займ с плохой кредитной историей онлайн

Sheek Louch – Donnie G: Don Gorilla (Artwork + Tracklist)

1. Rhyme Animal (Intro)
2. Get It Poppin
3. Club Jam Packed feat. DJ Webstar
4. Out Of The Ghetto feat. Kobe
5. Make Some Noise feat. Fabolous
6. Blood & Tears feat. Casely
7. Nite Falls
8. Party After 2 feat. Jeremih
9. Touch The Sky feat. Ryan Leslie & Adrienne Bailon
10. Ol’ Skool feat. Bun B
11. Picture Phone Foreplay feat. Kevin “KC” Cossom
12. Dinner Guest feat. Jadakiss, Bully & Styles P.
13. Ready4War

Sheek’s 5th LP hits stores December 14th.

Previously: Video: Sheek Louch feat. Jadakiss & Styles P – Cocaine Trafficking


AddThis Social Bookmark Button

202 Responses to “Sheek Louch – Donnie G: Don Gorilla (Artwork + Tracklist)”

  1. big_seth Says:

    *blank stare*

  2. baby jesus Says:

    roffle

  3. Harlem World Says:

    OH SHIIIIIT

  4. Tron Stockton Says:

    And the winner for “most ridiculous cover art goes to…..Sheek Louch!”

    Sheek has also been nominated for ” worst cover art,” and took home an award for
    “most self ethering cover art”

  5. Harlem World Says:

    its amazing how they merged Sheeks face with Hell Rell

  6. Harlem World Says:

    Photoshop = the new Pen & Pixel

  7. Kufi smacks Says:

    give it up homie…

  8. Hopp Says:

    This dude on the last thread jus’ quotes Britney Spears.

    I’m outta here, peace to the people.

  9. Harlem World Says:

    this album was destined to move 10000 units from the get go, but now….

    we looking at Cappadonna triple string 1st week numbers

  10. Tron Stockton Says:

    Harlem World
    2 mins ago
    its amazing how they merged Sheeks face with Hell Rell
    ^
    POW!
    His name should be “he’ll nah” (c) maxB

  11. 007 Says:

    Ill artwork

    N stfu hopp lol

  12. Tron Stockton Says:

    Hell nah> he’ll nah

  13. SilkCityP Says:

    Man I’m at a loss for words….. LMAO

  14. &What?! Says:

    Awful.

  15. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Sheek Louch – Before I Go Ape Shit >>>> 50 cent – Before I Self Destruct

  16. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin Says:

    its amazing how they merged Sheeks face with Hell Rell

    ^^^^^^

    peace God i’m gone (c) Joe Crack

  17. Cypher Says:

    WTF is a louch?

  18. Deen Says:

    Wow. That was a bad idea…

  19. Harlem World Says:

    Im so glad im not at work, the italians would have gone the fuck in on this cover..

  20. koa29 Says:

    Is this cover serious ?

  21. Kufi smacks Says:

    Sheek Louch – Before I Go Ape Shit >>>> 50 cent – Before I Self Destruct
    ^^^^^^^^^

    Stop it…

    The Invitation>>>>>>>>>>>> sheeks career

  22. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    i can picture Sheek showing Jada this cover and him doing his trademark laugh

  23. koa29 Says:

    I dont see no difference between the left & right side of his face tho.

  24. hl Says:

    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. Harlem World Says:

    LMAO @ this cover..

    i cant breathe..

    puffy somewhere laughing his ass off

  26. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football Champ Says:

    Wasn’t Sheek supposed to be The LOX front man in the beginning?

  27. koa29 Says:

    The Invitation>>>>>>>>>>>>

    ^^

    co-sign. i’m suprised BISD don’t get more love on here, he went back to his gutter rap roots.

    I’m not really a “gutter rap” type, i fucks with it here and there, but BISD was flames…

  28. hl Says:

    big_seth Says:

    *blank stare*

    ^classic

  29. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football Champ Says:

    This is like modern day Pen & Pixel cover.

  30. koa29 Says:

    “Death To Enemies” the hardest Dre beat in LONG time…

  31. Harlem World Says:

    i get pussy with gorilla features (c) nature/sheek

  32. hl Says:

    Like, do y’all niggas see this cover though?!?

  33. hl Says:

    Harlem World Says:

    i get pussy with gorilla features (c) nature/sheek

    ^rofl

  34. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Stop it…

    The Invitation>>>>>>>>>>>> sheeks career
    =====================
    LOL

    yo i was joking…..this look like a cheap imitation of the BISD cover where 50 had a bad case eczema

  35. Tron Stockton Says:

    Hl
    0 mins ago
    Like, do y’all niggas see this cover though?!?
    ^
    I can only speak for the kizza’s, but yeah. Shit is bananas. (get it?)(ll)

  36. hl Says:

    Sun…the gorilla has a doo rag on sun.

    I quit.

  37. D. Billz Says:

    # Eastern_Digital aka Nahright’s Fantasy Football Champ Says:
    November 15th, 2010 at 7:06 pm

    Wasn’t Sheek supposed to be The LOX front man in the beginning?

    ^ When the “We’ll Always Love BIG Poppa” dropped, I used to think he was the nicest. Also could’ve been a bias because he was rockin’ a Terps jersey.

  38. Kufi smacks Says:

    white people wouldn’t no which side to fear more….

  39. B18 Says:

    hoes on my dick cos I look like King Kong

  40. Travelin' Man Says:

    Charles Hamilton’s artwork >> this ish

  41. Ghost Writer Says:

    wtf

  42. Balls Deep Says:

    best duo ever

    gang starr

  43. Kufi smacks Says:

    Stop it…

    The Invitation>>>>>>>>>>>> sheeks career
    =====================
    LOL

    yo i was joking…..this look like a cheap imitation of the BISD cover where 50 had a bad case eczema

    Tron Stockton Says:
    November 15th, 2010 at 7:11 pm
    Hl
    0 mins ago
    Like, do y’all niggas see this cover though?!?
    ^
    I can only speak for the kizza’s, but yeah. Shit is bananas. (get it?)(ll)

    hl Says:
    November 15th, 2010 at 7:11 pm
    Sun…the gorilla has a doo rag on sun.

    I quit.

    ^^^^^^^^^

    Damn people i just noticed that…. 50 couldn’t get away with this shit… this is something i would expect Wayne to do…

  44. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Sun…the gorilla has a doo rag on sun.
    =================
    *in tears**

  45. JihaD Says:

    I can only speak for the kizza’s, but yeah. Shit is bananas. (get it?)(ll)

    ^^

    This would have been funnier without the (get it)…

    But yea, fuck was Shawn thinking?

    And this for his return to a major? This album looks terrible, and I ain’t even talking bout the artwork.

    JihaD

  46. 007 Says:

    First wk sales predictions?

  47. Harlem World Says:

    the person who made this HAD to be white..

  48. Troyvul Says:

    SMH at the cover, I cant believe I will still cop

  49. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Balls Deep Says:
    November 15th, 2010 at 7:14 pm

    best duo ever
    ====================

    ^bwahahahahahahahhahahahahaha

  50. Kufi smacks Says:

    **** B-more accent**** Why gorillas be havin all that extra Nose skin and shit?

  51. Instru-mental AKA Darth Vader AKA Your Father Says:

    # Harlem World Says:
    November 15th, 2010 at 6:55 pm

    its amazing how they merged Sheeks face with Hell Rell
    ————————–
    This might just body ya (c) Loso

  52. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    the person who made this HAD to be white..
    ==================
    exactly…this screams porch monkey rap

  53. Vincent Van Dro Says:

    I am out of touch with current popular music rap

  54. Ghost Writer Says:

    hl Says:

    November 15th, 2010 at 7:11 pm
    Sun…the gorilla has a doo rag on sun.

    I quit.

    ^
    oh shit it does

  55. Harlem World Says:

    KZA made this happen..

  56. Vincent Van Dro Says:

    Why did they merge half his face with Chamillionaire’s though?

    I don’t get it

  57. Kufi smacks Says:

    the person who made this HAD to be white..
    ==================
    exactly…this screams porch monkey rap

    ^^^^^^^^

    Can’t see a white boy bringing this to sheek without fear of being beat to a bloody pulp… nah this was one of the token niggas like butter doing the white mans jobs better then he could… But sheek is to blame, he C/S this shit…

  58. Kufi smacks Says:

    the person who made this HAD to be white..
    ==================
    exactly…this screams porch monkey rap

    ^^^^^^^^

    Can’t see a white boy bringing this to sheek without fear of being beat to a bloody pulp… nah this was one of the token niggas like butter doing the white mans jobs better then he could… But sheek is to blame, he C/S this shit…

  59. Harlem World Says:

    He has ashier lips then the fucking gorilla..

    “whooose world is this?!?”

  60. hl Says:

    Please tell me the dude from 2dopeboyz put this together.

  61. jamie. j Says:

    dear lord…

  62. hl Says:

    Harlem World Says:

    He has ashier lips then the fucking gorilla..

    ^sun…

  63. JihaD Says:

    D. Billz Says:
    November 15th, 2010 at 7:11 pm
    # Eastern_Digital aka Nahright’s Fantasy Football Champ Says:
    November 15th, 2010 at 7:06 pm

    Wasn’t Sheek supposed to be The LOX front man in the beginning?

    ^ When the “We’ll Always Love BIG Poppa” dropped, I used to think he was the nicest. Also could’ve been a bias because he was rockin’ a Terps jersey.
    ^^

    Sheik was my favorite when I heard him on Clue? tapes?

    You know my steez freestyle>>>>>
    4,3,2,1>>>>

    JihaD

  64. gseven Says:

    >>>>>def jam

    hope they don’t have sheek on some bullshit. probably be better than the last kiss though.

  65. Kufi smacks Says:

    He has ashier lips then the fucking gorilla..

    “whooose world is this?!?”

    ^^^^^^^^^

    *** Snorts shoe crystals***

  66. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    wholetime i could see Sheek bringing this idea to a graphic designer and thinking it looks dope while SP and Jada side eye him

  67. kevfrescura de talco Says:

    dead.

  68. JihaD Says:

    Harlem World Says:
    November 15th, 2010 at 7:16 pm
    the person who made this HAD to be white..

    ^^

    KZA…wins???

    JihaD

  69. hl Says:

    Kanye burned up the entire Def Jam budget rap

  70. mcb Says:

    “more or less monkey bars, you mothafuckas is playing”

  71. JihaD Says:

    gseven Says:
    November 15th, 2010 at 7:23 pm
    >>>>>def jam

    hope they don’t have sheek on some bullshit. probably be better than the last kiss though.

    ^^

    Nigga/Kizza, did you NOT see this cover???

    JihaD

  72. kevfrescura de talco Says:

    this cover is the worst.

  73. Harlem World Says:

    Def Jam been having Jadakiss looking like Squirtle for some time, so this is no surprise..

  74. kevfrescura de talco Says:

    i mean, THEE WORST of ’10. hands down.

  75. JihaD Says:

    kevfrescura de talco Says:
    November 15th, 2010 at 7:26 pm
    this cover is the worst.

    ^^

    Fo Real… I would rather have the shitty ass Sgt. Slaughter cover than this…

    JihaD

  76. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football Champ Says:

    4,3,2,1>>>>

    ^^
    you mean 1,2,3,4??

    Cuz I dont remember a freestyle over that LL beat. Would be dope tho.

  77. JihaD Says:

    Damn, why the fuck did I give my artwork budget to Bully for the Judge Judy show rap

    JihaD

  78. Kufi smacks Says:

    Kanye burned up the entire Def Jam budget rap
    ^^^^^^^^^^

    Him and officer ricky….

  79. Troyvul Says:

    # JihaD Says:
    November 15th, 2010 at 7:28 pm

    kevfrescura de talco Says:
    November 15th, 2010 at 7:26 pm
    this cover is the worst.

    ^^

    Fo Real… I would rather have the shitty ass Sgt. Slaughter cover than this…

    JihaD
    ^
    Yea this cover is ass. Cant believe I’m gonna be seen walkin to the register with this

  80. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football Champ Says:

    this is one of the rare occasion’s where we actually talk about the content of the post. I guess the cover is working somehow. at least now people know Sheek has an album coming out.

  81. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    i mean, THEE WORST of ’10. hands down.
    ====================
    now this has to be borderline GOAT status for terrible covers……

    if only someone could do a Hov version….*self destructs*

  82. Harlem World Says:

    >>> yonkers

  83. JihaD Says:

    Eastern_Digital aka Nahright’s Fantasy Football Champ Says:
    November 15th, 2010 at 7:28 pm
    4,3,2,1>>>>

    ^^
    you mean 1,2,3,4??

    Cuz I dont remember a freestyle over that LL beat. Would be dope tho.

    ^^

    You knew what I meant, lol.

    “you on the circle line whats wrong aint ya yacht out yet?/ ain’t you that willy benz pushing slash melrose cat?/ nigga please on the streets of beverly you find us heavenly/ slinging dick to pamela anderson bitch is deadly/ Lox, when we ball, its pay-per-view ya’ll…

    Stop playing young Shiek…

    JihaD

  84. Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:

    The worse part is that they are use no photoshop on the nose.

  85. kevfrescura de talco Says:

    doin the most, b rap

  86. Tron Stockton Says:

    I can personally say, there is no Fucking way a kizza is responsible for this. I was reluctant to even make jokes lol

  87. hl Says:

    Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    if only someone could do a Hov version….*self destructs*

    ============

    *entertains the thought*

    *dies*

  88. 456 Says:

    4,3,2,1>>>>

    ^one of my top ten singles

  89. hl Says:

    I like Sheek’s music btw. But still.

  90. kevfrescura de talco Says:

    if only someone could do a Hov version….*self destructs*

    > hahaaa. okay

  91. JihaD Says:

    if only someone could do a Hov version….*self destructs*

    ^^

    Seth, get on it… Half Camel/Half Camel…

    *jumps the rail at the lion pit*

    JihaD

  92. Tron Stockton Says:

    *looks at the album cover again*

    *laughs hysterically all over again*

  93. kevfrescura de talco Says:

    this nigga sheek got kids?

    fail.

  94. Tron Stockton Says:

    Half Camel/Half Camel…

    ^

    *shows up with Kza at nah BBQ*

  95. 456 Says:

    Seth, get on it… Half Camel/Half Camel…

    *jumps the rail at the lion pit*

    JihaD

    ^ and/or 50 as half man/half bugs/half monkey

  96. JihaD Says:

    ^ and/or 50 as half man/half bugs/half monkey

    ^^

    Thats 3 Halves… FAIL.

    JihaD

  97. Vincent Van Dro Says:

    11. PhoneBone Foreplay feat. Kevin “KC” Cossom

    ^^^

    holy shit

  98. Harlem World Says:

    that pen and pixel cover with the cot damn bear >> this cover

  99. Harlem World Says:

    11. PhoneBone Foreplay feat. Kevfresco

  100. Kufi smacks Says:

    Harsh reality is the case/like when you spit in the wind it might comeback to yo face.

  101. EnglandRepresent Says:

    Jesus

  102. kevfrescura de talco Says:

    he fucked this all up.

    he look like some ashy mutant x-man. real gorillas should get enraged!

  103. Tron Stockton Says:

    11. PhoneBone Foreplay feat. Kevin “KC” Cossom

    ^
    How did this go unnoticed for this long?

  104. Vincent Van Dro Says:

    he look like some ashy mutant x-man. real gorillas should get enraged!

    ^^^

    Gorillas in the jungle be like, “I blame KZA”

  105. Harlem World Says:

    11. Picture Phone Foreplay feat. Kevin “KC” Cossom

    ^^
    oh.. i see it says picturephone

    he gonna get hit with that “nigga i was drunk and felt sorry fo yo ass, stop calling me” response

  106. JihaD Says:

    Like seriously, my feelings are actually hurt by this.

    JihaD

  107. 456 Says:

    Thats 3 Halves… FAIL.

    ^and half camel and half camel is not two halves….glass house fail

  108. Mr. Iceberg Slim Says:

    Watching Cornell west interview Jayz

    fora.tv/live/ny_public_library/live_nypl_jay-z_west

  109. Harlem World Says:

    “Yo, Sheek, you gorilla faced motherfucker, leave my girl alone”

    #sheeklouchinbox

  110. JihaD Says:

    Harlem World Says:
    November 15th, 2010 at 7:39 pm
    that pen and pixel cover with the cot damn bear >> this cover

    ^^

    Big Bear>>>>Don Gorilla

    JihaD

  111. Cypher Says:

    And sheik wonders why they didn’t want to release his album?

  112. The Shot Clock Says:

    smmfh

  113. mcb Says:

    does anyone with a phone, actually have a cell phone that doesnt take pictures?

  114. Harlem World Says:

    “I was drunk and lonely…im sorry Sheek :(”

    #sheeklouchinbox

  115. Cypher Says:

    Like seriously, my feelings are actually hurt by this.

    ^
    so is sheek’s mom… Her bestiality fetish was supposed to be a family secret

  116. Vincent Van Dro Says:

    “Donkey Kong is datchu? You fell off”

    #sheeklouchinbox

  117. Harlem World Says:

    “Hey Sheek, its KZA from Def Jam..i think its a really good idea to have a black person comparing themselves to an ape”

    #sheeklouchinbox

  118. JihaD Says:

    456 Says:
    November 15th, 2010 at 7:46 pm
    Thats 3 Halves… FAIL.

    ^and half camel and half camel is not two halves….glass house fail’

    ^^

    Negative, its actually a play on the fact that Jay-Z looks like a camel, and yet is being combined WITH a camel… looking too deep into the ether fail.

    JihaD

  119. Cypher Says:

    11. Picture Phone Foreplay feat. Kevin “KC” Cossom

    ^
    how dare he have a song for the bitches with a cover like this…

  120. Vincent Van Dro Says:

    I planned this in 2002 when biting off Don Cartegena and G-Unit was still mildly acceptable rap

  121. verses Says:

    Sun…the gorilla has a doo rag on sun.

    ^^^^^^^^^^^^

    BONG!

  122. Harlem World Says:

    “Yo, its Kiss..dont fuck with KZA..the dude had me me looking like Squirtle on my last album cover..eh hehhhhh!”

    #sheeklouchinbox

  123. Cypher Says:

    So what part of the market is this cover aimed at?

  124. JihaD Says:

    Harlem World Says:
    November 15th, 2010 at 7:50 pm
    “Hey Sheek, its KZA from Def Jam..i think its a really good idea to have a black person comparing themselves to an ape”

    #sheeklouchinbox

    ^^

    I lol’d.

    JihaD

  125. Harlem World Says:

    “Y’all niggas went from Free The Lox to Free Mighty Joe Young?!”

  126. EnglandRepresent Says:

    Jersey’s mother is gonna be pissed that Sheek threw up her photo on his album cover.

  127. Harlem World Says:

    “Y’all niggas went from Free The Lox to Free Mighty Joe Young?!”

    #sheeklouchinbox

  128. Mr. Iceberg Slim Says:

    Corenell West can really go on a tandem sometimes

  129. Beezy Says:

    I’m so relaxed my Gucci flats aint got a scratch

  130. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Al Sharpton should rally against this album cover

  131. eskay Says:

    That tracklist looks awfull

  132. hl Says:

    Strokahontas = GOAT porn name

  133. Harlem World Says:

    real talk, Id fire LA Reid for allowing this shit

  134. JihaD Says:

    eskay Says:
    November 15th, 2010 at 8:00 pm
    That tracklist looks awfull

    ^^^

    thats seriously the only thing you thought was awful??? why the FUCK is this shit being allowed to breathe??

    JihaD

  135. Harlem World Says:

    stormfront rap

  136. Beezy Says:

    I treat my babies right, treat my ladies lady like
    hit ’em with a remix just so that they place me twice

  137. EnglandRepresent Says:

    ‘Ayo sun, I got a great idea for your next album cover…..have you peeped mine….Donnie G : Don Gorilla?…..’

    #JayZinbox

  138. Beezy Says:

    JihaD that’s the fake eskay

  139. Tron Stockton Says:

    So wait- the gorilla is wearing a wife beater?

  140. eskay Says:

    Beezy Says:

    November 15th, 2010 at 8:05 pm
    JihaD that’s the fake eskay

    ^^
    True

  141. Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:

    11. Picture Phone Foreplay feat. Kevin “KC” Cossom

    ^
    how dare he have a song for the bitches with a cover like this…

    ^
    Holy shit…

  142. JihaD Says:

    Beezy Says:
    November 15th, 2010 at 8:05 pm
    JihaD that’s the fake eskay

    ^^

    Bet. both them niggas weak and fake as fuck… I can’t tell the difference.

    JihaD

  143. Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:

    *Daps Iceberg*

    Thanks for the stream. It’s funny to watch Jay stutter like his newest signee.

  144. eskay Says:

    JihaD Says:

    November 15th, 2010 at 8:11 pm
    Beezy Says:
    November 15th, 2010 at 8:05 pm
    JihaD that’s the fake eskay

    ^^

    Bet. both them niggas weak and fake as fuck… I can’t tell the difference.

    JihaD

    ^^
    Your mom would beg to differ

  145. 456 Says:

    Negative, its actually a play on the fact that Jay-Z looks like a camel, and yet is being combined WITH a camel… looking too deep into the ether fail.

    ^smh. your logic is broken and sense of humor is lacking. it’s cool tho.

  146. Mr.Londoner Says:

    there’s a fake eskay?

  147. d_block_4_life Says:

    Lupe- SLR
    Jay E- The Announcement
    Huey Newton- Curreny & Wiz
    Preemo & KRS – 5%
    Ghostface- Together Baby
    Jay E and Jay- Shiny Suit Theory
    50 and Kiss- Dump
    Lupe- The Show Goes on
    Banks- Reach Out
    J. Cole- Farewell
    ^
    Can’t wrong with this playlist for the ride home.

  148. fuck boy music Says:

    i feed them monkey niggas banana clips….

  149. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:
    November 15th, 2010 at 8:12 pm

    *Daps Iceberg*

    Thanks for the stream. It’s funny to w atch Jay stutter like his newest signee.
    ^^^
    Nah, on the real hov answers and handles questions like a seasoned politician.

  150. Mr. Iceberg Slim Says:

    lmao @ jigga and cornel west and the white guy jammin to pusher man

  151. JihaD Says:

    Tron Stockton Says:
    November 15th, 2010 at 8:08 pm
    So wait- the gorilla is wearing a wife beater?

    ^^

    why yes, yes he is… if only to make this even more self-denigrating, the gorilla is wearing a fucking du-rag and a wife beater… now all we need is a couple of gorillas in ruff ryder tees, some pit bulls, and niggas doing pull-ups at the playground and this shit will be 97 all over again…

    *blank stare*

    JihaD

  152. fuck boy music Says:

    yeah the dude posting as eskay on here. is not eskay.

    i know it was a poser/imposter.

    I actually emailed eskay to see if that was him posting. Eskay said it wasn’t him.

    I guess he hacked Eskay’s blog account.

    Eskay was never that disrespectful.

  153. 456 Says:

    Eskay was never that disrespectful.

    ^*dead

  154. fuck boy music Says:

    I see nothing wrong with this cover. What is the hoopla. 50 cent did the same thing in 2003. But no controversy then?

    why are people so sensitive nowadays.

    If Anything Black People and Apes/Gorillas are distant relatives/cousins. Because they both derive from Africa.

  155. fuck boy music Says:

    you know how gorillas feel about bananas….

  156. Tron Stockton Says:

    I guess he hacked Eskay’s blog account.
    ^

    K

  157. JihaD Says:

    456 Says:
    November 15th, 2010 at 8:13 pm
    Negative, its actually a play on the fact that Jay-Z looks like a camel, and yet is being combined WITH a camel… looking too deep into the ether fail.

    ^smh. your logic is broken and sense of humor is lacking. it’s cool tho.

    ^^

    My logic isn’t broken at all. The joke was about creating the same sort of cover as the above abomination using both Sean Carter and a Camel. Well, since Sean actually looks, and is often called a Camel, I thought it would be humorous to use such connected lexicon to make my joke– “Half Camel (jay-z)/half Camel (a real camel). You attempting to take it a step further, included Curtis in the conversation with a Half/Half/Half combination, which is impossible. I called you on it, and in an attempt to save face, you tried to analyze my previous joke.

    But as you said, its cool, though.

    JihaD

  158. fuck boy music Says:

    Black People and Apes/Gorillas all share the same gene pool. The are closest human brings to primates and chimps.

  159. Beezy Says:

    fake eskay didn’t hack … moderation was just asleep at the wheel

  160. JihaD Says:

    d_block_4_life Says:
    November 15th, 2010 at 8:14 pm
    Lupe- SLR
    Jay E- The Announcement
    Huey Newton- Curreny & Wiz
    Preemo & KRS – 5%
    Ghostface- Together Baby
    Jay E and Jay- Shiny Suit Theory
    50 and Kiss- Dump
    Lupe- The Show Goes on
    Banks- Reach Out
    J. Cole- Farewell
    ^
    Can’t wrong with this playlist for the ride home.

    ^^

    *reviews playlist*
    *Asks for appropriate paperwork*
    *co-signs*

    JihaD

  161. b-ease Says:

    I…I just don’t know how to properly respond to this.

  162. mcb Says:

    that j cole mixtape is pretty good

    but then again, I also like lyrics.

  163. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    am i late but Chef is on the Michael Knight remix?

  164. 456 Says:

    I…I just don’t know how to properly respond to this.

    ^i think the words “fail” “self-ether” and “lost” might be useful.

  165. Tron Stockton Says:

    Beezy Says:
    November 15th, 2010 at 8:24 pm
    fake eskay didn’t hack … moderation was just asleep at the wheel
    ^
    big ups to ralph Lauren and tiger woods making a cameo on nah

  166. JihaD Says:

    b-ease Says:
    November 15th, 2010 at 8:25 pm
    I…I just don’t know how to properly respond to this.

    ^^

    Just as well as not…

    *daps*

    Check your e-mail too, homie, when you get a chance.

    JihaD

  167. fuck boy music Says:

    Black people have always been kalling themselves Apes, Chimps, Gorilla’s, Mungkey’s, Orangatans…in rap…

    listen to jada
    listen to 50 cent
    listen to jay-z

    they always make comparisons of black niggers to apes/gorillas

    and now niggas get mad and sensitive.

  168. JihaD Says:

    ^i think the words “fail” “self-ether” and “lost” might be useful.

    ^^

    all three are appropriate, and very valid in this situation.

    or just a simple FOH would do nicely.

    JihaD

  169. fuck boy music Says:

    ralph lauren = tiger woods = beezy = london bloke

    ^if you check their ip addresses…its all the same….not to mention they post at the same time….they are on at the same time…

  170. Beezy Says:

    Eagles >

  171. Beezy Says:

    I am Tiger Woods … but I am not London Bloke or Ralph Lauren

  172. hl Says:

    Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    am i late but Chef is on the Michael Knight remix?

    ^Raekwon? link?

  173. EnglandRepresent Says:

    A recently overheard Beezy conversation…..

    Beezy : Yo you know what the scariest part about walking into the woods with a 6 year old girl is??

    Fellow Paedo : Nah b what is it?

    Beezy : Walking out by yourself man I hate that shit.

  174. fuck boy music Says:

    dudes on nahright be having schizophrenia, bi-polar disorders, multiple – split personality.

    fuxie had like 3 or 4 names

    chea had like 3 or 4 names

    beezy has like 3 or 4 names

    and niggas actually be holding conversations with themselves…which makes me wonder if they need to be in psychiatric home and shit…

  175. Beezy Says:

    EngRep just mad because Ms. Info cooked me dinner and I cooked her Wombat Bacon for breakfast

  176. b-ease Says:

    @JihaD

    Bet.

  177. strongarm Says:

    son……
    ayo god….
    what?
    I quit. I can’t continue living knowing this cover exists. God bless you all.

  178. Beezy Says:

    LMAO @ FBM

    The irony.

    You have more aliases than anyone, and often converse with yourself.

  179. eskay Says:

    fbm=hootie=sean coonery

  180. Carlos Voltron AKA NYJ SB45 Winners Says:

    # eskay Says:
    November 15th, 2010 at 8:34 pm

    fbm=hootie=sean coonery

    ^
    TAKE OFF YOUR MASKS B!!

  181. fuck boy music Says:

    ^Fake eskay…could you tell us who you are?

  182. fuck boy music Says:

    Fake Eskay….why you trying to be somebody else…just b yourself…

  183. Tron Stockton Says:

    I think casket face has 3 or 4 sn’s too

  184. Beezy Says:

    nahright.com/2009/11/02/sinsay-ft-torch-of-triple-cs-cory-gunz-fred-the-godsosn-from-the-bronx/#comment-2443396

    ^FBM is a weirdo

  185. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    ^Raekwon? link?
    =================
    videos.onsmash.com/v/xjeZAnqve7WhZhyG

  186. Tron Stockton Says:

    When casket “disappears”, I just assume he switched up his mask

  187. JihaD Says:

    Its funny, the ONE time Amp isn’t here, niggas and kizzas get to talking bout their fake Alias…

    JihaD

  188. strongarm Says:

    # eskay Says:
    November 15th, 2010 at 8:34 pm

    fbm=hootie=sean coonery
    ^^^
    talk about stating the obvious
    Sean Coonery = Goat nahright commentor in terms of hilarity

  189. Mr. Iceberg Slim Says:

    Iceberg has 4 alias, true story

  190. fuck boy music Says:

    # strangè Says:
    November 2nd, 2009 at 1:12 pm

    —-nestle hit me up a, so we can chat it up—–

    ——I’ll be waiting :0 ;)——

  191. fuck boy music Says:

    # strangè Says:
    November 2nd, 2009 at 1:03 pm

    —-nestle I wanna see your pic, maybe we can trade :0——

  192. JihaD Says:

    fbm=hootie=sean coonery

    ^^

    This is already known. Its like RJ Orion=Black Favre=Landlord, shit ain’t new.

    JihaD

  193. Beezy Says:

    yo that dude strange was funny … he would troll here and follow Coonery/FBM around.

    He even set up a blog with a picture of a tranny for a back story. So funny.

    99% that was actually FBM that was him too

  194. Tron Stockton Says:

    Beezy Says:
    November 15th, 2010 at 8:37 pm
    nahright.com/2009/11/02/sinsay-ft-torch-of-triple-cs-cory-gunz-fred-the-godsosn-from-the-bronx/#comment-2443396
    ^FBM is a weirdo
    ^
    holy shit

  195. eskay Says:

    1

  196. Tron Stockton Says:

    I have different names .. My phone and laptop is this one, my desktop is “abortatron”, but I ain’t secretive about it. I damn sure don’t talk to myself

  197. Mr. Iceberg Slim Says:

    Damn Vick

  198. 456 Says:

    eskay Says:
    November 15th, 2010 at 8:42 pm
    1

    ^fake

  199. fuck boy music Says:

    Strange’ was not me.

    Some homo tranny. So no that was not me.

    Check the ip addresses, I am not Strange’

  200. Nah Right » Video: Sheek Louch Talks Album Cover Says:

    […] defends his Donnie G: Don Gorilla (12/14) album cover that ignited the comments yesterday and looks back on the J-Hood […]

  201. George W. Push Says:

    the hardcore/thrash band Brutal Truth did this cover first…

  202. Nah Right » Sheek Louch – Nite Falls (Radio Rip) Says:

    […] Thanksgiving special on Shade 45 and world premiered the record they did together from his Donnie G. album dropping December […]

Leave a Reply