanna ?

    I wouldn’t mind that …

    I’m jus’ sayin’ …

  142. landlord Says:

    nah… that man aint gonna let his babygirl starve in the street…

    once she get her shit together, he’ll be her daddy again… you love your children unconditionally, no matter what fucked up shit they do… and she really didnt do nothing that bad… she got paid for filming sex, she aint hurt nobody or hurt herself or break no laws (ecept for when she was a street hooker)…

    i rather my daughter be a stripper or be in porn movies, than be known as the neigborhood chick who boosts clothes from the mall…

  143. Hopp Says:

    I mean, we done got word she’s a lesbian anyway …

  144. b Says:

    *daps all*. Dilated pupils are the seeeeeds of a niggas greeeeeed

  145. landlord Says:

    i hate a stealing bitch…

    i wish i could tell niggas a story…

    nah

  146. landlord Says:

    seeeeeds of a niggas greeeeeed

    —————-

    Tupac?

    (just guessing)

  147. London Bloke Says:

    I’d be disappointed my daughter felt that low of herself, didnt feel me approachable, and treats her body that bad. Why her ass gotta look like that?

  148. Rey Says:

    Whoa… The beat to that ‘Ye/Minaj joint… Wow.

    Minaj is still hashtag rappin’, but her lyrics are on point.

  149. D. Billz Says:

    i rather my daughter be a stripper or be in porn movies, than be known as the neigborhood chick who boosts clothes from the mall…

    ^ I’m gonna have to disagree. I wouldn’t care if my daughter was a thief. Hell, I’ve stolen shit before and it was far more severe than some clothes. But I’ll be DAMNED if she’s hoeing on camera or doing circus tricks in a smokey bar.

  150. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    this chic was tellin me the other day that ALL females have a strong curiosity of what lesbo action is like.

    all these hoe’s done licked each others clit.

    facts of life

  151. Troyvul Says:

    Daughter in Pr0n or gay son?

  152. landlord Says:

    still LMAO @ Camel’s screen still shot..

    that nigga looks like a lil old man, chilling in the day-room of a nursing home…

    all cold and disoriented and whatnot..

  153. cOLD Says:

    landlord Says:

    November 17th, 2010 at 9:32 am
    i hate a stealing bitch…

    i wish i could tell niggas a story…

    nah

    ^ go in! (pause)

  154. Rey Says:

    And Yeezy’s bring his A-Game!

    This track is dope. Wayyy better than Minaj’n’Marshall.

  155. cOLD Says:

    Troyvul Says:

    November 17th, 2010 at 9:35 am
    Daughter in Pr0n or gay son?

    ^ revolver snub

  156. Rey Says:

    Oh shit… and that’s Don’t You Forget About Me on the sample!

    #FuckingCrazy

  157. b Says:

    seeeeeds of a niggas greeeeeed

    —————-
    nah that’s rawse,that how it sounds to me when I’m high.I swear Ross sounds like jesus on a beat when I’m high.marcberg shoutro>>>>>

  158. D. Billz Says:

    # LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:
    November 17th, 2010 at 9:35 am

    this chic was tellin me the other day that ALL females have a strong curiosity of what lesbo action is like.

    all these hoe’s done licked each others clit.

    facts of life

    ^ Stop listening to hoes.

  159. Yama Says:

    COLD
    31 mins ago
    Yama Says:

    November 17th, 2010 at 6:06 am
    Acceptable, but unsatisfactory responses from Hov. There seemed to be a bit of a communication gap in the conversation. Dave was really trying to help Hov communicate to Dave’s audience and give them a more profound understanding of hiphop’s context. I don’t think Hov really capitalized on the assist. I suppose that’s reason for people to go out and get the book – to get that understanding

    ^ personally I think the “drug dealing past, I had no other option” story has been told once too many times… We get it.

    ^^

    I agree w/ your response on 2 fronts: “we get it” and it’s been told before. However, Dave’s audience doesn’t qualify as “we” and Dave asked specific questions that you don’t often find in your typical interview. I think Hov treated it like one of those thousands of interviews he’s given and didn’t really give Dave’s questions the consideration that would have made for a great dialogue between Hip Hop and those looking in from the outside. Otherwise, why go through the pains of publishing the book with the intention of providing context. I would assume the context being provided isn’t for your run of the mill hip hop fan, but most likely for folks like the ones in Dave’s audience. I think, that may have been what seemed to have gotten under Dave’s skin a bit, that it didn’t seem like Hov was really following him.

  160. D. Billz Says:

    Yama

    I also got the vibe that Hov that it was gonna be one of those less serious interviews and used humor as a buffer for the answers. As you can observe, Dave was very adamant about specific questions and was being deductive so that Jay could get right to the point. Dave was indirectly saying, “Tell the white people in my audience EXACTLY what you mean so that they can get a clear understanding”. This nigga Hov was tryin’ to get his Johnny & Ed on.

  161. Yama Says:

    Hopp
    38 mins ago
    ” it hurt to breathe (c) diddy. ”

    Shit, I was hoping to premiere that sooner or later.

    ” It hurts when Breathe ,” I done laughed more than I should at that line.

    ^^^^^
    Hahahaa My GIT still hurtin from all the incurred laughter.

  162. Yama Says:

    D. Billz
    5 mins ago
    Yama

    I also got the vibe that Hov that it was gonna be one of those less serious interviews and used humor as a buffer for the answers. As you can observe, Dave was very adamant about specific questions and was being deductive so that Jay could get right to the point. Dave was indirectly saying, “Tell the white people in my audience EXACTLY what you mean so that they can get a clear understanding”. This nigga Hov was tryin’ to get his Johnny & Ed on.
    ^^
    EXACTLY! *daps* Dave was really trying to help foster some understanding of what Hov was trying to communicate in the book. As you say, Hov was going for the hahaha, probably based on his previous experiences w/ Dave on the show.

  163. Saul Goode Says:

    That was a solid interview, not a lot of sideways joking around in this one. You can tell Letterman has gained a great deal of respect for Jay.

Leave a Reply