займ с плохой кредитной историей онлайн

Lloyd Banks feat. Curtis – Payback (P’s & Q’s)

Curtis only does the hook, not that I’m complaining.

Lloyd Banks feat. Curtis – Payback (P’s & Q’s) | Mediafire

[audio:http://173.193.248.83/d/mog54jggu72hizv5hobb6rjhui2hwocktw2orhtx7m/1.mp3]

Props to Splash

Previously: Lloyd Banks feat. Pusha T – Home Sweet Home


AddThis Social Bookmark Button

233 Responses to “Lloyd Banks feat. Curtis – Payback (P’s & Q’s)”

  1. iKeepsIt100.com Says:

    p!

  2. cOLD Says:

    that thang keep callin.

  3. why? Says:

    tinyurl.com/27334wq

    ^

    Today’s GOOD Friday track.

  4. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    This shit leak yet?

    Cause at this point, it might as well.

  5. hl Says:

    cOLD… Thoughts on these Llyod Banks joints overall?

  6. Jersey*made*me Says:

    meh like a muhfucker

  7. cOLD Says:

    constipation rap

  8. Troyvul Says:

    Dre, just leak the album already

  9. cOLD Says:

    cOLD… Thoughts on these Llyod Banks joints overall?

    ^ haven’t heard it, but I’m not a fan.

  10. hl Says:

    cOLD Says:

    constipation rap

    ^lol nevermind

  11. TroubleShooter1900 Says:

    #

    that thang keep callin.
    # why? Says:
    November 12th, 2010 at 2:35 pm

    tinyurl.com/27334wq

    ^

    Today’s GOOD Friday track.

    ^You serious man? Ellen Degeneres? Choppa?

    I call HELLA

  12. TroubleShooter1900 Says:

    ………….BLUFF

  13. Jerry Nice Says:

    ………….BLUFF

    ^^^^

    Haha, come on man!

  14. Harlem World Says:

    banks gone for substance > style on this album

    new yorkers will complain, even though this a solid ny sounding album

  15. E aka Mac with the Cheese Says:

    @ me or dap me

  16. Troyvul Says:

    Followin fundamentals, I’m followin in the rental, love a nasty girl with swallow on the menu
    ^
    Co-sign

  17. Beezy Says:

    I haven’t listened to a single track from this.

  18. cASHMERE cAVALLI aka sNOWbUNNY sAMPSON Says:

    the last 2 that have been posted were actually dope but i don’t see myself buying this

  19. E aka Mac with the Cheese Says:

    meh

  20. Jersey*made*me Says:

    Banks should’ve had songs in the clip after B,B,or B. If he would’ve dropped his album while that was hot he would’ve done numbers. 600,000 single scans for that record is crazy.

  21. St Nick Says:

    On that Matt Lauer interview they spelled Kanye’s name “Kayne.”

    “Some of my plastics still say Kayne”

  22. Rey Says:

    RIP Two Times.

    *pours out vitamin water*

  23. hl Says:

    What’s the chances Kanye has an unreleased Dipset diss tucked in the vaults? Just in case.

  24. CiCi The Intern Says:

    Rey Says:

    November 12th, 2010 at 2:49 pm
    RIP Two Times.

    *pours out vitamin water*
    ^^^

    Indeed.

  25. Beezy Says:

    St Nick Says:
    November 12th, 2010 at 2:49 pm

    On that Matt Lauer interview they spelled Kanye’s name “Kayne.”

    “Some of my plastics still say Kayne”

    ^The best part of the recent Lauer series, was how Bushie kept calling Ye “Conway West”

    Comedy.

  26. cOLD Says:

    Troyvul Says:

    November 12th, 2010 at 2:42 pm
    Followin fundamentals, I’m followin in the rental, love a nasty girl with swallow on the menu

    ^ how niggas front on shit like this?

  27. Rey Says:

    # E aka Mac with the Cheese Says:
    November 12th, 2010 at 2:41 pm

    @ me or dap me

    ^^^

    Ayo, sir. Ayo.

  28. why? Says:

    constipation rap

    ^

    tinyurl.com/2coa3vr

  29. Jersey*made*me Says:

    Rey Says:

    November 12th, 2010 at 2:49 pm
    RIP headbands.

    ^^

    No doubt,i’m sorry to hear that.

  30. Troyvul Says:

    Banks should’ve had songs in the clip after B,B,or B. If he would’ve dropped his album while that was hot he would’ve done numbers. 600,000 single scans for that record is crazy.
    ^
    Case of being caught off guard ntpfjic

  31. Kufi smacks Says:

    Love it…

    don’t support it! we all content what where this rap shit is right now right?

    Yayo started it off with his EP, Banks shit sounded like it could be a NY masterpiece.

    Game beggin for mercy…

  32. E aka Mac with the Cheese Says:

    @LupeFiasco losing fans by the second. If I hate black people so much why do I listen to your music?
    about 2 hours ago via Twitter for iPhone in reply to LupeFiasco

    @LupeFiasco just lost some respect for you
    about 3 hours ago via Twitter for iPhone in reply to LupeFiasco

    ^
    kza’s are getting upset over Lupe’s comments

  33. cOLD Says:

    tinyurl.com/2coa3vr

    ^ roff childs.

  34. cypher Says:

    I have yet to finish a Banks song besides Start it up and Bently Benz…

    I wonder why?…

  35. Jersey*made*me Says:

    ^ how niggas front on shit like this?

    ^^
    *knows “niggas” = Jersey*

  36. Rey Says:

    # Jersey*made*me Says:
    November 12th, 2010 at 2:51 pm

    Rey Says:

    November 12th, 2010 at 2:49 pm
    RIP headbands.

    ^^

    No doubt,i’m sorry to hear that.

    ^^^

    Damn things just go flying off my head. Put a kids eye out once doing that.

    (no homo)

  37. cypher Says:

    @LupeFiasco losing fans by the second. If I hate black people so much why do I listen to your music?
    about 2 hours ago via Twitter for iPhone in reply to LupeFiasco

    @LupeFiasco just lost some respect for you
    about 3 hours ago via Twitter for iPhone in reply to LupeFiasco

    ^
    kza’s are getting upset over Lupe’s comments

    ^
    Roff… and whats bad is he was catering to the Kzas with his newer music…

  38. Rey Says:

    # E aka Mac with the Cheese Says:
    November 12th, 2010 at 2:53 pm

    @LupeFiasco losing fans by the second. If I hate black people so much why do I listen to your music?
    about 2 hours ago via Twitter for iPhone in reply to LupeFiasco

    @LupeFiasco just lost some respect for you
    about 3 hours ago via Twitter for iPhone in reply to LupeFiasco

    ^
    kza’s are getting upset over Lupe’s comments

    ^^^

    What happened with Lupe?

  39. Troyvul Says:

    This album is gonna be a crazy download

  40. TroubleShooter1900 Says:

    tinyurl.com/2coa3vr

    ^Wooooooooww…..

  41. Harlem World Says:

    Banks > BAWSE

  42. cypher Says:

    Isnt funny how black artist get famous leave they black following to appeal to a white fanbase. Fuck around and piss the kzas off and run back to the hood?

  43. YBE Says:

    # St Nick Says:
    November 12th, 2010 at 2:49 pm

    On that Matt Lauer interview they spelled Kanye’s name “Kayne.”

    “Some of my plastics still say Kayne”

    ^^^ Plaques > plastics

  44. cypher Says:

    What happened with Lupe?

    ^
    That nigga discovered twitter…

  45. KzA aka Roberto Commente Says:

    Fuck around and piss the kzas off and run back to the hood?

    ^

    im sayn.. Ive come to grips with the term kizza.. but now u just got use my actual name? lmao

  46. E aka Mac with the Cheese Says:

    What happened with Lupe?

    ^
    he talked bad about the tea party and Bush whilst defending Kanye, and people got real upset

  47. Jersey*made*me Says:

    Ive come to grips with the term kizza

    ^^

    lol

  48. KzA aka Roberto Commente Says:

    showed my #teamricky membership card last night and the fuzz let me off the hook. Always pays to have friends in the bix

  49. hl Says:

    Lupe has fans in the Tea Party? Wow. Who knew?

  50. KzA aka Roberto Commente Says:

    biz>bix

  51. Rey Says:

    # E aka Mac with the Cheese Says:
    November 12th, 2010 at 2:58 pm

    What happened with Lupe?

    ^
    he talked bad about the tea party and Bush whilst defending Kanye, and people got real upset

    ^^^

    For real? Link or Be Something Other Than Taylor Gang.

  52. Troyvul Says:

    I talk slicker than a pimp from Augusta
    Who just had his linen suit dry-cleaned, bitches, what’s up witcha?
    I hate callin’ the women bitches, but the bitches love it
    I took some sense and made a nickel of it
    I’m urgin’ all daughters to kiss they mothers
    With those lips that all that lipstick covers
    You’re never too grown up to miss and hug her
    And girls countin’ on me to be there like missin’ rubbers
    I’m on some Marvin Gaye shit, a bunch of distant lovers
    This ain’t the life that I’m used to
    Reintroduced to people I’ve been introduced to
    Did you forget me? Or are you too scared to tell me that you met me
    And fear that I won’t remember, I wish you could still accept me for me
    I miss Memphis, Tennessee, my cousins, my dad
    The simplistic beauty that all of them Southerners have
    I’m halfway across the world with dozens of bags
    Feelin’ like all four members of Color Me Badd
    In one nigga, amazing shit
    I got that Courtney Love for you, that crazy shit
    I don’t drink every bottle I own, I be agin’ shit
    And I got them wedding ring flows, that engagin’ shit
    Which one of y’all got fleets on your keychains? The seats for these Heat games?
    I really think you stare at yourself and you see things
    La Familia, I’ve been inducted and instructed
    To stunt on these niggas we don’t really fuck wit
    Fuck is up?
    Havin’ lunch and debatin’ Ferrari prices
    23 and goin’ through a midlife crisis
    But trust me, I still deliver like a midwife
    And no, I’m not sayin’ I’m the nicest, I just live life like it
    Uh, it take a certain type of man to teach
    To be far from hood, but to understand the streets
    I never threw away that paper with my Grammy speech
    Because I haven’t hit the pinnacles I plan to reach
    Yeah, you gotta own it if you want it
    Kisses all on her body, she tells me live in the moment
    And, baby, I’ll never forget none of that
    Girl, I told you I was coming back
    -Drake (Aston martin Music Verse)

  53. Jersey*made*me Says:

    Fuck the tea party,for real. The shit was supposed to be about taxes,yet you got honkies out there with anti-muslim signs and shit. It’s a modern day klan rally.

  54. Deen Says:

    The fact that anyone would defend what Bush’s regime did to this country is completely beyond me. These kizzas love their own. Fuck the truth and fuck a nigga…

    Kizza talmbout he lost respect for Loopy because he said “fuck Bush.” Nigga’s BEEN saying that shit since the year 2000 and it’s a problem now?

    Sheeeeeeeeit…

  55. Rey Says:

    @ Troy– I despise Drake… but that’s a good verse. I bet his delivery on it will make me throw my monitor thru a window, but can’t argue with the lyrics.

    @ Jersey– Co-Fuck the tea party. Hateful fuckers.

  56. Jersey*made*me Says:

    Drake (Aston martin Music Verse)

    ^^
    recycle bin music

  57. E aka Mac with the Cheese Says:

    For real? Link or Be Something Other Than Taylor Gang
    ^
    twitter.com/LupeFiasco/status/3133579605319680

  58. Rey Says:

    @ E Mac Cheese and Whatnot-

    Cosign Lupe. He’s danged right. We’re supposed to feel sorry for W’s apologetic ass for fucking up the country for 8 years but people have hated Obama since day 1. Fuck them Kizzas.

  59. SilkCityP Says:

    Fuck the tea party,for real. The shit was supposed to be about taxes,yet you got honkies out there with anti-muslim signs and shit. It’s a modern day klan rally.

    ^^^

    FACT!!!

  60. big_seth Says:

    cypher Says:
    November 12th, 2010 at 2:55 pm
    @LupeFiasco losing fans by the second. If I hate black people so much why do I listen to your music?
    about 2 hours ago via Twitter for iPhone in reply to LupeFiasco

    @LupeFiasco just lost some respect for you
    about 3 hours ago via Twitter for iPhone in reply to LupeFiasco

    ^
    kza’s are getting upset over Lupe’s comments

    ^
    Roff… and whats bad is he was catering to the Kzas with his newer music…
    ^

    how do you figure?

    Where did this idea come from.

    white boys listen to wiz khalifa, not Lupe.

    SMH. I’m sure there are some white fans, but I wouldn’t say the majority of his fan base.

  61. E aka Mac with the Cheese Says:

    stop kizza on kizza crime

  62. Troyvul Says:

    bet his delivery on it will make me throw my monitor thru a window, but can’t argue with the lyrics.
    ^
    Nah, not on that beat, that track was the most well exectured track all year.

  63. big_seth Says:

    Lupe >>>>>>

  64. Harlem World Says:

    ___ > George Bush

  65. JJ Evans Says:

    What the fuck is a KZA?

  66. Harlem World Says:

    shiiit..

    ronald reagan >> george bush

    thats saying something..

  67. Jersey*made*me Says:

    We need more strong men like KzA mom to speak out against injustice and inequality.

  68. why? Says:

    Serious bullshit to have to go into office to fix the shit Bush did. But SMH at people who voted for Obama saying they need quick change. Impatient motherfuckers being manipulated by the Tea Party and probably gonna end up voting for a Republican or Tea Party Member for president. If they actually succeed at replacing Obama then I’m leaving the country.

  69. Rey Says:

    # Troyvul Says:
    November 12th, 2010 at 3:10 pm

    bet his delivery on it will make me throw my monitor thru a window, but can’t argue with the lyrics.
    ^
    Nah, not on that beat, that track was the most well exectured track all year.

    ^^^

    Okay, I’ll hunt it down. Thanks Troy.

  70. 007 Says:

    We need more strong men like KzA mom to speak out against injustice and inequality.

    ^DEAD

  71. big_seth Says:

    RT @HONEST_TY: YO @LupeFiasco WHY IS THAT ALL MAJOR CITIES RUN BY BLACK OFFICIALS ARE THE MOST CORRUPT?
    ^^

    DEAD

    Who the fuck says some shit like that?

  72. Rey Says:

    Free Mumia Kza!

  73. 007 Says:

    Please tell me niggas/kizzas peeped dat charles hamilton shit

  74. Harlem World Says:

    lmao @ digital racism

  75. KzA aka Roberto Commente Says:

    # 007 Says:
    November 12th, 2010 at 3:12 pm

    We need more strong men like KzA mom to speak out against injustice and inequality.

    ^DEAD
    ^

    lol fuckin foul

  76. Rey Says:

    # big_seth Says:
    November 12th, 2010 at 3:13 pm

    RT @HONEST_TY: YO @LupeFiasco WHY IS THAT ALL MAJOR CITIES RUN BY BLACK OFFICIALS ARE THE MOST CORRUPT?
    ^^

    DEAD

    Who the fuck says some shit like that?

    ^^^

    * Name T. James Mitchell
    * Location CITY BY THE SEA LBC, CA-TX
    * Web facebook.com/THEONLYFLYTY
    * Bio EVERYTHING A LADY COULD WANT AND MORE. IM THE GUY THAT INSPIRED THE OLD SPICE COMMERCIAL.

    ^^^^This guy

  77. Troyvul Says:

    @ Rey-J, youtube, Aston Martin Extended version (n)

  78. Rey Says:

    @ Troy– Gracias.

  79. KzA aka Roberto Commente Says:

    still LOL @ the ‘Rey Foods’ building on Observer in Hoboken.. good for a lugh every time i drive by

  80. KzA aka Roberto Commente Says:

    >>>>>slow comment section

  81. Rey Says:

    # KzA aka Roberto Commente Says:
    November 12th, 2010 at 3:19 pm

    still LOL @ the ‘Rey Foods’ building on Observer in Hoboken.. good for a lugh every time i drive by

    ^^^

    I… You…

    *sigh*

    *adjusts scoreboard for Kevin Zacharia Arlington*

  82. Harlem World Says:

    # KzA aka Roberto Commente Says:
    November 12th, 2010 at 3:19 pm

    >>>>>slow nigger comment section

    ^^
    smh

  83. Rey Says:

    Tumble_Weeds_feat_Drake_CDQ.mp3

    Posted by Nation on Friday, November 12th, 2010 at 3:23 pm under:
    Music

  84. Rey Says:

    # Harlem World Says:
    November 12th, 2010 at 3:22 pm

    # KzA aka Roberto Commente Says:
    November 12th, 2010 at 3:19 pm

    >>>>>slow nigger comment section

    ^^
    smh

    ^^^

    LMAO… #EtherFriday

  85. E aka Mac with the Cheese Says:

    # KzA aka Roberto Commente Says:
    November 12th, 2010 at 3:19 pm

    >>>>>slow nigger comment section

    ^
    all types of foul

    smfh

  86. big_seth Says:

    ^^^^This guy
    ^^

    you could have just said a doushe

  87. Travelin' Man Says:

    Cosign Lupe. He’s danged right. We’re supposed to feel sorry for W’s apologetic ass for fucking up the country for 8 years but people have hated Obama since day 1. Fuck them Kizzas.

    ^ what he said

  88. Rey Says:

    # big_seth Says:
    November 12th, 2010 at 3:26 pm

    ^^^^This guy
    ^^

    you could have just said a doushe

    ^^^

    No way, that kizza’s profile screamed douchebag. He deserved a proper Nahgger mocking.

  89. KzA aka Roberto Commente Says:

    so last night I exit the bar around 1 am to go burn something with a couple friends. We all meet up at a buddies place and hop in his car to start twistin up, chilling in his driveway. I get this thing twisted up and spark it, it makes it 3/4 of the way around the cipher when the kid in the drivers seat sees a shadow behind the car. All of a sudden there is a flashlight coming from behind the car, then another coming from the left.. and yet another coming from the right.

    You know the deal, cops walked up buggin tellin us to show our hands. Rolled the window down and the hotboxed whip emptied out on Mr Officers face lmao… Apparently, a few cars had been broken into a week or two earlier in the neighborhood.. and the cops had been called for a reported break in. Fuckin luck. The were checkin out the the neighborhood and peeped us, there musst have been 6 cops (7 if you count the dog). They wound up letting us go because they needed to find the real criminal. Needless to say I finished the blunt at my place. #buzzkill

  90. Rey Says:

    so last night I exit the bar around 1 am to go burn something with a couple friends. We all meet up at a buddies place and hop in his car to start twistin up, chilling in his driveway. I get this thing twisted up and spark it, it makes it 3/4 of the way around the cipher when the kid in the drivers seat sees a shadow behind the car. All of a sudden there is a flashlight coming from behind the car, then another coming from the left.. and yet another coming from the right.

    You know the deal, cops walked up buggin tellin us to show our hands. Rolled the window down and the hotboxed whip emptied out on Mr Officers face lmao… Apparently, a few cars had been broken into a week or two earlier in the neighborhood.. and the cops had been called for a reported break in. Fuckin luck. The were checkin out the the neighborhood and peeped us, there musst have been 6 cops (7 if you count the dog). They wound up letting us go because they needed to find the real criminal. Needless to say I finished the blunt at my place. #buzzkill

    ^^^

    Like what, a cross? Fuckin’ Klan member. (no homo)

  91. KzA aka Roberto Commente Says:

    This one cop was pressing me to say we were smoking weed.. Hes like ‘OK so I understand that you all showed up here 10 minutes ago from the bar, but what were you doing sitting in the car for 10 minutes??’ Like, OK, 4 of you just got bludgeoned in the face with the stink of burning white boy weed, you know exactly wtf we were doing. Why you trying to make me say it?

  92. 007 Says:

    Big surprise

  93. Jersey*made*me Says:

    They wound up letting us go
    ^^

    Shocker!

  94. cASHMERE cAVALLI aka sNOWbUNNY sAMPSON Says:

    George Kush > Pilot Talk

    yea i said it

  95. E aka Mac with the Cheese Says:

    heil kztler

  96. Harlem World Says:

    kza gotta be one of those white cubans that dont fuck with blacks

  97. GMLLZ Says:

    yall seen this JAYZHITSCOLLECTION DOT COM site yet?

  98. Troyvul Says:

    KzA’s story disgusts me.

    #White privalege

  99. Beezy Says:

    KzA mom jaw bone game >

  100. Harlem World Says:

    SMH @ how politely the cops spoke to Kza, using the Queens English n shit..

  101. KzA aka Roberto Commente Says:

    s/o to mexican radio snatchers on GP.

  102. Beezy Says:

    “oh excuse me, I didn’t realize you were white kids …”

    #officeratkzawhipgems

  103. Troyvul Says:

    KzA mom jaw bone game >
    ^
    Cant even front it was worth the Herps

  104. Rey Says:

    Kza played Smalls in the “Sandlot”

  105. Beezy Says:

    “did you buy this from a black guy … where can we find him?”

    #kzasnitchgems

  106. KzA aka Roberto Commente Says:

    “mind if I hit that? These mexicans from down the block wont stop taking god damn car radios.. Im gonna be chasing them all night”

    #officeratkzawhipgems

  107. Jersey*made*me Says:

    “did you buy this from a black guy … where can we find him?”

    ^^

    word

  108. Rey Says:

    # KzA aka Roberto Commente Says:
    November 12th, 2010 at 3:37 pm

    “mind if I hit that? These mexicans from down the block wont stop taking god damn car radios.. Im gonna be chasing them all night”

    #officeratkzawhipgems

    ^^^

    Yo Remix… He talkin’ about your inlaws!

  109. Rey Says:

    CTSC

  110. GMLLZ Says:

    Damn Jay left DAME out of ALL photos on his new site.

    No big surprise. But damn…not even one though?

    No surprise Beans and everyone from state prop is not present.

  111. Beezy Says:

    “okay, everything seems to check out … last thing … do any of you still live at home? If so, we have to drop you off and tell your parents what happened here.”

    #officeratkzawhipgems

  112. Jersey*made*me Says:

    chicken parm>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  113. Rey Says:

    Exit.

  114. GMLLZ Says:

    Just lookin at the progression of photos from Jay’s start to the end on his website.

    You can’t say he’s not the king.

  115. big_seth Says:

    Can I ask a quick question before I skidaddle?

    why don’t you guys listen to some good music… Like ya know… some eminem. His new stuff is really inspiring. Whats up with all this Wins Khalif-erd music?

    #officeratkzawhipgems

  116. E aka Mac with the Cheese Says:

    “don’t look at me lil puppet”

    #kzascellmategems

  117. Jerry Nice Says:

    George Kush > Pilot Talk

    yea i said it

    ^^^^
    24 hr karate school & BlacRoc>>>>>>>>>>both of those

  118. KzA aka Roberto Commente Says:

    blackroc album was terrible, stop it.

  119. 007 Says:

    George Kush > Pilot Talk

    yea i said it

    ^^^^
    24 hr karate school & BlacRoc>>>>>>>>>>both of those

    ^ALL LIES

  120. Jersey*made*me Says:

    Can I ask a quick question before I skidaddle?

    ^^

    lol

  121. cASHMERE cAVALLI aka sNOWbUNNY sAMPSON Says:

    blackroc 24 Hour Karate album was terrible, stop it.
    ===============
    *fixed*

    everybody doesn’t deserve a ski beat

    and Hangover was a horrible idea on Pilot Talk

  122. E aka Mac with the Cheese Says:

    baby cakes pt 2

  123. rocstar Says:

    its official, jay E is on the roc. look for him on tonights good friday track.

  124. Hoskins Says:

    #IfWizKhalifawasKza he would be $300,000 richer

  125. Beezy Says:

    “Am … Am I under arrest.? [BEGINS CRYING] I TOLD YOU GUYS THIS WAS GOING TO HAPPEN!!!”

    #kzawhinegems

  126. big_seth Says:

    LupeFiasco Lupe Fiasco
    RT @kojoannan: @LupeFiasco corp. also pay people, provide foods, cell netwrks, new tech, cars & other things ppl enjoy… The phone ur using

    LupeFiasco Lupe Fiasco
    @
    @kojoannan my phone was made in china by a company called Foxxconn which has Suicide Nets around it’s buildings to catch jumping workers.

  127. Beezy Says:

    “they made me do it officer”

    #kzapleadinggems

  128. Jersey*made*me Says:

    “they made me do it officer”

    ^^

    lol

  129. KzA aka Roberto Commente Says:

    oh hell no, I was cool as a cucumber.. Ive talked myself out of worse

  130. E aka Mac with the Cheese Says:

    “those mexicans down the street must’ve planted the marijuana on me officer, honest”

    #kzasnitchinggems

  131. Jersey*made*me Says:

    “I just wanna go hoooooome”

    #KzAgems

  132. Stop it 5 Says:

    KzA aka Roberto Commente Says:

    November 12th, 2010 at 3:53 pm
    oh hell no, I was cool as a cucumber.. Ive talked myself out of worse
    ^
    Stop it

  133. KzA aka Roberto Commente Says:

    LOL… way worse.. tho

  134. Jersey*made*me Says:

    “they were BIG,black guys sir”

    #KzAgems

  135. Hoskins Says:

    its official, jay E is on the roc.

    ^^^ Heres to hoping TyTy keeps a burner on the back of Electronica’s head until Act II is out

  136. big_seth Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    November 12th, 2010 at 3:54 pm
    “those mexicans down the street must’ve planted the marijuana on me officer, honest”

    #kzasnitchinggems
    ^^

    I believe you son, I’ll get em

    #Kza’sNewBestCopFriend

  137. big_seth Says:

    Stop it 5 Says:
    November 12th, 2010 at 3:55 pm
    KzA aka Roberto Commente Says:

    November 12th, 2010 at 3:53 pm
    oh hell no, I was cool as a cucumber.. Ive talked myself out of worse
    ^
    Stop it
    ^^

    DEAD
    DEAD
    DEAD
    DEAD

  138. Jersey*made*me Says:

    Stop it 5 Says:

    ^^

    niggas is fools,lmao

  139. E aka Mac with the Cheese Says:

    “they looked like one of those hippity hop artists officer, i feared for my life” *sobs*

    #kzasnitchinggems

  140. Cypher Says:

    imported poon >>> domestic poon

  141. 007 Says:

    KZA presents Ether Fridays

  142. KzA aka Roberto Commente Says:

    # 007 Says:
    November 12th, 2010 at 3:59 pm

    KZA presents Ether Fridays
    ^

    haha im sayin, gotta do what i can

  143. cASHMERE cAVALLI aka sNOWbUNNY sAMPSON Says:

    “It’s in his shoe sir”

    #kzasnitchinggems

  144. Jerry Nice Says:

    Blackroc was ill, people majorly slept on that shit. Great music to vibe out to

  145. Jersey*made*me Says:

    imported poon >>> domestic poon

    ^^
    blasphemy.

    poon>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  146. Troyvul Says:

    I’mma go Ham on the puss tonight like its my first night out after a 12 year bid. Its been decided.

  147. big_seth Says:

    He’s on that tour bus sir, I think there are like 60 grams of marijuanna.

    #KzaGems@WizKhalifaSHow

  148. Dewill Says:

    This shit jammin tho

  149. Troyvul Says:

    KzA aka Roberto Commente Says:

    November 12th, 2010 at 4:00 pm
    # 007 Says:
    November 12th, 2010 at 3:59 pm

    KZA presents Ether Fridays
    ^

    haha im sayin, gotta do what i can
    ^
    Facebook buds.

  150. Cypher Says:

    Sir, I was speeding to get away from them niggers down the street… You know they roam in packs.

    #kzaimnotracistthogems

  151. KzA aka Roberto Commente Says:

    #kzaimnotracistthogems
    ^

    grrr

  152. abortatron Says:

    its official, jay E is on the roc.

    ^
    link or feature marv on your mixtape

  153. Jersey*made*me Says:

    “Mel Gibson was right”

    #KzAgems

  154. Cypher Says:

    imported poon >>> domestic poon

    ^^
    blasphemy.

    poon>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ^
    yeah BUT life is a buffet.. What I look like stickin to one part of the menu

  155. Harlem World Says:

    “come on officer, im white, i just pop shit and call you guys when it gets too much”

    #kzasnitchinggems

  156. Harlem World Says:

    # Cypher Says:
    November 12th, 2010 at 4:01 pm

    Sir, I was speeding to get away from them niggers down the street… You know they roam in packs.

    #kzaimnotracistthogems

    ^^
    murders self

  157. big_seth Says:

    Just slavery hahaha RT @DanSmearman: my favorite rapper @LupeFiasco is pulling a kanye and blaming everything on white people #disappointing
    ^^

    LOL

  158. Jersey*made*me Says:

    “Boy am I glad you guys showed up”

    #KzAgems

  159. Jerry Nice Says:

    Its not official, Jay e hasnt said shit about it yet

  160. Cypher Says:

    Its not official, Jay e hasnt said shit about it yet

    ^
    not that Jay E word means anything anymore

  161. Hoskins Says:

    Its not official, Jay e hasnt said shit about it yet

    ^^^ because we always believe what Electronica says??

  162. Harlem World Says:

    “know your place, nigger!”

    # kza screaming at obama on tv gems

  163. koa29 Says:

    MBDTF >>>>>>

    Best kanye album ?

  164. Troyvul Says:

    “Man what do you need to know so I can get myself out of this predicament”

    #kzagems

  165. Harlem World Says:

    “how can i be racist, when i have a black girlfriend who i hide my credit cards from??”

    #kzagems

  166. Cypher Says:

    Harlem World
    1 min ago
    “know your place, nigger!”

    # kza screaming at obama on tv gems

    ^
    Hahaha… Also *dead*

  167. Jersey*made*me Says:

    “I don’t even associate with “those people” sir”.

    #KzAgems

  168. b Says:

    Jersey*made*me Says:
    November 12th, 2010 at 4:06 pm
    “Boy am I glad you guys showed up”

    #KzAgems

    ^^lmao

  169. Cypher Says:

    It’s only racism if you say it to they faces…

    #kzagems

  170. 007 Says:

    Facebook buds.

    ^@Troyvul Shut YA Bloodclot MOUF

  171. Harlem World Says:

    “what do you mean mariah carey is half black?”

    # kzagems

  172. cASHMERE cAVALLI aka sNOWbUNNY sAMPSON Says:

    MBDTF >>>>>>

    Best kanye album ?
    ================
    my overall favorite

  173. Da Says:

    im tired of seeing the same cover art over and over again

  174. Cypher Says:

    How many niggers does it take to change a lightbulb?

    #jokesbykza

  175. Troyvul Says:

    *daps 007* lmao

  176. Harlem World Says:

    “birth of a nation was ahead of its time”

    #kzagems

  177. big_seth Says:

    slavery was ahead of its time

    #kzafamilymantragems

  178. cASHMERE cAVALLI aka sNOWbUNNY sAMPSON Says:

    spear chucking is not the same as javelin throwing

    # kzagems

  179. Jersey*made*me Says:

    J Cole is fucking up. A Chick hasn’t come out of her stall all day and she won’t touch her oats. I’m getting worried.

  180. Troyvul Says:

    spear chucking is not the same as javelin throwing
    ^
    *hyperventilates*

  181. Cypher Says:

    spear chucking is not the same as javelin throwing

    # kzagems

    ^
    lmao

  182. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    I had no black friend until I joined nahright. Thanks guys :) :)

  183. Dewill Says:

    YOUR NAME IS TOBY!!!! BOI!!!

    #kzafavoritemovielines

  184. Harlem World Says:

    boxing is my favorite sport, nothing better than seeing minorities beat the shit out of each other for money

    #kzagems

  185. Jersey*made*me Says:

    Q:”What’s the saddest day in Harlem?”

    A: “Father’s Day”

    #KzAgems

  186. cASHMERE cAVALLI aka sNOWbUNNY sAMPSON Says:

    they don’t serve chitterlings and collard greens here

    # kzagems

  187. Dewill Says:

    J Cole is fucking up. A Chick hasn’t come out of her stall all day and she won’t touch her oats. I’m getting worried.

    ^^^^
    OH SHIT!!!!

  188. GrandzMuzik Says:

    Produced by GrandzMuzik, Bliz Money, and Buda Da Future

  189. Hi Hater! Says:

    GO COP IT SUCKAZ

  190. Beezy Says:

    “I need a new lynching rope … mine is really frayed.”

    #kzagems

  191. Harlem World Says:

    “free tyler bingham”

    #kzagems

  192. Beezy Says:

    “Minimum Sentences have been a savior to my community.”

    #kzagems

  193. KzA aka Roberto Commente Says:

    FML

  194. Nahkeem Olajuwon Says:

    Oscar Grant should have been more careful

    #kzagems

  195. Bx Blue Says:

    “Bite the curb”
    – Kza’s 2nd favorite movie line

  196. Deen Says:

    “Oh the weed? That’s Wiz Khalifa’s shit, not mine.”

    #kzaratbastards

  197. KzA aka Roberto Commente Says:

    *gets granted freedom from police*
    *is persecuted by comments*

    this cant be life

  198. Bx Blue Says:

    “hey officer, I guess that wire I was wearing is working fine. Arrest these gentlemen”

    #kzaratgems

  199. KzA aka Roberto Commente Says:

    LMAO

    *daps bx blue*

    *sneaks out of the room*

  200. Harlem World Says:

    “Abner Louima had a gun, just like the rest of them”

    #kzagems

  201. E aka Mac with the Cheese Says:

    none of this would’ve happened if Emmitt Till wouldn’t have whistled

    #kzafamilygems

  202. Jersey*made*me Says:

    “you just can’t help these people”

    #KzAgems

  203. Harlem World Says:

    “why are the black complaining again? they are hoes and they certainly are nappy headed”

    #kzagems

  204. Harlem World Says:

    “he speaks so well”

    #kzagems

  205. koa29 Says:

    lmfao…

    #KzAetherFridays

  206. CiCi The Intern Says:

    #kzagems

    Jason Sehorn is the best NFL cornerback of all-time.

  207. koa29 Says:

    The underground railroad wasn’t even a real railroad…

    #KzAgems

  208. Harlem World Says:

    “man I miss George Bush…great man”

    #kzagems

  209. Harlem World Says:

    “Mike Vick should never be forgiven”

    #kzagems

  210. Deen Says:

    “Larry Bird > MJ”

    #kzahistoryfacts

  211. Harlem World Says:

    “Its ok to listen to half of Thank Me Later”

    #kzagems

  212. Deen Says:

    “We all love Will Smith, but what’s the point in making his leading lady a white woman. That’s just unrealistic.”

    #kzamarketinggems

  213. Deen Says:

    “The Wire was a great comedy show on HBO.”

    #kzagems

  214. koa29 Says:

    Nas shouldn’t have named his album N*gger, that’s strikingly offensive.

    #KzAgems

  215. Harlem World Says:

    “Fox News is the fucking truth”

    #kzagems

  216. cOLD Says:

    *takes off fitted after SOB’s show*
    *spikes hair returns to hometown*

    #kza gems

  217. Jersey*made*me Says:

    “They have these lines under their doo rags”

    #KzAgems

  218. Harlem World Says:

    “Turn it down, I dont wanna hear that murder murder gangster music”

    #kzagems

  219. cOLD Says:

    that glen beck guy should consider a run for pres

    #kza gems

  220. Jersey*made*me Says:

    “40 ounces of beer? Who does that?”

    #KzAgems

  221. Marv Says:

    So I read the last post’s title wrong…

    At first glance I thought it said “Beaver Of Bad News”….

    And second time around, I corrected myself and realized it was bearer instead…

  222. Poster Child Says:

    this shit is so new yorrrk …… banks is doing his thing.

  223. cOLD Says:

    their live shows are nothing like on TV!

    #kzagems

  224. koa29 Says:

    Did they allow actual panthers to join the Black panther party?

    #kzagems

  225. Jersey*made*me Says:

    “K. K. K. vs KFC”

    #KzAracewargems

  226. young hov Says:

    I don’t see how niggas can even dream of saying MBDTF is better than College Dropout. Its dope but there’s no comparison

  227. Jersey*made*me Says:

    “They always think about sex because they have pubes on their heads”.

    #KzAgems

  228. Harlem World Says:

    “10 years ago it was a fantasy, 5 years from now it will be a reality…Harlem will be all white everything”

    #kzagems

  229. Harlem World Says:

    “So what if Tupac got killed, it was obviously gang related”

    #kzagems

  230. Harlem World Says:

    “Blacks should get contraception for Christmas”

    #kzagems

  231. Mental Says:

    # young hov Says:
    November 12th, 2010 at 4:53 pm

    I don’t see how niggas can even dream of saying MBDTF is better than College Dropout. Its dope but there’s no comparison
    _________________________________________________________
    Haven’t heard the album yet but I was listening to CD yesterday and…………
    MBDTF can’t be better. It just can’t.

  232. it'smep Says:

    Banks definitely holding NY down! This is a dope track!

  233. Nah Right » Video: Lloyd Banks Interview on YRB TV Says:

    […] Previously: Lloyd Banks feat. Curtis – Payback (P’s & Q’s) […]

Leave a Reply